Weet wat de oorzaak van dat hele gedoe is en het is gewoonweg geniaal.quote:
Heb jij in al die jaren vertrouwen gehad in het management dan?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:14 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Bovendien bevestigt Michel Perridon het zelf in NRC. Broodje aap verhaal lijkt me dus niet echt sprake van in dit geval. Al kan ik het me wel voorstellen na alle berichten over zogenaamde investeerders die tientallen miljoenen in onze club willen pompen die de afgelopen jaren in de media zijn verschenen.
Lekker opbokken met die tyfushond.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
De GKL zou ook een van de investeerders zijn!
En een technisch beleidsplan niet te vergeten!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:50 schreef Sender_ het volgende:
Laat Feijenoord eerst maar is met een goed businessplan komen, hier loopt het al jaren op stuk.
Die heeft Bosz al voor ons geschrevenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:24 schreef Sloggi het volgende:
[..]
En een technisch beleidsplan niet te vergeten!
Neem aan dat Been dat al weggegooid heb tijdens zn gesprek met Eric Knuddequote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Die heeft Bosz al voor ons geschreven
Makaay gaat echt niet veranderen van club in zijn laatste jaar.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:17 schreef TC03 het volgende:
Ik las ergens dat Makaay op Radio Rijnmond heeft gezegd open te staan voor een transfer. Iemand anders dit ook gehoord?
Zeg nooit nooit.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Makaay gaat echt niet veranderen van club in zijn laatste jaar.
Dat klopt toch ook?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit.
Iedereen dacht ook dat Van Hooijdonk bij NAC zou afsluiten en Davids bij Ajax.
http://www.eredivisie.nl/subpage.aspx?l1=1637&subaction=details&newsid=323959&from=homepage&type=1quote:'Hofland vroeg per sms om ontslag Verbeek'
6 februari 2009
Kevin Hofland heeft per sms-bericht om het ontslag van Gertjan Verbeek gevraagd. Dit meldt het Noordhollands Dagblad vrijdag. De Feyenoord-verdediger stuurde het bericht met de tekst 'Het gaat niet meer met deze trainer' naar de Raad van Commissarissen (RvC). Vijf dagen later werd Verbeek ontslagen.
Op 14 januari ontsloeg de Rotterdamse club Verbeek. De spelersraad had unaniem het vertrouwen in de coach opgezegd, waarop de RvC haar conclusies trok. Naast Verbeek ruimden ook technisch directeur Peter Bosz en clubicoon Wim Jansen het sop.
Is al bekend toch? Wat de precieze inhoud van de sms was wisten we niet, maar wel dat Hofland een sms had gestuurd naar Van Well omdat het niet goed ging.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:22 schreef Glijdt_licht het volgende:
Heb deze nog niet gezien in dit topic, dus ik plaats m toch maar..
[..]
http://www.eredivisie.nl/subpage.aspx?l1=1637&subaction=details&newsid=323959&from=homepage&type=1
Heb m al gesubmit aan sport..
Wie wil uberhaupt Makaay in deze vorm nog?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:17 schreef TC03 het volgende:
Ik las ergens dat Makaay op Radio Rijnmond heeft gezegd open te staan voor een transfer. Iemand anders dit ook gehoord?
Wat denk je nou? Dat jullie opeens Kaka moeten halen en zo?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Eindelijk eens bericht over wat investeerders, 60 mil voor paar jaar is nog veels te weinig
Toch zeker spelers uit de grote landen jaquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:26 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wat denk je nou? Dat jullie opeens Kaka moeten halen en zo?
Ga even serieus op die koekebakker in.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:26 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wat denk je nou? Dat jullie opeens Kaka moeten halen en zo?
hij is trouwens niet de enige in die hoek die dat doet, maar je weet heel de achtergrond er niet van. Als je die wel zou weten zou je er hoogstwaarschijnlijk de humor wel van inzien.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:39 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik zit op R, en erger me er ook dood aan. Net als zo'n kale dikke gast op Q... "PIK IN JE MUIL!11!!" "PIK IN JE HOOOOEEEEER"
we hebben kaka dan ook helemaal niet nodigquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Ga even serieus op die koekebakker in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |