abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 februari 2009 @ 16:12:45 #226
185115 Juk
Misschien
pi_65883933
quote:
Biseswar zegt af voor beloftenelftal

maandag 09-02-2009
-

AD

Feyenoorder Diego Biseswar heeft zich afgemeld voor een oefenwedstrijd van het Nederlands beloftenelftal woensdag tegen Griekenland. De aanvaller heeft last van lichte klachten aan de knie. Hij wil geen risico nemen.

Biseswar kwam eerder dit seizoen vanwege problemen aan dezelfde knie een paar weken niet in actie.
Goed nieuws, eindelijk een speler die geen risico's neemt met een nationaal elftalletje wat nergens toe doet.
The only thing I fear is my MoM
  maandag 9 februari 2009 @ 16:18:08 #227
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_65884103
Ja

Als die verkoop vanmiddag was voor ajax uit had ik nog wel kaartje gekocht, woensdag kan ik niet
pi_65885767
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:18 schreef jorienvdherik het volgende:
Ja

Als die verkoop vanmiddag was voor ajax uit had ik nog wel kaartje gekocht, woensdag kan ik niet
Wel naar de aRENa willen gaan, en zo'n beetje elke thuiswedstrijd je SCC op Skelper zetten
pi_65886081
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:40 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Zorgde wel voor een heerlijk voetbalsfeertje, moet ik zeggen.
netjes
pi_65886226
quote:
Op zondag 8 februari 2009 16:44 schreef Tomasso het volgende:
M'n kale vriend was er weer hoor... "PIK IN JE HOOOOL"

Ik weet nog steeds het verhaal niet
van de week irriteerde je je nog aan hem en nu is het je vriend????

wat is het nou?
pi_65886293
quote:
Op zondag 8 februari 2009 17:55 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Hij komt altijd te laat.
Nepsupporter.
pffffffff

dus als je 5 a 10 minuten later de tribune op gaat ben je een nepsupporter, wanneer ben je volgens jouw norm een ekte dan
pi_65886385
quote:
Op zondag 8 februari 2009 21:27 schreef Happel het volgende:

[..]

Care. Heerlijke tackle, zoiets wil ik vaker zien in de Kuip.

Niet onaardig vandaag. I.i.g niet verloren.
[..]

Hoorde vandaag dat je het ook niet te horen krijgt van Schiedammert.
vond de tackle ook geweldig hoor, wat ze er allemaal ook van mogen vinden

En ik wil het verhaal best vertellen aan hem hoor, moet hij wel ff naar boven komen en zich netjes voorstellen, dat is het minste wat hij kan doen toch
pi_65886456
quote:
Op maandag 9 februari 2009 17:25 schreef Schiedammert het volgende:

[..]

En ik wil het verhaal best vertellen aan hem hoor, moet hij wel ff naar boven komen en zich netjes voorstellen, dat is het minste wat hij kan doen toch
Je lijkt wel een kloon van Happel
pi_65886464
quote:
Op maandag 9 februari 2009 17:22 schreef Schiedammert het volgende:

[..]

pffffffff

dus als je 5 a 10 minuten later de tribune op gaat ben je een nepsupporter, wanneer ben je volgens jouw norm een ekte dan
Hehe Geintje joh.
Moet iedereen toch lekker zelf weten.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_65886608
quote:
Op maandag 9 februari 2009 17:27 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Moet iedereen toch lekker zelf weten.
dat lijkt mij idd ook ja
pi_65886696
quote:
Op maandag 9 februari 2009 17:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

gelul
  maandag 9 februari 2009 @ 17:56:05 #237
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_65887306
quote:
Op maandag 9 februari 2009 17:20 schreef Schiedammert het volgende:

[..]

van de week irriteerde je je nog aan hem en nu is het je vriend????

wat is het nou?
Sar-cas-me. Doe eens niet zo opgefokt man.

Maargoed, je wilde me vertellen wat de genialiteit achter die grap is?
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_65887431
We hebben er weer een debiel bij op het forum
  maandag 9 februari 2009 @ 18:11:20 #239
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_65887642
quote:
Serginho Greene en Tim Vincken hebben maandag met succes hun rentree gemaakt bij Jong Feyenoord. De twee kwamen allebei de eerste helft in actie in de wedstrijd tegen Jong De Graafschap, die eindigde in 3-1 voor de Rotterdammers. De doelpunten kwamen op naam van Jordao Pattinama, Clint van Stee en Kermit Erasmus. Kevin Wattamaleo kreeg voor het eerst weer speeltijd, nadat hij de afgelopen weken kampte met liesklachten.

Voor Vincken was het de eerste wedstrijd van het seizoen, nadat hij hersteld was van hamstringproblemen. Greene kwam voor het laatst in actie tijdens het trainingskamp in Turkije, maar kreeg daarna te maken met een terugslag in het herstel van zijn knieblessure.

Greene en Vincken stonden aan de basis van de twee grootste kansen van de eerste helft. De eerste koos slim de diepte nadat Luigi Bruins een vrije trap halverwege de helft van De Graafschap nam. Greene ontving de bal in het strafschopgebied, maar zijn schot kon gestopt worden door doelman Cinalli van de bezoekers.

Vincken werd voor rust maar weinig in het spel betrokken, maar liet desondanks bij vlagen zien het voetballen niet verleerd te zijn. Halverwege de eerste helft gaf hij een knappe voorzet vanaf de rechterflank, die resulteerde in een schot van Tobias Waisapij dat net over ging.

De Graafschap, dat met een schot op de paal van Oussama Assaidi haar grootste kans voor rust kreeg, was zo gewaarschuwd, maar kon niet voorkomen dat Feyenoord na een halfuur spelen verdiend op voorsprong kwam. Kermit Erasmus bediende hierbij vanaf de rechterflank Jordao Pattinama, die prima binnen schoot in de verre hoek: 1-0.

Voor Greene en Vincken bleef hun rentree beperkt tot een helft. De twee keken bij de rust allebei tevreden terug. ‘Het ging vooral om het fysieke aspect en dat ging prima’, zei Vincken. ‘Wedstrijden zijn toch anders dan trainingen. Tegenstanders zijn feller en zelf ben je ook bereid wat dieper te gaan. Ik volg een vast programma en zal het aantal speelminuten rustig opbouwen. Vandaag speel ik een helft, volgende week misschien wat meer.’ Vincken zal de wedstrijd van donderdag tegen Jong Ajax aan zich voorbij laten gaan.

Greene kende eveneens geen fysieke problemen, al merkte hij wel dat het voetballende gedeelte nog wat onwennig was. ‘Dat is niet zo vreemd als je er een tijd uit hebt gelegen. Ik weet niet of ik er zondag bij kan zijn tegen Ajax. Ik hoop het wel, maar ik moet wel iets aan de ploeg kunnen toevoegen.’

Zonder Greene en Vincken liep Jong Feyenoord vroeg in de tweede helft uit naar 2-0. Een overtreding op invaller Vojtech Machek op de rand van het strafschopgebied was reden voor een vrije trap, die hard en laag werd ingeschoten door Clint van Stee. De verdediger deed dit onder toeziend oog van zijn vader Henk, die hoofdtrainer is van De Graafschap.

Een kwartier later werd de marge voor de Rotterdammers nog iets groter, toen Michal Janota met een knappe actie dwars door het centrum van de defensie van De Graafschap sneed. Vervolgens legde hij de bal af op Kermit Erasmus, die eerst de doelman omspeelde voordat hij binnen tikte.

Het slotakkoord was uiteindelijk voor De Graafschap, dat in de slotfase meer op de aanval ging spelen. Het resulteerde een kwartier voor tijd in de aansluitingstreffer. Invaller Soufian El Hassnoui kon in een leeg doel binnentikken, na een hoge voorzet vanaf de zijkant. In de blessuretijd kregen de Superboeren via een strafschop een opgelegde mogelijkheid om nog gevaarlijk dichtbij te komen, maar Rifat Bugdayci schoot van elf meter naast.

Fotoverslag van deze wedstrijd volgt later

Jong Feyenoord – Jong De Graafschap 3-1

Scoreverloop:
32’ 1-0 Pattinama
53’ 2-0 Van Stee
69’ 3-0 Erasmus
77’ 3-1 El Hassnoui

Scheidsrechter: Van der Laan

Opstelling Jong Feyenoord:
Van Dijk; Van Stee, Greene (46’ Wattamaleo), Kobussen, Waisapij (69’ Piqué); Manteiga, Bruins, Janota; Vincken (46’ Machek), Erasmus en Pattinama.
  maandag 9 februari 2009 @ 18:17:11 #240
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_65887793
quote:
Op maandag 9 februari 2009 17:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ben niet de enige die zo denkt over bepaalde dingen.
quote:
Op maandag 9 februari 2009 18:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wees niet bang, jij blijft de grootste.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 9 februari 2009 @ 18:19:01 #241
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_65887856
quote:
Op maandag 9 februari 2009 17:25 schreef Schiedammert het volgende:

[..]

Jij bent die gast dus?

Gister was het trouwens wel een stuk minder
pi_65887878
quote:
Op maandag 9 februari 2009 18:17 schreef Happel het volgende:

[..]

maandag 9 februari 2009 @ 18:20:17 #243
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_65887896
Vincken . Hoe oud is 'ie onderhand, 30?
2000 light years from home
  maandag 9 februari 2009 @ 18:20:40 #244
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_65887913
quote:
Hoor wie het zegt.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_65887977
quote:
Op maandag 9 februari 2009 17:56 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Sar-cas-me. Doe eens niet zo opgefokt man.

Maargoed, je wilde me vertellen wat de genialiteit achter die grap is?
niet zo opgefokt !?! ik ben helemaal niet opgefokt, vind alleen jammer dat je hier zit te zeiken over een bepaald iemand terwijl je het ook gewoon midden in zijn gezicht kan zeggen. Je zit volgens mij net zoals hem ook in Q, zo hoog is die trap toch niet?

en ja hoor, ik wil het je best vertellen, kom 1 maart ff in die hoek zitten waar het "PIK IN JE MUIL, PIK IN JE HOL, PIK IN JE HOER, PIK IN JE OOR' en alle andere variaties die je kan verzinnen vandaan komen en het zal je haarfijn uitgelegd worden, dit verhaal is niet zo 1,2,3 uit te leggen via een forum, je moet tegelijkertijd ook iets horen namelijk
  maandag 9 februari 2009 @ 18:22:52 #246
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_65887993
quote:
Op maandag 9 februari 2009 18:17 schreef Happel het volgende:

[..]

!

Sowieso sloeg die opmerking nergens op
pi_65888011
quote:
dus als we het niet met jou eens zijn zijn we ook gelijk maar een debiel
  maandag 9 februari 2009 @ 18:24:19 #248
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_65888040
quote:
Op maandag 9 februari 2009 18:22 schreef Schiedammert het volgende:

[..]

niet zo opgefokt !?! ik ben helemaal niet opgefokt, vind alleen jammer dat je hier zit te zeiken over een bepaald iemand terwijl je het ook gewoon midden in zijn gezicht kan zeggen. Je zit volgens mij net zoals hem ook in Q, zo hoog is die trap toch niet?

en ja hoor, ik wil het je best vertellen, kom 1 maart ff in die hoek zitten waar het "PIK IN JE MUIL, PIK IN JE HOL, PIK IN JE HOER, PIK IN JE OOR' en alle andere variaties die je kan verzinnen vandaan komen en het zal je haarfijn uitgelegd worden, dit verhaal is niet zo 1,2,3 uit te leggen via een forum, je moet tegelijkertijd ook iets horen namelijk
Ik heb niets tegen die man, alleen na anderhalf jaar, als het niet meer is, wordt het soms best wel vervelend
pi_65888078
Feyenoord topics
Ik support gevallen topclubs!
pi_65888148
quote:
Op maandag 9 februari 2009 18:19 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Jij bent die gast dus?

Gister was het trouwens wel een stuk minder
nee ik ben niet die gast Ik zit niet op Q, ik zit gelijk aan de andere kant van het hekje, op R dus. Maa ook ik roep het ja, net zoals nog meer in diezelfde hoek.

en klopt ja, het was wat minder, het voetballen was dan ook prettiger om naar te kijken dan de laatste tijd he, we verveelden ons minder
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')