abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 februari 2009 @ 00:49:03 #251
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_65821051
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 00:47 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Het aankoop beleid van psv is ook niet misselijk.

Ik noem een Romario een Ronaldo en een van Nistelrooij etc.
Goede aankopen ja, maar wel gedaan over een periode van ruim tien jaar. PSV heeft ook genoeg miskopen gedaan, maar minder dan Feyenoord.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zaterdag 7 februari 2009 @ 00:50:45 #252
53267 TC03
pi_65821098
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 00:48 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik bevestig toch juist in die post dat het mooier klinkt dan dat het daadwerkelijk is?
Nou, hoe mooi vind jij het klinken dan? Als er één speler komt die we kennen en twee goede talenten is dat toch prima? Meer verwacht ik er ook niet van, maar bij jouw post proef ik een negatieve ondertoon. Wat vind jij 'ondermaats presteren'? Op basis van de huidige situatie mag je niet meer verwachten dan een marginale rol van Feyenoord in de eredivisie, jammer maar helaas. Ondermaats presteren betekent in het recjterrijtje staan en degradatievoetbal spelen, alles beter dan dat is niet ondermaats.

Feyenoord heeft nu NUL euro. Alle clubs uit het linkerrijtje hebben meer geld dan Feyenoord. Elke speler die aangekocht kan worden d.m.v. investeringen is mooi meegenomen.
  Moderator zaterdag 7 februari 2009 @ 00:51:22 #253
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_65821108
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 00:49 schreef TC03 het volgende:

[..]

Goede aankopen ja, maar wel gedaan over een periode van ruim tien jaar. PSV heeft ook genoeg miskopen gedaan, maar minder dan Feyenoord.
Mja misschien wel. Maar de tranfers van Psv leveren beduidend meer op dan die van Feyenoord.

Onze beste transfers zijn Kuyt/Kalou/Drenthe?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zaterdag 7 februari 2009 @ 00:52:22 #254
53267 TC03
pi_65821139
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 00:51 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Mja misschien wel. Maar de tranfers van Psv leveren beduidend meer op dan die van Feyenoord.

Onze beste transfers zijn Kuyt/Kalou/Drenthe?
Ja whatever. PSV doet het beter dan Feyenoord, dat is duidelijk. Maakt verder niet echt uit...
  Moderator zaterdag 7 februari 2009 @ 00:54:06 #255
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_65821183
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 00:50 schreef TC03 het volgende:

[..]

Nou, hoe mooi vind jij het klinken dan? Als er één speler komt die we kennen en twee goede talenten is dat toch prima? Meer verwacht ik er ook niet van, maar bij jouw post proef ik een negatieve ondertoon. Wat vind jij 'ondermaats presteren'? Op basis van de huidige situatie mag je niet meer verwachten dan een marginale rol van Feyenoord in de eredivisie, jammer maar helaas.

Feyenoord heeft nu NUL euro. Alle clubs uit het linkerrijtje hebben meer geld dan Feyenoord. Elke speler die aangekocht kan worden d.m.v. investeringen is mooi meegenomen.
Ik ben blij dat er mensen met geld opstaan voor Feyenoord, maar mijn verwachtingen zijn 0,0.

Al jaren horen we dat "er wel ff een paar grote havenjongens geld in Feyenoord komen pompen".

Die kwast van een Hans Kraay had het daar ook weer over een paar weken geleden !

Allemaal loze praatjes, en gezien de resultaten van Feyenoord de afgelopen 5 jaar is dat niets meer dan een bevestiging.
4045
onlogisch
  Moderator zaterdag 7 februari 2009 @ 00:55:00 #256
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_65821201
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 00:52 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ja whatever. PSV doet het beter dan Feyenoord, dat is duidelijk. Maakt verder niet echt uit...
Feyenoord zou er een voorbeeld aan kunnen nemen. En eens kijken hoe ze daar te werk gaan. Maar als ze oogkleppen ophouden blijft het kut.

Dat bewijzen ze toch al jaar in jaar uit?
4045
onlogisch
  zaterdag 7 februari 2009 @ 00:55:43 #257
53267 TC03
pi_65821214
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 00:54 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik ben blij dat er mensen met geld opstaan voor Feyenoord, maar mijn verwachtingen zijn 0,0.

Al jaren horen we dat "er wel ff een paar grote havenjongens geld in Feyenoord komen pompen".

Die kwast van een Hans Kraay had het daar ook weer over een paar weken geleden !

Allemaal loze praatjes, en gezien de resultaten van Feyenoord de afgelopen 5 jaar is dat niets meer dan een bevestiging.
Jouw posts stroken niet met elkaar. Jij zegt dat er 'in werkelijkheid twee talenten en één bekende speler zullen komen', en nu geloof je er ineens niet in. Wat is het nou? Er staat zelfs in het artikel dat er niet even tien miljoen aan Feyenoord geschonken wordt.

Volgens mij snap je het hele verhaal niet echt.
  zaterdag 7 februari 2009 @ 00:56:42 #258
53267 TC03
pi_65821237
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 00:55 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Feyenoord zou er een voorbeeld aan kunnen nemen. En eens kijken hoe ze daar te werk gaan. Maar als ze oogkleppen ophouden blijft het kut.

Dat bewijzen ze toch al jaar in jaar uit?
Ja, daar is iedereen het al tien jaar over eens geloof ik hoor. PSV wordt 4x achter elkaar kampioen en speelt al dik tien jaar elk seizoen CL, natuurlijk doet PSV het veel beter en kan elke club daar een voorbeeld aannemen.
  Moderator zaterdag 7 februari 2009 @ 00:57:43 #259
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_65821260
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 00:55 schreef TC03 het volgende:

[..]

Jouw posts stroken niet met elkaar. Jij zegt dat er 'in werkelijkheid twee talenten en één bekende speler zullen komen', en nu geloof je er ineens niet in. Wat is het nou? Er staat zelfs in het artikel dat er niet even tien miljoen aan Feyenoord geschonken wordt.

Volgens mij snap je het hele verhaal niet echt.
Die eerste post was sarcastisch bedoeld. Ik was alleen mn PI vergeten.

Anyway, voor alle duidelijkheid : Ik heb er gewoon weinig vertrouwen in. Maargoed, dat lijkt me niet zo vreemd als je naar de laatste jaren kijkt
4045
onlogisch
  Moderator zaterdag 7 februari 2009 @ 00:58:50 #260
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_65821287
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 00:56 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ja, daar is iedereen het al tien jaar over eens geloof ik hoor. PSV wordt 4x achter elkaar kampioen en speelt al dik tien jaar elk seizoen CL, natuurlijk doet PSV het veel beter en kan elke club daar een voorbeeld aannemen.
Al meer dan 14 jaar volgens mij.

Na United is Psv de club die het langst achter elkaar CL speelt.
4045
onlogisch
pi_65821299
Ik vind het nog steeds een enorm rare situatie. Een maand terug was er absoluut geen sprake van investeerders die echt de macht wilde overnemen en nu is er ineens weer een groep die een substantiële bijdrage wil doen, mits er bepaalde mensen op bepaalde posities komen, waaronder Been dus.

Ook is er nu weer sprake van een schuld van 17 miljoen euro, terwijl ik dacht dat die recentelijk al minder was. Ze zeggen dat er genoeg geld was, maar dat het verkeerd geïnvesteerd was.

Dus er moet geld komen om te investeren, maar er moet ook geld komen om de schuld weg te werken of er eventueel garant voor te staan. Pas rondom het nieuwe stadion zou er enige financiële balans uit de club zelf kunnen ontstaan.

Gezien het tot nu toe redelijk mislukte Talentenpool - plan en ook dat Feyenoordjongens met een waar hart voor de club, uiteindelijk toch ook wel hun geld niet in een bodemloze put willen stoppen, vraag ik me af wat het echte plan is, onder welke voorwaarde en waar de club over 5 jaar dan zou moeten staan. Zeker in het huidige klimaat wil je, ondanks dat je wellicht geld te veel hebt, niet miljoenen wegpompen.
  zaterdag 7 februari 2009 @ 01:03:39 #262
53267 TC03
pi_65821374
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 00:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vind het nog steeds een enorm rare situatie. Een maand terug was er absoluut geen sprake van investeerders die echt de macht wilde overnemen en nu is er ineens weer een groep die een substantiële bijdrage wil doen, mits er bepaalde mensen op bepaalde posities komen, waaronder Been dus.

Ook is er nu weer sprake van een schuld van 17 miljoen euro, terwijl ik dacht dat die recentelijk al minder was. Ze zeggen dat er genoeg geld was, maar dat het verkeerd geïnvesteerd was.

Dus er moet geld komen om te investeren, maar er moet ook geld komen om de schuld weg te werken of er eventueel garant voor te staan. Pas rondom het nieuwe stadion zou er enige financiële balans uit de club zelf kunnen ontstaan.

Gezien het tot nu toe redelijk mislukte Talentenpool - plan en ook dat Feyenoordjongens met een waar hart voor de club, uiteindelijk toch ook wel hun geld niet in een bodemloze put willen stoppen, vraag ik me af wat het echte plan is, onder welke voorwaarde en waar de club over 5 jaar dan zou moeten staan. Zeker in het huidige klimaat wil je, ondanks dat je wellicht geld te veel hebt, niet miljoenen wegpompen.
Inderdaad een redelijk vaag verhaal.

In het verhaal staat dat ze ervaren mensen op de juiste plekken willen hebben. Een investering zou dan het salaris van Beenhakker kunnen zijn. Eventueel een paar miljoen extra om te investeren in spelers als El-Akchaoui. De investeringen moeten er denk ik eerder voor zorgen dat het negatieve eigen vermogen weggewerkt wordt zodat Feyenoord zelfstandig de schulden kan aflossen en dat ze niet degraderen en/of failliet gaan. Het is denk ik niet zo dat ze Feyenoord even de CL in gaan sturen ofzo.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 7 februari 2009 @ 01:06:26 #263
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_65821422
Er kan wel heel mooi geld in de club gestoken worden. Je hoogt het eigen vermogen op en er komt eenmalig geld inkas. Maar Feyenoord loopt structureel achter qua inkomsten. dat moet omhoog anders krijg nooit weer aansluiting bovenin.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 7 februari 2009 @ 01:07:16 #264
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_65821440
Bovendien vertrouw ik die Peridon nooit. Overal waar hij tot nu toe mee kwam doen wilde hij zelf de baas spelen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_65821947
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 23:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Welkom Schiedammert!
Of ben je een oude bekende?
op zeker geen oude bekende, helemaal nieuw

heb geregistreerd omdat er enkele mensen over goede bekenden van mij gesproken word, ik meng me dan graag even in de discussie
pi_65823266
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 00:08 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Mooie woorden. Nu daden. Al is mijn gevoel behoorlijk gevoelig voor overnames/forse investeringen, maar als het allemaal Feyenoordmensen zijn, valt dat wel weg denk ik.
dat gevoel heb ik ook ja
maar ik moet het allemaal nog zien, zoals gezegd hebben we vaker berichten over investeringen gehoord
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 00:58 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Al meer dan 14 jaar volgens mij.

Na United is Psv de club die het langst achter elkaar CL speelt.
maar ze hadden de afgelopen jaren dan ook amper concurrentie voor het kampioensschap, zegt dus meer over de Nederlandse competitie dan over psv
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 01:47 schreef Schiedammert het volgende:

[..]

heb geregistreerd omdat er enkele mensen over goede bekenden van mij gesproken word, ik meng me dan graag even in de discussie
vertel 'ns dat verhaal erachter
  zaterdag 7 februari 2009 @ 07:07:07 #267
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_65823296
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 01:47 schreef Schiedammert het volgende:

[..]

Je bent toch niet die gozert op vak R die om de 10 seconden, Feyenoooord schreeuwt?
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 00:45 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

maandag met 2de mee doen hoorde ik.

Ik zeg Feyenoord moet nu doen wat Grunn en Hoereveen al jaren doet. Goede scouts naar Zweden sturen en ook paar goeie jeugdige bekijken in NL
Waar denk je dat deze knakkert en deze talenten vandaan komen? Scandinavië. Dus waar denk je dat die scouts op dit moment scouten?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_65823551
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 23:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Eindelijk eens bericht over wat investeerders, 60 mil voor paar jaar is nog veels te weinig
Wat hebben we nog aan schulden, zo'n ¤ 20 miljoen? Blijft er ¤ 40 miljoen over om spelers van te halen! Mits er niemand weg gaat, 2 verdedigers en 2 aanvallers en voor de balans een type Bosvelt en klaar ben je.
  zaterdag 7 februari 2009 @ 08:43:25 #269
226255 ES57
Live from Van Aartsen City
pi_65823556
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 01:06 schreef rubbereend het volgende:
Er kan wel heel mooi geld in de club gestoken worden. Je hoogt het eigen vermogen op en er komt eenmalig geld inkas. Maar Feyenoord loopt structureel achter qua inkomsten. dat moet omhoog anders krijg nooit weer aansluiting bovenin.
Met dat nieuwe stadion gaat de begroting van Feyenoord omhoog van 43 mln. euro naar ruim 100 mln.

http://www.goal.com/nl/Articolo.aspx?ContenutoId=681665

Maar dat duurt nog even. Ondertussen bereidt Feyenoord een overbruggingsfonds voor om die groei geleidelijk naar die 100 mln. te laten brengen.
"Friends, Romans, countrymen, lend me your ears"
pi_65823609
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 00:23 schreef rubbereend het volgende:

[..]

daarmee sluit je nog niet eens aan bij PSV en Ajax
Zoveel slechter is de selectie van Feyenoord niet hoor, er lopen voldoende bruikbare spelers in deze selectie, en met een aantal goede aankopen speel je wel bij de 1e 5, waar Feyenoord hoort.

[ Bericht 0% gewijzigd door Luni op 07-02-2009 09:04:12 ]
pi_65823629
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 00:54 schreef onlogisch het volgende:

[..]

2 van die namen die, Kraay jr. noemde, worden nu ook genoemd.

Maar ik ben het met je eens, eerst zien dan geloven.
pi_65823639
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 08:42 schreef Luni het volgende:

[..]

Wat hebben we nog aan schulden, zo'n ¤ 20 miljoen? Blijft er ¤ 40 miljoen over om spelers van te halen! Mits er niemand weg gaat, 2 verdedigers en 2 aanvallers en voor de balans een type Bosvelt en klaar ben je.
Voor die type Bosvelt vind ik Grindheim eigenlijk wel een optie.
pi_65823646
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 01:06 schreef rubbereend het volgende:
Ze investeren ook om de periode te overbruggen tot het nieuwe stadion er staat, waar ze meer geld mee binnen kunnen halen.
pi_65823685
Wat een systeem dat online kaarten kopen bij Feyenoord. Heel dat ding overspannen. Joden uit kan ik nu wel vergeten godverdegodvertyfus

[ Bericht 1% gewijzigd door BliksemSchigt op 07-02-2009 09:52:32 ]
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_65823703
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 09:00 schreef Luni het volgende:

[..]

Ze investeren ook om de periode te overbruggen tot het nieuwe stadion er staat, waar ze meer geld mee binnen kunnen halen.
Toch wordt dat nieuwe stadion ook helemaal gepresenteerd als de veilige haven.
Heb eigenlijk nog best me twijfels rondom heel dat plan.

Feijenoord moet gewoon weer aan de basis beginnen, talenten opleiden/scouten en deze doorverkopen. Het geld moet structureel worden gebruikt en moet niet op gaan aan salarissen etc. Dan staan je over 3 jaar weer te bedelen.
"..and in my brain it's going wrong.."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')