Ligt eraan hoe lang je speelt, maar een level per dag zo ongeveer is best redelijk.quote:Op woensdag 11 februari 2009 07:02 schreef drumstickNL het volgende:
Ben nu level 72, hoeveel levels zou ik op een dag nu kunnen doen?
Nee DK's zijn er om de lage hoeveelheid tanks aan te vullenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:05 schreef vogelkooi het volgende:
Rogue als dps? Voor dps hebben we toch death knight's?
Idd net als op je kop vliegen niet vast zitten en er toch niet afvallenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:44 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste bugs met nieuwe mount, ze zouden zomaar kunnen neerstorten.
Rijmt op prutser?quote:Op woensdag 11 februari 2009 08:35 schreef stbabylon het volgende:
Een dag vrij om WoW te spelen, en dan woensdag uitkiezen.. slim
Is niet zo vreemd met die nadruk op PvP van Blizzard.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:10 schreef Ssswing het volgende:
Echt een schrikbarend tekort aan healers tegenwoordig
Tsja, een healer levellen is vaak lastig, dus doen mensen het niet. Vooral nieuwe spelers en alliance spelers kampen met dat probleemquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:10 schreef Ssswing het volgende:
Echt een schrikbarend tekort aan healers tegenwoordig
Laatst bood iemand mij 300g om te respeccen naar resto...quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:34 schreef Windigo het volgende:
[..]
Tsja, een healer levellen is vaak lastig, dus doen mensen het niet. Vooral nieuwe spelers en alliance spelers kampen met dat probleem
Ik zie het probleem niet echt. Ga dps spec en spec terug naar healing op 80, instances doe je toch niet tijdens het lvlen omdat je er maar weinig aan hebt dan qua expquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:34 schreef Windigo het volgende:
[..]
Tsja, een healer levellen is vaak lastig, dus doen mensen het niet. Vooral nieuwe spelers en alliance spelers kampen met dat probleem
Heb nu webbed death in main en The fleshripper in offhand, opzich maakt het niet zoveel uit als je een langzame in offhand heb als die maar hoge dps heeft, omdat die dan de snelheid eruit haalt met mutilate.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:32 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Voor mutilate is 2x snel wapen inderdaad wel lekker, zelf ook Librarian paper cutter hiervoor.
Owww, tot 58 levelen als shadow, en dan BF,ramparts doen totdat je het kan dromen, tegen de tijd ga je Coilfang doen, en later manatombs en crypts/quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:34 schreef Windigo het volgende:
[..]
Patchen is binnen 5 minuten klaar (inclusief downloaden)? Heb het vanmorgen voor dat ik naar me werk ging ff snel gedaanquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:19 schreef GooseFM het volgende:
Damn, kan ik vanavond eerst weer gaan patchenGelukkig heb ik nog een Heroes-aflevering te kijken
quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:26 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Patchen is binnen 5 minuten klaar (inclusief downloaden)? Heb het vanmorgen voor dat ik naar me werk ging ff snel gedaan.
Plaatje kennen we inmiddels al wel. Die hoeven we hier niet meer te zien.quote:
Welk plaatje?quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:11 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Plaatje kennen we inmiddels al wel. Die hoeven we hier niet meer te zien.
1 als je door buffeldquote:Op woensdag 11 februari 2009 07:02 schreef drumstickNL het volgende:
Ben nu level 72, hoeveel levels zou ik op een dag nu kunnen doen?
reinstall..quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:57 schreef Henkius het volgende:
Ik heb een probleempje want als ik probeer in te loggen krijg ik dit bericht te zien:
Unable to validate game version. This may be caused by file corruption or the interfernce of another program.![]()
Wat te doen?
Mjah, repair.exe wil nog wel eens helpen.quote:
http://eu.blizzard.com/support/article.xml?articleId=19654quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:57 schreef Henkius het volgende:
Ik heb een probleempje want als ik probeer in te loggen krijg ik dit bericht te zien:
Unable to validate game version. This may be caused by file corruption or the interfernce of another program.![]()
Wat te doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |