quote:
Niet, zal die niet durven.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:23 schreef TC03 het volgende:
Wanneer gaat Vlemmings een keer zonder Makaay in de basis starten?
We hebben een topverdediging.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:19 schreef Merkie het volgende:
Al twee wedstrijden op rij de 0 gehouden.
Hij komt altijd te laat.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:44 schreef Tomasso het volgende:
M'n kale vriend was er weer hoor... "PIK IN JE HOOOOL"
Ik weet nog steeds het verhaal niet
Wehequote:
Gelukkig kan Greene dan na de wedstrijd weer lekker knuffelen met z'n bijlmer matties.quote:Feyenoord moet het komende zondag in de klassieker tegen ajax in de amsterdam area stellen zonder centrale verdediger Kevin Hofland. De vice-aanvoerder van de Rotterdammers kreeg zondag in de thuiswedstrijd tegen FC Groningen (0-0) opnieuw een gele kaart, waardoor hij is geschorst voor de verbleekte topper in Amsterdam.
Interim-trainer Leon Vlemmings kan evenmin een beroep doen op Norichio Nieveld. De jonge verdediger moet rekening houden met een flinke schorsing na zijn rode kaart voor een woeste charge op Koen van de Laak.
Aanvoerder Giovanni van Bronckhorst ontbrak zondag in de Kuip voor de derde opéénvolgende wedstrijd van de Stadionclub. De routinier heeft last van een enkelblessure. 'Ik verwacht niet dat hij er tegen ajax weer bij is,' liet Vlemmings weten. Mogelijk is Theo Lucius (rib) voor dat duel wel weer beschikbaar. Ook verdediger Serginho Greene zit na een langdurige absentie tegen zijn rentree aan.
preciesquote:Op zondag 8 februari 2009 18:27 schreef Keltie het volgende:
[..]
Wehe
En sinds wanneer gaan Feijenoordsupporters miepen als er eens een speler is die een overtredinkje maakt?
Eindelijk eens iemand die het durft/ doet.
Noem eens één foute beslissing?quote:Op zondag 8 februari 2009 18:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Tyfus scheids![]()
De spreekkoren hadden na die gele kaart voor Hofland gewoon weer keihard ingezet moeten worden. Wat een debiel zeg. Zo iemand mag nooit meer fluiten!
Vond jij de rode kaart niet terecht dan?quote:Op zondag 8 februari 2009 18:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Tyfus scheids![]()
De spreekkoren hadden na die gele kaart voor Hofland gewoon weer keihard ingezet moeten worden. Wat een debiel zeg. Zo iemand mag nooit meer fluiten!
hierom boeit het niet of het wel of niet terecht is:quote:Op zondag 8 februari 2009 18:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vond jij de rode kaart niet terecht dan?
Gele kaart Hofland. Hij had de hele wedstrijd geen overtreding gemaakt en die smerige jood van een Berg naait hem gewoon een gele kaart aan.quote:
Gele kaart van Hoflandquote:Op zondag 8 februari 2009 18:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vond jij de rode kaart niet terecht dan?
quote:Op zondag 8 februari 2009 18:39 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
hierom boeit het niet of het wel of niet terecht is:
Jans spreekt lovende woorden over legioen
08 februari 2009
Ron Jans roemde zondag na afloop van de uitwedstrijd tegen Feyenoord (0-0) het legioen. "Zo hoort thuispubliek te zijn. Elke beslissing van de scheidsrechter leidde tot ontzettend veel lawaai. Probeer in zo'n lastige sfeer maar eens goed te voetballen en te fluiten", merkte de FC Groningen-trainer op.
Het thuispubliek was na de donkerrode kaart voor verdediger Norichio Nieveld in de 43ste minuut niet meer te houden. Scheidsrechter Björn Kuipers kon geen goed meer doen. "Dat kon je merken aan kleine dingetjes in de wedstrijd", oordeelde Jans, die daarmee aangaf dat hij zich af en toe lichtelijk benadeeld voelde door de arbitrage.
"Dat die rode kaart voor Nieveld meer dan terecht was, zoals ik na afloop hoorde, is voor het publiek niet belangrijk. Ze willen maar n ding: een goed resultaat van hun ploeg. Die steun van het legioen heeft Feyenoord in deze wedstrijd zelf afgedwongen."
Dus hij mag nooit meer fluiten omdat hij een gele kaart geeft aan Hofland?quote:Op zondag 8 februari 2009 18:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gele kaart Hofland. Hij had de hele wedstrijd geen overtreding gemaakt en die smerige jood van een Berg naait hem gewoon een gele kaart aan.
Idd, door die zoon van de prostituee lopen wij volgend weekend 3 punten mis.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dus hij mag nooit meer fluiten omdat hij een gele kaart geeft aan Hofland?
Nee hij mag nooit meer fluiten omdat ie naliet een rode te trekken voor Slory..quote:Op zondag 8 februari 2009 18:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dus hij mag nooit meer fluiten omdat hij een gele kaart geeft aan Hofland?
Dat kon ik op een afstand van 75 meter nog wel zien.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Het was eigenlijk nog best op de bal van Hofland
das het risico als je op zo'n manier een bal wil veroveren ..quote:Op zondag 8 februari 2009 18:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat kon ik op een afstand van 75 meter nog wel zien.
geen idee , de skihut neemt de telefoon niet op ..quote:Op zondag 8 februari 2009 18:51 schreef buddyb het volgende:
hoe ziet de verdediging er de volgende qedstrijd uit volgens jullie?
tiendalli---pique---bahia---leerdam
als lucius iig maar niet meedoet is het goed
hoe zit het met de cler?
Noem me dan maar een nep-supporter, maar zo'n tackle is niet acceptabel. Een overtreding maken op z'n tijd is het probleem niet, iemand bijna z'n carrière verkloten is te gek voor woorden. Ga je schamenquote:Op zondag 8 februari 2009 18:27 schreef Keltie het volgende:
[..]
Wehe
En sinds wanneer gaan Feijenoordsupporters miepen als er eens een speler is die een overtredinkje maakt?
quote:Ron Jans roemt legioen
ROTTERDAM - Trainer Ron Jans van FC Groningen roemde zondag na afloop van de uitwedstrijd tegen Feyenoord (0-0) het legioen. „Zo hoort thuispubliek te zijn. Elke beslissing van de scheidsrechter leidde tot ontzettend veel lawaai. Probeer in zo'n lastige sfeer maar eens goed te voetballen en te fluiten”, merkte hij op.
Het thuispubliek was na de donkerrode kaart voor verdediger Norichio Nieveld in de 43e minuut niet meer te houden. Scheidsrechter Björn Kuipers kon geen goed meer doen. „Dat kon je merken aan kleine dingetjes in de wedstrijd”, oordeelde Jans, die daarmee aangaf dat hij zich af en toe lichtelijk benadeeld voelde door Kuipers en co.
„Dat die rode kaart voor Nieveld meer dan terecht was, zoals ik na afloop hoorde, is voor het publiek niet belangrijk. Ze willen maar één ding: een goed resultaat van hun ploeg. Die steun van het legioen heeft Feyenoord in deze wedstrijd zelf afgedwongen.”
telegraaf
Er is niks mis met een enkele forse overtreding, maar zo'n overtreding kan met een beetje pech het einde van z'n carrière betekenen... Dat is nooit goed te praten.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:27 schreef Keltie het volgende:
[..]
Wehe
Ik denk Tiendalli - Lucius - Bahía - Van Bronckhorst.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:51 schreef buddyb het volgende:
hoe ziet de verdediging er de volgende qedstrijd uit volgens jullie?
tiendalli---pique---bahia---leerdam
als lucius iig maar niet meedoet is het goed
hoe zit het met de cler?
Oh ja idd.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Gio is volgens RIjnmond nog geblesseerd
Neuh. Zo eerst eens de beelden zien.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:53 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Noem me dan maar een nep-supporter, maar zo'n tackle is niet acceptabel. Een overtreding maken op z'n tijd is het probleem niet, iemand bijna z'n carrière verkloten is te gek voor woorden. Ga je schamen
Dat kan iedere sliding.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Er is niks mis met een enkele forse overtreding, maar zo'n overtreding kan met een beetje pech het einde van z'n carrière betekenen... Dat is nooit goed te praten.
Als je dat geen rood vind, ben je echt een lompe boerquote:Op zondag 8 februari 2009 19:19 schreef Keltie het volgende:
[..]
Neuh. Zo eerst eens de beelden zien.
Maargoed, zo was ik ook niet echt van de ophef rond "het Spartaantje" toendertijd.
Heb je de overtreding al terug gezien? Hij mikt gewoon richting zijn knie. Al krijgt hij 10 wedstrijden schorsing, dan nog is het terecht.quote:
Nopes. Interesseert mij ook niet.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Heb je de overtreding al terug gezien? Hij mikt gewoon richting zijn knie. Al krijgt hij 10 wedstrijden schorsing, dan nog is het terecht.
Op de tribune, ik kom daar nog weleens, vond ik het geen rood.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Als je dat geen rood vind, ben je echt een lompe boer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |