abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65775634
Ik hoop dat Slory en Bruins weer goed gaan voetballen onder Been.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  donderdag 5 februari 2009 @ 19:17:25 #152
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_65776732
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 18:41 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Net of Slory ooit nog iets goed zal kunnen doen na die wedstrijd tegen Ajax. Helaas zijn te veel mensen zo kortzichtig.. verder ook lullig voor die jongen. Kwaliteit heeft ie misschien niet al te veel, maar hij geeft elke wedstrijd 110 %.
Hij kan beter uitzien naar een andere club, Willem II ofzo.
2000 light years from home
pi_65776827
  donderdag 5 februari 2009 @ 19:23:13 #154
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_65776939
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 18:36 schreef Happel het volgende:

[..]

Zeg ik toch niet? Hij speelde als een natte krant, maar om hem dan en masse uit te gaan fluiten?
[..]

Ik zal een poging wagen.
[..]

Daar ligt het probleem ook. Weet dat ik het een beetje bot breng door heel noord als probleem aan te wijzen. Probleem zit voornamelijk op X en S. Teveel jochies met een grote muil. Hoor van meer mensen dat ze zich dood irriteren aan het gedrag daar.
Daar hebben we de uber goed en de trouwste fan van Feyenoord

Je bent niets meer dan een domme hooligan
  donderdag 5 februari 2009 @ 19:24:23 #155
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_65776980
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 19:23 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Iemand voor dom uitmaken in slecht en krom Nederlands, ironisch.
Ten percent faster with a sturdier frame
  donderdag 5 februari 2009 @ 19:42:53 #156
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_65777516
quote:

[..]

God, ja.
quote:
Oh, ok.

Laat ik het toch maar even proberen.

Wat is er aan de hand kerel? Care to explain?

Vertaling voor de plebs:

Leg es uit?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_65777519
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 18:48 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Ik hoop dat Slory en Bruins weer goed gaan voetballen onder Been.
Je weet wat Been zegt. Alles komt goed!
  donderdag 5 februari 2009 @ 20:37:49 #158
139407 jorienvdherik
pi_65779452
Kut spam van Feyenoord
quote:
DE VRIENDEN VAN AMSTEL LIVE 2010! BESTEL KAARTEN & WIN EEN VRIENDENPRIJS!

Beste Feyenoord-supporter,

Feyenoord en de Vrienden van Amstel Live slaan de handen ineen voor een speciale actie:
De Vrienden van Amstel Live was namelijk ook in 2009 weer een grandioos succes met een uitzonderlijk snel uitverkocht Ahoy. In 2010 gaan we met een splinternieuwe editie het feest weer overtreffen. En jij kan erbij zijn! De beste artiesten van Nederlandse en Vlaamse bodem geven alles in de grootste kroeg van Nederland: de Ahoy Rotterdam. Voor 2010 ben jij alvast van harte uitgenodigd…
  donderdag 5 februari 2009 @ 20:38:24 #159
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_65779474
Naar zeg, dat je wordt aangesproken met "Feyenoord-supporter".
  donderdag 5 februari 2009 @ 20:39:29 #160
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_65779512
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 20:37 schreef jorienvdherik het volgende:
Kut spam van Feyenoord
[..]
Krijg ik nog antwoord?
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 5 februari 2009 @ 20:42:28 #161
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_65779608
Hey Jorien, de Brusselse joden hebben wat wedstrijden verloren ... moet je nu weeral een nieuwe club zoeken?
+ François Sterchele, 14/03/1982 - 08/05/2008 +
pi_65779944
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 20:42 schreef blueangel_ het volgende:
Hey Jorien, de Brusselse joden hebben wat wedstrijden verloren ... moet je nu weeral een nieuwe club zoeken?
  donderdag 5 februari 2009 @ 21:12:45 #163
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_65780770
Pfff, wat een drama om weg te komen bij te Kuip zeg, stond muurvast...

Ow ja, er werd ook nog gevoetbal, 3 punten, that's all! Hopelijk zondag weer 3 punten, dan doen we goeie zaken...
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  donderdag 5 februari 2009 @ 22:42:42 #164
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_65784309
quote:
De stemlokalen zijn geopend...
do, 05/02/2009 - 22:09

Bijna anderhalf jaar na de lancering van Het Legioen begint het beloofde stemrecht eindelijk eningzins vorm te krijgen. Leden van Het Legioen kunnen vanaf vandaag namelijk stemmen op de supporter die als bestuurder toe zal treden tot de Stichting Het Feyenoord Legioen. Het huidige bestuur (Eric Gudde en Boudewijn Poelmann) heeft uit alle reacties vijf kandidaten genomineerd waar leden van Het Legioen nu op kunnen stemmen.

Zodra de procedure is afgerond en de supporter zitting heeft genomen, zal het bestuur de verkiezing voor de bestuurder van een ander orgaan, de Stichting Continuïteit, opstarten. Klik HIER voor het 'stappenplan stemrecht Het Legioen' en de taken en bevoegdheden van de Stichting Continuïteit.

Op de website van Het Legioen motiveren de vijf kandidaten waarom zij de supporters moeten vertegenwoordigen in de Stichting Het Feyenoord Legioen (zie HIER). Zonder de overige kandidaten tekort te willen doen, sluiten wij ons volledig aan bij de woorden van kandidaat Henk van den Dungen: 'Feyenoord moet weer Feyenoord worden!'

'De kloof tussen onze club en Het Legioen moet worden gedicht', aldus Van den Dungen. De spijker op zijn kop wat ons betreft. Feyenoord moet weer terug naar zijn roots, Feyenoord moet de trotse volksclub worden die het ooit was.

Henk heeft onze steun.
Stem op Henk!

LN
Elite
Tegen TTIP
pi_65784885
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 20:38 schreef Merkie het volgende:
pi_65785187
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 22:42 schreef Happel het volgende:

[..]

Stem op Henk!

LN
Ben niet stemgerechtigd
  vrijdag 6 februari 2009 @ 00:25:00 #167
139407 jorienvdherik
pi_65787308
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 20:39 schreef Happel het volgende:

[..]

Krijg ik nog antwoord?
Dat je een grote mond heb over andere Feyenoord supporters, die mogen zelf wel bepalen of ze prut spelers als Bruins en Slory uitfluiten, meneertje wil ze wel ff gaan slaan.

Verder breng jij ja jij Happel veel schade aan Feyenoord. Je staat altijd te juichen bij rellen ( Nancy ) en verdedig die hooligans altijd.

pi_65787387

Vroegah...
pi_65787409
Kut m'n plaatje doet het niet .

Het is in ieder geval een plaatje met Timmer, Lucius, De Ceulaer en Huysegems die uit de helikopter komen.
pi_65788923
quote:

[..]

quote:
Op donderdag 5 februari 2009 20:38 schreef Merkie het volgende:
whehe
quote:

[..]

Stem op Henk!

LN
ga ik eens ff lezen, tot wanneer kan er gestemd worden?
  vrijdag 6 februari 2009 @ 06:59:08 #171
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_65788968
quote:

[..]

Zeg ik toch niet? Hij speelde als een natte krant, maar om hem dan en masse uit te gaan fluiten?
Ik hou van uitersten
quote:
[..]

Ik zal een poging wagen.
Gezeliig, krijg je van mij een Amstel Lite
quote:
[..]

Daar ligt het probleem ook. Weet dat ik het een beetje bot breng door heel noord als probleem aan te wijzen. Probleem zit voornamelijk op X en S. Teveel jochies met een grote muil. Hoor van meer mensen dat ze zich dood irriteren aan het gedrag daar.
Klopt.
Teveel jochies met een grote muil en teveel jochies die op X en S willen zitten want jah... Het is vak X en vak S ey..
  vrijdag 6 februari 2009 @ 07:00:47 #172
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_65788974
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 18:41 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Net of Slory ooit nog iets goed zal kunnen doen na die wedstrijd tegen Ajax. Helaas zijn te veel mensen zo kortzichtig.. verder ook lullig voor die jongen. Kwaliteit heeft ie misschien niet al te veel, maar hij geeft elke wedstrijd 110 %.
Dan kan Feijenoord mij ook een contract geven.
Loop niet over van kwaliteit, maar geef mijzelf iedere wedstrijd 110%.

Daarnaast denk ik niet dat ik het zoveel slechter zou doen als een Slory en/ of Bruins.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 07:02:12 #173
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_65788982
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 00:25 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Dat je een grote mond heb over andere Feyenoord supporters, die mogen zelf wel bepalen of ze prut spelers als Bruins en Slory uitfluiten, meneertje wil ze wel ff gaan slaan.

Verder breng jij ja jij Happel veel schade aan Feyenoord. Je staat altijd te juichen bij rellen ( Nancy ) en verdedig die hooligans altijd.

!
  vrijdag 6 februari 2009 @ 13:39:25 #174
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_65798246
quote:

[..]

Ik zit op R, en erger me er ook dood aan. Net als zo'n kale dikke gast op Q... "PIK IN JE MUIL!11!!" "PIK IN JE HOOOOEEEEER"

Die man heeft een overduidelijke obsessie voor het mannelijk geslachtsdeel, nog meer dan een homo heeft
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  vrijdag 6 februari 2009 @ 13:42:04 #175
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_65798340
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 00:25 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Flikker nou eens op uit de Feyenoord-reeks.
pi_65799025
Nou de punten zijn binnen. Over de hele wedstrijd geziek dik verdiende overwinning. 3-0 Was mooi geweest, grote kans voor Roy, en El Ahmadi naar een aanval met 1x raak-voetbal op de paal. Treinen reden net voor mijn neus weg, maargoed uiteindelijk toch nog om 11 uur thuis. Als we zondag nou ook nog eens winnen kunnen we misschien heel misschien nog naar de 9e plek kijken. Maar dat is eigenlijk ook triest dat we daar dan blij mee moeten zijn...
  vrijdag 6 februari 2009 @ 14:04:05 #177
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_65799126
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 13:39 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ik zit op R, en erger me er ook dood aan. Net als zo'n kale dikke gast op Q... "PIK IN JE MUIL!11!!" "PIK IN JE HOOOOEEEEER"

Die man heeft een overduidelijke obsessie voor het mannelijk geslachtsdeel, nog meer dan een homo heeft
Het is pik in je hol
Oi! Acóplese donde están los bitterbals de mierda?
pi_65799410
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 14:04 schreef De_Slagert het volgende:

[..]

Het is pik in je hol
Ken je die gast???

Op Z hoor ik het trouwens ook erg vaak, heel erg irritant
  vrijdag 6 februari 2009 @ 14:37:06 #179
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_65800449
quote:

[..]

Dat ken jij dan weer weten

Is dat die bolle die vorig seizoen met z'n broek op z'n enkels stond terwijl half Noord schreeuwde dat er een dildo in moest?
  Moderator vrijdag 6 februari 2009 @ 15:10:18 #180
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_65801681
NRC, vanmiddag:

Ondernemers willen investeren in Feyenoord

Door onze redacteuren Cees Banningen en Michiel Dekker

Rotterdam, 6 febr. Een groep Rotterdamse ondernemers is bereid fors te investeren in Feyenoord om voetballers aan te kunnen trekken die de club weer naar de top van de eredivisie moeten brengen.

Dat blijkt uit een vertrouwelijke brief die de Rotterdamse ondernemer Ad Sint Nicolaas namens de groep Feyenoordgezinde ondernemers heeft gestuurd aan de voorzitter van de raad van commissarissen Dick van Well.

„Het is altijd fijn als ondernemers financieel hun nek willen uitsteken voor Feyenoord”, zegt Van Well. „Wij zoeken mensen die substantieel in de club willen investeren.” Feyenoord, elfde in de eredivisie, heeft de komende jaren zo’n 60 miljoen euro nodig. Binnenkort gaan de ondernemers met de club in gesprek.

Michel Perridon van elektronicaconcern Trust is één van die ondernemers: „Wij willen investeren, want Feyenoord hoort in de top van de eredivisie en moet meespelen op Europees niveau.” Rob Slotboom, directeur van Nicomet Tinplate/Steel BV is „bereid om ze te steunen”.Juist bij de huidige crises – bij zowel de club als de economische – moet je ze helpen, vindt hij. Volgens Peter Goedvolk van Argos Oil kan een grote groep gemobiliseerd worden, „maar er moet een goed businessplan van Feyenoord zijn”.

De ondernemers willen aandelen in Feyenoord kopen en op deze manier ook zeggenschap hebben over hun geïnvesteerde geld. „Wanneer het weer goed gaat met de club, kan Feyenoord deze aandelen weer terugkopen”, zegt Perridon. De investering geldt als een „overbruggingskrediet”. Volgens Eric Gudde, algemeen directeur van Feyenoord, „valt te praten” over de verkoop van aandelen.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_65801693
quote:

[..]

Stem op Henk!

LN
Ik ken die Henk. Goeie vent.
Zo'n functie heeft toch geen zin.
quote:

[..]

Ik zit op Q maar ik hoor niks? Bedoel jij die vent die helemaal bovenaan zit altijd of niet?
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_65802423
Hij bestaat !!
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 15:10 schreef Gert het volgende:
NRC,

Rotterdam, 6 febr. Een groep Rotterdamse ondernemers is bereid fors te investeren in Feyenoord om voetballers aan te kunnen trekken die de club weer naar de top van de eredivisie moeten brengen.

Dat blijkt uit een vertrouwelijke brief die de Rotterdamse ondernemer Ad Sint Nicolaas namens de groep Feyenoordgezinde ondernemers heeft gestuurd aan de voorzitter van de raad van commissarissen Dick van Well.

„Het is altijd fijn als ondernemers financieel hun nek willen uitsteken voor Feyenoord”, zegt Van Well. „Wij zoeken mensen die substantieel in de club willen investeren.” Feyenoord, elfde in de eredivisie, heeft de komende jaren zo’n 60 miljoen euro nodig. Binnenkort gaan de ondernemers met de club in gesprek.

Michel Perridon van elektronicaconcern Trust is één van die ondernemers: „Wij willen investeren, want Feyenoord hoort in de top van de eredivisie en moet meespelen op Europees niveau.” Rob Slotboom, directeur van Nicomet Tinplate/Steel BV is „bereid om ze te steunen”.Juist bij de huidige crises – bij zowel de club als de economische – moet je ze helpen, vindt hij. Volgens Peter Goedvolk van Argos Oil kan een grote groep gemobiliseerd worden, „maar er moet een goed businessplan van Feyenoord zijn”.

De ondernemers willen aandelen in Feyenoord kopen en op deze manier ook zeggenschap hebben over hun geïnvesteerde geld. „Wanneer het weer goed gaat met de club, kan Feyenoord deze aandelen weer terugkopen”, zegt Perridon. De investering geldt als een „overbruggingskrediet”. Volgens Eric Gudde, algemeen directeur van Feyenoord, „valt te praten” over de verkoop van aandelen.
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_65802520
Sint Nicolaas
  vrijdag 6 februari 2009 @ 15:43:20 #184
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_65802792
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 15:10 schreef Gert het volgende:
NRC, vanmiddag:

Ondernemers willen investeren in Feyenoord

Door onze redacteuren Cees Banningen en Michiel Dekker

Sint Nicolaas
NRC
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
  vrijdag 6 februari 2009 @ 15:58:37 #185
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_65803299
Goed plan.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 16:00:48 #186
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_65803367
Klinkt goed in ieder geval.
pi_65803433
Perridon heeft dat investeringsverhaal van hem nu toch ook al enkele keren ontkend?
pi_65803791
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 15:34 schreef Scorpie het volgende:
Sint Nicolaas
De halve selectie bestaat uit Zwarte Pieten
  vrijdag 6 februari 2009 @ 16:13:24 #189
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_65803830
die Sint Nicolaas heeft wel een linkedin profiel... mm
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_65803996
quote:
Dat blijkt uit een vertrouwelijke brief
pi_65804096
Broodje Aap alert !!!
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_65804810
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 16:20 schreef Calciumdude het volgende:
Broodje Aap alert !!!
Waar
pi_65805200
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 16:20 schreef Calciumdude het volgende:
Broodje Aap alert !!!
Broodje aap mn reet.

"Feyenoord, elfde in de eredivisie, heeft de komende jaren zo’n 60 miljoen euro nodig. Binnenkort gaan de ondernemers met de club in gesprek.

Topman Michel Perridon van elektronicaconcern Trust laat in NRC Handelsblad optekenen: „Wij willen investeren, want Feyenoord hoort in de top van de eredivisie en moet meespelen op Europees niveau.”

Bron AD.nl
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
  vrijdag 6 februari 2009 @ 17:02:16 #194
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_65805688
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 15:10 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Ik zit op Q maar ik hoor niks? Bedoel jij die vent die helemaal bovenaan zit altijd of niet?
Ja, die vent ja
  vrijdag 6 februari 2009 @ 17:03:36 #195
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_65805726
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 14:37 schreef Keltie het volgende:

[..]

Dat ken jij dan weer weten

Is dat die bolle die vorig seizoen met z'n broek op z'n enkels stond terwijl half Noord schreeuwde dat er een dildo in moest?

Geen idee of het dezelfde gast is, zou me eigenlijk niets verbazen
pi_65805803
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 16:48 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Broodje aap mn reet.

"Feyenoord, elfde in de eredivisie, heeft de komende jaren zo’n 60 miljoen euro nodig. Binnenkort gaan de ondernemers met de club in gesprek.

Topman Michel Perridon van elektronicaconcern Trust laat in NRC Handelsblad optekenen: „Wij willen investeren, want Feyenoord hoort in de top van de eredivisie en moet meespelen op Europees niveau.”

Bron AD.nl
Is je reet een broodje aap? Lijkt me lastig zitten
pi_65805864
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 17:05 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Is je reet een broodje aap? Lijkt me lastig zitten
Het went.

Ontopic Kraay senior heeft dit al eens gezegd bij Studio Voetbal. Ten onrechte werd toen geroepen dat dat volstrekte onzin is. In tegenstelling tot zijn zoon heeft Kraay senior wel een punt .
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
  vrijdag 6 februari 2009 @ 17:11:50 #198
226255 ES57
Live from Van Aartsen City
pi_65805996
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 15:43 schreef gitaarsnaar het volgende:

NRC
NRC is geen roddelblaadje, hun bronnen zijn doorgaans betrouwbaar.
"Friends, Romans, countrymen, lend me your ears"
pi_65806087
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 17:11 schreef ES57 het volgende:

[..]

NRC is geen roddelblaadje, hun bronnen zijn doorgaans betrouwbaar.
Dat dus

Bovendien bevestigt Michel Perridon het zelf in NRC. Broodje aap verhaal lijkt me dus niet echt sprake van in dit geval. Al kan ik het me wel voorstellen na alle berichten over zogenaamde investeerders die tientallen miljoenen in onze club willen pompen die de afgelopen jaren in de media zijn verschenen.
pi_65807116
Had Perridon niet al eerder gezegd dat hij maar maximaal 1/2 miljoen in Feyenoord zou stoppen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')