Sorry hoor, maar dit was echt diepdonkerrood. Zoveel verschilde deze tackle niet met die van Bouaouzan.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:20 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Pfff, wat een grafkaart. Terecht (door die beenbeweging van die dude), maar erg ongelukkig. Absoluut niet de intentie. Maarja, dan denk ik weer aan Lovre vs. Biseswar dit jaar in de Euroborg. Precies dezelfde overtreding, niet eens een kaart.En dat iedereen verbaasd is over de kaart, zegt genoeg.
Maarja, nu wordt het een loodzware opgave.
Na de herhalingen vind ik dat ook. Op het eerste gezicht leek het alleen gewoon geel. En dat zie je ook aan de reacties van alle spelers en het publiek. Maar had mijn post al ge-edit.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dit was echt diepdonkerrood. Zoveel verschilde deze tackle niet met die van Bouaouzan.
Van bronkhorst in de verdediging dan als hij terug is.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:16 schreef TC03 het volgende:
Zowel geen Hofland als geen Nieveld tegen Ajax. Ben benieuwd wat dat voor opstelling gaat worden...
Bahia nog niet terug dan?quote:Op zondag 8 februari 2009 16:16 schreef TC03 het volgende:
Zowel geen Hofland als geen Nieveld tegen Ajax. Ben benieuwd wat dat voor opstelling gaat worden...
quote:Op zondag 8 februari 2009 16:19 schreef Merkie het volgende:
Al twee wedstrijden op rij de 0 gehouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |