abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 februari 2009 @ 18:16:37 #201
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_65807717
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 14:04 schreef De_Slagert het volgende:

[..]

Het is pik in je hol
Weet wat de oorzaak van dat hele gedoe is en het is gewoonweg geniaal.

[ Bericht 5% gewijzigd door RayMania op 06-02-2009 20:38:02 ]
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_65808022
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 17:14 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Dat dus

Bovendien bevestigt Michel Perridon het zelf in NRC. Broodje aap verhaal lijkt me dus niet echt sprake van in dit geval. Al kan ik het me wel voorstellen na alle berichten over zogenaamde investeerders die tientallen miljoenen in onze club willen pompen die de afgelopen jaren in de media zijn verschenen.
Heb jij in al die jaren vertrouwen gehad in het management dan?

Zij ook niet.
pi_65808071
De GKL zou ook een van de investeerders zijn!
  vrijdag 6 februari 2009 @ 18:53:07 #204
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_65808718
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 18:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
De GKL zou ook een van de investeerders zijn!
Lekker opbokken met die tyfushond.
Elite
Tegen TTIP
pi_65809383
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 18:53 schreef Happel het volgende:

[..]

Lekker opbokken met die tyfushond.
GKL
pi_65809938
GVR ook!
Ik support gevallen topclubs!
  vrijdag 6 februari 2009 @ 19:50:34 #207
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_65810568
Laat Feijenoord eerst maar is met een goed businessplan komen, hier loopt het al jaren op stuk.
Onder meer door al die incapabele mensen die er zitten en hebben gezeten.

Ik zou zelf persoonlijk geen cent er in steken op dit moment want we zijn al jaren een bodemloze put wat dat betreft.

Laat ze eerst maar is met goeie mensen komen en aanstellen.
Gory Gory what a Hell of a way to Die
pi_65811842
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 19:50 schreef Sender_ het volgende:
Laat Feijenoord eerst maar is met een goed businessplan komen, hier loopt het al jaren op stuk.
En een technisch beleidsplan niet te vergeten!
pi_65812657
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 20:24 schreef Sloggi het volgende:

[..]

En een technisch beleidsplan niet te vergeten!
Die heeft Bosz al voor ons geschreven
pi_65812699
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 20:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Die heeft Bosz al voor ons geschreven
Neem aan dat Been dat al weggegooid heb tijdens zn gesprek met Eric Knudde
  vrijdag 6 februari 2009 @ 21:17:25 #211
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_65813829
Ik las ergens dat Makaay op Radio Rijnmond heeft gezegd open te staan voor een transfer. Iemand anders dit ook gehoord?
Ten percent faster with a sturdier frame
  vrijdag 6 februari 2009 @ 21:22:16 #212
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_65814019
Nee, had wel pas gelezen dat hij nog 1,5 jaar wilde blijven bij Feyenoord. Waarheid zal wel ergens in het midden liggen. Zal er niet om treuren, wanneer hij besluit te vertrekken.
Elite
Tegen TTIP
pi_65814040
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 21:17 schreef TC03 het volgende:
Ik las ergens dat Makaay op Radio Rijnmond heeft gezegd open te staan voor een transfer. Iemand anders dit ook gehoord?
Makaay gaat echt niet veranderen van club in zijn laatste jaar.
pi_65814087
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 21:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Makaay gaat echt niet veranderen van club in zijn laatste jaar.
Zeg nooit nooit.
Iedereen dacht ook dat Van Hooijdonk bij NAC zou afsluiten en Davids bij Ajax.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 21:25:35 #215
53267 TC03
pi_65814131
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 21:24 schreef sjimz het volgende:

[..]

Zeg nooit nooit.
Iedereen dacht ook dat Van Hooijdonk bij NAC zou afsluiten en Davids bij Ajax.
Dat klopt toch ook?
pi_65814150
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 21:25 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat klopt toch ook?
In principe is hij nog op zoek naar een club.
pi_65816512
Heb deze nog niet gezien in dit topic, dus ik plaats m toch maar..
quote:
'Hofland vroeg per sms om ontslag Verbeek'
6 februari 2009

Kevin Hofland heeft per sms-bericht om het ontslag van Gertjan Verbeek gevraagd. Dit meldt het Noordhollands Dagblad vrijdag. De Feyenoord-verdediger stuurde het bericht met de tekst 'Het gaat niet meer met deze trainer' naar de Raad van Commissarissen (RvC). Vijf dagen later werd Verbeek ontslagen.

Op 14 januari ontsloeg de Rotterdamse club Verbeek. De spelersraad had unaniem het vertrouwen in de coach opgezegd, waarop de RvC haar conclusies trok. Naast Verbeek ruimden ook technisch directeur Peter Bosz en clubicoon Wim Jansen het sop.
http://www.eredivisie.nl/subpage.aspx?l1=1637&subaction=details&newsid=323959&from=homepage&type=1
Heb m al gesubmit aan sport..
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  vrijdag 6 februari 2009 @ 22:25:47 #218
53267 TC03
pi_65816641
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 22:22 schreef Glijdt_licht het volgende:
Heb deze nog niet gezien in dit topic, dus ik plaats m toch maar..
[..]

http://www.eredivisie.nl/subpage.aspx?l1=1637&subaction=details&newsid=323959&from=homepage&type=1
Heb m al gesubmit aan sport..
Is al bekend toch? Wat de precieze inhoud van de sms was wisten we niet, maar wel dat Hofland een sms had gestuurd naar Van Well omdat het niet goed ging.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 23:12:48 #219
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_65818339
Eindelijk eens bericht over wat investeerders, 60 mil voor paar jaar is nog veels te weinig
pi_65818772
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 21:17 schreef TC03 het volgende:
Wie wil uberhaupt Makaay in deze vorm nog?
pi_65818814
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 23:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Eindelijk eens bericht over wat investeerders, 60 mil voor paar jaar is nog veels te weinig
Wat denk je nou? Dat jullie opeens Kaka moeten halen en zo?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  vrijdag 6 februari 2009 @ 23:30:17 #222
139407 jorienvdherik
pi_65818932
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 23:26 schreef denthemen het volgende:

[..]

Toch zeker spelers uit de grote landen ja

60 mil over 2/3 jaar?

is nog niks
  vrijdag 6 februari 2009 @ 23:35:16 #223
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_65819085
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 23:26 schreef denthemen het volgende:

[..]

Ga even serieus op die koekebakker in.
Elite
Tegen TTIP
pi_65819089
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 13:39 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ik zit op R, en erger me er ook dood aan. Net als zo'n kale dikke gast op Q... "PIK IN JE MUIL!11!!" "PIK IN JE HOOOOEEEEER"

hij is trouwens niet de enige in die hoek die dat doet, maar je weet heel de achtergrond er niet van. Als je die wel zou weten zou je er hoogstwaarschijnlijk de humor wel van inzien.
pi_65819135
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 23:35 schreef Happel het volgende:

[..]

we hebben kaka dan ook helemaal niet nodig
pi_65819260
quote:
Bruins en Slory bellen met nieuwe Feyenoord-coach Been
Datum: 6-feb-2009 19:30

Door Sander van Hal

Andwelé Slory (foto, midden) kreeg vorige week dinsdagavond telefoon. ‘Mario Been’ stond er in het schermpje van zijn gsm. Als hij had opgenomen, was Slory de eerste speler van Feyenoord geweest die hoorde dat de trainer van NEC volgend seizoen naar de Kuip komt. Maar: “Ik was aan het eten met m’n gezinnetje.”

Dus hoorde hij pas de volgende dag dat Been per 1 juli voor drie jaar Feyenoord-trainer is. Algemeen directeur Eric Gudde kwam het de spelersgroep woensdagmorgen in de kleedkamer hoogstpersoonlijk vertellen. Slory besloot daarop Been later in de week alsnog terug te bellen.

Er is een ‘klik’ tussen de twee, zeggen ze beiden. Niet voor niets was Been vorig jaar aanwezig op Slory’s bruiloft. Het nauwe contact is een uitvloeisel van hun samenwerking bij Excelsior in het seizoen 2005/2006. Slory was toen een van de blikvangers bij de eerstedivisionist en Been de hoofdtrainer. “Ik heb in dat ene jaar onder hem bij Excelsior ontzettend veel stappen gemaakt,” zegt de aanvaller. “In het begin miste ik echt ontzettend vaak kansen alleen voor de keeper. Toch liet Mario me staan. Hij blééf me vertrouwen geven. Op de training ging hij flink aan de slag om het afwerken op de goal bij mij te verbeteren. Aan het eind van het seizoen was ik samen met Brett Holman clubtopscorer met veertien doelpunten.”

De rappe buitenspeler werd bij Excelsior veelvuldig in stelling gebracht door Luigi Bruins (foto, links), die net als Slory sinds vorig seizoen bij Feyenoord speelt. Ook de middenvelder is een oogappeltje van Been, die hem én Slory meermalen poogde op huurbasis naar NEC te halen. “Mario was bij Excelsior de beste trainer die ik me op dat moment kon wensen,” zegt Bruins. “Hij liet me als jonkie vanaf de eerste wedstrijd staan, ook toen het even wat minder ging. Soms kon hij wel eens boos op me worden, maar dan waren we twee minuten later alweer met elkaar aan het lachen. Nu kunnen we nog steeds goed met elkaar opschieten. Ik denk dat ik hem binnenkort maar weer eens ga bellen.”
pi_65819274
Welkom Schiedammert!
Of ben je een oude bekende?
pi_65819466
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 21:26 schreef sjimz het volgende:

[..]

In principe is hij nog op zoek naar een club.
kansloos

OT: 60 miljoen? kan je wel wat redelijks voor scouten. Gewoon veel jeugd halen. Been maakt er vanzelf wel wat van!
  vrijdag 6 februari 2009 @ 23:58:03 #229
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_65819746
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 23:35 schreef Schiedammert het volgende:

[..]

hij is trouwens niet de enige in die hoek die dat doet, maar je weet heel de achtergrond er niet van. Als je die wel zou weten zou je er hoogstwaarschijnlijk de humor wel van inzien.
Precies.
Elite
Tegen TTIP
  zaterdag 7 februari 2009 @ 00:08:11 #230
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_65820029
quote:
Investeerders willen macht Feyenoord
Door SJOERD MOSSOU
ROTTERDAM - Een gezelschap rijke ondernemers gaat op korte termijn rond de tafel zitten met de clubleiding van Feyenoord.
afbeelding vergroten Als het aan een groep ondernemers ligt, vliegt de traditionele helikopter komende zomer weer vol met nieuwe spelers de Kuip binnen. FOTO MILAN RINCK
De groep is bereid tot forse investeringen in de Rotterdamse club, in ruil voor zeggenschap over het geïnvesteerde geld. De plannen omvatten een voorgenomen investering van miljoenen euro’s.

De ondernemers hebben president-commissaris Dick van Well en de Feyenoord-directie middels een brief op de hoogte gesteld van hun intenties.

Onder andere Michel Perridon van elektronicagigant Trust, staalondernemer Rob Slotboom, metaalmagnaat Willem van ’t Wout en zakenman Ad Sint Nicolaas maken deel uit van de investeerdersgroep. De laatste heeft de brief aan Feyenoord ook formeel ondertekend, zo meldde NRC Handelsblad gistermiddag.

De ondernemers willen hoe dan ook invloed uit kunnen oefenen op de koers die Feyenoord gaat varen. Alleen onder strikte voorwaarden zijn ze bereid tot investeringen.

,,Het geld moet goed en gericht besteed gaan worden, door sterke mensen,’’ zegt Rob Slotboom, directeur van Nicomet Tinplate/Steel BV en één van de potentiële investeerders. ,,Dat is een absolute voorwaarde. Als vermogende Feyenoord-fans hebben we al heel veel geld in de club gestoken, maar kijk eens waar we nu staan. Voordat deze plannen écht concreet worden, zal Feyenoord eerst zelf met een goede modus moeten komen. Daarover gaan we binnenkort rond de tafel zitten met de clubleiding. We laten ons geld niet wéér verkeerd besteden.’’

De Rotterdamse club laat bij monde van woordvoerder Raymond Salomon weten de toenadering ‘zeer serieus’ te nemen. De betrokken ondernemers lieten hun Feyenoord-hart al eerder spreken toen de club zijn talentenfondsen en investeringsmodellen lanceerde. De twee Talent Pools leverden Feyenoord elf miljoen euro op. ,,Het zijn mensen die we kennen en zeer waarderen,’’ aldus Salomon. ,,We hebben goede ervaringen met deze groep.’’

De nieuwe trainer Mario Been is al in een vroegtijdig stadium op de hoogte gebracht van de plannen. Hetzelfde geldt voor Leo Beenhakker, de beoogde technisch directeur. Voor het duo zijn de voorgenomen investeringen van cruciaal belang, want Feyenoord heeft amper een cent in kas om zich op de spelersmarkt te begeven.

De investeerders hebben hoe dan ook een grondige reorganisatie voor ogen. ,,Op alle belangrijke posities moeten mensen komen met bewezen kennis van zaken,’’ aldus Slotboom.

,,Een goede trainer hebben we straks, maar een ervaren technisch directeur is óók een vereiste. En niet iemand die het vak nog moet leren, zoals we die de afgelopen jaren hadden met Wotte en Bosz. Daarnaast mist ook de huidige Raad van Commissarissen voetbalknowhow. Ook dat moet anders.’’

Wezenlijk wordt de hoeveelheid Feyenoord-aandelen die de ondernemers willen kopen. Voor een totale overname is een bedrag van minimaal 100 miljoen euro vereist, zo rekende financieel directeur Onno Jacobs niet zo lang geleden voor. Een dergelijk bedrag is volgens Slotboom zeker niet voorhanden.

,,De supporters moeten geen verkeerd beeld krijgen,’’ zegt de staalondernemer. ,,We halen echt niet allemaal even tien miljoen euro uit onze binnenzak. Er worden allerlei gekke bedragen de wereld in geslingerd, maar laten we wel reëel blijven. Er is nu een goed groepje mensen bij elkaar, maar iedere nieuwe investeerder is welkom. Mits hij een echt Feyenoord-hart heeft. Ook dat is een voorwaarde.’’

De investeringsplannen van Slotboom co kregen afgelopen maand versneld vorm na het vertrek van trainer Gertjan Verbeek, technisch directeur Peter Bosz en assistent-coach Wim Jansen. Omdat ook algemeen directeur Gudde zijn steun bij de Raad van Commissarissen zag afbrokkelen, is het moment in alle opzichten rijp voor een nieuwe koers.

Financieel gezien moet Feyenoord de periode tot de bouw van het nieuwe stadion - gepland in 2017 - zien te overbruggen. Tegen die tijd hoopt de club een begroting te hebben gerealiseerd van zo’n 100 miljoen euro per jaar, ruim het dubbele van het huidige budget. ,,Stap voor stap moet dat haalbaar zijn,’’ zei Jacobs daarover, toen nog uitgaand van een snelle sportieve opmars.

De club lanceerde vorig jaar een overbruggingsfonds om de financiële en sportieve groei te versnellen. Geldschieters werd gevraagd om per persoon tenminste vijf miljoen euro in te leggen, tegen een jaarlijkse vergoeding. Terugbetaling zou geschieden zodra het nieuwe stadion er werkelijk is, maar het liep verre van storm. Zoals ook het zogenoemde Feyenoord Investerings Fonds 2008 nooit uitverkocht raakte. Gevolg: Feyenoord heeft nauwelijks geld in kas en de huidige schuld bedraagt zo’n zeventien miljoen euro.

,,Al zeven jaar hoor ik dat Feyenoord geen geld heeft,’’ zegt Slotboom. ,,Maar kijk eens naar wat er is uitgegeven aan transfers en salarissen. Dat is toch echt beduidend meer dan bij clubs als FC Twente, Heerenveen of FC Groningen. Beleid en structuur, daar gaat het om. Daar heeft Feyenoord heel dringend behoefte aan.’’
Mooie woorden. Nu daden. Al is mijn gevoel behoorlijk gevoelig voor overnames/forse investeringen, maar als het allemaal Feyenoordmensen zijn, valt dat wel weg denk ik.
  zaterdag 7 februari 2009 @ 00:10:47 #231
123545 DatMeenJeNiet
pi_65820107
quote:
Vlemmings: Nieveld heeft ons verrast
Door WIETSE DIJKSTRA
ROTTERDAM - Feyenoord kan tegen FC Groningen weer beschikken over André Bahia. Mogelijk is ook Theo Lucius weer van de partij.
afbeelding vergroten Norichio Nieveld. FOTO ORANGEPICTURES
Trainer Leon Vlemmings bepaalt vandaag of hij de routinier, die kampt met een gebroken rib, aan zijn wedstrijdselectie toe kan voegen. Desondanks is de kans groot dat de pas 19-jarige Norichio Nieveld morgen in de Kuip weer in het hart van de defensie staat.

,,Norichio heeft ons twee wedstrijden verrast met zijn degelijke spel,'' aldus Vlemmings, die na de met 1-0 gewonnen derby tegen Sparta al meteen zei dat Bahia - wegens privé-omstandigheden deze week in Brazilië - er een concurrent bij had gekregen. ,,Ik ben heel blij dat André terug is, maar met Norichio hebben we nu wel meer keuzes.''

Omdat Bahia ook linksback kan spelen, een positie die de afgelopen twee wedstrijden werd bezet door de 19-jarige Kelvin Leerdam, en Lucius nog een vraagteken is, gloort voor Nieveld zijn derde basisplaats.

,,Ik reken nergens op,'' blijft de jonge verdediger nuchter. ,,Elke wedstrijd die ik speel, is meegenomen. Ik ben al blij dat ik als concurrent van Bahia wordt gezien. Ik had echt niet verwacht dat mijn kans nu al zou komen. Dit is mijn zevende seizoen bij Feyenoord. Het is een droom voor me om vanuit de jeugd door te stromen naar het eerste.''

Nieveld werd door de Rotterdammers weggeplukt bij FC Den Bosch. Trainer Gertjan Verbeek nam hem afgelopen zomer mee op trainingskamp en gunde hem in de voorbereiding veel speeltijd. ,,Ik bleef toen langer bij de selectie hangen dan de bedoeling was. Daarna had de trainer andere plannen en moest ik terug naar de beloftes.''

Mede door het vertrek van Timothy Derijck en de blessures van Lucius en Serginho Greene, die maandag zijn rentree maakt bij de beloftes, mocht Nieveld vorige week uit bij NEC debuteren. Samen met ploeggenoot Diego Biseswar is de Brabander inmiddels ook al geselecteerd voor het Nederlands beloftenelftal, dat volgende week woensdag in Oss oefent tegen Griekenland.

Giovanni van Bronckhorst en Tim de Cler kunnen diezelfde dag niet in actie komen met Oranje. Beide Feyenoorders hebben zich afgemeld voor oefenduel met Tunesië. De Cler is al langer uit de roulatie vanwege een hamstringblessure. Van Bronckhorst raakte in de warming up van het duel met NEC geblesseerd aan zijn enkel. Hoe lang hij buitenspel staat, is onduidelijk. Karim el Ahmadi, die tegen Sparta uitviel met enkelproblemen, kan tegen FC Groningen spelen.
Is me absoluut positief opgevallen. Het moet allemaal wat scherper en minder lief, maar hij heeft de kwaliteiten in ieder geval. Wel een beetje aan de slome kant.
  zaterdag 7 februari 2009 @ 00:11:47 #232
53267 TC03
pi_65820132
quote:
De Rotterdamse club laat bij monde van woordvoerder Raymond Salomon weten de toenadering ‘zeer serieus’ te nemen.
In werkelijkheid ging de polonaise (drie man groot) meteen van start en ploften de kurken gaten in het plafond.
  zaterdag 7 februari 2009 @ 00:15:34 #233
53267 TC03
pi_65820243
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 00:10 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Is me absoluut positief opgevallen. Het moet allemaal wat scherper en minder lief, maar hij heeft de kwaliteiten in ieder geval. Wel een beetje aan de slome kant.
Viel me ook mee inderdaad, maar zijn fysiek en snelheid heeft hij niet mee.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 7 februari 2009 @ 00:23:44 #234
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_65820472
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 23:30 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Toch zeker spelers uit de grote landen ja

60 mil over 2/3 jaar?

is nog niks
daarmee sluit je nog niet eens aan bij PSV en Ajax
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator zaterdag 7 februari 2009 @ 00:28:17 #235
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_65820573
Hoe zit het nou trouwens met Vlaar?

Is er uberhaupt al zicht op wanneer we weer over hem kunnen beschikken?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 7 februari 2009 @ 00:32:53 #236
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_65820688
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 00:08 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Mooie woorden. Nu daden. Al is mijn gevoel behoorlijk gevoelig voor overnames/forse investeringen, maar als het allemaal Feyenoordmensen zijn, valt dat wel weg denk ik.
vooralslnog klinkt het mooier dan dat het is volgens mij.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zaterdag 7 februari 2009 @ 00:37:02 #237
139407 jorienvdherik
pi_65820773
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 00:28 schreef onlogisch het volgende:

hij is vrolijk met zijn kindje bezig, meer dan met feyenoord
  zaterdag 7 februari 2009 @ 00:37:29 #238
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_65820781
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 00:28 schreef onlogisch het volgende:

volgend seizoen
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  Moderator zaterdag 7 februari 2009 @ 00:37:30 #239
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_65820782
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 00:32 schreef rubbereend het volgende:

[..]

vooralslnog klinkt het mooier dan dat het is volgens mij.
Yup. Eerst zijn er vele miljoenen nodig om huidige schulden af te lossen. En dan blijkt dat er maarliefst 7 miljoen vrij komt om spelers te kopen die "een aanstormend talent" zijn. (Hoeveel hebben we er daar al niet van gezien?) en nog een type Peter Wisgerhof.

Geen verkeerd woord over Wisgerhof, het is een goede voetballer. Maar ik probeer er mee aan te geven dat ik denk dat we gewoon aan blijven modderen.

2 nieuwe "talenten" en 1 voetballer die we al kennen en daarmee zal wel het geld weer op zijn en presteren we nog steeds ondermaats.
4045
onlogisch
pi_65820817
Vincken en is wel weer fit.
  zaterdag 7 februari 2009 @ 00:43:16 #241
53267 TC03
pi_65820933
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 00:37 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

hij is vrolijk met zijn kindje bezig, meer dan met feyenoord
Zou pas raar zijn als dat niet zo was.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 7 februari 2009 @ 00:43:48 #242
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_65820941
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 00:37 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Yup. Eerst zijn er vele miljoenen nodig om huidige schulden af te lossen. En dan blijkt dat er maarliefst 7 miljoen vrij komt om spelers te kopen die "een aanstormend talent" zijn. (Hoeveel hebben we er daar al niet van gezien?) en nog een type Peter Wisgerhof.

Geen verkeerd woord over Wisgerhof, het is een goede voetballer. Maar ik probeer er mee aan te geven dat ik denk dat we gewoon aan blijven modderen.

2 nieuwe "talenten" en 1 voetballer die we al kennen en daarmee zal wel het geld weer op zijn en presteren we nog steeds ondermaats.
Amrabat was bijvoorbeeld alleen al 5 miljoen. Kan je nagaan wat je nodig hebt.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_65820959
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 23:35 schreef Happel het volgende:

Jorien heeft fifa 2009 als referentiekader. Daar kan je zelfs met Volendam nog een Lionel Messi kopen, als je maar centen hebt. Naar feyenoord komt de komende jaren echt geen internationale topspeler.
pi_65820971
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 00:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
maandag met 2de mee doen hoorde ik.

Ik zeg Feyenoord moet nu doen wat Grunn en Hoereveen al jaren doet. Goede scouts naar Zweden sturen en ook paar goeie jeugdige bekijken in NL
  zaterdag 7 februari 2009 @ 00:45:13 #245
53267 TC03
pi_65820972
quote:

[..]

Alsof de investeringen gebruikt worden om de schuld af te lossen? Een schuld is voor een bedrijf als Feyenoord in principe niet zo erg, het negatieve eigen vermogen wel. Als er door middel van goed beleid zorgt voor meer inkomsten en minder uitgaven en er tegelijkertijd spelers worden gekocht met restwaarde kan de schuld prima geleidelijk afbetaald worden.
pi_65820978
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 00:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Nu nog steeds?
  zaterdag 7 februari 2009 @ 00:45:50 #247
53267 TC03
pi_65820983
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 00:45 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Ik zeg Feyenoord moet nu doen wat Grunn en Hoereveen al jaren doet. Goede scouts naar Zweden sturen en ook paar goeie jeugdige bekijken in NL
Wow, wat een visie. Dat niemand anders daar nog aan gedacht heeft. Even Been mailen, brb.
  zaterdag 7 februari 2009 @ 00:47:36 #248
53267 TC03
pi_65821027
quote:

[..]

Je bent ook echt een idioot (nofi) als je denkt dat het een realistisch verwachtingspatroon is dat Feyenoord de komende jaren kans maakt op het kampioenschap. Volgens mij ziet niemand hoe schrijnend de huidige situatie van Feyenoord is. Als we de komende drie, vier jaar kunnen aansluiten bij de subtop en niet failliet gaan mogen we blij zijn hoor.
  Moderator zaterdag 7 februari 2009 @ 00:47:43 #249
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_65821030
quote:

[..]

Het aankoop beleid van psv is ook niet misselijk.

Ik noem een Romario een Ronaldo en een van Nistelrooij etc.
4045
onlogisch
  Moderator zaterdag 7 februari 2009 @ 00:48:58 #250
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_65821050
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 00:47 schreef TC03 het volgende:

[..]

Je bent ook echt een idioot (nofi) als je denkt dat het een realistisch verwachtingspatroon is dat Feyenoord de komende jaren kans maakt op het kampioenschap. Volgens mij ziet niemand hoe schrijnend de huidige situatie van Feyenoord is. Als we de komende drie, vier jaar kunnen aansluiten bij de subtop en niet failliet gaan mogen we blij zijn hoor.
Ik bevestig toch juist in die post dat het mooier klinkt dan dat het daadwerkelijk is?
4045
onlogisch
  zaterdag 7 februari 2009 @ 00:49:03 #251
53267 TC03
pi_65821051
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 00:47 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Het aankoop beleid van psv is ook niet misselijk.

Ik noem een Romario een Ronaldo en een van Nistelrooij etc.
Goede aankopen ja, maar wel gedaan over een periode van ruim tien jaar. PSV heeft ook genoeg miskopen gedaan, maar minder dan Feyenoord.
  zaterdag 7 februari 2009 @ 00:50:45 #252
53267 TC03
pi_65821098
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 00:48 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik bevestig toch juist in die post dat het mooier klinkt dan dat het daadwerkelijk is?
Nou, hoe mooi vind jij het klinken dan? Als er één speler komt die we kennen en twee goede talenten is dat toch prima? Meer verwacht ik er ook niet van, maar bij jouw post proef ik een negatieve ondertoon. Wat vind jij 'ondermaats presteren'? Op basis van de huidige situatie mag je niet meer verwachten dan een marginale rol van Feyenoord in de eredivisie, jammer maar helaas. Ondermaats presteren betekent in het recjterrijtje staan en degradatievoetbal spelen, alles beter dan dat is niet ondermaats.

Feyenoord heeft nu NUL euro. Alle clubs uit het linkerrijtje hebben meer geld dan Feyenoord. Elke speler die aangekocht kan worden d.m.v. investeringen is mooi meegenomen.
  Moderator zaterdag 7 februari 2009 @ 00:51:22 #253
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_65821108
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 00:49 schreef TC03 het volgende:

[..]

Goede aankopen ja, maar wel gedaan over een periode van ruim tien jaar. PSV heeft ook genoeg miskopen gedaan, maar minder dan Feyenoord.
Mja misschien wel. Maar de tranfers van Psv leveren beduidend meer op dan die van Feyenoord.

Onze beste transfers zijn Kuyt/Kalou/Drenthe?
4045
onlogisch
  zaterdag 7 februari 2009 @ 00:52:22 #254
53267 TC03
pi_65821139
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 00:51 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Mja misschien wel. Maar de tranfers van Psv leveren beduidend meer op dan die van Feyenoord.

Onze beste transfers zijn Kuyt/Kalou/Drenthe?
Ja whatever. PSV doet het beter dan Feyenoord, dat is duidelijk. Maakt verder niet echt uit...
  Moderator zaterdag 7 februari 2009 @ 00:54:06 #255
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_65821183
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 00:50 schreef TC03 het volgende:

[..]

Nou, hoe mooi vind jij het klinken dan? Als er één speler komt die we kennen en twee goede talenten is dat toch prima? Meer verwacht ik er ook niet van, maar bij jouw post proef ik een negatieve ondertoon. Wat vind jij 'ondermaats presteren'? Op basis van de huidige situatie mag je niet meer verwachten dan een marginale rol van Feyenoord in de eredivisie, jammer maar helaas.

Feyenoord heeft nu NUL euro. Alle clubs uit het linkerrijtje hebben meer geld dan Feyenoord. Elke speler die aangekocht kan worden d.m.v. investeringen is mooi meegenomen.
Ik ben blij dat er mensen met geld opstaan voor Feyenoord, maar mijn verwachtingen zijn 0,0.

Al jaren horen we dat "er wel ff een paar grote havenjongens geld in Feyenoord komen pompen".

Die kwast van een Hans Kraay had het daar ook weer over een paar weken geleden !

Allemaal loze praatjes, en gezien de resultaten van Feyenoord de afgelopen 5 jaar is dat niets meer dan een bevestiging.
4045
onlogisch
  Moderator zaterdag 7 februari 2009 @ 00:55:00 #256
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_65821201
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 00:52 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ja whatever. PSV doet het beter dan Feyenoord, dat is duidelijk. Maakt verder niet echt uit...
Feyenoord zou er een voorbeeld aan kunnen nemen. En eens kijken hoe ze daar te werk gaan. Maar als ze oogkleppen ophouden blijft het kut.

Dat bewijzen ze toch al jaar in jaar uit?
4045
onlogisch
  zaterdag 7 februari 2009 @ 00:55:43 #257
53267 TC03
pi_65821214
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 00:54 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik ben blij dat er mensen met geld opstaan voor Feyenoord, maar mijn verwachtingen zijn 0,0.

Al jaren horen we dat "er wel ff een paar grote havenjongens geld in Feyenoord komen pompen".

Die kwast van een Hans Kraay had het daar ook weer over een paar weken geleden !

Allemaal loze praatjes, en gezien de resultaten van Feyenoord de afgelopen 5 jaar is dat niets meer dan een bevestiging.
Jouw posts stroken niet met elkaar. Jij zegt dat er 'in werkelijkheid twee talenten en één bekende speler zullen komen', en nu geloof je er ineens niet in. Wat is het nou? Er staat zelfs in het artikel dat er niet even tien miljoen aan Feyenoord geschonken wordt.

Volgens mij snap je het hele verhaal niet echt.
  zaterdag 7 februari 2009 @ 00:56:42 #258
53267 TC03
pi_65821237
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 00:55 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Feyenoord zou er een voorbeeld aan kunnen nemen. En eens kijken hoe ze daar te werk gaan. Maar als ze oogkleppen ophouden blijft het kut.

Dat bewijzen ze toch al jaar in jaar uit?
Ja, daar is iedereen het al tien jaar over eens geloof ik hoor. PSV wordt 4x achter elkaar kampioen en speelt al dik tien jaar elk seizoen CL, natuurlijk doet PSV het veel beter en kan elke club daar een voorbeeld aannemen.
  Moderator zaterdag 7 februari 2009 @ 00:57:43 #259
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_65821260
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 00:55 schreef TC03 het volgende:

[..]

Jouw posts stroken niet met elkaar. Jij zegt dat er 'in werkelijkheid twee talenten en één bekende speler zullen komen', en nu geloof je er ineens niet in. Wat is het nou? Er staat zelfs in het artikel dat er niet even tien miljoen aan Feyenoord geschonken wordt.

Volgens mij snap je het hele verhaal niet echt.
Die eerste post was sarcastisch bedoeld. Ik was alleen mn PI vergeten.

Anyway, voor alle duidelijkheid : Ik heb er gewoon weinig vertrouwen in. Maargoed, dat lijkt me niet zo vreemd als je naar de laatste jaren kijkt
4045
onlogisch
  Moderator zaterdag 7 februari 2009 @ 00:58:50 #260
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_65821287
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 00:56 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ja, daar is iedereen het al tien jaar over eens geloof ik hoor. PSV wordt 4x achter elkaar kampioen en speelt al dik tien jaar elk seizoen CL, natuurlijk doet PSV het veel beter en kan elke club daar een voorbeeld aannemen.
Al meer dan 14 jaar volgens mij.

Na United is Psv de club die het langst achter elkaar CL speelt.
4045
onlogisch
pi_65821299
Ik vind het nog steeds een enorm rare situatie. Een maand terug was er absoluut geen sprake van investeerders die echt de macht wilde overnemen en nu is er ineens weer een groep die een substantiële bijdrage wil doen, mits er bepaalde mensen op bepaalde posities komen, waaronder Been dus.

Ook is er nu weer sprake van een schuld van 17 miljoen euro, terwijl ik dacht dat die recentelijk al minder was. Ze zeggen dat er genoeg geld was, maar dat het verkeerd geïnvesteerd was.

Dus er moet geld komen om te investeren, maar er moet ook geld komen om de schuld weg te werken of er eventueel garant voor te staan. Pas rondom het nieuwe stadion zou er enige financiële balans uit de club zelf kunnen ontstaan.

Gezien het tot nu toe redelijk mislukte Talentenpool - plan en ook dat Feyenoordjongens met een waar hart voor de club, uiteindelijk toch ook wel hun geld niet in een bodemloze put willen stoppen, vraag ik me af wat het echte plan is, onder welke voorwaarde en waar de club over 5 jaar dan zou moeten staan. Zeker in het huidige klimaat wil je, ondanks dat je wellicht geld te veel hebt, niet miljoenen wegpompen.
  zaterdag 7 februari 2009 @ 01:03:39 #262
53267 TC03
pi_65821374
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 00:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vind het nog steeds een enorm rare situatie. Een maand terug was er absoluut geen sprake van investeerders die echt de macht wilde overnemen en nu is er ineens weer een groep die een substantiële bijdrage wil doen, mits er bepaalde mensen op bepaalde posities komen, waaronder Been dus.

Ook is er nu weer sprake van een schuld van 17 miljoen euro, terwijl ik dacht dat die recentelijk al minder was. Ze zeggen dat er genoeg geld was, maar dat het verkeerd geïnvesteerd was.

Dus er moet geld komen om te investeren, maar er moet ook geld komen om de schuld weg te werken of er eventueel garant voor te staan. Pas rondom het nieuwe stadion zou er enige financiële balans uit de club zelf kunnen ontstaan.

Gezien het tot nu toe redelijk mislukte Talentenpool - plan en ook dat Feyenoordjongens met een waar hart voor de club, uiteindelijk toch ook wel hun geld niet in een bodemloze put willen stoppen, vraag ik me af wat het echte plan is, onder welke voorwaarde en waar de club over 5 jaar dan zou moeten staan. Zeker in het huidige klimaat wil je, ondanks dat je wellicht geld te veel hebt, niet miljoenen wegpompen.
Inderdaad een redelijk vaag verhaal.

In het verhaal staat dat ze ervaren mensen op de juiste plekken willen hebben. Een investering zou dan het salaris van Beenhakker kunnen zijn. Eventueel een paar miljoen extra om te investeren in spelers als El-Akchaoui. De investeringen moeten er denk ik eerder voor zorgen dat het negatieve eigen vermogen weggewerkt wordt zodat Feyenoord zelfstandig de schulden kan aflossen en dat ze niet degraderen en/of failliet gaan. Het is denk ik niet zo dat ze Feyenoord even de CL in gaan sturen ofzo.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 7 februari 2009 @ 01:06:26 #263
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_65821422
Er kan wel heel mooi geld in de club gestoken worden. Je hoogt het eigen vermogen op en er komt eenmalig geld inkas. Maar Feyenoord loopt structureel achter qua inkomsten. dat moet omhoog anders krijg nooit weer aansluiting bovenin.
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 7 februari 2009 @ 01:07:16 #264
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_65821440
Bovendien vertrouw ik die Peridon nooit. Overal waar hij tot nu toe mee kwam doen wilde hij zelf de baas spelen.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_65821947
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 23:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Welkom Schiedammert!
Of ben je een oude bekende?
op zeker geen oude bekende, helemaal nieuw

heb geregistreerd omdat er enkele mensen over goede bekenden van mij gesproken word, ik meng me dan graag even in de discussie
pi_65823266
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 00:08 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

dat gevoel heb ik ook ja
maar ik moet het allemaal nog zien, zoals gezegd hebben we vaker berichten over investeringen gehoord
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 00:58 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Al meer dan 14 jaar volgens mij.

Na United is Psv de club die het langst achter elkaar CL speelt.
maar ze hadden de afgelopen jaren dan ook amper concurrentie voor het kampioensschap, zegt dus meer over de Nederlandse competitie dan over psv
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 01:47 schreef Schiedammert het volgende:

[..]

heb geregistreerd omdat er enkele mensen over goede bekenden van mij gesproken word, ik meng me dan graag even in de discussie
vertel 'ns dat verhaal erachter
  zaterdag 7 februari 2009 @ 07:07:07 #267
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_65823296
quote:

[..]

Je bent toch niet die gozert op vak R die om de 10 seconden, Feyenoooord schreeuwt?
quote:

[..]

Waar denk je dat deze knakkert en deze talenten vandaan komen? Scandinavië. Dus waar denk je dat die scouts op dit moment scouten?
Elite
Tegen TTIP
pi_65823551
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 23:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat hebben we nog aan schulden, zo'n ¤ 20 miljoen? Blijft er ¤ 40 miljoen over om spelers van te halen! Mits er niemand weg gaat, 2 verdedigers en 2 aanvallers en voor de balans een type Bosvelt en klaar ben je.
  zaterdag 7 februari 2009 @ 08:43:25 #269
226255 ES57
Live from Van Aartsen City
pi_65823556
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 01:06 schreef rubbereend het volgende:
Er kan wel heel mooi geld in de club gestoken worden. Je hoogt het eigen vermogen op en er komt eenmalig geld inkas. Maar Feyenoord loopt structureel achter qua inkomsten. dat moet omhoog anders krijg nooit weer aansluiting bovenin.
Met dat nieuwe stadion gaat de begroting van Feyenoord omhoog van 43 mln. euro naar ruim 100 mln.

http://www.goal.com/nl/Articolo.aspx?ContenutoId=681665

Maar dat duurt nog even. Ondertussen bereidt Feyenoord een overbruggingsfonds voor om die groei geleidelijk naar die 100 mln. te laten brengen.
"Friends, Romans, countrymen, lend me your ears"
pi_65823609
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 00:23 schreef rubbereend het volgende:

[..]

daarmee sluit je nog niet eens aan bij PSV en Ajax
Zoveel slechter is de selectie van Feyenoord niet hoor, er lopen voldoende bruikbare spelers in deze selectie, en met een aantal goede aankopen speel je wel bij de 1e 5, waar Feyenoord hoort.

[ Bericht 0% gewijzigd door Luni op 07-02-2009 09:04:12 ]
pi_65823629
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 00:54 schreef onlogisch het volgende:

[..]

2 van die namen die, Kraay jr. noemde, worden nu ook genoemd.

Maar ik ben het met je eens, eerst zien dan geloven.
pi_65823639
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 08:42 schreef Luni het volgende:

[..]

Wat hebben we nog aan schulden, zo'n ¤ 20 miljoen? Blijft er ¤ 40 miljoen over om spelers van te halen! Mits er niemand weg gaat, 2 verdedigers en 2 aanvallers en voor de balans een type Bosvelt en klaar ben je.
Voor die type Bosvelt vind ik Grindheim eigenlijk wel een optie.
pi_65823646
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 01:06 schreef rubbereend het volgende:
Ze investeren ook om de periode te overbruggen tot het nieuwe stadion er staat, waar ze meer geld mee binnen kunnen halen.
pi_65823685
Wat een systeem dat online kaarten kopen bij Feyenoord. Heel dat ding overspannen. Joden uit kan ik nu wel vergeten godverdegodvertyfus

[ Bericht 1% gewijzigd door BliksemSchigt op 07-02-2009 09:52:32 ]
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_65823703
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 09:00 schreef Luni het volgende:

[..]

Ze investeren ook om de periode te overbruggen tot het nieuwe stadion er staat, waar ze meer geld mee binnen kunnen halen.
Toch wordt dat nieuwe stadion ook helemaal gepresenteerd als de veilige haven.
Heb eigenlijk nog best me twijfels rondom heel dat plan.

Feijenoord moet gewoon weer aan de basis beginnen, talenten opleiden/scouten en deze doorverkopen. Het geld moet structureel worden gebruikt en moet niet op gaan aan salarissen etc. Dan staan je over 3 jaar weer te bedelen.
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_65823730
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 09:13 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Feijenoord moet gewoon weer aan de basis beginnen, talenten opleiden/scouten en deze doorverkopen.
Weer aan de basis beginnen, volgens mij heeft Feyenoord dit nooit echt gedaan en zijn ze daar nu toch wel aaardig mee bezig, er breken er zat, sommige noodgedwongen, door.
pi_65823774
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 09:18 schreef Luni het volgende:

[..]

Weer aan de basis beginnen, volgens mij heeft Feyenoord dit nooit echt gedaan en zijn ze daar nu toch wel aaardig mee bezig, er breken er zat, sommige noodgedwongen, door.
Ja dat is ook zo.

Maar ik bedoel inderdaad gewoon voortzetten waar je nu mee bezig bent. Die jonge gasten de kans geven en niet dadelijk als er een zak beschikbaar is, weer veels te dure spelers halen. We kunnen het ons niet veroorloven om te gokken dat met dure spelers het geld wordt terugverdiend in de CL.
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_65823849
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 09:24 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Die jonge gasten de kans geven en niet dadelijk als er een zak beschikbaar is, weer veels te dure spelers halen.

Inderdaad, niet weer van die zakkenvullers halen die voor een vermogen op de loonlijst staan en niks meer opleveren. Maar ik ben er van overtuigd dat je met een aantal gerichte aankopen, je gewoon een zéér fatsoenlijk elftal hebt, waarmee je met gemak in de top 5 kan spelen.
pi_65823969
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 08:42 schreef Luni het volgende:

[..]

Denk je echt dat ze er in een keer 60 miljoen in knallen en dat er in een keer voor 40 miljoen aan spelers gehaald worden?
pi_65824080
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 09:18 schreef Luni het volgende:

[..]

Weer aan de basis beginnen, volgens mij heeft Feyenoord dit nooit echt gedaan
in 1908
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 09:54 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Denk je echt dat ze er in een keer 60 miljoen in knallen en dat er in een keer voor 40 miljoen aan spelers gehaald worden?
lijkt mij niet idd, maar 5 spelers hoeven geen 40 miljoen te kosten
pi_65824201
Kaarten Joden uit in de pocket!
pi_65824298
FC Rijnmond gaat ff over Timmer hopelijk ziet die bolle het ook!
  zaterdag 7 februari 2009 @ 11:03:03 #283
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_65824728
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 18:16 schreef Happel het volgende:

[..]

Weet wat de oorzaak van dat hele gedoe is en het is gewoonweg geniaal.
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 23:35 schreef Schiedammert het volgende:

[..]

quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 23:58 schreef Happel het volgende:

[..]

Precies.
Wat is de oorzaak dan?
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  zaterdag 7 februari 2009 @ 11:07:22 #284
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_65824761
Dat vertelt die Schiedammert je wel.
Elite
Tegen TTIP
pi_65824793
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 10:28 schreef TJDoornbos het volgende:
FC Rijnmond gaat ff over Timmer hopelijk ziet die bolle het ook!
'bolle van Zwolle' heeft geen betrekking op Timmer hoor
  zaterdag 7 februari 2009 @ 11:29:30 #286
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_65825091
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 11:07 schreef Happel het volgende:
Dat vertelt die Schiedammert je wel.

Kom maar op dan. * Tomasso schopt schiedammert wakker.
pi_65825119
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 11:09 schreef Ruud het volgende:

[..]

'bolle van Zwolle' heeft geen betrekking op Timmer hoor
Weet ik de Bolle van Zwolle is dezelfde als het Lek van PEC
pi_65825463
Wel interessante investeerders trouwens, ik ken één er van persoonlijk. Het is echter pas de bedoeling om iets te gaan doen als Feyenoord echt bereid is beleidsmatig de boel op te zetten naar het beeld dat de "groep" heeft. Wel een man met veel verstand van voetbal, dus het zijn niet zomaar wat vermogende mannen die een speeltje zoeken.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 7 februari 2009 @ 13:50:30 #289
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_65827731
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 11:52 schreef methodmich het volgende:
Wel interessante investeerders trouwens, ik ken één er van persoonlijk. Het is echter pas de bedoeling om iets te gaan doen als Feyenoord echt bereid is beleidsmatig de boel op te zetten naar het beeld dat de "groep" heeft. Wel een man met veel verstand van voetbal, dus het zijn niet zomaar wat vermogende mannen die een speeltje zoeken.
Maar dat klinkt allemaal zo vaag. Wat willen ze dan concreet zien bij Feyenoord? Een goed beleidsplan kom ik niet echt verder mee. Willen ze een andere Algemeen Directeur? Willen ze een garantie voor de toekomst? Hoe ver zal hun macht reiken?

Ik verwelkom ze hoor, daar niet van, maar de huidige "concrete" plannen die ze noemen zijn alles behalve concreet...
  Moderator zaterdag 7 februari 2009 @ 14:24:16 #290
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_65828286
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 00:11 schreef TC03 het volgende:

[..]

In werkelijkheid ging de polonaise (drie man groot) meteen van start en ploften de kurken gaten in het plafond.
Dat denk ik niet. Er moeten mensen weg als deze investeerders hun zin krijgen.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_65829192
quote:
Van Marwijk: "Niet eens met kritiek op Timmer"

Henk Timmer staat niet ter discussie bij het Nederlands elftal. Bert van Marwijk maakte dit duidelijk tijdens een persconferentie met het oog op de komende oefeninterland in en tegen Tunesië.

"Ik ben het helemaal niet met de kritiek op Timmer eens. Hij is juist een van de weinige spelers bij Feyenoord die wel zijn niveau haalt. Henk is een jongen die punten pakt voor zijn ploeg. Hij staat op dit moment niet bij mij ter discussie", aldus de bondscoach die werd geciteerd door PZC

De doelman van Feyenoord krijgt de voorkeur boven enkele talenten. "Wij volgen jonge keepers als Kenneth Vermeer, Piet Velthuizen en Michel Vorm heel intensief, maar de jeugd moet eerst maar eens laten zien dat ze beter zijn dan Timmer."

De routinier kwam tot op heden zeven keer uit voor het Nederlands elftal.
Bert
  zaterdag 7 februari 2009 @ 15:21:24 #292
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_65829263
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 09:24 schreef Staanplaats het volgende:
Maar ik bedoel inderdaad gewoon voortzetten waar je nu mee bezig bent. Die jonge gasten de kans geven en niet dadelijk als er een zak beschikbaar is, weer veels te dure spelers halen. We kunnen het ons niet veroorloven om te gokken dat met dure spelers het geld wordt terugverdiend in de CL.
Dat is ook feitelijk het positieve uit dit seizoen, dat je de jeugd de kans hebt (moeten) geven, en zo zijn er dit jaar toch behoorlijk wat talenten (verder) doorgebroken of her-ondekt...
Wijnaldum, Fer, Biseswar, Janota, Leerdam, Wattamaleo, Pedro, Nieveld etc....

Over die verhalen met de investeerders ben ik wederom erg sceptisch, die verhalen heb ik al zo vaak gehoord...
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  zaterdag 7 februari 2009 @ 15:29:35 #293
123545 DatMeenJeNiet
pi_65829379
Volgens de training van vandaag spelen we morgen met Nieveld - Bahia - Hofland - Leerdam. Snap ik niets van..
  zaterdag 7 februari 2009 @ 15:36:35 #294
139407 jorienvdherik
pi_65829487
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 15:16 schreef dill het volgende:

[..]

Bert [ afbeelding ]
O wat erg dit
  zaterdag 7 februari 2009 @ 16:19:42 #295
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_65830115
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 15:29 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Volgens de training van vandaag spelen we morgen met Nieveld - Bahia - Hofland - Leerdam. Snap ik niets van..
Raar ja. Tiendalli is toch gewoon fit?
2000 light years from home
pi_65830192
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 15:16 schreef dill het volgende:

[..]

Bert [ afbeelding ]
hij bedoelt natuurlijk: "Timmer pakt pinten"
  zaterdag 7 februari 2009 @ 16:42:52 #297
139407 jorienvdherik
pi_65830505
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 16:19 schreef Merkie het volgende:

[..]

Raar ja. Tiendalli is toch gewoon fit?
Dat heb je met een onervaren trainer, die slechts 1x wint in 4 duels
pi_65830586
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 16:42 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Dat heb je met een onervaren trainer, die slechts 1x wint in 4 duels
  zaterdag 7 februari 2009 @ 17:03:37 #299
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_65830885
quote:

[..]

Als we daar Rob Kamphues niet hebben
Oi! Acóplese donde están los bitterbals de mierda?
  zaterdag 7 februari 2009 @ 17:10:02 #300
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_65831026
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 17:03 schreef De_Slagert het volgende:

[..]

Als we daar Rob Kamphues niet hebben
Had al zo een vermoeden dat het die manke was.
Elite
Tegen TTIP
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')