Gebeurt al weken bij Bruins. Lijkt een nieuwe trend te worden.Lijkt mij niet dat dit allemaal vanaf de Noordzijde komt. Kwam ook omdeat hij zo tergend langzaam naar de kant liep.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:29 schreef Happel het volgende:
Jeuh, laten we Slory maar uitfluiten bij de wissel.
quote:De verzwikte enkel van Giovanni van Bronckhorst blijkt ernstiger dan vooraf werd gedacht, zo liet hij weten tegenover FR12.nl. De aanvoerder van Feyenoord moest de wedstrijden tegen respectievelijk NEC en Sparta al laten schieten en aanstaande zondag tegen FC Groningen is de international er ook nog niet bij. Ook is het is nog maar de vraag of hij in actie kan komen in de Klassieker, die 15 februari op het programma staat. De kans dat hij speelt tegen Ajax is klein.
Van Bronckhorst heeft een scheurtje in zijn enkelspier. Het is nog niet duidelijk hoelang Gio uit de roulatie ligt.
Wat kan hij daar nou aan doen?quote:
Henk probeerde leuk te doen. Doe dat lekker als je eerste staat. Gelukkig kan het verlies van van Bronkchorst makkelijk worden opgevangen. Weeeeeeeer niet tegen de joden pfffffff.quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:08 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Wat kan hij daar nou aan doen?Als je niet eens meer een bal op je voet kan hebben, moet je lekker gaan dammen. Het is zo onwaarschijnlijk dat je er niet eens rekening mee houdt.
Voetballers schieten zo vaak een bal naar elkaars poten. Gaat vijf miljard keer goed en nu voor het eerst in de geschiedenis van het voetbal heeft er iemand pijn aan z'n au.
Altijd al geweest, wat is je punt zo na deze wedstrijd?quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Die kwam me toch ff 1x gevaarlijk uit, en zijn uittrappen zijn prut
Slory is kut, zal nooit goed worden.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:29 schreef Happel het volgende:
Jeuh, laten we Slory maar uitfluiten bij de wissel.
Heerenveen-uit kostte mij m'n achterbumperquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zo net terug uit Rotterdam. Wat een avond...
Op de heenweg (A15) net voorbij Gorinchem remt iedereen opeens voor een file. De file gaat weer rijden, en plots staat iedereen weer stil. Wij merkte dat te laat en klapte met een gangetje van 80 km per uur achter op een andere auto. Resultaat: auto total los. 3 kwartier op de vluchtstrook gestaan. Rijkswaterstaat en politie erbij, en even later kwam er ook een sleepwagen. Inmiddels was er al iemand onderweg vanuit Arnhem om ons alsnog naar Rotterdam te brengen.
Aangekomen in het stadion ben ik opeens mijn seizoenskaart kwijt. Na 5 minuten zoeken op de route heb ik hem gelukkig terug gevonden.
Daarna wel een aardige wedstrijd gezien. Tomasson is echt belangrijk voor dit Feyenoord.
Eenmaal terug bij de auto van diegene die ons opgehaald had na het ongeluk bleek dat we ook nog een bon voor fout parkeren hadden gekregen!
Lekker avondje dus...
Ow, ben het een keer eens met Jorientje.. Nieuwe trent?quote:Op donderdag 5 februari 2009 07:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Slory is kut, zal nooit goed worden.
had hij die bal maar goed moeten aannemen, of moeten scoren
waardeloze speler
Tjah, uitfluiten ben ik niet zo van. Maar om Slory complimentjes oid te geven is ook een brugje te ver vind je niet?quote:Op donderdag 5 februari 2009 07:34 schreef Happel het volgende:
Dat hij het niet goed doet, betekent niet gelijk dat hij uitgefluit dient te worden.
Kom je zondag, weet ik ook eens hoe het persoon achter de naam Happel eruit zietquote:Ik ben er echt voor om een keer corrigerende tikken te gaan uitdelen op Noord. Walgelijk publiek daar.
Toen Charisteas nog in De Kuip liep, stond er naast mij een ventje wat "joden lopen altijd weg" begon te bleren toen Charisteas gewisseld werd.. Zelf vertrok'ie 5 minuten later (in de 80ste minuut)quote:Zelfde als mensen die eerder weggaan en voor jood worden uitgemaakt, waar gaat het over.
Vak X en, misschien in mindere mate?, Vak S.quote:Degene die meedoen aan dit soort walgelijke dingen dan. De jorientjes enzo.
je hoeft niet steeds te melden dat je je kaarten gaat verkopen hoor, debieltjequote:Op woensdag 4 februari 2009 22:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Die kwam me toch ff 1x gevaarlijk uit, en zijn uittrappen zijn prut
Ik heb kaartjes voor tegen Groningen, weet niet of ik ga, vind het spel nog steeds erg matig.
Echt Feyenoord onwaardig
quote:Op donderdag 5 februari 2009 07:44 schreef Keltie het volgende:
[..]
Toen Charisteas nog in De Kuip liep, stond er naast mij een ventje wat "joden lopen altijd weg" begon te bleren toen Charisteas gewisseld werd.. Zelf vertrok'ie 5 minuten later (in de 80ste minuut)
Welke zijn dat?quote:De voetballer dient te worden geknecht. Hij is te machtig geworden.
Zoonlief plakt voetbalplaatjes in het album van Albert Heijn. Hij zegt: ‘Kijk pa, wéér Geert den Ouden.’
Hij en de buurjongetjes die met ‘m willen ruilen kijken op mijn aanraden naar de bal op de pagina van Feyenoord en zien het nu ook: de kakkerlak die volgens de geschrokken afdeling Oplichting van Albert Heijn een kever is. Maar Maarten ’t Hart heeft het zelf gezegd. Het is een kakkerlak, een Duitse kakkerlak nog wel.
Een kakkerlak op een voetbal als provocatie zegt de onschuldige jongetjes niets. Mij doet het als Rotterdammer niets. Integendeel. De kakkerlak is een indrukwekkend beest. De jood onder de insecten. Want: onuitroeibaar. Een groot aanpassingsvermogen kenmerkt de kakkerlak. En effectief dat ie is! Vorig jaar werd in Texas massaal de Aziatische kakkerlak ingezet tegen schadelijke insecten die tomaten, katoen en sojabonen bedreigden. Nou, binnen 24 uur hadden de kakkerlakken de klus geklaard.
Ja, ik word als Rotterdammer maar wat graag uitgemaakt voor kakkerlak, wat heel af en toe ook wel gebeurt. Meestal in Amsterdam, in de buurt van de Arena of door Amsterdammers op bezoek in zoals zij zeggen 010. Ik vind het een groot compliment. In het Natuurmuseum in Rotterdam heb ik ze van Kees Moeliker eens mogen bestuderen, al die verschillende kakkerlakken. Wat een prachtige beestjes - dieprood, lentegroen, roomwit of caramelkleurig. De mooiste is smaragdgroen met bronskleurige vlekjes en smalle rode streepjes.
Ik dwaal af. Voetbalplaatjes, daar is het me deze week om te doen. Geen romantiek meer maar je reinste dynamiek is mijn conclusie. Hier spreekt een ouwe lul. Voetbalplaatjes sparen gaat sneller dan vroeger, zoals er nu ook sneller gevoetbald wordt. Ik deed er een jaar over en dan nog had ik mijn Sterrenalbum Voetbalsterren In Aktie (eksklusieve uitgave met medewewerking van de vereniging van contract spelers) niet compleet. Je moest ze in 1971 bij de sigarenboer kopen van je zakgeld. Twee zakjes in de week schoot niet echt op. Maar het schiep een diepe band.
Nu worden ouders de supermarkt in gejaagd. De ene zoon gooit dure artikelen in de kar om de prijs om te drijven (elke tien euro een zakje), de andere zoon wacht buiten met een pistool achter dranghekken. Met dwang maakt hij vaders die zelf voetbalplaatjes willen sparen de zakjes afhandig.
Wat? U dacht dat ik het hier over het lot van plaatje 165 zou hebben. Wilt u dat? Mijn mening over het vertrek Huub Stevens bij PSV? Saai hoor, weer zo’n mening. Nou, komt ie dan. Huub Stevens is en blijft een vakman in Duitsland, maar wel eentje die zichzelf verloochende bij zijn droomclub in Nederland. Liet zich bij PSV lijdzaam uitschelden of beledigen door spelers, schold zelf alleen op sommige verslaggevers, speelde weinig moedig voetbal en presteerde ondermaats. Werd half om zeep geholpen door technisch directeur Jan Reker die in november zei dat Huub best een goede coach zou kunnen worden voor PSV.
Stevens’ Werdegang heeft me ernstig verbaasd. Een jaar geleden, toen Huubs vrouw vocht voor haar leven, stuwde hij het in degradatienood verkerende HSV naar de top van de ranglijst. Hij pendelde heen en weer tussen een Rotterdams ziekenhuis en het voetbalstadion te Hamburg. Waarom toen wel die oerkracht en nu ineens niet meer?
Mooie les voor plaatje nummer 150 trouwens. Als Mario Been deze zomer bij zijn droomclub arriveert dan moet hij niet ŕ la Stevens de zachte heelmeester willen uithangen maar keihard saneren (plaatje 049, 051, 052, 053) en meedogenloos optreden als het moet. Want de voetballer is veel te machtig geworden. Bij Feyenoord, Vitesse en PSV zijn de voetballers hoofdverantwoordelijk voor het vertrek van hun trainer, terwijl ze zelf net zo erg verzaakten. De voetballer dient te worden geknecht. Hij is namelijk niet meer dan een plaatje, een nummer.
Blijf lekker thuisquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik heb kaartjes voor tegen Groningen, weet niet of ik ga, vind het spel nog steeds erg matig.
Echt Feyenoord onwaardig
Hij had er een paar bij die inderdaad slecht waren, maar hij heeft wel een strakke trap hoor.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Er zijn dus blijkbaar keepers met een nog slechtere uittrap dan Timmer.
Gek genoeg heeft Timmer tijdens de warming-up wel altijd een perfecte trap (zie ook het verhaal v bronckhorstquote:Op donderdag 5 februari 2009 09:00 schreef Luni het volgende:
[..]
Hij had er een paar bij die inderdaad slecht waren, maar hij heeft wel een strakke trap hoor.
En Sparta heeft geen kans gecreërd.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
De gehele tweede helft onder druk gestaan in eigen huis.
Ik had het over die Cassio hoor, vind Timmer niet echt een goede trap hebben.quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Ach, op zich heeft Timmer geen verkeerde uittrap, alleen jammer dat ie altijd hoge ballen naar de kleinste man van het veld schiet
Ik weet niet of het de verdienste was dat Feyenoord goed stond, de jonge verdedigers individueel zo gretig waren of dat de aanval van Sparta een regelrechte off-day had.quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:51 schreef Luni het volgende:
[..]
En Sparta heeft geen kans gecreërd.
Weet ikquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:02 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik had het over die Cassio hoor, vind Timmer niet echt een goede trap hebben.
Zowiezo al een kansloze ondernemingquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:19 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Weet ik
Maar als Timmer hem eens een keer op maat uitschiet, schiet ie altijd naar Slory en die is 1.03m. Heb je verder ook weinig aan he...
Ging veel door de lucht, en Hofland kopte veel weg.quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:11 schreef Stpan het volgende:
[..]
Ik weet niet of het de verdienste was dat Feyenoord goed stond, de jonge verdedigers individueel zo gretig waren of dat de aanval van Sparta een regelrechte off-day had.
Ja best was het niet, stond natuurlijk ook veel druk op de wedstrijd.quote:Dit was kwalitatief de meest matige Rotterdamse derby van de afgelopen 15 jaar denk ik. En dan reken ik de derbies tussen Sparta en Excelsior op nacompetitie en 1e divisie niveau voor het gemak even mee.
Pure frustratie dat ze zojuist allemaal dramatisch slecht hadden gevoetbald misschien?quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:32 schreef Luni het volgende:
Wat liepen de spartaspelers trouwens druk te doen dat die corner niet meer genomen mocht worden, hij liet al een minuut langer doorspelen! En waar dat goed voor was?
Daar heb je een punt...quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:24 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Zowiezo al een kansloze onderneming
Ze waren zo gefrustreerd denk ik omdat ze op het allerlaatst nog zó dicht bij de 1-1 waren door die kopbal. En aangezien het dit seizoen gewoonte is dat tegenstanders nog even sneaky scoren tegen Feyenoord, voelden ze zich tekort gedaan.quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:55 schreef Stpan het volgende:
[..]
Pure frustratie dat ze zojuist allemaal dramatisch slecht hadden gevoetbald misschien?
Voetballers kunnen in het stadion niet zien hoeveel minuten blessure-tijd er is gespeeld, omdat stadionklokken niet verder dan 90 minuten mogen lopen. Ze hebben geen benul en constateren slechts dat een corner niet meer mag worden genomen.
Ach jullie hebben ook ¤ 34 miljoen geinvesteerd en worden WEER geen kampioen, zou die column van Genee maar eens lezen in het ajaxtopicquote:
quote:De kakkerlak is een indrukwekkend beest. De jood onder de insecten.
Dan zorgt'ie maar dat'ie op tijd vertrekt.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Nieveld heeft niet echt snelheid...
Maar staat daarentegen vaak wel goed.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Nieveld heeft niet echt snelheid...
quote:Van Bronckhorst ook afwezig tegen FC Groningen
Voor Feyenoord-aanvoerder Giovanni van Bronckhorst komt het duel zondag met FC Groningen te vroeg. De middenvelder heeft nog te veel last van zijn enkel.
De 33-jarige Van Bronckhorst moest zondag tijdens de warming-up voor het duel met NEC afhaken. Ook woensdag ontbrak de 87-voudig international tegen Sparta Rotterdam.
Karim El Ahmadi zal het duel met de Groningers wel halen. De controlerende middenvelder werd tegen Sparta na 82 minuten vervangen, nadat hij een tik op z'n scheenbeen had gekregen. Daags na de wedstrijd bleek de blessure mee te vallen.
André Bahia wordt vrijdag terug verwacht in Rotterdam. Hij verbleef in Brazilië vanwege privé-omstandigheden. Trainer Leon Vlemmings kan geen beroep doen op Ron Vlaar, Jonathan De Guzman, Tim Vincken, Serginho Greene, Denny Landzaat, Kevin Wattamaleo, Tim de Cler en Theo Lucius.
VI
Mee eens. Iedereen komt nu met het idee naar de Kuip dat er wat te halen valt. Helaas hebben ze daar ook groot gelijk in maar dat moet veranderen.quote:Polonaise
Been heeft er veel vertrouwen in dat hij Feyenoord er weer bovenop kan helpen. “Ik wil dat de Kuip weer een bastion wordt. Laatst vroeg ik mijn collega-trainer Ron de Groot hoe hij als speler van NEC naar de Kuip ging. ‘Met knikkende knieën,’ zei hij. Nu dansen we in de bus bijna de polonaise. Dat mag niet meer
049 = Henk Timmerquote:
Zeg ik toch niet? Hij speelde als een natte krant, maar om hem dan en masse uit te gaan fluiten?quote:Op donderdag 5 februari 2009 07:44 schreef Keltie het volgende:
[..]
Tjah, uitfluiten ben ik niet zo van. Maar om Slory complimentjes oid te geven is ook een brugje te ver vind je niet?
Ik zal een poging wagen.quote:Kom je zondag, weet ik ook eens hoe het persoon achter de naam Happel eruit ziet
Daar ligt het probleem ook. Weet dat ik het een beetje bot breng door heel noord als probleem aan te wijzen. Probleem zit voornamelijk op X en S. Teveel jochies met een grote muil. Hoor van meer mensen dat ze zich dood irriteren aan het gedrag daar.quote:Vak X en, misschien in mindere mate?, Vak S. Beide vakken hebben een hoog "Jorientjes" gehalte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |