Tussen stap 1 en stap 2 gaat het al foutquote:Stap 1 Selecteer de wedstrijd die u wilt bezoeken.
Stap 2 Maak een keuze uit de beschikbare vakken, het is ook mogelijk om een vak te kiezen op basis van de prijs.
Stap 3 Geef het aantal te bestellen toegangskaarten op.
Stap 4 Het systeem selecteert de best beschikbare stoel(en), u kunt deze keuze niet beïnvloeden.
Stap 5 Selecteer de afleverwijze (gratis bezorging of afhalen bij de loketten van Feyenoord Klantenservice)
Stap 6 Controleer de bestelling in de winkelwagen.
Stap 7 Betaal de toegangskaart(en) per bank (IDeal) of per Credit Card.
Stap 8 De toegangskaart(en) gratis naar u verzonden, of u kunt de kaarten op de wedstrijddag afhalen bij de loketten van Feyenoord Klantenservice, op vertoon van een geldig legitimatiebewijs én eventuele de bij de aankoop gebruikte (Seizoen) Club Card(s).
Met andere woorden : Tegen Gruningen moet je een clubcard hebben om aan een kaartje te komen?quote:Seizoen clubcard opvoeren
08-02-2009 14:30 uur Feyenoord - FC Groningen Er is nog geen barcode ingevoerd. Er moet tenminste 1 barcode zijn ingevoerd om verder te kunnen met bestellen.
(S)CC Barcode
Yep.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:40 schreef onlogisch het volgende:
Met andere woorden : Tegen Gruningen moet je een clubcard hebben om aan een kaartje te komen?
Nou ja, ik begreep dat ze flink met Feyenoord rond de tafel willen om te overleggen. Dus zal zeker nog niet snel gebeurd zijn. Overigens is men geschrokken van de media-aandacht.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Maar dat klinkt allemaal zo vaag. Wat willen ze dan concreet zien bij Feyenoord? Een goed beleidsplan kom ik niet echt verder mee. Willen ze een andere Algemeen Directeur? Willen ze een garantie voor de toekomst? Hoe ver zal hun macht reiken?
Ik verwelkom ze hoor, daar niet van, maar de huidige "concrete" plannen die ze noemen zijn alles behalve concreet...
Wat is daar vreemd aan?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:40 schreef onlogisch het volgende:
Laatste post uit het vorige topic :
Zucht, wat is dit nu weer?
Wil ik een kaartje kopen op feyenoord.nl voor morgen tegen Groningen.
Instructies
[..]
Tussen stap 1 en stap 2 gaat het al fout
[..]
Met andere woorden : Tegen Gruningen moet je een clubcard hebben om aan een kaartje te komen?
waarom heb je niet gewoon een CC dan..?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zucht
Er is absoluut geen andere mogelijkheid om aan een kaartje te komen?
Voor de klantenservice lopen altijd zwarthandelaren rond. Betaal je denk ik ¤5 meer dan de standaardprijs.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zucht
Er is absoluut geen andere mogelijkheid om aan een kaartje te komen?
Mja, ik heb nu al besloten om gewoon thuis voor de buis te kijken. En maar meteen ff een clubcard aangevraagd.quote:Op zondag 8 februari 2009 09:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Voor de klantenservice lopen altijd zwarthandelaren rond. Betaal je denk ik ¤5 meer dan de standaardprijs.
Nee, maar wel te oud en te duurquote:Op zondag 8 februari 2009 13:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Happel... Nilsson is te slecht he voor Feyenoord![]()
![]()
![]()
Die club card is er volgens mij al dik tien jaar.quote:Op zondag 8 februari 2009 09:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mja, ik heb nu al besloten om gewoon thuis voor de buis te kijken. En maar meteen ff een clubcard aangevraagd.
Laatste jaren nooit meer naar Feyenoord geweest![]()
Klopt, maar het was geen verstandige zet geweestquote:Op zondag 8 februari 2009 13:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Hij had niet misstaan in dit elftal
Sorry hoor, maar dit was echt diepdonkerrood. Zoveel verschilde deze tackle niet met die van Bouaouzan.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:20 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Pfff, wat een grafkaart. Terecht (door die beenbeweging van die dude), maar erg ongelukkig. Absoluut niet de intentie. Maarja, dan denk ik weer aan Lovre vs. Biseswar dit jaar in de Euroborg. Precies dezelfde overtreding, niet eens een kaart.En dat iedereen verbaasd is over de kaart, zegt genoeg.
Maarja, nu wordt het een loodzware opgave.
Na de herhalingen vind ik dat ook. Op het eerste gezicht leek het alleen gewoon geel. En dat zie je ook aan de reacties van alle spelers en het publiek. Maar had mijn post al ge-edit.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dit was echt diepdonkerrood. Zoveel verschilde deze tackle niet met die van Bouaouzan.
Van bronkhorst in de verdediging dan als hij terug is.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:16 schreef TC03 het volgende:
Zowel geen Hofland als geen Nieveld tegen Ajax. Ben benieuwd wat dat voor opstelling gaat worden...
Bahia nog niet terug dan?quote:Op zondag 8 februari 2009 16:16 schreef TC03 het volgende:
Zowel geen Hofland als geen Nieveld tegen Ajax. Ben benieuwd wat dat voor opstelling gaat worden...
quote:Op zondag 8 februari 2009 16:19 schreef Merkie het volgende:
Al twee wedstrijden op rij de 0 gehouden.
quote:
Niet, zal die niet durven.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:23 schreef TC03 het volgende:
Wanneer gaat Vlemmings een keer zonder Makaay in de basis starten?
We hebben een topverdediging.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:19 schreef Merkie het volgende:
Al twee wedstrijden op rij de 0 gehouden.
Hij komt altijd te laat.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:44 schreef Tomasso het volgende:
M'n kale vriend was er weer hoor... "PIK IN JE HOOOOL"
Ik weet nog steeds het verhaal niet
Wehequote:
Gelukkig kan Greene dan na de wedstrijd weer lekker knuffelen met z'n bijlmer matties.quote:Feyenoord moet het komende zondag in de klassieker tegen ajax in de amsterdam area stellen zonder centrale verdediger Kevin Hofland. De vice-aanvoerder van de Rotterdammers kreeg zondag in de thuiswedstrijd tegen FC Groningen (0-0) opnieuw een gele kaart, waardoor hij is geschorst voor de verbleekte topper in Amsterdam.
Interim-trainer Leon Vlemmings kan evenmin een beroep doen op Norichio Nieveld. De jonge verdediger moet rekening houden met een flinke schorsing na zijn rode kaart voor een woeste charge op Koen van de Laak.
Aanvoerder Giovanni van Bronckhorst ontbrak zondag in de Kuip voor de derde opéénvolgende wedstrijd van de Stadionclub. De routinier heeft last van een enkelblessure. 'Ik verwacht niet dat hij er tegen ajax weer bij is,' liet Vlemmings weten. Mogelijk is Theo Lucius (rib) voor dat duel wel weer beschikbaar. Ook verdediger Serginho Greene zit na een langdurige absentie tegen zijn rentree aan.
preciesquote:Op zondag 8 februari 2009 18:27 schreef Keltie het volgende:
[..]
Wehe
En sinds wanneer gaan Feijenoordsupporters miepen als er eens een speler is die een overtredinkje maakt?
Eindelijk eens iemand die het durft/ doet.
Noem eens één foute beslissing?quote:Op zondag 8 februari 2009 18:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Tyfus scheids![]()
De spreekkoren hadden na die gele kaart voor Hofland gewoon weer keihard ingezet moeten worden. Wat een debiel zeg. Zo iemand mag nooit meer fluiten!
Vond jij de rode kaart niet terecht dan?quote:Op zondag 8 februari 2009 18:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Tyfus scheids![]()
De spreekkoren hadden na die gele kaart voor Hofland gewoon weer keihard ingezet moeten worden. Wat een debiel zeg. Zo iemand mag nooit meer fluiten!
hierom boeit het niet of het wel of niet terecht is:quote:Op zondag 8 februari 2009 18:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vond jij de rode kaart niet terecht dan?
Gele kaart Hofland. Hij had de hele wedstrijd geen overtreding gemaakt en die smerige jood van een Berg naait hem gewoon een gele kaart aan.quote:
Gele kaart van Hoflandquote:Op zondag 8 februari 2009 18:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vond jij de rode kaart niet terecht dan?
quote:Op zondag 8 februari 2009 18:39 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
hierom boeit het niet of het wel of niet terecht is:
Jans spreekt lovende woorden over legioen
08 februari 2009
Ron Jans roemde zondag na afloop van de uitwedstrijd tegen Feyenoord (0-0) het legioen. "Zo hoort thuispubliek te zijn. Elke beslissing van de scheidsrechter leidde tot ontzettend veel lawaai. Probeer in zo'n lastige sfeer maar eens goed te voetballen en te fluiten", merkte de FC Groningen-trainer op.
Het thuispubliek was na de donkerrode kaart voor verdediger Norichio Nieveld in de 43ste minuut niet meer te houden. Scheidsrechter Björn Kuipers kon geen goed meer doen. "Dat kon je merken aan kleine dingetjes in de wedstrijd", oordeelde Jans, die daarmee aangaf dat hij zich af en toe lichtelijk benadeeld voelde door de arbitrage.
"Dat die rode kaart voor Nieveld meer dan terecht was, zoals ik na afloop hoorde, is voor het publiek niet belangrijk. Ze willen maar n ding: een goed resultaat van hun ploeg. Die steun van het legioen heeft Feyenoord in deze wedstrijd zelf afgedwongen."
Dus hij mag nooit meer fluiten omdat hij een gele kaart geeft aan Hofland?quote:Op zondag 8 februari 2009 18:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gele kaart Hofland. Hij had de hele wedstrijd geen overtreding gemaakt en die smerige jood van een Berg naait hem gewoon een gele kaart aan.
Idd, door die zoon van de prostituee lopen wij volgend weekend 3 punten mis.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dus hij mag nooit meer fluiten omdat hij een gele kaart geeft aan Hofland?
Nee hij mag nooit meer fluiten omdat ie naliet een rode te trekken voor Slory..quote:Op zondag 8 februari 2009 18:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dus hij mag nooit meer fluiten omdat hij een gele kaart geeft aan Hofland?
Dat kon ik op een afstand van 75 meter nog wel zien.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Het was eigenlijk nog best op de bal van Hofland
das het risico als je op zo'n manier een bal wil veroveren ..quote:Op zondag 8 februari 2009 18:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat kon ik op een afstand van 75 meter nog wel zien.
geen idee , de skihut neemt de telefoon niet op ..quote:Op zondag 8 februari 2009 18:51 schreef buddyb het volgende:
hoe ziet de verdediging er de volgende qedstrijd uit volgens jullie?
tiendalli---pique---bahia---leerdam
als lucius iig maar niet meedoet is het goed
hoe zit het met de cler?
Noem me dan maar een nep-supporter, maar zo'n tackle is niet acceptabel. Een overtreding maken op z'n tijd is het probleem niet, iemand bijna z'n carrière verkloten is te gek voor woorden. Ga je schamenquote:Op zondag 8 februari 2009 18:27 schreef Keltie het volgende:
[..]
Wehe
En sinds wanneer gaan Feijenoordsupporters miepen als er eens een speler is die een overtredinkje maakt?
quote:Ron Jans roemt legioen
ROTTERDAM - Trainer Ron Jans van FC Groningen roemde zondag na afloop van de uitwedstrijd tegen Feyenoord (0-0) het legioen. „Zo hoort thuispubliek te zijn. Elke beslissing van de scheidsrechter leidde tot ontzettend veel lawaai. Probeer in zo'n lastige sfeer maar eens goed te voetballen en te fluiten”, merkte hij op.
Het thuispubliek was na de donkerrode kaart voor verdediger Norichio Nieveld in de 43e minuut niet meer te houden. Scheidsrechter Björn Kuipers kon geen goed meer doen. „Dat kon je merken aan kleine dingetjes in de wedstrijd”, oordeelde Jans, die daarmee aangaf dat hij zich af en toe lichtelijk benadeeld voelde door Kuipers en co.
„Dat die rode kaart voor Nieveld meer dan terecht was, zoals ik na afloop hoorde, is voor het publiek niet belangrijk. Ze willen maar één ding: een goed resultaat van hun ploeg. Die steun van het legioen heeft Feyenoord in deze wedstrijd zelf afgedwongen.”
telegraaf
Er is niks mis met een enkele forse overtreding, maar zo'n overtreding kan met een beetje pech het einde van z'n carrière betekenen... Dat is nooit goed te praten.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:27 schreef Keltie het volgende:
[..]
Wehe
Ik denk Tiendalli - Lucius - Bahía - Van Bronckhorst.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:51 schreef buddyb het volgende:
hoe ziet de verdediging er de volgende qedstrijd uit volgens jullie?
tiendalli---pique---bahia---leerdam
als lucius iig maar niet meedoet is het goed
hoe zit het met de cler?
Oh ja idd.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Gio is volgens RIjnmond nog geblesseerd
Neuh. Zo eerst eens de beelden zien.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:53 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Noem me dan maar een nep-supporter, maar zo'n tackle is niet acceptabel. Een overtreding maken op z'n tijd is het probleem niet, iemand bijna z'n carrière verkloten is te gek voor woorden. Ga je schamen
Dat kan iedere sliding.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Er is niks mis met een enkele forse overtreding, maar zo'n overtreding kan met een beetje pech het einde van z'n carrière betekenen... Dat is nooit goed te praten.
Als je dat geen rood vind, ben je echt een lompe boerquote:Op zondag 8 februari 2009 19:19 schreef Keltie het volgende:
[..]
Neuh. Zo eerst eens de beelden zien.
Maargoed, zo was ik ook niet echt van de ophef rond "het Spartaantje" toendertijd.
Heb je de overtreding al terug gezien? Hij mikt gewoon richting zijn knie. Al krijgt hij 10 wedstrijden schorsing, dan nog is het terecht.quote:
Nopes. Interesseert mij ook niet.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Heb je de overtreding al terug gezien? Hij mikt gewoon richting zijn knie. Al krijgt hij 10 wedstrijden schorsing, dan nog is het terecht.
Op de tribune, ik kom daar nog weleens, vond ik het geen rood.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Als je dat geen rood vind, ben je echt een lompe boer
Ook omdat het absoluut geen gele kaart wasquote:Op zondag 8 februari 2009 19:33 schreef TC03 het volgende:
Wel zonde zeg dat Hofland nu geschorst is. Hij speelde de laatste drie wedstrijden gewoon echt behoorlijk goed. Dat we zo weinig tegendoelpunten hebben gehad in drie wedstrijden is mede aan hem te danken.
Voor Berg, die mekkerde voor een gele kaart.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Ook omdat het absoluut geen gele kaart was
Hij speelt de bal ja.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:41 schreef denthemen het volgende:
De gele kaart van Hofland, ik vond het een zware straf
Ik kan je vertellen dat het gewoon rood is.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Fuck! Kwam net iemand mijn bed ophalen tijdens de samenvatting van Feyenoord. Iemand een gifje van de rode kaart?
Inderdaad zeg. Hij speelt gewoon de bal.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:41 schreef denthemen het volgende:
De gele kaart van Hofland, ik vond het een zware straf
Eens, dat moet hij gewoon niet doen. Het was ook geen gele kaart, maar Hofland had wel de schijn tegen.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:41 schreef Keltie het volgende:
[..]
Voor Berg, die mekkerde voor een gele kaart.
Vragen is krijgen.
Waarom de schijn tegen? De hele wedstrijd geen overtreding gemaakt, en bij deze inzet speelt hij duidelijk de bal.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:48 schreef Prosac het volgende:
[..]
Eens, dat moet hij gewoon niet doen. Het was ook geen gele kaart, maar Hofland had wel de schijn tegen.
Slory had ook rood moeten krijgen. Net zoals een Spartaan voor de overtreding op JDT. Naar mijn mening wordt er veels te slap opgetreden tegen dit soort overtredingen. Ik geloof niet dat ze allemaal even bewust gebeuren maar dat met gestrekt been inkomen kan iemand z'n voetbalcarriere kosten.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:39 schreef Keltie het volgende:
Tjah, hij is te laat.
Maar puur kijkende naar de sliding vond ik vrij weinig verschil met Slory.
Enige verschil is dat Nieveld hem in/ iets onder de knie pakt en Slory op de voet.
Was ook mooi net bij het commentaar.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Slory had ook rood moeten krijgen. Net zoals een Spartaan voor de overtreding op JDT. Naar mijn mening wordt er veels te slap opgetreden tegen dit soort overtredingen. Ik geloof niet dat ze allemaal even bewust gebeuren maar dat met gestrekt been inkomen kan iemand z'n voetbalcarriere kosten.
Wat ik zo zag was het gewoon gestrekt been. Wat mij betreft wordt daar veel strenger op gefloten oftie hem nou raakt of niet.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:53 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat een onzin. Zo'n tackle als Slory zie je wekelijks tig keer. Hij raakt de speler niet/amper, dat is nogal een verschil.
Er waren al behoorlijk wat flinke overtredingen gemaakt en nu haalt hij met een keurige sliding op de bal daarna ook nog de man onderuit.. misschien dat Kuiper daardoor even verward was.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom de schijn tegen? De hele wedstrijd geen overtreding gemaakt, en bij deze inzet speelt hij duidelijk de bal.
Komt meer omdat de speler zijn benen wegtrekt, het had erger kunnen aflopen.. En die Nieveld, tja.. jeugdige onbezonnenheidquote:Op zondag 8 februari 2009 19:53 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat een onzin. Zo'n tackle als Slory zie je wekelijks tig keer. Hij raakt de speler niet/amper, dat is nogal een verschil.
Been had weinig kromming meer?quote:Op zondag 8 februari 2009 19:53 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Dan moeten ze die gele kaart seponeren.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:55 schreef Prosac het volgende:
[..]
Er waren al behoorlijk wat flinke overtredingen gemaakt en nu haalt hij met een keurige sliding op de bal daarna ook nog de man onderuit.. misschien dat Kuiper daardoor even verward was.
Helaas doen ze daar niet aanquote:Op zondag 8 februari 2009 19:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dan moeten ze die gele kaart seponeren.
Heb je de verdediging gezien voor aankomend weekend?quote:Op zondag 8 februari 2009 19:56 schreef Fetai het volgende:
Dit is wel een mooi moment om punten te pakken tegen Ajax, ik heb er wel vertrouwen in.
Nee. Jij al wel dan? Kristallen bol ofzo?quote:Op zondag 8 februari 2009 19:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Heb je de verdediging gezien voor aankomend weekend?
quote:Op zondag 8 februari 2009 19:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Fuck! Kwam net iemand mijn bed ophalen tijdens de samenvatting van Feyenoord. Iemand een gifje van de rode kaart?
Ja,quote:Op zondag 8 februari 2009 19:58 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nee. Jij al wel dan? Kristallen bol ofzo?
onmogelijk. Gele kaarten kun je niet aanvechten/seponerenquote:Op zondag 8 februari 2009 19:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dan moeten ze die gele kaart seponeren.
quote:Op zondag 8 februari 2009 20:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Is dat nou rood? Tis niet eens van achter.
Ajax draait zo slecht, de afgelopen wedstrijden nog slechter dan ons. Als je dan nog met de instelling speelt dat het een verloren zaak schiet het toch ook niet op.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Heb je de verdediging gezien voor aankomend weekend?
[..]
Bosvelt raakte, ik meen, Irwin (Man. Utd.) ook vol. Was ook geen rood.quote:
Komt ook een beetje door het lichaam/ de houding van VD Laak.quote:Op zondag 8 februari 2009 20:07 schreef FrankyMcG het volgende:
WOW! In het stadion (vanaf vak U) vond ik nog dat er weinig aan de hand was, maar dit was toch echt een nasty overtreding... pffff!
Keep on dreamingquote:Op zondag 8 februari 2009 19:56 schreef Fetai het volgende:
Dit is wel een mooi moment om punten te pakken tegen Ajax, ik heb er wel vertrouwen in.
Dat dacht ik ook vanaf T, maar toen hoorden we in de rust al dat hij terecht was.quote:Op zondag 8 februari 2009 20:07 schreef FrankyMcG het volgende:
WOW! In het stadion (vanaf vak U) vond ik nog dat er weinig aan de hand was, maar dit was toch echt een nasty overtreding... pffff!
Het hele stadion vond duidelijk te horen dat er niks aan de hand was. Hetgeen ik ook wel begrijpelijk vond hoor.quote:Op zondag 8 februari 2009 20:07 schreef FrankyMcG het volgende:
Was ji dat die met die fakkel stond?quote:Op zondag 8 februari 2009 20:12 schreef Prosac het volgende:
[..]
Het hele stadion vond duidelijk te horen dat er niks aan de hand was. Hetgeen ik ook wel begrijpelijk vond hoor.
Valt me elke keer op dat hij zo rustig is, in welke situatie dan ook.quote:Op zondag 8 februari 2009 20:36 schreef iank het volgende:
Groot voordeel vandaag was dat Slory in de basis stond, dan merkte je het tenminste niet zo dat we met 10 man kwamen te staan! Verder echt blij dat Tomasson weer terug is, niet normaal hoe veel die loopt! En Leerdam, mannetje van 18? jaar, niet op z'n positie en gewoon zo goed als foutloos spelen. Dat gaat ook een hele goeie worden!!
Zag je vorige week al tegen NEC! Toen heb ik het hier ook al gepost geloof ik....quote:Op zondag 8 februari 2009 20:41 schreef FrankyMcG het volgende:
JDT brengt veel meer rust in dit Feyenoord, loopt zich altijd vrij en ziet de gaten waardoor hij mooie passes kan geven!
Op die hoogte hoor je geen sliding te maken, al helemaal niet met bijna gestrekt been. Terecht rood.quote:Op zondag 8 februari 2009 20:10 schreef Keltie het volgende:
[..]
Komt ook een beetje door het lichaam/ de houding van VD Laak.
Hij speelde die bal nog net, z'n geraakte been "knikt" daardoor wat vreemd.
[..]
Ik zou m'n geld niet aan v.geel toevertrouwen hoorquote:In een tweede artikel over de mogelijke investeringen in Feyenoord, zaterdag gepubliceerd, laat Rob Slotboom, directeur van Nicomet Tinplate/Steel BV weten een ervaren technisch directeur als voorwaarde te willen.
Feyenoord heeft volgens Slotboom in het verleden technisch directeuren aangesteld die het vak nog moesten leren. 'Dat heeft verkeerd uitgepakt. Peter Bosz mocht 30 miljoen uitgeven. Hij heeft het verbrast – en dat past een beetje in de traditie van Feyenoord.' Technisch-directeuren die kunnen rekenen op de – financiële – steun van de staalondernemer zijn bondscoach Leo Beenhakker van Polen en directeur voetbalzaken Martin van Geel van Roda JC. 'Die vertrouw ik mijn investering toe.'
NRC
Wel een man met ervaring en contacten.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:11 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ik zou m'n geld niet aan v.geel toevertrouwen hoor
Je moet eens weten wat voor puinhopen hij in Amsterdam achter lietquote:Op zondag 8 februari 2009 21:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wel een man met ervaring en contacten.
Valt wel mee. Een jaar eerder werd hij nog bejubeld.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:16 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je moet eens weten wat voor puinhopen hij in Amsterdam achter liet
Care. Heerlijke tackle, zoiets wil ik vaker zien in de Kuip.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Er is niks mis met een enkele forse overtreding, maar zo'n overtreding kan met een beetje pech het einde van z'n carrière betekenen... Dat is nooit goed te praten.
Hoorde vandaag dat je het ook niet te horen krijgt van Schiedammert.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:44 schreef Tomasso het volgende:
Kijk wat voor bagger budget en bestuur hij om zich heen had. Toen mocht het kapitaal nog niet op het veld staan. Tja, logisch dat je het dan in de categorie Bakircioglu terecht komt.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:16 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je moet eens weten wat voor puinhopen hij in Amsterdam achter liet
quote:Op zondag 8 februari 2009 21:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Care. Heerlijke tackle, zoiets wil ik vaker zien in de Kuip.
Maar hij heeft ook spelers als Stam, Davids, Suárez en Huntelaar gekocht.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Kijk wat voor bagger budget en bestuur hij om zich heen had. Toen mocht het kapitaal nog niet op het veld staan. Tja, logisch dat je het dan in de categorie Bakircioglu terecht komt.
Je bent echt niet goed wijs als je dit meent.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:27 schreef Happel het volgende:
Dank je.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:48 schreef Zapper het volgende:
[..]
Je bent echt niet goed wijs als je dit meent.
Die van Slory was iets te hard, deze was veel te hard.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Dank je.
Dat gejank altijd bij een iets te harde tackle, triest gewoon. Nieveld was iets te overmoedig. Vervelend voor hem en Feijenoord. Hij toont wel dat hij er voor gaat en het duel niet schuwt. Daarom meer van dat soort tackles volgende week
Jeugdig enthousiasme oidquote:
Als die een week later zo 1 maakte was iedereen blijquote:Op zondag 8 februari 2009 22:04 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Jeugdig enthousiasme oid![]()
Iedereen doet wel een beetje overdreven.
Die jongen is 18.Alsof het z'n bedoeling was om iemand te blesseren ofzo.
Overigens zie ik Nieveld na z'n schorsing graag weer in de basis.
Hij heeft een goede pass in de benen!Assist was woensdag ook van Nieveld geloof ik.
Geen Makaay?quote:Op zondag 8 februari 2009 22:17 schreef TC03 het volgende:
Doe maar zo starten tegen Ajax:
----------------- Timmer ---------------
Tiendalli - Lucius - Bahía - Leerdam
Slory - El Ahmadi - Wijnaldum - Fer
--------- Biseswar - Tomasson -----
Ach ja, sommige mensen (jij o.a.) janken om de kleinste dingen. Kan dit niet vaak genoeg zien.quote:
Nee.quote:
Ach ja, ieder zijn (rare) mening.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Ach ja, sommige mensen (jij o.a.) janken om de kleinste dingen. Kan dit niet vaak genoeg zien.
Was weer genieten vandaagquote:Op zondag 8 februari 2009 16:44 schreef Tomasso het volgende:
Makaay is niet goed genoeg voor Feyenoordquote:
Fer moet niet teveel gaan lopen met de balquote:Op zondag 8 februari 2009 22:22 schreef TC03 het volgende:
Wie van de jonge spelers vinden jullie eigenlijk het beste? Ik vind dat Fer zich het best ontwikkelt. Als iedereen fit is hoort hij samen met Tiendalli thuis in de basis vind ik. Wijnaldum valt een beetje stil na een stormachtige ontwikkeling, hij is Bruins nog niet voorbij gestreeft vind ik. Bruins oogt lachoniek, maar heeft wel een goed schot en heel soms een geniale ingeving. Wijnaldum excelleert nog nergens echt in eigenlijk.
Mwah Diego loopt te veel met de balquote:Op zondag 8 februari 2009 22:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Fer moet niet teveel gaan lopen met de bal
Daar is het dan ook een buitenspeler voor.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:29 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Mwah Diego loopt te veel met de bal
Moeilijk te zeggen. Ik vind Fer op het middenveld zeer sterk. Ik begrijp waarom ze hem de uitsmijter noemen. Tiendalli heeft mij positief verrast. Ik denk eigenlijk wel iedereen. Verdedigend is het betrouwbaar en als ie opkomt is het ook niet onaardig. Bruins moet gewoon lekker wachten totdat Mario komt. Afgelopen 2 seizoenen wel aardige ingevingen maar verder is het gewoon huilen met de pet op. Naar mijn mening mag hij ook wel werken aan z'n snelheid want het lijkt wel een schildpad. Wijaldum heeft nu een kleine terugval. Maar daar maak ik me totaal geen zorgen over. Denk wel dat hij het meeste talent heeft. Ik denk ook dat je Leerdam en Nieveld vergeet. Leerdam maakt geen fouten als ie in de verdediging staat en vond vooral in de 2e helft vandaag erg sterk spelen. Fysiek ook sterk en fel ondanks z'n geringe lengte. Nieveld verdedigend stabiel en een goede trap, moet alleen wel z'n hoofd erbijhouden en niet net als vanmiddag de tegenstander onnodig in 2-en proberen te schoppen. Louis Pedro en Darley ben ik ook wel van gecharmeerd op basis van wedstrijden in Jong Feyenoord. Deze week maar weer eens kijken. Weer tegen de joden geloof ik.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:22 schreef TC03 het volgende:
Wie van de jonge spelers vinden jullie eigenlijk het beste? Ik vind dat Fer zich het best ontwikkelt. Als iedereen fit is hoort hij samen met Tiendalli thuis in de basis vind ik. Wijnaldum valt een beetje stil na een stormachtige ontwikkeling, hij is Bruins nog niet voorbij gestreeft vind ik. Bruins oogt lachoniek, maar heeft wel een goed schot en heel soms een geniale ingeving. Wijnaldum excelleert nog nergens echt in eigenlijk.
Laat hem dan ook af en toe aan de zijkanten blijven. Net als die godvergetense klote slory als die sukkel het breed houd hebben we veel meer kans!quote:Op zondag 8 februari 2009 22:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Daar is het dan ook een buitenspeler voor.
Leerdam en Nieveld ga ik niet beoordelen op basis van twee wedstrijden, alhoewel ze het wel goed deden.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:31 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen. Ik vind Fer op het middenveld zeer sterk. Ik begrijp waarom ze hem de uitsmijter noemen. Tiendalli heeft mij positief verrast. Ik denk eigenlijk wel iedereen. Verdedigend is het betrouwbaar en als ie opkomt is het ook niet onaardig. Bruins moet gewoon lekker wachten totdat Mario komt. Afgelopen 2 seizoenen wel aardige ingevingen maar verder is het gewoon huilen met de pet op. Naar mijn mening mag hij ook wel werken aan z'n snelheid want het lijkt wel een schildpad. Wijaldum heeft nu een kleine terugval. Maar daar maak ik me totaal geen zorgen over. Denk wel dat hij het meeste talent heeft. Ik denk ook dat je Leerdam en Nieveld vergeet. Leerdam maakt geen fouten als ie in de verdediging staat en vond vooral in de 2e helft vandaag erg sterk spelen. Fysiek ook sterk en fel ondanks z'n geringe lengte. Nieveld verdedigend stabiel en een goede trap, moet alleen wel z'n hoofd erbijhouden en niet net als vanmiddag de tegenstander onnodig in 2-en proberen te schoppen. Louis Pedro en Darley ben ik ook wel van gecharmeerd op basis van wedstrijden in Jong Feyenoord. Deze week maar weer eens kijken. Weer tegen de joden geloof ik.
Mee eens, maar hij manifesteert zich nu als echt als een duidelijke basisspeler. Dit gevoel heb ik bij de overige jeugd nog niet echt.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Fer moet niet teveel gaan lopen met de bal
1 2 3 4 | ---- Tiendalli - Vlaar - Hofland - De Cler - - De Guzman - El Ahmadi - Van Bronckhorst - ------- Tomasson - Makaay --Biseswar ------- |
Nou, ik hoop toch echt dat een deel van deze spelers volgend jaar een andere club heeft gevonden. Wat er in december/januari allemaal gebeurd is vergeet ik niet zo snel meer. Spelers als Landzaat moeten overigens niet spelen bij Feijenoord, verdienen veel te veel om alleen maar op de bank te zitten. Tijd van Lucius is ook wel geweest en Timmer moet volgend jaar platsmaken voor de jeugd.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Mee eens, maar hij manifesteert zich nu als echt als een duidelijke basisspeler. Dit gevoel heb ik bij de overige jeugd nog niet echt.
Overigens is onze selectie voor volgend jaar best wel goed eigenlijk. Als iedereen fit is zou je zoiets kunnen opstellen (mits er niemand weggaat natuurlijk):
[ code verwijderd ]
En dan heb je op de bank nog Landzaat, Greene, Lucius, Wijnaldum, Bruins, Fer, Nieveld, Leerdam, Slory. Veel talentvolle jeugd.
Eén of twee gerichte aankopen zullen inderdaad niet misstaan.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik mis nog een echte leider en een goede keeper
Van Bommel proberen over te halenquote:Op zondag 8 februari 2009 22:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Eén of twee gerichte aankopen zullen inderdaad niet misstaan.
Vind ik ook hoor, maar ik vrees dat er echt niemand op deze spelers zit te wachten.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Nou, ik hoop toch echt dat een deel van deze spelers volgend jaar een andere club heeft gevonden. Wat er in december/januari allemaal gebeurd is vergeet ik niet zo snel meer. Spelers als Landzaat moeten overigens niet spelen bij Feijenoord, verdienen veel te veel om alleen maar op de bank te zitten. Tijd van Lucius is ook wel geweest en Timmer moet volgend jaar platsmaken voor de jeugd.
wil je dat ik mn SCC inlever?quote:Op zondag 8 februari 2009 22:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Van Bommel proberen over te halen
Geen geld voor zijn salaris als er niemand weggaat en ik denk dat hij dan toch eerder voor PSV kiest als zij wel Europees voetbal spelen.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Die verkiest Psv echt wel boven Feyenoord.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als hij tegen je speelt wil je hem het liefst afschieten maar als hij in jouw team speelt dan is het een held. Ik zie het probleem niet zo. Hij heeft in het verleden toch niet bij foute clubs gespeeld?quote:
Dat geld komt er wel.quote:
Maar dan nog is het middenveld al dubbel bezet onderhand.quote:
Er moeten ook zeker wat spelers vertrekken.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Maar dan nog is het middenveld al dubbel bezet onderhand.
Ik vindt het een lul. Maar een type van Bommel is wel nodig, ben ik met je eens!quote:Op zondag 8 februari 2009 22:41 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Als hij tegen je speelt wil je hem het liefst afschieten maar als hij in jouw team speelt dan is het een held. Ik zie het probleem niet zo. Hij heeft in het verleden toch niet bij foute clubs gespeeld?
Enohquote:Op zondag 8 februari 2009 22:40 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Die verkiest Psv echt wel boven Feyenoord.
Er zal toch wel ergens zo'n type rondlopen?Gewoon scouten.
Pff.Wat denk je zelf?quote:
Dat heeft'ie volgens mij allang gedaanquote:Op zondag 8 februari 2009 22:46 schreef Sloggi het volgende:
Misschien verklaart Dirk Kuyt wel dat hij over twee seizoenen terug komt.
Of hij verklaart dat Liverpool een geweldige club is en dat hij daar z'n carrière af wil sluiten.
Andere situatie hè. Nu mogen we blij zijn met elke punt die we bij elkaar sprokkelen. Voorlopig moeten we als supporter niets anders willen. Blijkbaar is dat besef nog niet bij iedereen.quote:Op maandag 9 februari 2009 03:52 schreef Pacmaniac het volgende:
Groningen thuis . Iedereen superblij met 0 - 0. 2 jaar geleden zouden ze uitgefloten zijn,
dat gebeurt toch nooit, achterlijk gedoequote:Op zondag 8 februari 2009 19:41 schreef Keltie het volgende:
[..]
Voor Berg, die mekkerde voor een gele kaart.
Vragen is krijgen.
teringquote:
quote:
helemaal mee eens, zeker welkomquote:Op zondag 8 februari 2009 22:41 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Als hij tegen je speelt wil je hem het liefst afschieten maar als hij in jouw team speelt dan is het een held. Ik zie het probleem niet zo. Hij heeft in het verleden toch niet bij foute clubs gespeeld?
2 jaar geleden werd het 0-4quote:Op maandag 9 februari 2009 03:52 schreef Pacmaniac het volgende:
Groningen thuis . Iedereen superblij met 0 - 0. 2 jaar geleden zouden ze uitgefloten zijn,
Dus, zeker als je een helft met 10 man speelt is dat een goed resultaat tegen Groningen.quote:Op maandag 9 februari 2009 03:52 schreef Pacmaniac het volgende:
lekker simpelquote:Op maandag 9 februari 2009 09:52 schreef Tha_Duck het volgende:
Wat een absurde overtredingen weer! Dat jullie een treurigteam en treurig seizoen hebben dat is tot daar aan toe, maar om op die manier te tegenstanders proberen uit te schakelen is schandalig en zou bestraft moeten worden met minimaal 5 wedstrijden!!!![]()
voor wat het waard is.quote:Portsmouth ontslaat Adams én Metgod
PORTSMOUTH - Portsmouth heeft manager Tony Adams op straat gezet. Dat heeft de club maandagmorgen bevestigd. De voormalige icoon van Arsenal was pas vier maanden in dienst, als opvolger van de naar Tottenham Hotspur vertrokken Harry Redknapp.
afbeelding vergroten Tony Adams. FOTO AFP
Adams kreeg Portsmouth niet op de rit. Uit negen duels sinds zijn komst peurde 'Pompey', zoals de bijnaam van Portsmouth luidt, slechts twee punten. Ook werd de winnaar van de FA Cup van 2008 al in de vierde ronde uitgeschakeld. Portsmouth staat nu zestiende, één plek boven een degradatieplaats.
Naast Adams werd ook diens assistent John Metgod ontslagen. De Nederlander gaf in november zijn baan als scout van Feyenoord op voor een avontuur in Engeland.
Oud-Nottingham Forest-manager Paul Hart wordt genoemd als interim-manager. Bovenaan het lijstje van Portsmouth prijkt de naam van Avram Grant, oud-manager van Chelsea.
Laatste paar jaar heeft Utreg sowieso erg weinig in te brengen tegen Feijenoord?quote:Op maandag 9 februari 2009 10:24 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
lol grote baas ben je ook he? kan me goed herrineren dat jullie pauperteam 5-2 klop heeft gehad van ons en dat terwijl feyenoord de team to beat is dit seizoen, zegt meer over utrecht denk ik dan over feyenoord
Wat een domme fout. Zal nu wel een run op die 200 kaarten komen.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
http://www.feyenoordnet.nl/index.php?pageID=2&messageID=16258
Tot zondag vrienden
Zorgde wel voor een heerlijk voetbalsfeertje, moet ik zeggen.quote:Fans Feyenoord bieden excuses aan
ROTTERDAM - De Feyenoord Supportersvereniging (FSV) heeft maandag namens het Legioen in een schrijven de excuses aangeboden aan Björn Kuipers. De scheidsrechter stuurde zondag tegen FC Groningen Feyenoord-verdediger Norichio Nieveld met rood weg na een forse charge.
afbeelding vergroten Feyenoorders Leroy Fer (midden) en Andwélé Slory protesteren bij scheidsrechter Bjorn Kuipers na de rode kaart voor Norichio Nieveld (buiten beeld). FOTO ANP
Kuipers had het daarna zwaar te verduren in de Kuip. De Feyenoord-aanhang was woedend en liet dit blijken door onvriendelijke spreekkoren aan zijn adres. Velen fans waren ervan overtuigd dat de overtreding van Nieveld bij lange na niet zwaar genoeg was voor rood. Nieveld werd maandag voor drie duels geschorst.
Na het zien van de tv-beelden bleek de beslissing van Kuipers meer dan terecht. ,,Scheidsrechters worden geacht hun fouten op te biechten voor de camera. Feyenoord supporters zijn daar zeker niet te groot voor,'' aldus de verklaring van de FSV maandagmiddag. ,,Hierbij willen wij dan ook, namens ons allen, excuses aanbieden aan de heer Kuipers die achteraf zeer onterecht door ons is bejegend.''
quote:Op maandag 9 februari 2009 14:40 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Zorgde wel voor een heerlijk voetbalsfeertje, moet ik zeggen.
Als hij dan ook ff zijn excuses maakt voor die onterechte gele kaart! Want dat heb ik die hond nog niet horen doen.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:40 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 februari 2009 15:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als hij dan ook ff zijn excuses maakt voor die onterechte gele kaart! Want dat heb ik die hond nog niet horen doen.
Goed nieuws, eindelijk een speler die geen risico's neemt met een nationaal elftalletje wat nergens toe doet.quote:Biseswar zegt af voor beloftenelftal
maandag 09-02-2009
-
AD
Feyenoorder Diego Biseswar heeft zich afgemeld voor een oefenwedstrijd van het Nederlands beloftenelftal woensdag tegen Griekenland. De aanvaller heeft last van lichte klachten aan de knie. Hij wil geen risico nemen.
Biseswar kwam eerder dit seizoen vanwege problemen aan dezelfde knie een paar weken niet in actie.
quote:Op maandag 9 februari 2009 16:18 schreef jorienvdherik het volgende:
Ja
Als die verkoop vanmiddag was voor ajax uit had ik nog wel kaartje gekocht, woensdag kan ik niet
quote:Op maandag 9 februari 2009 14:40 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
van de week irriteerde je je nog aan hem en nu is het je vriend????quote:Op zondag 8 februari 2009 16:44 schreef Tomasso het volgende:
pffffffffquote:Op zondag 8 februari 2009 17:55 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Hij komt altijd te laat.
Nepsupporter.
vond de tackle ook geweldig hoor, wat ze er allemaal ook van mogen vindenquote:Op zondag 8 februari 2009 21:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Niet onaardig vandaag. I.i.g niet verloren.
[..]
Hoorde vandaag dat je het ook niet te horen krijgt van Schiedammert.
Je lijkt wel een kloon van Happelquote:Op maandag 9 februari 2009 17:25 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
vond de tackle ook geweldig hoor, wat ze er allemaal ook van mogen vinden![]()
En ik wil het verhaal best vertellen aan hem hoor, moet hij wel ff naar boven komen en zich netjes voorstellen, dat is het minste wat hij kan doen toch
Hehequote:Op maandag 9 februari 2009 17:22 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
pffffffff![]()
![]()
dus als je 5 a 10 minuten later de tribune op gaat ben je een nepsupporter, wanneer ben je volgens jouw norm een ekte dan
dat lijkt mij idd ook jaquote:Op maandag 9 februari 2009 17:27 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Moet iedereen toch lekker zelf weten.
gelulquote:Op maandag 9 februari 2009 17:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je lijkt wel een kloon van Happel
Sar-cas-me. Doe eens niet zo opgefokt man.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:20 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
van de week irriteerde je je nog aan hem en nu is het je vriend????
wat is het nou?
quote:Serginho Greene en Tim Vincken hebben maandag met succes hun rentree gemaakt bij Jong Feyenoord. De twee kwamen allebei de eerste helft in actie in de wedstrijd tegen Jong De Graafschap, die eindigde in 3-1 voor de Rotterdammers. De doelpunten kwamen op naam van Jordao Pattinama, Clint van Stee en Kermit Erasmus. Kevin Wattamaleo kreeg voor het eerst weer speeltijd, nadat hij de afgelopen weken kampte met liesklachten.
Voor Vincken was het de eerste wedstrijd van het seizoen, nadat hij hersteld was van hamstringproblemen. Greene kwam voor het laatst in actie tijdens het trainingskamp in Turkije, maar kreeg daarna te maken met een terugslag in het herstel van zijn knieblessure.
Greene en Vincken stonden aan de basis van de twee grootste kansen van de eerste helft. De eerste koos slim de diepte nadat Luigi Bruins een vrije trap halverwege de helft van De Graafschap nam. Greene ontving de bal in het strafschopgebied, maar zijn schot kon gestopt worden door doelman Cinalli van de bezoekers.
Vincken werd voor rust maar weinig in het spel betrokken, maar liet desondanks bij vlagen zien het voetballen niet verleerd te zijn. Halverwege de eerste helft gaf hij een knappe voorzet vanaf de rechterflank, die resulteerde in een schot van Tobias Waisapij dat net over ging.
De Graafschap, dat met een schot op de paal van Oussama Assaidi haar grootste kans voor rust kreeg, was zo gewaarschuwd, maar kon niet voorkomen dat Feyenoord na een halfuur spelen verdiend op voorsprong kwam. Kermit Erasmus bediende hierbij vanaf de rechterflank Jordao Pattinama, die prima binnen schoot in de verre hoek: 1-0.
Voor Greene en Vincken bleef hun rentree beperkt tot een helft. De twee keken bij de rust allebei tevreden terug. ‘Het ging vooral om het fysieke aspect en dat ging prima’, zei Vincken. ‘Wedstrijden zijn toch anders dan trainingen. Tegenstanders zijn feller en zelf ben je ook bereid wat dieper te gaan. Ik volg een vast programma en zal het aantal speelminuten rustig opbouwen. Vandaag speel ik een helft, volgende week misschien wat meer.’ Vincken zal de wedstrijd van donderdag tegen Jong Ajax aan zich voorbij laten gaan.
Greene kende eveneens geen fysieke problemen, al merkte hij wel dat het voetballende gedeelte nog wat onwennig was. ‘Dat is niet zo vreemd als je er een tijd uit hebt gelegen. Ik weet niet of ik er zondag bij kan zijn tegen Ajax. Ik hoop het wel, maar ik moet wel iets aan de ploeg kunnen toevoegen.’
Zonder Greene en Vincken liep Jong Feyenoord vroeg in de tweede helft uit naar 2-0. Een overtreding op invaller Vojtech Machek op de rand van het strafschopgebied was reden voor een vrije trap, die hard en laag werd ingeschoten door Clint van Stee. De verdediger deed dit onder toeziend oog van zijn vader Henk, die hoofdtrainer is van De Graafschap.
Een kwartier later werd de marge voor de Rotterdammers nog iets groter, toen Michal Janota met een knappe actie dwars door het centrum van de defensie van De Graafschap sneed. Vervolgens legde hij de bal af op Kermit Erasmus, die eerst de doelman omspeelde voordat hij binnen tikte.
Het slotakkoord was uiteindelijk voor De Graafschap, dat in de slotfase meer op de aanval ging spelen. Het resulteerde een kwartier voor tijd in de aansluitingstreffer. Invaller Soufian El Hassnoui kon in een leeg doel binnentikken, na een hoge voorzet vanaf de zijkant. In de blessuretijd kregen de Superboeren via een strafschop een opgelegde mogelijkheid om nog gevaarlijk dichtbij te komen, maar Rifat Bugdayci schoot van elf meter naast.
Fotoverslag van deze wedstrijd volgt later
Jong Feyenoord – Jong De Graafschap 3-1
Scoreverloop:
32’ 1-0 Pattinama
53’ 2-0 Van Stee
69’ 3-0 Erasmus
77’ 3-1 El Hassnoui
Scheidsrechter: Van der Laan
Opstelling Jong Feyenoord:
Van Dijk; Van Stee, Greene (46’ Wattamaleo), Kobussen, Waisapij (69’ Piqué); Manteiga, Bruins, Janota; Vincken (46’ Machek), Erasmus en Pattinama.
Ben niet de enige die zo denkt over bepaalde dingen.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je lijkt wel een kloon van Happel
Wees niet bang, jij blijft de grootste.quote:Op maandag 9 februari 2009 18:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
We hebben er weer een debiel bij op het forum
Jij bent die gast dus?quote:Op maandag 9 februari 2009 17:25 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
vond de tackle ook geweldig hoor, wat ze er allemaal ook van mogen vinden![]()
En ik wil het verhaal best vertellen aan hem hoor, moet hij wel ff naar boven komen en zich netjes voorstellen, dat is het minste wat hij kan doen toch
quote:Op maandag 9 februari 2009 18:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Wees niet bang, jij blijft de grootste.
Hoor wie het zegt.quote:Op maandag 9 februari 2009 18:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
niet zo opgefokt !?! ik ben helemaal niet opgefokt, vind alleen jammer dat je hier zit te zeiken over een bepaald iemand terwijl je het ook gewoon midden in zijn gezicht kan zeggen. Je zit volgens mij net zoals hem ook in Q, zo hoog is die trap toch niet?quote:Op maandag 9 februari 2009 17:56 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Sar-cas-me. Doe eens niet zo opgefokt man.
Maargoed, je wilde me vertellen wat de genialiteit achter die grap is?
quote:Op maandag 9 februari 2009 18:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Wees niet bang, jij blijft de grootste.
dus als we het niet met jou eens zijn zijn we ook gelijk maar een debielquote:Op maandag 9 februari 2009 18:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik heb niets tegen die man, alleen na anderhalf jaar, als het niet meer is, wordt het soms best wel vervelendquote:Op maandag 9 februari 2009 18:22 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
niet zo opgefokt !?! ik ben helemaal niet opgefokt, vind alleen jammer dat je hier zit te zeiken over een bepaald iemand terwijl je het ook gewoon midden in zijn gezicht kan zeggen. Je zit volgens mij net zoals hem ook in Q, zo hoog is die trap toch niet?
en ja hoor, ik wil het je best vertellen, kom 1 maart ff in die hoek zitten waar het "PIK IN JE MUIL, PIK IN JE HOL, PIK IN JE HOER, PIK IN JE OOR' en alle andere variaties die je kan verzinnen vandaan komen en het zal je haarfijn uitgelegd worden, dit verhaal is niet zo 1,2,3 uit te leggen via een forum, je moet tegelijkertijd ook iets horen namelijk
nee ik ben niet die gastquote:Op maandag 9 februari 2009 18:19 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jij bent die gast dus?
Gister was het trouwens wel een stuk minder
dan hoor je het dus niet altijd, het is al minimaal 3 jaar aan de gangquote:Op maandag 9 februari 2009 18:24 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen die man, alleen na anderhalf jaar, als het niet meer is, wordt het soms best wel vervelend
Kap er gewoon mee, ook ik irriteer me er mateloos aan. Stelletje debielen.quote:Op maandag 9 februari 2009 18:27 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
nee ik ben niet die gastIk zit niet op Q, ik zit gelijk aan de andere kant van het hekje, op R dus. Maa ook ik roep het ja, net zoals nog meer in diezelfde hoek.
en klopt ja, het was wat minder, het voetballen was dan ook prettiger om naar te kijken dan de laatste tijd he, we verveelden ons minder
Als jullie je er aan irriteren dan loop je op het vak toch even naar die personen toe?quote:Op maandag 9 februari 2009 18:47 schreef Pasaporte het volgende:
[..]
Kap er gewoon mee, ook ik irriteer me er mateloos aan. Stelletje debielen.
zegt iemand die altijd weglooptquote:Op maandag 9 februari 2009 18:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als jullie je er aan irriteren dan loop je op het vak toch even naar die personen toe?
Ga het ze vertellen dan, je weet waar ze zittenquote:Op maandag 9 februari 2009 18:47 schreef Pasaporte het volgende:
[..]
Kap er gewoon mee, ook ik irriteer me er mateloos aan. Stelletje debielen.
aan hem kan ik me dan weer wel irriteren jaquote:Op maandag 9 februari 2009 18:49 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Ik heb het nog nooit gehoord. Ik hoor alleen altijd iemand de hele tijd "Hup Feyenoord" roepen.
ja he, heel stoerquote:Op maandag 9 februari 2009 18:59 schreef Pasaporte het volgende:
[..]
Vind je het leuk als er zo veel mensen zich er aan irriteren? Wel stoer hoor!
jij ook al? Weinig zin om door die kale met dat bruine jasje een bloedneus op te lopen ...quote:Op maandag 9 februari 2009 18:58 schreef Pirata het volgende:
[..]
Ga het ze vertellen dan, je weet waar ze zitten
quote:Op maandag 9 februari 2009 18:54 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
zegt iemand die altijd wegloopt![]()
![]()
![]()
![]()
Niet te hopen dat hij er een blessure op looptquote:Op maandag 9 februari 2009 18:59 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Hofland om 19.30 bij Sport aan Tafel op Eredivisie Live.
denk jij dat die gast dat gelijk doet omdat jij hem irritant vindquote:Op maandag 9 februari 2009 19:01 schreef Pasaporte het volgende:
[..]
jij ook al? Weinig zin om door die kale met dat bruine jasje een bloedneus op te lopen ...
Ekt hequote:Op maandag 9 februari 2009 19:11 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
denk jij dat die gast dat gelijk doet omdat jij hem irritant vind
Hij is toch al geschorst voor aankomende wedstrijd.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:10 schreef denthemen het volgende:
[..]
Niet te hopen dat hij er een blessure op loopt
Ik denk niet dat hij zegt: natuurlijk meneer, u heeft helemaal gelijk, wij zijn zo irritant voor onze medesupporters dat wij er meteen mee ophoudenquote:Op maandag 9 februari 2009 19:11 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
denk jij dat die gast dat gelijk doet omdat jij hem irritant vind
dat misschien ook niet, maar om nou te denken dat hij je gelijk een bloedneus slaat is ook ietwat overdreven nietwaar?quote:Op maandag 9 februari 2009 19:24 schreef Pasaporte het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij zegt: natuurlijk meneer, u heeft helemaal gelijk, wij zijn zo irritant voor onze medesupporters dat wij er meteen mee ophouden
Ach, vrienden op Z krijgen al een kopstoot als ze niet een tree omhoog kunnen ... en dan moet ik maar denken dat het er op R allemaal zo lieftallig aan toegaat?quote:Op maandag 9 februari 2009 19:30 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
dat misschien ook niet, maar om nou te denken dat hij je gelijk een bloedneus slaat is ook ietwat overdreven nietwaar?
Wat zegt hij dan?quote:Op maandag 9 februari 2009 20:03 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Opmerkelijke woorden nu van Hofland in Sport aan Tafel over Verbeek.
Bijvoorbeeld over die eettafel-blessure, wat dus helemaal niet het geval was. Verbeek ontkende het te hebben gezegd, terwijl dat stukje gewoon duidelijk op uitzending gemist staat. Hofland confronteerd hem daarmee en nog steeds blijft hij er bij dat hij het niet heeft gezegd. Hij kreeg overigens ook een doodsbedreiging gestuurd na dat blessure verhaal.quote:
Welke mafkees ben jij nou weer dan? Zeker ook 1 van dat tuig dat stennis liep te trappen in Lommel?quote:Op maandag 9 februari 2009 19:35 schreef Pasaporte het volgende:
[..]
Ach, vrienden op Z krijgen al een kopstoot als ze niet een tree omhoog kunnen ... en dan moet ik maar denken dat het er op R allemaal zo lieftallig aan toegaat?
Nee, ik verhuis volgend jaar wel naar KK.
De slippers waren ook opgemerkt door de journalist die mee was inderdaad, maar zoals ik zei dat was één van de vele kleine dingen op dat trainingskamp.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:35 schreef sjimz het volgende:
DatMeenJeNiet, dat van dat slipperverhaal is toch niets nieuws?
Dat werd volgens mij in de VI al gezegd een tijdje terug.
Dat van dat biertje vind ik wel bijzonder triest. Net zoals dat schelden.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:35 schreef sjimz het volgende:
DatMeenJeNiet, dat van dat slipperverhaal is toch niets nieuws?
Dat werd volgens mij in de VI al gezegd een tijdje terug.
In dat stuk werd inderdaad verteld wat nu eigenlijk wordt bevestigd.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:40 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
De slippers waren ook opgemerkt door de journalist die mee was inderdaad, maar zoals ik zei dat was één van de vele kleine dingen op dat trainingskamp.
feyenoord wil toch zo graag toch transparant zijnquote:Op maandag 9 februari 2009 20:44 schreef RayMania het volgende:
Al snap ik niet waarom Hofland dit allemaal maar vertelt zo kort na de affaire.
Nou dan mogen ze daar mee gaan beginnen.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:55 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
feyenoord wil toch zo graag toch transparant zijn![]()
Dat is volgens mij iemand die verstandelijk gehandicapt is dus zo iemand kan je niks kwalijk nemen natuurlijk.quote:Op maandag 9 februari 2009 18:59 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
aan hem kan ik me dan weer wel irriteren ja![]()
natuurlijk welquote:Op maandag 9 februari 2009 21:12 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Dat is volgens mij iemand die verstandelijk gehandicapt is dus zo iemand kan je niks kwalijk nemen natuurlijk.
Vind ik niet. Laat 'm lekker.quote:
hij mag zijn gang gaan hoor, we doen alleen gezellig met hem mee en daar zijn anderen dan weer niet blij meequote:Op maandag 9 februari 2009 21:20 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Vind ik niet. Laat 'm lekker.
Sommige mensen moeten niet zo zeuren.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:25 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
hij mag zijn gang gaan hoor, we doen alleen gezellig met hem mee en daar zijn anderen dan weer niet blij mee![]()
![]()
kijk!! jij begrijpt hetquote:Op maandag 9 februari 2009 21:29 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten niet zo zeuren.
Hoort erbij, net als zuipen vooraf wat eigenlijk leuker is, broodjes unox, wietlucht etc.
Precies, gewoon lekker koud ken je ook je muil niet brandenquote:Op maandag 9 februari 2009 21:40 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
kijk!! jij begrijpt het![]()
alhoewel ik liever een broodje frikandel heb![]()
![]()
Opmerkelijke laatste zin. Maarja, ik wacht het voorlopig allemaal af, er zijn al teveel van dit soort bullshitverhalen geweest.quote:EXCLUSIEF - Nu twee groepen investeerders zich hebben verenigd, lijkt Feyenoord voor een totale overname te staan. De groep van gefortuneerde investeerders met een groot clubhart heeft de handen ineen geslagen met als doel een meerderheid van de aandelen van de club te bemachtigen. Binnenkort praten zij daarover met de clubleiding, die heeft aangegeven open te staan voor de miljoenen.
De groep investeerders is in eerste instantie bereid sámen minimaal zestig miljoen euro te investeren in Feyenoord, met een trapsgewijze uitloop naar een veel forser bedrag. Volgens insiders gaat het om honderd miljoen euro. Bij zestig miljoen heeft de groep meteen al de helft van de aandelen in handen, de rest moet op termijn in bezit komen. Feyenoord heeft het geld nodig om het negatieve eigen vermogen weg te werken.
Bovendien wil de club zich gaan versterken, zodat Feyenoord vanaf volgend seizoen weer kan meedraaien in de top van de Eredivisie. Ook de nieuwe trainer Mario Been is op de hoogte van de verregaande plannen. Hij heeft zijn beleid voor volgend seizoen al gepresenteerd. Voor een aantal spelers heeft dat consequenties. Zo is Henk Timmer bezig aan zijn laatste seizoen in De Kuip en staan ook de posities van Tim de Cler, Roy Makaay en Kevin Hofland ter discussie.
Dat zou te mooi zijn, lijkt me.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Opmerkelijke laatste zin. Maarja, ik wacht het voorlopig allemaal af, er zijn al teveel van dit soort bullshitverhalen geweest.
Inderdaad. We zien het wel.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Borst zei zondag nog het compleet tegenovergestelde toch?
Inderdaad. En waarom staat de positie van De Cler ter discussie? Hij speelt een keer tien wedstrijden matig, mag het? Vorig jaar was hij de beste LB van Nederland. Ik stel liever de positie van Landzaat en Lucius ter discussie.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:31 schreef Irritatie100 het volgende:
Hofland mag wel blijven hoor, sinds Verbeek weg is laat hij zien dat hij toch echt wel wat kan. Ook gisteren weer, hoeveel hij wel niet weggehaald heeft...
Misschien omdat die die El Aknogwat meeneemt?quote:Op maandag 9 februari 2009 23:44 schreef TC03 het volgende:
[..]
Inderdaad. En waarom staat de positie van De Cler ter discussie? Hij speelt een keer tien wedstrijden matig, mag het? Vorig jaar was hij de beste LB van Nederland. Ik stel liever de positie van Landzaat en Lucius ter discussie.
Ik betwijfel het, hij is echt niet scherp de laatste wedstrijden. Matige schoten, soms de bal maar half raken. Toch over zijn top heen wellicht.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:57 schreef dill het volgende:
[..]
Misschien omdat die die El Aknogwat meeneemt?
Maar Lucius zie ik liever ook als eerste vertrekken. Hofland doet t op het moment gewoon prima. En ik denk dat Makaay wanneer het elftal draait ook zeker van waarde kan zijn, al moet je hem op dit moment niet opstellen. Hebben we echt geen klote aan.
Dat sowieso, maar de tactiek is ook niet in zijn voordeel. Ze spelen met 1 spits elke keer en dat is voor Makaay niet gunstig omdat hij dan teveel aandacht krijgt. Om toch nuttig te zijn voor de ploeg gaat hij nu vaker uitzakken en werkt hij meer dan hij zou moeten en dat gaat ten koste van zijn scherpte voor de goal.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik betwijfel het, hij is echt niet scherp de laatste wedstrijden. Matige schoten, soms de bal maar half raken. Toch over zijn top heen wellicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |