Tussen stap 1 en stap 2 gaat het al foutquote:Stap 1 Selecteer de wedstrijd die u wilt bezoeken.
Stap 2 Maak een keuze uit de beschikbare vakken, het is ook mogelijk om een vak te kiezen op basis van de prijs.
Stap 3 Geef het aantal te bestellen toegangskaarten op.
Stap 4 Het systeem selecteert de best beschikbare stoel(en), u kunt deze keuze niet beïnvloeden.
Stap 5 Selecteer de afleverwijze (gratis bezorging of afhalen bij de loketten van Feyenoord Klantenservice)
Stap 6 Controleer de bestelling in de winkelwagen.
Stap 7 Betaal de toegangskaart(en) per bank (IDeal) of per Credit Card.
Stap 8 De toegangskaart(en) gratis naar u verzonden, of u kunt de kaarten op de wedstrijddag afhalen bij de loketten van Feyenoord Klantenservice, op vertoon van een geldig legitimatiebewijs én eventuele de bij de aankoop gebruikte (Seizoen) Club Card(s).
Met andere woorden : Tegen Gruningen moet je een clubcard hebben om aan een kaartje te komen?quote:Seizoen clubcard opvoeren
08-02-2009 14:30 uur Feyenoord - FC Groningen Er is nog geen barcode ingevoerd. Er moet tenminste 1 barcode zijn ingevoerd om verder te kunnen met bestellen.
(S)CC Barcode
Yep.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:40 schreef onlogisch het volgende:
Met andere woorden : Tegen Gruningen moet je een clubcard hebben om aan een kaartje te komen?
Nou ja, ik begreep dat ze flink met Feyenoord rond de tafel willen om te overleggen. Dus zal zeker nog niet snel gebeurd zijn. Overigens is men geschrokken van de media-aandacht.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Maar dat klinkt allemaal zo vaag. Wat willen ze dan concreet zien bij Feyenoord? Een goed beleidsplan kom ik niet echt verder mee. Willen ze een andere Algemeen Directeur? Willen ze een garantie voor de toekomst? Hoe ver zal hun macht reiken?
Ik verwelkom ze hoor, daar niet van, maar de huidige "concrete" plannen die ze noemen zijn alles behalve concreet...
Wat is daar vreemd aan?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:40 schreef onlogisch het volgende:
Laatste post uit het vorige topic :
Zucht, wat is dit nu weer?
Wil ik een kaartje kopen op feyenoord.nl voor morgen tegen Groningen.
Instructies
[..]
Tussen stap 1 en stap 2 gaat het al fout
[..]
Met andere woorden : Tegen Gruningen moet je een clubcard hebben om aan een kaartje te komen?
waarom heb je niet gewoon een CC dan..?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zucht
Er is absoluut geen andere mogelijkheid om aan een kaartje te komen?
Voor de klantenservice lopen altijd zwarthandelaren rond. Betaal je denk ik ¤5 meer dan de standaardprijs.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zucht
Er is absoluut geen andere mogelijkheid om aan een kaartje te komen?
Mja, ik heb nu al besloten om gewoon thuis voor de buis te kijken. En maar meteen ff een clubcard aangevraagd.quote:Op zondag 8 februari 2009 09:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Voor de klantenservice lopen altijd zwarthandelaren rond. Betaal je denk ik ¤5 meer dan de standaardprijs.
Nee, maar wel te oud en te duurquote:Op zondag 8 februari 2009 13:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Happel... Nilsson is te slecht he voor Feyenoord![]()
![]()
![]()
Die club card is er volgens mij al dik tien jaar.quote:Op zondag 8 februari 2009 09:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mja, ik heb nu al besloten om gewoon thuis voor de buis te kijken. En maar meteen ff een clubcard aangevraagd.
Laatste jaren nooit meer naar Feyenoord geweest![]()
Klopt, maar het was geen verstandige zet geweestquote:Op zondag 8 februari 2009 13:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Hij had niet misstaan in dit elftal
Sorry hoor, maar dit was echt diepdonkerrood. Zoveel verschilde deze tackle niet met die van Bouaouzan.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:20 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Pfff, wat een grafkaart. Terecht (door die beenbeweging van die dude), maar erg ongelukkig. Absoluut niet de intentie. Maarja, dan denk ik weer aan Lovre vs. Biseswar dit jaar in de Euroborg. Precies dezelfde overtreding, niet eens een kaart.En dat iedereen verbaasd is over de kaart, zegt genoeg.
Maarja, nu wordt het een loodzware opgave.
Na de herhalingen vind ik dat ook. Op het eerste gezicht leek het alleen gewoon geel. En dat zie je ook aan de reacties van alle spelers en het publiek. Maar had mijn post al ge-edit.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dit was echt diepdonkerrood. Zoveel verschilde deze tackle niet met die van Bouaouzan.
Van bronkhorst in de verdediging dan als hij terug is.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:16 schreef TC03 het volgende:
Zowel geen Hofland als geen Nieveld tegen Ajax. Ben benieuwd wat dat voor opstelling gaat worden...
Bahia nog niet terug dan?quote:Op zondag 8 februari 2009 16:16 schreef TC03 het volgende:
Zowel geen Hofland als geen Nieveld tegen Ajax. Ben benieuwd wat dat voor opstelling gaat worden...
quote:Op zondag 8 februari 2009 16:19 schreef Merkie het volgende:
Al twee wedstrijden op rij de 0 gehouden.
quote:
Niet, zal die niet durven.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:23 schreef TC03 het volgende:
Wanneer gaat Vlemmings een keer zonder Makaay in de basis starten?
We hebben een topverdediging.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:19 schreef Merkie het volgende:
Al twee wedstrijden op rij de 0 gehouden.
Hij komt altijd te laat.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:44 schreef Tomasso het volgende:
M'n kale vriend was er weer hoor... "PIK IN JE HOOOOL"
Ik weet nog steeds het verhaal niet
Wehequote:
Gelukkig kan Greene dan na de wedstrijd weer lekker knuffelen met z'n bijlmer matties.quote:Feyenoord moet het komende zondag in de klassieker tegen ajax in de amsterdam area stellen zonder centrale verdediger Kevin Hofland. De vice-aanvoerder van de Rotterdammers kreeg zondag in de thuiswedstrijd tegen FC Groningen (0-0) opnieuw een gele kaart, waardoor hij is geschorst voor de verbleekte topper in Amsterdam.
Interim-trainer Leon Vlemmings kan evenmin een beroep doen op Norichio Nieveld. De jonge verdediger moet rekening houden met een flinke schorsing na zijn rode kaart voor een woeste charge op Koen van de Laak.
Aanvoerder Giovanni van Bronckhorst ontbrak zondag in de Kuip voor de derde opéénvolgende wedstrijd van de Stadionclub. De routinier heeft last van een enkelblessure. 'Ik verwacht niet dat hij er tegen ajax weer bij is,' liet Vlemmings weten. Mogelijk is Theo Lucius (rib) voor dat duel wel weer beschikbaar. Ook verdediger Serginho Greene zit na een langdurige absentie tegen zijn rentree aan.
preciesquote:Op zondag 8 februari 2009 18:27 schreef Keltie het volgende:
[..]
Wehe
En sinds wanneer gaan Feijenoordsupporters miepen als er eens een speler is die een overtredinkje maakt?
Eindelijk eens iemand die het durft/ doet.
Noem eens één foute beslissing?quote:Op zondag 8 februari 2009 18:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Tyfus scheids![]()
De spreekkoren hadden na die gele kaart voor Hofland gewoon weer keihard ingezet moeten worden. Wat een debiel zeg. Zo iemand mag nooit meer fluiten!
Vond jij de rode kaart niet terecht dan?quote:Op zondag 8 februari 2009 18:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Tyfus scheids![]()
De spreekkoren hadden na die gele kaart voor Hofland gewoon weer keihard ingezet moeten worden. Wat een debiel zeg. Zo iemand mag nooit meer fluiten!
hierom boeit het niet of het wel of niet terecht is:quote:Op zondag 8 februari 2009 18:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vond jij de rode kaart niet terecht dan?
Gele kaart Hofland. Hij had de hele wedstrijd geen overtreding gemaakt en die smerige jood van een Berg naait hem gewoon een gele kaart aan.quote:
Gele kaart van Hoflandquote:Op zondag 8 februari 2009 18:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vond jij de rode kaart niet terecht dan?
quote:Op zondag 8 februari 2009 18:39 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
hierom boeit het niet of het wel of niet terecht is:
Jans spreekt lovende woorden over legioen
08 februari 2009
Ron Jans roemde zondag na afloop van de uitwedstrijd tegen Feyenoord (0-0) het legioen. "Zo hoort thuispubliek te zijn. Elke beslissing van de scheidsrechter leidde tot ontzettend veel lawaai. Probeer in zo'n lastige sfeer maar eens goed te voetballen en te fluiten", merkte de FC Groningen-trainer op.
Het thuispubliek was na de donkerrode kaart voor verdediger Norichio Nieveld in de 43ste minuut niet meer te houden. Scheidsrechter Björn Kuipers kon geen goed meer doen. "Dat kon je merken aan kleine dingetjes in de wedstrijd", oordeelde Jans, die daarmee aangaf dat hij zich af en toe lichtelijk benadeeld voelde door de arbitrage.
"Dat die rode kaart voor Nieveld meer dan terecht was, zoals ik na afloop hoorde, is voor het publiek niet belangrijk. Ze willen maar n ding: een goed resultaat van hun ploeg. Die steun van het legioen heeft Feyenoord in deze wedstrijd zelf afgedwongen."
Dus hij mag nooit meer fluiten omdat hij een gele kaart geeft aan Hofland?quote:Op zondag 8 februari 2009 18:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gele kaart Hofland. Hij had de hele wedstrijd geen overtreding gemaakt en die smerige jood van een Berg naait hem gewoon een gele kaart aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |