Hij kan beter uitzien naar een andere club, Willem II ofzo.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:41 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Net of Slory ooit nog iets goed zal kunnen doen na die wedstrijd tegen Ajax. Helaas zijn te veel mensen zo kortzichtig.. verder ook lullig voor die jongen. Kwaliteit heeft ie misschien niet al te veel, maar hij geeft elke wedstrijd 110 %.
Daar hebben we de uber goed en de trouwste fan van Feyenoordquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Zeg ik toch niet? Hij speelde als een natte krant, maar om hem dan en masse uit te gaan fluiten?
[..]
Ik zal een poging wagen.
[..]
Daar ligt het probleem ook. Weet dat ik het een beetje bot breng door heel noord als probleem aan te wijzen. Probleem zit voornamelijk op X en S. Teveel jochies met een grote muil. Hoor van meer mensen dat ze zich dood irriteren aan het gedrag daar.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Daar hebben we de uber goed en de trouwste fan van Feyenoord![]()
Je bent niets meer dan een domme hooligan![]()
God, ja.quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Oh, ok.quote:Je bent niets meer dan een domme hooligan![]()
Je weet wat Been zegt. Alles komt goed!quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:48 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Ik hoop dat Slory en Bruins weer goed gaan voetballen onder Been.
quote:DE VRIENDEN VAN AMSTEL LIVE 2010! BESTEL KAARTEN & WIN EEN VRIENDENPRIJS!
Beste Feyenoord-supporter,
Feyenoord en de Vrienden van Amstel Live slaan de handen ineen voor een speciale actie:
De Vrienden van Amstel Live was namelijk ook in 2009 weer een grandioos succes met een uitzonderlijk snel uitverkocht Ahoy. In 2010 gaan we met een splinternieuwe editie het feest weer overtreffen. En jij kan erbij zijn! De beste artiesten van Nederlandse en Vlaamse bodem geven alles in de grootste kroeg van Nederland: de Ahoy Rotterdam. Voor 2010 ben jij alvast van harte uitgenodigd…
quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:42 schreef blueangel_ het volgende:
Hey Jorien, de Brusselse joden hebben wat wedstrijden verloren ... moet je nu weeral een nieuwe club zoeken?![]()
Stem op Henk!quote:De stemlokalen zijn geopend...
do, 05/02/2009 - 22:09
Bijna anderhalf jaar na de lancering van Het Legioen begint het beloofde stemrecht eindelijk eningzins vorm te krijgen. Leden van Het Legioen kunnen vanaf vandaag namelijk stemmen op de supporter die als bestuurder toe zal treden tot de Stichting Het Feyenoord Legioen. Het huidige bestuur (Eric Gudde en Boudewijn Poelmann) heeft uit alle reacties vijf kandidaten genomineerd waar leden van Het Legioen nu op kunnen stemmen.
Zodra de procedure is afgerond en de supporter zitting heeft genomen, zal het bestuur de verkiezing voor de bestuurder van een ander orgaan, de Stichting Continuïteit, opstarten. Klik HIER voor het 'stappenplan stemrecht Het Legioen' en de taken en bevoegdheden van de Stichting Continuïteit.
Op de website van Het Legioen motiveren de vijf kandidaten waarom zij de supporters moeten vertegenwoordigen in de Stichting Het Feyenoord Legioen (zie HIER). Zonder de overige kandidaten tekort te willen doen, sluiten wij ons volledig aan bij de woorden van kandidaat Henk van den Dungen: 'Feyenoord moet weer Feyenoord worden!'
'De kloof tussen onze club en Het Legioen moet worden gedicht', aldus Van den Dungen. De spijker op zijn kop wat ons betreft. Feyenoord moet weer terug naar zijn roots, Feyenoord moet de trotse volksclub worden die het ooit was.
Henk heeft onze steun.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:38 schreef Merkie het volgende:
Naar zeg, dat je wordt aangesproken met "Feyenoord-supporter".
Dat je een grote mond heb over andere Feyenoord supporters, die mogen zelf wel bepalen of ze prut spelers als Bruins en Slory uitfluiten, meneertje wil ze wel ff gaan slaan.quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Je bent niets meer dan een domme hooligan![]()
whehequote:Op donderdag 5 februari 2009 20:38 schreef Merkie het volgende:
Naar zeg, dat je wordt aangesproken met "Feyenoord-supporter".
ga ik eens ff lezen, tot wanneer kan er gestemd worden?quote:
Ik hou van uiterstenquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Zeg ik toch niet? Hij speelde als een natte krant, maar om hem dan en masse uit te gaan fluiten?
Gezeliig, krijg je van mij een Amstel Litequote:[..]
Ik zal een poging wagen.
Klopt.quote:[..]
Daar ligt het probleem ook. Weet dat ik het een beetje bot breng door heel noord als probleem aan te wijzen. Probleem zit voornamelijk op X en S. Teveel jochies met een grote muil. Hoor van meer mensen dat ze zich dood irriteren aan het gedrag daar.
Dan kan Feijenoord mij ook een contract geven.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:41 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Net of Slory ooit nog iets goed zal kunnen doen na die wedstrijd tegen Ajax. Helaas zijn te veel mensen zo kortzichtig.. verder ook lullig voor die jongen. Kwaliteit heeft ie misschien niet al te veel, maar hij geeft elke wedstrijd 110 %.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat je een grote mond heb over andere Feyenoord supporters, die mogen zelf wel bepalen of ze prut spelers als Bruins en Slory uitfluiten, meneertje wil ze wel ff gaan slaan.
Verder breng jij ja jij Happel veel schade aan Feyenoord. Je staat altijd te juichen bij rellen ( Nancy ) en verdedig die hooligans altijd.
Ik zit op R, en erger me er ook dood aan. Net als zo'n kale dikke gast op Q... "PIK IN JE MUIL!11!!" "PIK IN JE HOOOOEEEEER"quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Flikker nou eens op uit de Feyenoord-reeks.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat je een grote mond heb over andere Feyenoord supporters, die mogen zelf wel bepalen of ze prut spelers als Bruins en Slory uitfluiten, meneertje wil ze wel ff gaan slaan.
Verder breng jij ja jij Happel veel schade aan Feyenoord. Je staat altijd te juichen bij rellen ( Nancy ) en verdedig die hooligans altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |