Lol, ik ben al te lui om ze alleen op m'n main te doen. Enige die ik bijna allemaal heb is van hallow's end, daar moet ik alleen die sinister squashling nog.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:44 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Guildie van me doet al die festival archievements met 3 chars
tank moet baas zijn om te marken...quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:22 schreef vogelkooi het volgende:
Ik zorg dat ik als healer de baas ben in de groep (de kroon dus), en als we(ik) nog niet klaar zijn en/of gaan rushen. Dan whipen we maar voor een dk is de repair toch veel meer dan voor een clothie. En als ze er uit willen gooien is er zo wel een andere groep. beetje kort door de bocht maar je moet die mongolen toch laten zien dat wat ze doen niet goed is.
Ik heb in de pug's trouwens al tijden geen mage tegen gekomen ook haast geen rogue's
Hoe krijg je die? Ik heb al wel paar Love Is In The Air achievements gehaald maar weet niet hoe je die Peddlefeet standaard krijgt.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:23 schreef sanakthe het volgende:
Alweer wat achievements gehaald voor Valentine shit. Ik heb die petPeddlefeet
Nah.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:43 schreef Ps2K het volgende:
[..]
tank moet baas zijn om te marken...
Vroeger was Strat ook 10-man...quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:38 schreef Migwi het volgende:
[..]
Nah.
Ik heb met m'n Huntress en Rogues zelfs gemarked en meestal gewoon zonder marks gespeeld als ik leader was, gewoon "Assist my fucking target you dumb fucks" of iets van die strekking
Maakt geen kont uit wie de marks zet, zolang men maar de goede mob aanvalt
Trouwens, marks zijn sowieso overbodig. Vroegâh ging 't ook moeiteloos zonder marks
Je kunt Heroics beginnen met quest- en normal instance gear. Easy. Echt centen heb je nodig als je serieus gaat raiden. Pots, repairs, flasks, gems, enchants, etc. etc.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:49 schreef Ssswing het volgende:
[..]
ja totdat je op level 80 komt en een beetje mee wilt draaien, dan gaan dingen nou eenmaal geld kosten. De afweging die je dan moet maken is: epic mount of gear (kopen / craften) zodat je heroics kunt gaan doen.
Voor WoTLK (eigenlijk TBC) was het nog moeilijk om aan goede (tank) gear te komen. Nu zit ik met mijn DK al op naxx-ready stats met alleen craftables, BoE items en 2 reputation rewards. En ik ben eergisteren pas 80 gewordenquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je kunt Heroics beginnen met quest- en normal instance gear. Easy. Echt centen heb je nodig als je serieus gaat raiden. Pots, repairs, flasks, gems, enchants, etc. etc.
Ja precies. Daarom ga ik nu nog maar herbalism levellen op m'n rogue. En als ik genoeg mats heb drop ik skinning voor alchemy. Daarna ben ik helemaal zelfvoorzienendquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je kunt Heroics beginnen met quest- en normal instance gear. Easy. Echt centen heb je nodig als je serieus gaat raiden. Pots, repairs, flasks, gems, enchants, etc. etc.
liever sinister revenge in offhand naast webbed deathquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:20 schreef Robier het volgende:
Voor mutilate 2x een zo snel mogelijk wapen.
voor pvp traag iddquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:38 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Snel? Traag bedoel je? Twee keer 1.80 tot 2.00 Daggers?
Tevens vandaag Love is in the Air achievements halen.![]()
Global warming is serious business...quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:21 schreef vogelkooi het volgende:
The ice stone has melted.
Misschien maar even Blizzard reporten voor spam!quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:21 schreef vogelkooi het volgende:
The ice stone has melted.
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=14990463371&pageNo=1&sid=1#4quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:03 schreef Hyperstorm het volgende:
[..]
Misschien maar even Blizzard reporten voor spam!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |