Daar heb je een punt...quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:24 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Zowiezo al een kansloze onderneming
Ze waren zo gefrustreerd denk ik omdat ze op het allerlaatst nog zó dicht bij de 1-1 waren door die kopbal. En aangezien het dit seizoen gewoonte is dat tegenstanders nog even sneaky scoren tegen Feyenoord, voelden ze zich tekort gedaan.quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:55 schreef Stpan het volgende:
[..]
Pure frustratie dat ze zojuist allemaal dramatisch slecht hadden gevoetbald misschien?
Voetballers kunnen in het stadion niet zien hoeveel minuten blessure-tijd er is gespeeld, omdat stadionklokken niet verder dan 90 minuten mogen lopen. Ze hebben geen benul en constateren slechts dat een corner niet meer mag worden genomen.
Ach jullie hebben ook ¤ 34 miljoen geinvesteerd en worden WEER geen kampioen, zou die column van Genee maar eens lezen in het ajaxtopicquote:
quote:De kakkerlak is een indrukwekkend beest. De jood onder de insecten.
Dan zorgt'ie maar dat'ie op tijd vertrekt.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Nieveld heeft niet echt snelheid...
Maar staat daarentegen vaak wel goed.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Nieveld heeft niet echt snelheid...
quote:Van Bronckhorst ook afwezig tegen FC Groningen
Voor Feyenoord-aanvoerder Giovanni van Bronckhorst komt het duel zondag met FC Groningen te vroeg. De middenvelder heeft nog te veel last van zijn enkel.
De 33-jarige Van Bronckhorst moest zondag tijdens de warming-up voor het duel met NEC afhaken. Ook woensdag ontbrak de 87-voudig international tegen Sparta Rotterdam.
Karim El Ahmadi zal het duel met de Groningers wel halen. De controlerende middenvelder werd tegen Sparta na 82 minuten vervangen, nadat hij een tik op z'n scheenbeen had gekregen. Daags na de wedstrijd bleek de blessure mee te vallen.
André Bahia wordt vrijdag terug verwacht in Rotterdam. Hij verbleef in Brazilië vanwege privé-omstandigheden. Trainer Leon Vlemmings kan geen beroep doen op Ron Vlaar, Jonathan De Guzman, Tim Vincken, Serginho Greene, Denny Landzaat, Kevin Wattamaleo, Tim de Cler en Theo Lucius.
VI
Mee eens. Iedereen komt nu met het idee naar de Kuip dat er wat te halen valt. Helaas hebben ze daar ook groot gelijk in maar dat moet veranderen.quote:Polonaise
Been heeft er veel vertrouwen in dat hij Feyenoord er weer bovenop kan helpen. “Ik wil dat de Kuip weer een bastion wordt. Laatst vroeg ik mijn collega-trainer Ron de Groot hoe hij als speler van NEC naar de Kuip ging. ‘Met knikkende knieën,’ zei hij. Nu dansen we in de bus bijna de polonaise. Dat mag niet meer
049 = Henk Timmerquote:
Zeg ik toch niet? Hij speelde als een natte krant, maar om hem dan en masse uit te gaan fluiten?quote:Op donderdag 5 februari 2009 07:44 schreef Keltie het volgende:
[..]
Tjah, uitfluiten ben ik niet zo van. Maar om Slory complimentjes oid te geven is ook een brugje te ver vind je niet?
Ik zal een poging wagen.quote:Kom je zondag, weet ik ook eens hoe het persoon achter de naam Happel eruit ziet
Daar ligt het probleem ook. Weet dat ik het een beetje bot breng door heel noord als probleem aan te wijzen. Probleem zit voornamelijk op X en S. Teveel jochies met een grote muil. Hoor van meer mensen dat ze zich dood irriteren aan het gedrag daar.quote:Vak X en, misschien in mindere mate?, Vak S. Beide vakken hebben een hoog "Jorientjes" gehalte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |