Ook omdat het absoluut geen gele kaart wasquote:Op zondag 8 februari 2009 19:33 schreef TC03 het volgende:
Wel zonde zeg dat Hofland nu geschorst is. Hij speelde de laatste drie wedstrijden gewoon echt behoorlijk goed. Dat we zo weinig tegendoelpunten hebben gehad in drie wedstrijden is mede aan hem te danken.
Voor Berg, die mekkerde voor een gele kaart.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Ook omdat het absoluut geen gele kaart was
Hij speelt de bal ja.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:41 schreef denthemen het volgende:
De gele kaart van Hofland, ik vond het een zware straf
Ik kan je vertellen dat het gewoon rood is.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Fuck! Kwam net iemand mijn bed ophalen tijdens de samenvatting van Feyenoord. Iemand een gifje van de rode kaart?
Inderdaad zeg. Hij speelt gewoon de bal.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:41 schreef denthemen het volgende:
De gele kaart van Hofland, ik vond het een zware straf
Eens, dat moet hij gewoon niet doen. Het was ook geen gele kaart, maar Hofland had wel de schijn tegen.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:41 schreef Keltie het volgende:
[..]
Voor Berg, die mekkerde voor een gele kaart.
Vragen is krijgen.
Waarom de schijn tegen? De hele wedstrijd geen overtreding gemaakt, en bij deze inzet speelt hij duidelijk de bal.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:48 schreef Prosac het volgende:
[..]
Eens, dat moet hij gewoon niet doen. Het was ook geen gele kaart, maar Hofland had wel de schijn tegen.
Slory had ook rood moeten krijgen. Net zoals een Spartaan voor de overtreding op JDT. Naar mijn mening wordt er veels te slap opgetreden tegen dit soort overtredingen. Ik geloof niet dat ze allemaal even bewust gebeuren maar dat met gestrekt been inkomen kan iemand z'n voetbalcarriere kosten.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:39 schreef Keltie het volgende:
Tjah, hij is te laat.
Maar puur kijkende naar de sliding vond ik vrij weinig verschil met Slory.
Enige verschil is dat Nieveld hem in/ iets onder de knie pakt en Slory op de voet.
Was ook mooi net bij het commentaar.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Slory had ook rood moeten krijgen. Net zoals een Spartaan voor de overtreding op JDT. Naar mijn mening wordt er veels te slap opgetreden tegen dit soort overtredingen. Ik geloof niet dat ze allemaal even bewust gebeuren maar dat met gestrekt been inkomen kan iemand z'n voetbalcarriere kosten.
Wat ik zo zag was het gewoon gestrekt been. Wat mij betreft wordt daar veel strenger op gefloten oftie hem nou raakt of niet.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:53 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat een onzin. Zo'n tackle als Slory zie je wekelijks tig keer. Hij raakt de speler niet/amper, dat is nogal een verschil.
Er waren al behoorlijk wat flinke overtredingen gemaakt en nu haalt hij met een keurige sliding op de bal daarna ook nog de man onderuit.. misschien dat Kuiper daardoor even verward was.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom de schijn tegen? De hele wedstrijd geen overtreding gemaakt, en bij deze inzet speelt hij duidelijk de bal.
Komt meer omdat de speler zijn benen wegtrekt, het had erger kunnen aflopen.. En die Nieveld, tja.. jeugdige onbezonnenheidquote:Op zondag 8 februari 2009 19:53 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat een onzin. Zo'n tackle als Slory zie je wekelijks tig keer. Hij raakt de speler niet/amper, dat is nogal een verschil.
Been had weinig kromming meer?quote:Op zondag 8 februari 2009 19:53 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Dan moeten ze die gele kaart seponeren.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:55 schreef Prosac het volgende:
[..]
Er waren al behoorlijk wat flinke overtredingen gemaakt en nu haalt hij met een keurige sliding op de bal daarna ook nog de man onderuit.. misschien dat Kuiper daardoor even verward was.
Helaas doen ze daar niet aanquote:Op zondag 8 februari 2009 19:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dan moeten ze die gele kaart seponeren.
Heb je de verdediging gezien voor aankomend weekend?quote:Op zondag 8 februari 2009 19:56 schreef Fetai het volgende:
Dit is wel een mooi moment om punten te pakken tegen Ajax, ik heb er wel vertrouwen in.
Nee. Jij al wel dan? Kristallen bol ofzo?quote:Op zondag 8 februari 2009 19:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Heb je de verdediging gezien voor aankomend weekend?
quote:Op zondag 8 februari 2009 19:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Fuck! Kwam net iemand mijn bed ophalen tijdens de samenvatting van Feyenoord. Iemand een gifje van de rode kaart?
Ja,quote:Op zondag 8 februari 2009 19:58 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nee. Jij al wel dan? Kristallen bol ofzo?
onmogelijk. Gele kaarten kun je niet aanvechten/seponerenquote:Op zondag 8 februari 2009 19:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dan moeten ze die gele kaart seponeren.
quote:Op zondag 8 februari 2009 20:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Is dat nou rood? Tis niet eens van achter.
Ajax draait zo slecht, de afgelopen wedstrijden nog slechter dan ons. Als je dan nog met de instelling speelt dat het een verloren zaak schiet het toch ook niet op.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Heb je de verdediging gezien voor aankomend weekend?
[..]
Bosvelt raakte, ik meen, Irwin (Man. Utd.) ook vol. Was ook geen rood.quote:
Komt ook een beetje door het lichaam/ de houding van VD Laak.quote:Op zondag 8 februari 2009 20:07 schreef FrankyMcG het volgende:
WOW! In het stadion (vanaf vak U) vond ik nog dat er weinig aan de hand was, maar dit was toch echt een nasty overtreding... pffff!
Keep on dreamingquote:Op zondag 8 februari 2009 19:56 schreef Fetai het volgende:
Dit is wel een mooi moment om punten te pakken tegen Ajax, ik heb er wel vertrouwen in.
Dat dacht ik ook vanaf T, maar toen hoorden we in de rust al dat hij terecht was.quote:Op zondag 8 februari 2009 20:07 schreef FrankyMcG het volgende:
WOW! In het stadion (vanaf vak U) vond ik nog dat er weinig aan de hand was, maar dit was toch echt een nasty overtreding... pffff!
Het hele stadion vond duidelijk te horen dat er niks aan de hand was. Hetgeen ik ook wel begrijpelijk vond hoor.quote:Op zondag 8 februari 2009 20:07 schreef FrankyMcG het volgende:
Was ji dat die met die fakkel stond?quote:Op zondag 8 februari 2009 20:12 schreef Prosac het volgende:
[..]
Het hele stadion vond duidelijk te horen dat er niks aan de hand was. Hetgeen ik ook wel begrijpelijk vond hoor.
Valt me elke keer op dat hij zo rustig is, in welke situatie dan ook.quote:Op zondag 8 februari 2009 20:36 schreef iank het volgende:
Groot voordeel vandaag was dat Slory in de basis stond, dan merkte je het tenminste niet zo dat we met 10 man kwamen te staan! Verder echt blij dat Tomasson weer terug is, niet normaal hoe veel die loopt! En Leerdam, mannetje van 18? jaar, niet op z'n positie en gewoon zo goed als foutloos spelen. Dat gaat ook een hele goeie worden!!
Zag je vorige week al tegen NEC! Toen heb ik het hier ook al gepost geloof ik....quote:Op zondag 8 februari 2009 20:41 schreef FrankyMcG het volgende:
JDT brengt veel meer rust in dit Feyenoord, loopt zich altijd vrij en ziet de gaten waardoor hij mooie passes kan geven!
Op die hoogte hoor je geen sliding te maken, al helemaal niet met bijna gestrekt been. Terecht rood.quote:Op zondag 8 februari 2009 20:10 schreef Keltie het volgende:
[..]
Komt ook een beetje door het lichaam/ de houding van VD Laak.
Hij speelde die bal nog net, z'n geraakte been "knikt" daardoor wat vreemd.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |