Mjah , het is een 310% speed mount , daar zijn er ofc niet zo heel veel van te verkrijgenquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:42 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb zojuist mijn eerste en waarschijnlijk mijn eerste valentine achievement gehaald. Lonely? puur om andere te helpen. Ik heb totaal geen zin om me elke event zwaar veel moeite te stoppen in alle achievements voor een mount waar eind oktober half de server op vliegt te krijgen (en na een jaar nog eens 25% van de server). Dus ik doe alleen die dingen die makkelijik zijn en/of iets leuks oplevert (vanity pet bijv.)
nice ! , me likequote:Op donderdag 12 februari 2009 12:31 schreef sanakthe het volgende:
Hoi
http://www.wowhead.com/?item=40396
Pff dat was eind 2005, met 10 man strat of scholo doen en wipenquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:05 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Heh hoe vroegah is dat, kan me dat zelfs niet herinneren!
Hmm kan het me niet herinneren dat we die als 10 man deden :/ rond die tijd zeker weten strat gedaan maar nooit als 10 manquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:02 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Pff dat was eind 2005, met 10 man strat of scholo doen en wipenEn een gejank op het forum toen mensen het met 5 man moesten doen... of de baron run in 45min!
Ben er vrij zeker van dat dat ruim eerder was, al voor ik Molten Core in ging want had toen m'n Beaststalker compleet en dat was ergens in.., mei/juni ofzo.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:02 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Pff dat was eind 2005, met 10 man strat of scholo doen en wipenEn een gejank op het forum toen mensen het met 5 man moesten doen... of de baron run in 45min!
Het langste stuk dat ik vlieg is van Dalaran naar de Nexus. De rest is naar Naxx, ToS en straks Ulduar. Die laatste 3 is hooguit 1,5 minuut vliegen, die extra 10% maakt geen fuck uit. Nexus is maar één keer per week en ook maar iets van 4 minuten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:49 schreef dontcare het volgende:
[..]
Mjah , het is een 310% speed mount , daar zijn er ofc niet zo heel veel van te verkrijgen
dat is toch wel leuk ^^
Patch 1.10 http://www.wowwiki.com/Patch_1.10quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:41 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ben er vrij zeker van dat dat ruim eerder was, al voor ik Molten Core in ging want had toen m'n Beaststalker compleet en dat was ergens in.., mei/juni ofzo.
LACERATE!quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:00 schreef stbabylon het volgende:
http://wowvault.ign.com/View.php?category_select_id=11&view=Talents.View.Beta
Talent calculators uit de originele Beta. Veel veranderd
30%quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het langste stuk dat ik vlieg is van Dalaran naar de Nexus. De rest is naar Naxx, ToS en straks Ulduar. Die laatste 3 is hooguit 1,5 minuut vliegen, die extra 10% maakt geen fuck uit. Nexus is maar één keer per week en ook maar iets van 4 minuten.
Ik kan wel zonder.
Voordat alle epic mounts hun armor kregen zelfs voordat het pvp systeem werd ingevoerd ( ik herinner me nog de dishonorable kill dat die extreeem zwaar telde(negatief effect) )quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:05 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Heh hoe vroegah is dat, kan me dat zelfs niet herinneren!
Was 't niet ook zo toen dat als je in een party/raid zat en je maakte een dishonorable kill iedereen penalty kreeg? Staat me iets van bij dat ik in een raid zat en aan 't klooien was en opeens wat mensen over de zeik gingenquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:41 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Voordat alle epic mounts hun armor kregen zelfs voordat het pvp systeem werd ingevoerd ( ik herinner me nog de dishonorable kill dat die extreeem zwaar telde(negatief effect) )
yup en astranaar zat er vol meequote:Op donderdag 12 februari 2009 19:39 schreef Migwi het volgende:
[..]
Was 't niet ook zo toen dat als je in een party/raid zat en je maakte een dishonorable kill iedereen penalty kreeg? Staat me iets van bij dat ik in een raid zat en aan 't klooien was en opeens wat mensen over de zeik gingen
Maar die van jou gaat weg na een tijdje en die van mij nietquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb ook ineens zo'n peddlefeet, en heb er niks voor moeten doen
Fatigue. Telt ook als je Water Walking/Path of Frost hebt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:37 schreef Migwi het volgende:
Zou je trouwens met je Death Knight van Auberdine naar Teldrassil kunnen lopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |