abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65892624
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:35 schreef sjimz het volgende:
DatMeenJeNiet, dat van dat slipperverhaal is toch niets nieuws?
Dat werd volgens mij in de VI al gezegd een tijdje terug.
Dat van dat biertje vind ik wel bijzonder triest. Net zoals dat schelden.

Ik kan Hofland en co nu wel enigszins begrijpen hoor (als het waar is tenminste).
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_65892678
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:40 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

De slippers waren ook opgemerkt door de journalist die mee was inderdaad, maar zoals ik zei dat was één van de vele kleine dingen op dat trainingskamp.
In dat stuk werd inderdaad verteld wat nu eigenlijk wordt bevestigd.
pi_65892767
Al snap ik niet waarom Hofland dit allemaal maar vertelt zo kort na de affaire.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_65893196
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:44 schreef RayMania het volgende:
Al snap ik niet waarom Hofland dit allemaal maar vertelt zo kort na de affaire.
feyenoord wil toch zo graag toch transparant zijn
pi_65893860
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:55 schreef Schiedammert het volgende:

[..]

feyenoord wil toch zo graag toch transparant zijn
Nou dan mogen ze daar mee gaan beginnen.
Alleen laten zien hoe de prijzen voor uitwedstrijden zijn opgebouwd hebben we niks aan.
quote:
Op maandag 9 februari 2009 18:59 schreef Schiedammert het volgende:

[..]

aan hem kan ik me dan weer wel irriteren ja
Dat is volgens mij iemand die verstandelijk gehandicapt is dus zo iemand kan je niks kwalijk nemen natuurlijk.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_65894152
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:12 schreef Hofpleinfontein het volgende:

Dat is volgens mij iemand die verstandelijk gehandicapt is dus zo iemand kan je niks kwalijk nemen natuurlijk.

natuurlijk wel
pi_65894206
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:19 schreef Schiedammert het volgende:

[..]

natuurlijk wel
Vind ik niet. Laat 'm lekker.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_65894405
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:20 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Vind ik niet. Laat 'm lekker.
hij mag zijn gang gaan hoor, we doen alleen gezellig met hem mee en daar zijn anderen dan weer niet blij mee
pi_65894596
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:25 schreef Schiedammert het volgende:

[..]

hij mag zijn gang gaan hoor, we doen alleen gezellig met hem mee en daar zijn anderen dan weer niet blij mee
Sommige mensen moeten niet zo zeuren.
Hoort erbij, net als zuipen vooraf wat eigenlijk leuker is, broodjes unox, wietlucht etc.
pi_65895065
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:29 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Sommige mensen moeten niet zo zeuren.
Hoort erbij, net als zuipen vooraf wat eigenlijk leuker is, broodjes unox, wietlucht etc.
kijk!! jij begrijpt het

alhoewel ik liever een broodje frikandel heb
  maandag 9 februari 2009 @ 22:28:45 #291
176521 Grulez
rasgroninger
pi_65897126
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:27 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[ afbeelding ]
[..]

Klasse.
Inderdaad
  maandag 9 februari 2009 @ 23:12:51 #292
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_65898886
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:40 schreef Schiedammert het volgende:

[..]

kijk!! jij begrijpt het

alhoewel ik liever een broodje frikandel heb
Precies, gewoon lekker koud ken je ook je muil niet branden
Oi! Acóplese donde están los bitterbals de mierda?
  maandag 9 februari 2009 @ 23:25:18 #293
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_65899283
quote:
EXCLUSIEF - Nu twee groepen investeerders zich hebben verenigd, lijkt Feyenoord voor een totale overname te staan. De groep van gefortuneerde investeerders met een groot clubhart heeft de handen ineen geslagen met als doel een meerderheid van de aandelen van de club te bemachtigen. Binnenkort praten zij daarover met de clubleiding, die heeft aangegeven open te staan voor de miljoenen.

De groep investeerders is in eerste instantie bereid sámen minimaal zestig miljoen euro te investeren in Feyenoord, met een trapsgewijze uitloop naar een veel forser bedrag. Volgens insiders gaat het om honderd miljoen euro. Bij zestig miljoen heeft de groep meteen al de helft van de aandelen in handen, de rest moet op termijn in bezit komen. Feyenoord heeft het geld nodig om het negatieve eigen vermogen weg te werken.

Bovendien wil de club zich gaan versterken, zodat Feyenoord vanaf volgend seizoen weer kan meedraaien in de top van de Eredivisie. Ook de nieuwe trainer Mario Been is op de hoogte van de verregaande plannen. Hij heeft zijn beleid voor volgend seizoen al gepresenteerd. Voor een aantal spelers heeft dat consequenties. Zo is Henk Timmer bezig aan zijn laatste seizoen in De Kuip en staan ook de posities van Tim de Cler, Roy Makaay en Kevin Hofland ter discussie.
Opmerkelijke laatste zin. Maarja, ik wacht het voorlopig allemaal af, er zijn al teveel van dit soort bullshitverhalen geweest.
  maandag 9 februari 2009 @ 23:27:18 #294
176521 Grulez
rasgroninger
pi_65899347
quote:
Op maandag 9 februari 2009 23:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Opmerkelijke laatste zin. Maarja, ik wacht het voorlopig allemaal af, er zijn al teveel van dit soort bullshitverhalen geweest.
Dat zou te mooi zijn, lijkt me.
pi_65899366
Borst zei zondag nog het compleet tegenovergestelde toch?
pi_65899465
Hofland mag wel blijven hoor, sinds Verbeek weg is laat hij zien dat hij toch echt wel wat kan. Ook gisteren weer, hoeveel hij wel niet weggehaald heeft...
  maandag 9 februari 2009 @ 23:42:57 #297
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_65899770
quote:
Op maandag 9 februari 2009 23:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Borst zei zondag nog het compleet tegenovergestelde toch?
Inderdaad. We zien het wel.
Ten percent faster with a sturdier frame
  maandag 9 februari 2009 @ 23:44:19 #298
53267 TC03
pi_65899808
quote:
Op maandag 9 februari 2009 23:31 schreef Irritatie100 het volgende:
Hofland mag wel blijven hoor, sinds Verbeek weg is laat hij zien dat hij toch echt wel wat kan. Ook gisteren weer, hoeveel hij wel niet weggehaald heeft...
Inderdaad. En waarom staat de positie van De Cler ter discussie? Hij speelt een keer tien wedstrijden matig, mag het? Vorig jaar was hij de beste LB van Nederland. Ik stel liever de positie van Landzaat en Lucius ter discussie.
pi_65900178
quote:
Op maandag 9 februari 2009 23:44 schreef TC03 het volgende:

[..]

Inderdaad. En waarom staat de positie van De Cler ter discussie? Hij speelt een keer tien wedstrijden matig, mag het? Vorig jaar was hij de beste LB van Nederland. Ik stel liever de positie van Landzaat en Lucius ter discussie.
Misschien omdat die die El Aknogwat meeneemt?

Maar Lucius zie ik liever ook als eerste vertrekken. Hofland doet t op het moment gewoon prima. En ik denk dat Makaay wanneer het elftal draait ook zeker van waarde kan zijn, al moet je hem op dit moment niet opstellen. Hebben we echt geen klote aan.
  maandag 9 februari 2009 @ 23:59:12 #300
53267 TC03
pi_65900212
quote:
Op maandag 9 februari 2009 23:57 schreef dill het volgende:

[..]

Misschien omdat die die El Aknogwat meeneemt?

Maar Lucius zie ik liever ook als eerste vertrekken. Hofland doet t op het moment gewoon prima. En ik denk dat Makaay wanneer het elftal draait ook zeker van waarde kan zijn, al moet je hem op dit moment niet opstellen. Hebben we echt geen klote aan.
Ik betwijfel het, hij is echt niet scherp de laatste wedstrijden. Matige schoten, soms de bal maar half raken. Toch over zijn top heen wellicht.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 00:13:11 #301
185115 Juk
Misschien
pi_65900531
quote:
Op maandag 9 februari 2009 23:59 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ik betwijfel het, hij is echt niet scherp de laatste wedstrijden. Matige schoten, soms de bal maar half raken. Toch over zijn top heen wellicht.
Dat sowieso, maar de tactiek is ook niet in zijn voordeel. Ze spelen met 1 spits elke keer en dat is voor Makaay niet gunstig omdat hij dan teveel aandacht krijgt. Om toch nuttig te zijn voor de ploeg gaat hij nu vaker uitzakken en werkt hij meer dan hij zou moeten en dat gaat ten koste van zijn scherpte voor de goal.

Ik denk dat in een 2 spitsen systeem Makaay ook volgend seizoen nog wel van waarde kan zijn. Daarbij kan hij Erasmus een hele hoop leren over looplijnen e.d.

Nieuwe topic: Het grote Feijenoord-topic #: Ajax uit, altijd lastig
The only thing I fear is my MoM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')