Blij dat die pet en dress niet tellen voor "Fool for Love"quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:19 schreef Blistering het volgende:
[ afbeelding ]`
Net gekregen, hij's zo vet. En ook best rare schijnt.
Ik heb m ookquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:19 schreef Blistering het volgende:
[ afbeelding ]`
Net gekregen, hij's zo vet. En ook best rare schijnt.
Kan hem echt niet uitstaan die pet, geen idee waarom. Zal wel komen omdat je om de 2seconden beschoten wordt door iemand.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb m ookEen echte, eentje die niet weg gaat als k relog
Mja, dacht ik al.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:15 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Fatigue. Telt ook als je Water Walking/Path of Frost hebt.
Denk t zelfde als de dress? Ik wil de dress ook, mja, begin een beetje achievement junk te worden...quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:28 schreef drumstickNL het volgende:
Heb de dress, maar hoe krijg je die pet?
Alledrie de Pet, Dress, Picnic ding zijn van een gift of adoration maar erg lage droprate. (1% zoiets)quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:28 schreef drumstickNL het volgende:
Heb de dress, maar hoe krijg je die pet?
Veel plezier!quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:56 schreef SharQueDo het volgende:
In tussentijd Gadgetzan rep opbouwen naar neutral (0/36k).
Gelukkig tyfde die van mij op ja! Stom dingquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:01 schreef Blistering het volgende:
[..]
Maar die van jou gaat weg na een tijdje en die van mij niet.
123g, UBER FAILquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:56 schreef SharQueDo het volgende:
* bezig is met Scepter of the Shifting Sands quest chain![]()
[ afbeelding ]
![]()
DKPquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:40 schreef stbabylon het volgende:
Zo, een zeer verrijkend avondje Naxx25
t7.5 Shoulders
Nieuwe Necklace
Nieuwe Wrist (voor als ik weer hit genoeg heb)
Nieuwe Gloves
Nieuwe Legs
Nieuwe Ring
EN bewezen dat ik als BM wel degelijk iets toevoeg aan de raid (en dus een tevreden CL).
Prachtig!
Drops waren geweldig, heb dat rijtje voor 20 DKP gekregen (5x1 en 1x15), dropte ook nog 7.5 chest en head en Envoy of Mortality, maar overboden.
Meer vanuit de pols gooien.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:41 schreef Reneuh het volgende:
Ding 63Gaat lekker, Hellfire Ramparts en Blood Furnace met dezelfde groep achter elkaar gedaan. Ik win alleen nooit met de rolls .. Is er een techniek voor?
Dat is dus niet de echte (permanent) pet/companion. Dat is een tijdelijke die je krijgt wanneer iemand zo'n pijl op je schiet.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:38 schreef ScarFace- het volgende:
Ik kreeg ook ineens zon compagnion, je relogged en hij is weg.
Niet dat het wat boeit, vage shit.
Oprotten met die zooi net zoals die cap die hele tijd smelt enzo pff
Ik vind 't eigenlijk meestal gewoon wel lekker ontspannend enzoquote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:00 schreef Santello het volgende:
ACHIEVEMENTS!!!!!!!!!!!
daar doen we het voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |