dan hoor je het dus niet altijd, het is al minimaal 3 jaar aan de gangquote:Op maandag 9 februari 2009 18:24 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen die man, alleen na anderhalf jaar, als het niet meer is, wordt het soms best wel vervelend
Kap er gewoon mee, ook ik irriteer me er mateloos aan. Stelletje debielen.quote:Op maandag 9 februari 2009 18:27 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
nee ik ben niet die gastIk zit niet op Q, ik zit gelijk aan de andere kant van het hekje, op R dus. Maa ook ik roep het ja, net zoals nog meer in diezelfde hoek.
en klopt ja, het was wat minder, het voetballen was dan ook prettiger om naar te kijken dan de laatste tijd he, we verveelden ons minder
Als jullie je er aan irriteren dan loop je op het vak toch even naar die personen toe?quote:Op maandag 9 februari 2009 18:47 schreef Pasaporte het volgende:
[..]
Kap er gewoon mee, ook ik irriteer me er mateloos aan. Stelletje debielen.
zegt iemand die altijd weglooptquote:Op maandag 9 februari 2009 18:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als jullie je er aan irriteren dan loop je op het vak toch even naar die personen toe?
Ga het ze vertellen dan, je weet waar ze zittenquote:Op maandag 9 februari 2009 18:47 schreef Pasaporte het volgende:
[..]
Kap er gewoon mee, ook ik irriteer me er mateloos aan. Stelletje debielen.
aan hem kan ik me dan weer wel irriteren jaquote:Op maandag 9 februari 2009 18:49 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Ik heb het nog nooit gehoord. Ik hoor alleen altijd iemand de hele tijd "Hup Feyenoord" roepen.
ja he, heel stoerquote:Op maandag 9 februari 2009 18:59 schreef Pasaporte het volgende:
[..]
Vind je het leuk als er zo veel mensen zich er aan irriteren? Wel stoer hoor!
jij ook al? Weinig zin om door die kale met dat bruine jasje een bloedneus op te lopen ...quote:Op maandag 9 februari 2009 18:58 schreef Pirata het volgende:
[..]
Ga het ze vertellen dan, je weet waar ze zitten
quote:Op maandag 9 februari 2009 18:54 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
zegt iemand die altijd wegloopt![]()
![]()
![]()
![]()
Niet te hopen dat hij er een blessure op looptquote:Op maandag 9 februari 2009 18:59 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Hofland om 19.30 bij Sport aan Tafel op Eredivisie Live.
denk jij dat die gast dat gelijk doet omdat jij hem irritant vindquote:Op maandag 9 februari 2009 19:01 schreef Pasaporte het volgende:
[..]
jij ook al? Weinig zin om door die kale met dat bruine jasje een bloedneus op te lopen ...
Ekt hequote:Op maandag 9 februari 2009 19:11 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
denk jij dat die gast dat gelijk doet omdat jij hem irritant vind
Hij is toch al geschorst voor aankomende wedstrijd.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:10 schreef denthemen het volgende:
[..]
Niet te hopen dat hij er een blessure op loopt
Ik denk niet dat hij zegt: natuurlijk meneer, u heeft helemaal gelijk, wij zijn zo irritant voor onze medesupporters dat wij er meteen mee ophoudenquote:Op maandag 9 februari 2009 19:11 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
denk jij dat die gast dat gelijk doet omdat jij hem irritant vind
dat misschien ook niet, maar om nou te denken dat hij je gelijk een bloedneus slaat is ook ietwat overdreven nietwaar?quote:Op maandag 9 februari 2009 19:24 schreef Pasaporte het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij zegt: natuurlijk meneer, u heeft helemaal gelijk, wij zijn zo irritant voor onze medesupporters dat wij er meteen mee ophouden
Ach, vrienden op Z krijgen al een kopstoot als ze niet een tree omhoog kunnen ... en dan moet ik maar denken dat het er op R allemaal zo lieftallig aan toegaat?quote:Op maandag 9 februari 2009 19:30 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
dat misschien ook niet, maar om nou te denken dat hij je gelijk een bloedneus slaat is ook ietwat overdreven nietwaar?
Wat zegt hij dan?quote:Op maandag 9 februari 2009 20:03 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Opmerkelijke woorden nu van Hofland in Sport aan Tafel over Verbeek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |