Ik zou m'n geld niet aan v.geel toevertrouwen hoorquote:In een tweede artikel over de mogelijke investeringen in Feyenoord, zaterdag gepubliceerd, laat Rob Slotboom, directeur van Nicomet Tinplate/Steel BV weten een ervaren technisch directeur als voorwaarde te willen.
Feyenoord heeft volgens Slotboom in het verleden technisch directeuren aangesteld die het vak nog moesten leren. 'Dat heeft verkeerd uitgepakt. Peter Bosz mocht 30 miljoen uitgeven. Hij heeft het verbrast – en dat past een beetje in de traditie van Feyenoord.' Technisch-directeuren die kunnen rekenen op de – financiële – steun van de staalondernemer zijn bondscoach Leo Beenhakker van Polen en directeur voetbalzaken Martin van Geel van Roda JC. 'Die vertrouw ik mijn investering toe.'
NRC
Wel een man met ervaring en contacten.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:11 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ik zou m'n geld niet aan v.geel toevertrouwen hoor
Je moet eens weten wat voor puinhopen hij in Amsterdam achter lietquote:Op zondag 8 februari 2009 21:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wel een man met ervaring en contacten.
Valt wel mee. Een jaar eerder werd hij nog bejubeld.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:16 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je moet eens weten wat voor puinhopen hij in Amsterdam achter liet
Care. Heerlijke tackle, zoiets wil ik vaker zien in de Kuip.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Er is niks mis met een enkele forse overtreding, maar zo'n overtreding kan met een beetje pech het einde van z'n carrière betekenen... Dat is nooit goed te praten.
Hoorde vandaag dat je het ook niet te horen krijgt van Schiedammert.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:44 schreef Tomasso het volgende:
M'n kale vriend was er weer hoor... "PIK IN JE HOOOOL"
Ik weet nog steeds het verhaal niet
Kijk wat voor bagger budget en bestuur hij om zich heen had. Toen mocht het kapitaal nog niet op het veld staan. Tja, logisch dat je het dan in de categorie Bakircioglu terecht komt.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:16 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je moet eens weten wat voor puinhopen hij in Amsterdam achter liet
quote:Op zondag 8 februari 2009 21:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Care. Heerlijke tackle, zoiets wil ik vaker zien in de Kuip.
Maar hij heeft ook spelers als Stam, Davids, Suárez en Huntelaar gekocht.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Kijk wat voor bagger budget en bestuur hij om zich heen had. Toen mocht het kapitaal nog niet op het veld staan. Tja, logisch dat je het dan in de categorie Bakircioglu terecht komt.
Je bent echt niet goed wijs als je dit meent.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:27 schreef Happel het volgende:
Care. Heerlijke tackle, zoiets wil ik vaker zien in de Kuip.
Dank je.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:48 schreef Zapper het volgende:
[..]
Je bent echt niet goed wijs als je dit meent.
Die van Slory was iets te hard, deze was veel te hard.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Dank je.
Dat gejank altijd bij een iets te harde tackle, triest gewoon. Nieveld was iets te overmoedig. Vervelend voor hem en Feijenoord. Hij toont wel dat hij er voor gaat en het duel niet schuwt. Daarom meer van dat soort tackles volgende week
Jeugdig enthousiasme oidquote:
Als die een week later zo 1 maakte was iedereen blijquote:Op zondag 8 februari 2009 22:04 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Jeugdig enthousiasme oid![]()
Iedereen doet wel een beetje overdreven.
Die jongen is 18.Alsof het z'n bedoeling was om iemand te blesseren ofzo.
Overigens zie ik Nieveld na z'n schorsing graag weer in de basis.
Hij heeft een goede pass in de benen!Assist was woensdag ook van Nieveld geloof ik.
Geen Makaay?quote:Op zondag 8 februari 2009 22:17 schreef TC03 het volgende:
Doe maar zo starten tegen Ajax:
----------------- Timmer ---------------
Tiendalli - Lucius - Bahía - Leerdam
Slory - El Ahmadi - Wijnaldum - Fer
--------- Biseswar - Tomasson -----
Ach ja, sommige mensen (jij o.a.) janken om de kleinste dingen. Kan dit niet vaak genoeg zien.quote:
Nee.quote:
Ach ja, ieder zijn (rare) mening.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Ach ja, sommige mensen (jij o.a.) janken om de kleinste dingen. Kan dit niet vaak genoeg zien.
Was weer genieten vandaagquote:Op zondag 8 februari 2009 16:44 schreef Tomasso het volgende:
M'n kale vriend was er weer hoor... "PIK IN JE HOOOOL"
Ik weet nog steeds het verhaal niet
Makaay is niet goed genoeg voor Feyenoordquote:
Fer moet niet teveel gaan lopen met de balquote:Op zondag 8 februari 2009 22:22 schreef TC03 het volgende:
Wie van de jonge spelers vinden jullie eigenlijk het beste? Ik vind dat Fer zich het best ontwikkelt. Als iedereen fit is hoort hij samen met Tiendalli thuis in de basis vind ik. Wijnaldum valt een beetje stil na een stormachtige ontwikkeling, hij is Bruins nog niet voorbij gestreeft vind ik. Bruins oogt lachoniek, maar heeft wel een goed schot en heel soms een geniale ingeving. Wijnaldum excelleert nog nergens echt in eigenlijk.
Mwah Diego loopt te veel met de balquote:Op zondag 8 februari 2009 22:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Fer moet niet teveel gaan lopen met de bal
Daar is het dan ook een buitenspeler voor.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:29 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Mwah Diego loopt te veel met de bal
Moeilijk te zeggen. Ik vind Fer op het middenveld zeer sterk. Ik begrijp waarom ze hem de uitsmijter noemen. Tiendalli heeft mij positief verrast. Ik denk eigenlijk wel iedereen. Verdedigend is het betrouwbaar en als ie opkomt is het ook niet onaardig. Bruins moet gewoon lekker wachten totdat Mario komt. Afgelopen 2 seizoenen wel aardige ingevingen maar verder is het gewoon huilen met de pet op. Naar mijn mening mag hij ook wel werken aan z'n snelheid want het lijkt wel een schildpad. Wijaldum heeft nu een kleine terugval. Maar daar maak ik me totaal geen zorgen over. Denk wel dat hij het meeste talent heeft. Ik denk ook dat je Leerdam en Nieveld vergeet. Leerdam maakt geen fouten als ie in de verdediging staat en vond vooral in de 2e helft vandaag erg sterk spelen. Fysiek ook sterk en fel ondanks z'n geringe lengte. Nieveld verdedigend stabiel en een goede trap, moet alleen wel z'n hoofd erbijhouden en niet net als vanmiddag de tegenstander onnodig in 2-en proberen te schoppen. Louis Pedro en Darley ben ik ook wel van gecharmeerd op basis van wedstrijden in Jong Feyenoord. Deze week maar weer eens kijken. Weer tegen de joden geloof ik.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:22 schreef TC03 het volgende:
Wie van de jonge spelers vinden jullie eigenlijk het beste? Ik vind dat Fer zich het best ontwikkelt. Als iedereen fit is hoort hij samen met Tiendalli thuis in de basis vind ik. Wijnaldum valt een beetje stil na een stormachtige ontwikkeling, hij is Bruins nog niet voorbij gestreeft vind ik. Bruins oogt lachoniek, maar heeft wel een goed schot en heel soms een geniale ingeving. Wijnaldum excelleert nog nergens echt in eigenlijk.
Laat hem dan ook af en toe aan de zijkanten blijven. Net als die godvergetense klote slory als die sukkel het breed houd hebben we veel meer kans!quote:Op zondag 8 februari 2009 22:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Daar is het dan ook een buitenspeler voor.
Leerdam en Nieveld ga ik niet beoordelen op basis van twee wedstrijden, alhoewel ze het wel goed deden.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:31 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen. Ik vind Fer op het middenveld zeer sterk. Ik begrijp waarom ze hem de uitsmijter noemen. Tiendalli heeft mij positief verrast. Ik denk eigenlijk wel iedereen. Verdedigend is het betrouwbaar en als ie opkomt is het ook niet onaardig. Bruins moet gewoon lekker wachten totdat Mario komt. Afgelopen 2 seizoenen wel aardige ingevingen maar verder is het gewoon huilen met de pet op. Naar mijn mening mag hij ook wel werken aan z'n snelheid want het lijkt wel een schildpad. Wijaldum heeft nu een kleine terugval. Maar daar maak ik me totaal geen zorgen over. Denk wel dat hij het meeste talent heeft. Ik denk ook dat je Leerdam en Nieveld vergeet. Leerdam maakt geen fouten als ie in de verdediging staat en vond vooral in de 2e helft vandaag erg sterk spelen. Fysiek ook sterk en fel ondanks z'n geringe lengte. Nieveld verdedigend stabiel en een goede trap, moet alleen wel z'n hoofd erbijhouden en niet net als vanmiddag de tegenstander onnodig in 2-en proberen te schoppen. Louis Pedro en Darley ben ik ook wel van gecharmeerd op basis van wedstrijden in Jong Feyenoord. Deze week maar weer eens kijken. Weer tegen de joden geloof ik.
Mee eens, maar hij manifesteert zich nu als echt als een duidelijke basisspeler. Dit gevoel heb ik bij de overige jeugd nog niet echt.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Fer moet niet teveel gaan lopen met de bal
| 1 2 3 4 | ---- Tiendalli - Vlaar - Hofland - De Cler - - De Guzman - El Ahmadi - Van Bronckhorst - ------- Tomasson - Makaay --Biseswar ------- |
Nou, ik hoop toch echt dat een deel van deze spelers volgend jaar een andere club heeft gevonden. Wat er in december/januari allemaal gebeurd is vergeet ik niet zo snel meer. Spelers als Landzaat moeten overigens niet spelen bij Feijenoord, verdienen veel te veel om alleen maar op de bank te zitten. Tijd van Lucius is ook wel geweest en Timmer moet volgend jaar platsmaken voor de jeugd.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Mee eens, maar hij manifesteert zich nu als echt als een duidelijke basisspeler. Dit gevoel heb ik bij de overige jeugd nog niet echt.
Overigens is onze selectie voor volgend jaar best wel goed eigenlijk. Als iedereen fit is zou je zoiets kunnen opstellen (mits er niemand weggaat natuurlijk):
[ code verwijderd ]
En dan heb je op de bank nog Landzaat, Greene, Lucius, Wijnaldum, Bruins, Fer, Nieveld, Leerdam, Slory. Veel talentvolle jeugd.
Eén of twee gerichte aankopen zullen inderdaad niet misstaan.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik mis nog een echte leider en een goede keeper
Van Bommel proberen over te halenquote:Op zondag 8 februari 2009 22:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Eén of twee gerichte aankopen zullen inderdaad niet misstaan.
Vind ik ook hoor, maar ik vrees dat er echt niemand op deze spelers zit te wachten.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Nou, ik hoop toch echt dat een deel van deze spelers volgend jaar een andere club heeft gevonden. Wat er in december/januari allemaal gebeurd is vergeet ik niet zo snel meer. Spelers als Landzaat moeten overigens niet spelen bij Feijenoord, verdienen veel te veel om alleen maar op de bank te zitten. Tijd van Lucius is ook wel geweest en Timmer moet volgend jaar platsmaken voor de jeugd.
wil je dat ik mn SCC inlever?quote:Op zondag 8 februari 2009 22:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Van Bommel proberen over te halen
Geen geld voor zijn salaris als er niemand weggaat en ik denk dat hij dan toch eerder voor PSV kiest als zij wel Europees voetbal spelen.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Die verkiest Psv echt wel boven Feyenoord.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als hij tegen je speelt wil je hem het liefst afschieten maar als hij in jouw team speelt dan is het een held. Ik zie het probleem niet zo. Hij heeft in het verleden toch niet bij foute clubs gespeeld?quote:
Dat geld komt er wel.quote:
Maar dan nog is het middenveld al dubbel bezet onderhand.quote:
Er moeten ook zeker wat spelers vertrekken.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Maar dan nog is het middenveld al dubbel bezet onderhand.
Ik vindt het een lul. Maar een type van Bommel is wel nodig, ben ik met je eens!quote:Op zondag 8 februari 2009 22:41 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Als hij tegen je speelt wil je hem het liefst afschieten maar als hij in jouw team speelt dan is het een held. Ik zie het probleem niet zo. Hij heeft in het verleden toch niet bij foute clubs gespeeld?
Enohquote:Op zondag 8 februari 2009 22:40 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Die verkiest Psv echt wel boven Feyenoord.
Er zal toch wel ergens zo'n type rondlopen?Gewoon scouten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |