quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:01 schreef Djeez het volgende:
Ingrid heeft net gebeld. Op zich goed nieuws, Tyler gaat morgen naar Assen!Hij mag daar een poosje op de kinderafdeling verblijven. Daar zullen ze ons leren hoe met de sondevoeding om te gaan enzo. Morgenvroeg zullen ze hem per ambulance vervoeren naar het Asser ziekenhuis. Gelukkig, hebben we hem iig dichtbij!
quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:10 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ah, ik zie dat Djeez het al gepost heeft.
Ik ben nu pas thuis. Pff, moe en hongerig. Dus ga zo eten maken.
Tyler is weer aangekomen! Als ik het goed heb onthouden is hij nu 3345gr.
Ik heb hem bijna de hele tijd op schoot gehad en nog een flesje gegeven.
Ook is de uitslag van de biopsie bekend. Nu al. Hij heeft wel Hirschsprung. Voor nu is het spoelen 3x daags en sondevoeding met een klein beetje in de fles en dan doorgaan met de pepti.
Over 2/3 weken een dikke darm onderzoek, als ik het goed heb onthouden. Dan gaan ze kijken hoe groot het aangedane deel darm is. Is het klein, dan moet/kan het vanzelf over gaan. Is het groot, dan moet er geopereerd worden. Kan al met al dus wel een tijdje duren nog.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:38 schreef Djeez het volgende:
Ingrid belde net, ze willen tyler niet laten gaan. Hij blijft nu in het UMCG. Sterker nog, we moeten van de artsen nu de hele dag bij hem blijven. We moeten bij alle spoelmomenten aanwezig zijn (van 8 tot 22.00 uur dus). Ze zijn nu aan het overleggen of Ingrid en Kim naar het Ronald McDonaldhuis kunnen. Helaas duurt het dus nog een hele tijd voor we hem thuis hebben...
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:42 schreef _Ingrid_ het volgende:
Reiskosten worden niet vergoed door verzekering. Breder budget gaat niet lukken. Wat er niet is, kun je niet geven.
Tyler moet alleen vanwege het spoelen blijven. Omdat ze daar in Groningen meer ervaring mee hebben dan in Assen. Wij moeten laten zien hoe we het doen. Terwijl ze het daar ons hebben geleerd. Maar ja, het zal wel moeten. Het is gewoon een flinke domper. Had dan niet gezegd dat hij naar Assen mocht. Dus Kim zien we dit weekend amper. Gelukkig kunnen en willen mijn ouders vanavond, zaterdag en zondag de hele dag oppassen.
Ik moet nog vragen of we de auto kunnen lenen, maar ik vind dat wel veel gevraagd zelf. Omdat ze dan al zolang op Kim passen. Zaterdags gaan ze meestal de stad in , markt over enzo. Dat vind Kim ook geweldig. Misschien dat mijn vader ons kan brengen, zou ook een optie zijn.
Maar daar bel ik hem straks nog over, als Kim op de psz zit.
En anders met de bus.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wat een domper zeg dat hij niet naar Assen kan.
Moet lukken dus.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:30 schreef Loedertje het volgende:
Die krijg je gewoon van de behandelende artsen
Succes.
Jaquote:
Wat lief! Als het nog een keer nodig is, dan graag!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:55 schreef Noli. het volgende:
Sjies.. Wat een gedoe weer allemaal.
Ingrid ik weet niet of het een ideetje is maar Kim mag hier natuurlijk ook logeren hoor.![]()
Kan ze mooi samen met Hanne de boel op stelten zetten.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:02 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Wat lief! Als het nog een keer nodig is, dan graag!
Dank je! Verder is het afwachten wat de arts(en) vanavond zegt. Hopelijk heeft maatschappelijk werk gelijk en mag hij maandag of dinsdag naar Assen. Als we ons hebben bewezen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:57 schreef Kahlen het volgende:
Strippenkaart is op de bus en vanavond koop ik nog een strippenkaart voor jullie (45 strippen) en stuur deze op. Hoop dat meer mensen willen helpen met jullie een strippenkaart te zenden (stuur een pm aan ingrid of djeez voor het adres).
Met mijn hulp kunnen jullie in iedergeval beiden 2 keer naar Groningen op en neer, sterkte ermee.
Is goed.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:02 schreef Noli. het volgende:
Ik weet niet of Djeez en Ingrid het goed vinden maar ik heb hun adres ook...
(misschien kan ik in dat opzicht ook helpen i.v.m. afwezigheid voor werk, rust en ziekenhuisbezoek?)
De extra 45 strippenkaart is ook op de bus (voor de buslichting), kunnen jullie in iedergeval zaterdag en zondag naar Groningen toe.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:57 schreef Kahlen het volgende:
Strippenkaart is op de bus en vanavond koop ik nog een strippenkaart voor jullie (45 strippen) en stuur deze op.
Dat zal best. Maar wij hebben thuis al 3 weken gespoeld, met thuiszorg erbij. En het is ons geleerd in het UMCG. Dus het is niet alsof we het nog nooit gedaan hebben. Wat we wel nog moeten leren is de sondevoeding. Daar weten we niks over. Maar dat kan ook in Assen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:44 schreef Leah het volgende:
Ingrid, het gebeurt ook regelmatig met "gewone" prematuurtjes hoor (dwz zonder overige ziekten), dat de ouders gevraagd worden (of zelf vragen) om eerst 24 uur op de afdeling voor ze te zorgen voordat ze naar huis gaan.
Voel het niet alsof je jezelf moet bewijzen, het zijn tenslotte medische handelingen die jullie bij Tyler moeten doen, en het is goed dat jullie goed geleerd wordt hoe dat te doen. Dat is echt geen aanval op je ouderschap, dat is alleen maar om ervoor te zorgen dat jullie precies weten waar je aan toe bent.
Even een quote gebruikt omdat dit precies is wat ik wilde zeggen.quote:Ingrid en Djeez, laat je niet ondersneeuwen door de 'witte jassen'
Heel veel sterkte weer. Hopelijk mag Tyler binnenkort toch verhuizen![]()
Mja, maar aan de andere kant, je moet zo'n arts delen met meer ouders, die allemaal nog ziekere kindjes hebben en ook elk kwartier een arts willen spreken.. (bij wijze van spreken dan) Ondanks alle goede bedoelingen kunnen zij zich ook niet in tienen delen, en ik zou dan toch liever een wat afstandelijke arts hebben dan eentje die gestressed van hot naar her rent om alle ouders te plezieren, ze zijn er toch in de eerste plaats voor de patientjes lijkt me?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:59 schreef ElizabethR het volgende:
Mijn hemel wat frustrerend zeg, zo aan het lijntje gehouden te worden steeds. En al helemaal wat betreft de communicatie!! Ik had allang tussen neus en lippen door eens gevraagd hoe de klachtenprocedure eigenlijk werkt. Te zot voor woorden gewoon!!
Er is een verschil tussen niet aan alle afspraken kunnen voldoen of nooit aan alle afspraken kunnen voldoen.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:24 schreef fruityloop het volgende:
Ze hoeven niet alles te pikken dat is wel zo uiteraard, maar verwachten dat ze aan alle eisen qua tijden/afspraken van tig ouderparen kunnen voldoen lijkt me ook een utopie..
Ja, maar helemaal niet komen opdagen en niet bereikbaar zijn is wel wat anders vind ik.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:24 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Mja, maar aan de andere kant, je moet zo'n arts delen met meer ouders, die allemaal nog ziekere kindjes hebben en ook elk kwartier een arts willen spreken.. (bij wijze van spreken dan) Ondanks alle goede bedoelingen kunnen zij zich ook niet in tienen delen, en ik zou dan toch liever een wat afstandelijke arts hebben dan eentje die gestressed van hot naar her rent om alle ouders te plezieren, ze zijn er toch in de eerste plaats voor de patientjes lijkt me?
Zowel ikzelf als mijn vriendin zijn daar helemaal opgelapt, dus ze hebben aardig wat goodwill bij ons..![]()
Ze hoeven niet alles te pikken dat is wel zo uiteraard, maar verwachten dat ze aan alle eisen qua tijden/afspraken van tig ouderparen kunnen voldoen lijkt me ook een utopie..
We hebben sinds de laatste foto's geen nieuwe meer gemaakt.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:20 schreef phluphy het volgende:
Wat fijn dat Tyler elke dag aankomt! Dat doet ie toch maar goed!
Ik zou zo graag weer eens een foto van hem zien.Of is dat heel lastig, Ingrid?
Ik was al een beetje bang dat het er niet helemaal uit kwam zoals ik bedoelde. Daarom schreef ik er ook onder "no offense, just my 2 cents"quote:Op maandag 9 februari 2009 11:02 schreef Mibos2 het volgende:
Oeh ik reageer maar effe niet op bovenstaande epistel want ik heb echt al drie keer gezegd dat het mij alleen maar opviel en dat ze geen verantwoording hebben hoeven af te leggen. BABSJUH lezen is wel een vak natuurlijk...
Inderdaad. Diep respect namens een lurkerquote:Op maandag 9 februari 2009 19:38 schreef Lois het volgende:
Ingrid ik wilde je even complimenteren met je rustige en volwassen reactie op de schoenenkwestie.
quote:Op maandag 9 februari 2009 19:38 schreef Lois het volgende:
Ingrid ik wilde je even complimenteren met je rustige en volwassen reactie op de schoenenkwestie.
ja foto's!quote:Op maandag 9 februari 2009 19:39 schreef livelink het volgende:
Ik ben ook benieuwd hoe de gesprekken zijn gegaan en of Tyler alweer gegroeid is. Ik ben wel benieuwd naar een foto ook. Gezien zijn recente gewichtstoename, moet het toch alweer een heel andergezicht zijn, denk ik. Bij de vorige foto's was hij echt nog zo klein.
quote:Op maandag 9 februari 2009 19:38 schreef Lois het volgende:
Kan ie samen met zijn papa nieuwsberichten herschrijven.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:23 schreef Loedertje het volgende:
Wacht maar tot ie gaat reageren op de FP SurveillanceFiets.
Tyler heeft inderdaad jouw oren ge-erfd Ingridquote:Op maandag 9 februari 2009 21:19 schreef _Ingrid_ het volgende:
Knuffelen met mama
[ afbeelding ]
Hier was hij net wakker
[ afbeelding ]
Staren naar mama
[ afbeelding ]
Oh, gossie, wat aandoenlijk.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:19 schreef _Ingrid_ het volgende:
Knuffelen met mama
[ afbeelding ]
Hier was hij net wakker
[ afbeelding ]
Staren naar mama
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 februari 2009 21:37 schreef chacama het volgende:
Prulleke... je neemt me de woorden uit de mond Moonah...
Nog geen spek, maar wel een lekker manneke, je kunt goed zien dat ie is aangekomen. Heerlijk.
Goed nieuwsquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:18 schreef _Ingrid_ het volgende:
Er is een plekje in Assen! Hij gaat er rond 13.00 naartoe!
Vanmiddag gaan we er met zn 3tje heen. Nog even de bustijden opzoeken. Met Kim lopend vanaf station is denk ik nog wat te ver. Heb geen zin in TIIIIIIIIIILLLLLLTTT!!!!! Mama TIIIIIILLLLLLTTTTT!
Ohja, ik heb nu mailcontact met de psycholoog, wel fijn! We kijken of we af kunnen spreken, aangezien hij nu naar Assen gaat. Kan ik het mooi combineren.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:18 schreef _Ingrid_ het volgende:
Er is een plekje in Assen! Hij gaat er rond 13.00 naartoe!
Vanmiddag gaan we er met zn 3tje heen. Nog even de bustijden opzoeken. Met Kim lopend vanaf station is denk ik nog wat te ver. Heb geen zin in TIIIIIIIIIILLLLLLTTT!!!!! Mama TIIIIIILLLLLLTTTTT!
Ohja, ik heb nu mailcontact met de psycholoog, wel fijn! We kijken of we af kunnen spreken, aangezien hij nu naar Assen gaat. Kan ik het mooi combineren.
quote:
Goed idee. Alleen waar vind je zo'n zaak?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:43 schreef mefke79 het volgende:
INgrid, fijn dat je mannetje in Assen is, het begin is er. Vraag anders eens aan Unive of je het niet via een medisch speciaalzaak de spullen voor hem mag bestellen. Die hebben meestal meer ervaring met dit soort dingen en je hoeft niet voor te schieten, zij declareren alles.
Succes!
Dat kun je dus ook aan Univé vragen als je ze belt. Die hebben overeenkomsten met zorgverleners, en daar zitten vast en zeker ook een paar speciaalzaken bij. Het makkelijkste is om er een te kiezen die Univé je aanraadt, omdat die dus inderdaad rechtstreeks bij Univé declareren, vanwege die overeenkomst.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:26 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Goed idee. Alleen waar vind je zo'n zaak?
Dan ga ik morgen maar weer eens bellen met Unive. Volgens hun moeten ze in het ziekenhuis wel meer weten over hoe het werkt. Nou, in UMCG blijkbaar niet echt. Misschien hier in Assen wel.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat kun je dus ook aan Univé vragen als je ze belt. Die hebben overeenkomsten met zorgverleners, en daar zitten vast en zeker ook een paar speciaalzaken bij. Het makkelijkste is om er een te kiezen die Univé je aanraadt, omdat die dus inderdaad rechtstreeks bij Univé declareren, vanwege die overeenkomst.
Wat heerlijk dat Tyler nu in de buurt is!! Geniet er maar met volle teugen van, en veel succes morgen met het oefenen met de pomp!!
Goed idee, ik mag erheen van mijn baas, en zal met mijn GSM wel een paar foto's maken!quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:53 schreef Dinus het volgende:
Ik kom even uit lurkstand om te zeggen dat ik het geweldig vind hoe jullie het allemaal doen, en wat fantastisch dat Tyler in Assen is nu![]()
Als jullie de uitleg over de pomp krijgen, is het misschien handig om met je camera een paar foto's te maken van hoe het allemaal precies hoort te zijn (hoe de slangetjes lopen etc.) als je dan zelf een nieuwe slangenset op de pomp moet zetten heb je daar een beetje houvast aan.
Ik heb zelf op m'n werk wel met een pomp te maken gehad, en na een poosje doe je het met 2 vingers in je neus, maar in het begin sta je wel eens even te kijken van hoe zat het nou allemaal...
Op zich goed, maar ze gaan stapje voor stapje alles uitleggen. Ze heeft vandaag laten zien hoe je moet controleren of de sonde nog goed zit. Lucht in de sonde spuiten, en dan je oor op zijn buikje leggen. Als je het hoort borrelen (soort hoest), dan zit hij goed. Verder gaan we het hele weekend oefenen. Pas als we de sonde goed onder de knie hebben, laten ze hem gaan.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:39 schreef ElizabethR het volgende:
En? Hoe is het gegaan met de sonde??
Niet raar. Juist logisch. Tijd om goed te kunnen binden hebben jullie niet gehad. Nu jullie meer grip hebben op de zaak/ weten wat er met Tyler is en hoe de behandeling gaat lopen, kun je ook open staan voor die gevoelens. Dus echt niet raar.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:14 schreef _Ingrid_ het volgende:
-knip-
We beginnen allebei nu echt het idee te krijgen dat hij echt "van ons is". Klinkt misschien raar zo.
Oh gelukkig maar! Je kunt wel merken he dat we er nog geen verstand van hebben.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:01 schreef p_iglet het volgende:
Ingrid met continue sondevoeding kun je prima samen in bed kruipen hoor!! (zou alleen geen nachten samen gaan slapen) Alleen ff uitkijken hoe de slang loopt. Maar continue sondevoeding wil niet zeggen dat je niet veel met je ventje kan knuffelen, rondlopen etc. Je moet alleen altijd een tasje en een slangetje mee
Hoho, gewoon drinken kon hij al he.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:57 schreef Moonah het volgende:
Zeg Tyler, het moet niet gekker worden he knul? Gewoon drinken en gewoon poepen....![]()
Fijn hoor!![]()
Ach ja, in plaats van zijn eerste lachje, zijn eerste strontluier. Weer eens wat anders.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nja toch fijn dat de eerste keer bij jullie was!
No shit?!?!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:05 schreef _Ingrid_ het volgende:
Vandaag heeft hij zomaar ineens voor het eerst spontaan gepoept!
En hij heeft ineens geen sondevoeding meer. Hij krijgt nu flesjes van 100cc. Mochten die niet op gaan, of hij spuugt heel wat uit, dan gaan ze de rest via de sonde geven.
Wij vinden het wel heel snel gaan zo. En hopen maar dat het allemaal goed gaat. Vandaag was hij wat afgevallen. Maar ze houden het goed in de gaten.
Lief!quote:Op maandag 16 februari 2009 14:03 schreef MeNicole het volgende:
Tis dat jullie niet echt in de buurt wonen anders had ik Kim met liefde opgevangen hier!!
Klinkt goedquote:Op maandag 16 februari 2009 21:35 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hij heeft heel veel gelachen en geluidjes gemaakt vandaag.![]()
Iets aangekomen. En weinig gespuugd.
Hoewel voor Ingrid en Djeez vast niet fijn om met dergelijke twijfels geconfronteerd te worden, vind ik het wél goed dat het zkh ze uitspreekt. Al hadden ze dat eigenlijk in een eerder stadium moeten doen, zodat je meer kon werken aan het opbouwen van een band.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:38 schreef mrien het volgende:
Poeh, ik denk dat dat best zwaar aankomt dat ze twijfels heeft of jullie het wel aankunnen, of niet?
geen idee, action, heb je die in de buurt? En wat dacht je van waterverf en een schetsboek?quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:42 schreef _Ingrid_ het volgende:
he ja, ik heb een stronthekel aan klei. dus beter daar dan thuis! zullen ze dat bij zeeman hebben?
Niet in de buurt, wel in de stad.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:44 schreef moussy het volgende:
[..]
geen idee, action, heb je die in de buurt? En wat dacht je van waterverf en een schetsboek?
Ervaringquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:50 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Niet in de buurt, wel in de stad.
Maar, je zit vol goede ideeen!
Zeker! En er wordt een kaars gebrand!quote:Op maandag 23 februari 2009 23:27 schreef _Ingrid_ het volgende:
Gaan jullie voor ons duimen dat hij morgen naar huis mag?
Dito. Ik denk dat ze hem maar beter kunnen houden tot na de operatie, is ook minder verwarrend voor Kim...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:25 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik vraag me af of hij ooit nog thuiskomt onderhand.
Natuurlijk wel! De nadruk ligt voor het ziekenhuis op de stabiliteit van Tyler. Hij heeft er niets aan als het na een week, 2 weken weer niet gaat en weer terug moet toch?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:25 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik vraag me af of hij ooit nog thuiskomt onderhand.
Dan kan je je er ook op instellen, nu hoop je steeds dat hij naar huis mag en als dat dan ook nog eens per dag verschilt wordt je daar inderdaad niet vrolijk van.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:28 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dito. Ik denk dat ze hem maar beter kunnen houden tot na de operatie, is ook minder verwarrend voor Kim...
Jezus.. Dit schiet zo natuurlijk ook niet op he..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:00 schreef Djeez het volgende:
Het ziet er niet naar uit dar hij ooit nog thuiskomt. Ingrid belde net, de vergoeding voor voeding en benodigdheden (toch zo'n 600-700 euro) is nog lang niet rond. Degene die erover gaat bij Unive en Tyler in behandeling heeft, is gisteren voor twee weken vertrokken op wintersport. En iemand anders kan het niet overnemen. Bedankt Unive, slechtste verzekeraars van Nederland!
Volgens Ingrid wil mw nu de directeur opbellen om te kijken of hij wat kan doen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:04 schreef bixister het volgende:
wat raar dat het daar vanaf hangt, djeez. hopelijk kan iemand anders er toch even naar kijken. misschien helpt het als iemand van het ziekenhuis even met Univé belt?
Nou, dat dus.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:17 schreef Brighteyes het volgende:
Nou ja, wat raar zeg. Dat iemand op vakantie gaat kan natuurlijk, maar dan zorg je toch dat iemand anders de boel kan waarnemen?
dat zou balen zijnquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:24 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hoor net van een vriendin dat voeding vaak niet wordt vergoed en fantomalt ook niet.
Het hangt van zoveel af, welke zorgverzekeraar, welk aanvullend pakket, en dan nog de aangepaste voorwaarden bij collectieve aanvullende verzekeringen etc etc. Dus kijk aub niet te veel naar hoe en wat anderen wel/niet krijgen, dat zegt helemaal niks over wat jullie wel/niet krijgen. Welk pakket hebben jullie bij univé als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:03 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik heb er alle vertrouwen in dat we het redden. Alleen het geld baart me heel veel zorgen nu. Bij iedereen wordt het vergoed, geen probleem. Bnnen max 2 weken geregeld en bij ons niet.Terwijl we niks vreemds doen.
Ja blijkbaar wel.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:14 schreef ElizabethR het volgende:
Wat is dat voor achterlijk gedoe dat ze een baby liever in het ziekenhuis houden zolang de verzekering niet rond is voor de spullen die hij thuis nodig heeft?? Ze betalen dus liever een verrekte duur ziekenhuisbed, dan voeding.
Ze hebben bij Univé vast een controlerend medicus in huis die over allerlei aanvragen met betrekking tot vergoeding gaat. Zie eens achter die naam te komen en die vent/vrouw te spreken te krijgen??
Naja, je ziet zo een scenario als volgt voor je, kleine tyler komt thuis, spoelspul en voeding zou er moeten zijn, maar net niet omdat univé de vergoeding niet rond heeft, meer info wil of collectief op wintersport zijn. En volgens mij is er niet genoeg financiėle buffer bij de ouders om het allemaal even voor te schieten, dus dan zouden ze weer terug moeten naar het ziekenhuis. Daar heeft niemand voordeel bij lijkt me?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:14 schreef ElizabethR het volgende:
Wat is dat voor achterlijk gedoe dat ze een baby liever in het ziekenhuis houden zolang de verzekering niet rond is voor de spullen die hij thuis nodig heeft?? Ze betalen dus liever een verrekte duur ziekenhuisbed, dan voeding.
Ze hebben bij Univé vast een controlerend medicus in huis die over allerlei aanvragen met betrekking tot vergoeding gaat. Zie eens achter die naam te komen en die vent/vrouw te spreken te krijgen??
Dat is natuurlijk onzin, ze houden Tyler heus niet voor eeuwig omdat jullie iets niet kunnen betalen zelf en de verzekering dwars ligtquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:00 schreef Djeez het volgende:
Het ziet er niet naar uit dar hij ooit nog thuiskomt.
EN dat kost het bed wat Tyler momenteel bezet zo ongeveer per dag. Zijn ze gek bij Univé ofzo? Hebben ze nog nooit gehoord van uitzonderingen op de regels en coulancevergoedingen en dergelijke? Daar hebben ze gewoon een potje voor als het goed is, en ik spreek uit ervaring, heb heel wat jaren bij een zorgverzekeraar gewerkt.quote:Ingrid belde net, de vergoeding voor voeding en benodigdheden (toch zo'n 600-700 euro) is nog lang niet rond.
En daar hoef je geen genoegen mee te nemen. Op je strepen staan!!!quote:Degene die erover gaat bij Unive en Tyler in behandeling heeft, is gisteren voor twee weken vertrokken op wintersport. En iemand anders kan het niet overnemen. Bedankt Unive, slechtste verzekeraars van Nederland!
Heb je helemaal gelijk in, echter geldt ook hier "Men vangt meer vliegen met honing dan met azijn". Maw, mij lijkt het schreeuwen/boze brieven sturen etc iets voor nadat je hebt wat je wilt, nl het spul voor tyler, vergoed en wel...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:24 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin, ze houden Tyler heus niet voor eeuwig omdat jullie iets niet kunnen betalen zelf en de verzekering dwars ligt
[..]
EN dat kost het bed wat Tyler momenteel bezet zo ongeveer per dag. Zijn ze gek bij Univé ofzo? Hebben ze nog nooit gehoord van uitzonderingen op de regels en coulancevergoedingen en dergelijke? Daar hebben ze gewoon een potje voor als het goed is, en ik spreek uit ervaring, heb heel wat jaren bij een zorgverzekeraar gewerkt.
[..]
En daar hoef je geen genoegen mee te nemen. Op je strepen staan!!!
Je kunt ook op je strepen staan in zeer nette en vriendelijke bewoordingen hoor. Althans, ik wel.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:29 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in, echter geldt ook hier "Men vangt meer vliegen met honing dan met azijn". Maw, mij lijkt het schreeuwen/boze brieven sturen etc iets voor nadat je hebt wat je wilt, nl het spul voor tyler, vergoed en wel...
Dank je!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:45 schreef _evenstar_ het volgende:
Ingrid, de fantomalt werd/wordt hier wel vergoed, maar een blik fantomalt kost "maar" 4 euro ik snap in jullie geval dat al wat meer is. en gebruik hier 4 blikken de maand ongeveer. Als de arts dit voorschrijft dan zou dit echter ook gewoon vergoed worden.
De pepti wordt gewoon vergoed als het op artsvoorschrift is, wat wel geval is dat je in de meeste gevallen de voeding de eerste periode zelf moet voorschieten maar dit acheraf wordt terugbetaald.
Is het misschien een optie om het GKB een gesprek aante vragen met spoed en kijken wat hun kunnen doen? dat zij het zolang betalen in de wetenschap dat ze het terugbetaald krijgen.
Het lijkt me stug dat ze het helemaal niet gaan vergoeden, arwen is nl. 3 nu en krijgt nog steeds de neocate advanced vergoed, en dat is in gebruik ongeveer 1000 de maand, dat kan geen mens zomaar even zelf betalen. Ik snap dat jullie het zo voelen, toen wij dat gedonder hadden met die vergoedingen ( en straks met de verlenging ook wel weer gezeur zal komen ( eind maart) ) voelde ik dat idem zo, ik zou echt eens naar een kantoor gaan ipv telefonisch, ga daar maar eens je verdriet en zorgen uiten, vaak wordt er eerder gereageerd op zulke dingen dan als via de telefoon.
succes iig
De contactpersoon in kwestie is op wintersport als ik het goed heb, dus wat schieten ze daar mee op? Ik vrees dat tenzij je een cameraploeg en springende pieter storms oid bij je hebt je niet veel verder komt dan de receptie.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:48 schreef Vicky het volgende:
geen afspraak maken Ingrid, gewoon gaan!
er zal toch iemand zijn die ze op z'n minst te woord kunnen staan.. en nee hoor, als je aan de receptie zegt dat je graag met iemand wil spreken kan er heus wel iemand naar beneden komen. heeft ook bij zorgverzekeraar gewerktquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:02 schreef fruityloop het volgende:
[..]
De contactpersoon in kwestie is op wintersport als ik het goed heb, dus wat schieten ze daar mee op? Ik vrees dat tenzij je een cameraploeg en springende pieter storms oid bij je hebt je niet veel verder komt dan de receptie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |