quote:Op zaterdag 7 februari 2009 09:13 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Feijenoord moet gewoon weer aan de basis beginnen, talenten opleiden/scouten en deze doorverkopen.
Ja dat is ook zo.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 09:18 schreef Luni het volgende:
[..]
Weer aan de basis beginnen, volgens mij heeft Feyenoord dit nooit echt gedaan en zijn ze daar nu toch wel aaardig mee bezig, er breken er zat, sommige noodgedwongen, door.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 09:24 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Die jonge gasten de kans geven en niet dadelijk als er een zak beschikbaar is, weer veels te dure spelers halen.
Denk je echt dat ze er in een keer 60 miljoen in knallen en dat er in een keer voor 40 miljoen aan spelers gehaald worden?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 08:42 schreef Luni het volgende:
[..]
Wat hebben we nog aan schulden, zo'n ¤ 20 miljoen? Blijft er ¤ 40 miljoen over om spelers van te halen! Mits er niemand weg gaat, 2 verdedigers en 2 aanvallers en voor de balans een type Bosvelt en klaar ben je.
in 1908quote:Op zaterdag 7 februari 2009 09:18 schreef Luni het volgende:
[..]
Weer aan de basis beginnen, volgens mij heeft Feyenoord dit nooit echt gedaan
lijkt mij niet idd, maar 5 spelers hoeven geen 40 miljoen te kostenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 09:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Denk je echt dat ze er in een keer 60 miljoen in knallen en dat er in een keer voor 40 miljoen aan spelers gehaald worden?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Weet wat de oorzaak van dat hele gedoe is en het is gewoonweg geniaal.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:35 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
hij is trouwens niet de enige in die hoek die dat doet, maar je weet heel de achtergrond er niet van. Als je die wel zou weten zou je er hoogstwaarschijnlijk de humor wel van inzien.![]()
Wat is de oorzaak dan?quote:
'bolle van Zwolle' heeft geen betrekking op Timmer hoorquote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:28 schreef TJDoornbos het volgende:
FC Rijnmond gaat ff over Timmer hopelijk ziet die bolle het ook!
quote:
Weet ik de Bolle van Zwolle is dezelfde als het Lek van PECquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:09 schreef Ruud het volgende:
[..]
'bolle van Zwolle' heeft geen betrekking op Timmer hoor
Maar dat klinkt allemaal zo vaag. Wat willen ze dan concreet zien bij Feyenoord? Een goed beleidsplan kom ik niet echt verder mee. Willen ze een andere Algemeen Directeur? Willen ze een garantie voor de toekomst? Hoe ver zal hun macht reiken?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:52 schreef methodmich het volgende:
Wel interessante investeerders trouwens, ik ken één er van persoonlijk. Het is echter pas de bedoeling om iets te gaan doen als Feyenoord echt bereid is beleidsmatig de boel op te zetten naar het beeld dat de "groep" heeft. Wel een man met veel verstand van voetbal, dus het zijn niet zomaar wat vermogende mannen die een speeltje zoeken.
Dat denk ik niet. Er moeten mensen weg als deze investeerders hun zin krijgen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
In werkelijkheid ging de polonaise (drie man groot) meteen van start en ploften de kurken gaten in het plafond.
Bertquote:Van Marwijk: "Niet eens met kritiek op Timmer"
Henk Timmer staat niet ter discussie bij het Nederlands elftal. Bert van Marwijk maakte dit duidelijk tijdens een persconferentie met het oog op de komende oefeninterland in en tegen Tunesië.
"Ik ben het helemaal niet met de kritiek op Timmer eens. Hij is juist een van de weinige spelers bij Feyenoord die wel zijn niveau haalt. Henk is een jongen die punten pakt voor zijn ploeg. Hij staat op dit moment niet bij mij ter discussie", aldus de bondscoach die werd geciteerd door PZC
De doelman van Feyenoord krijgt de voorkeur boven enkele talenten. "Wij volgen jonge keepers als Kenneth Vermeer, Piet Velthuizen en Michel Vorm heel intensief, maar de jeugd moet eerst maar eens laten zien dat ze beter zijn dan Timmer."
De routinier kwam tot op heden zeven keer uit voor het Nederlands elftal.

Dat is ook feitelijk het positieve uit dit seizoen, dat je de jeugd de kans hebt (moeten) geven, en zo zijn er dit jaar toch behoorlijk wat talenten (verder) doorgebroken of her-ondekt...quote:Op zaterdag 7 februari 2009 09:24 schreef Staanplaats het volgende:
Maar ik bedoel inderdaad gewoon voortzetten waar je nu mee bezig bent. Die jonge gasten de kans geven en niet dadelijk als er een zak beschikbaar is, weer veels te dure spelers halen. We kunnen het ons niet veroorloven om te gokken dat met dure spelers het geld wordt terugverdiend in de CL.
Raar ja. Tiendalli is toch gewoon fit?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:29 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Volgens de training van vandaag spelen we morgen met Nieveld - Bahia - Hofland - Leerdam. Snap ik niets van..
Dat heb je met een onervaren trainer, die slechts 1x wint in 4 duelsquote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
Raar ja. Tiendalli is toch gewoon fit?
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat heb je met een onervaren trainer, die slechts 1x wint in 4 duels
Als we daar Rob Kamphues niet hebbenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:47 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
op zeker geen oude bekende, helemaal nieuw
heb geregistreerd omdat er enkele mensen over goede bekenden van mij gesproken word, ik meng me dan graag even in de discussie![]()
Had al zo een vermoeden dat het die manke was.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:03 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Als we daar Rob Kamphues niet hebben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |