abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage vrijdag 6 februari 2009 @ 14:18:53 #1
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_65799700
Ben benieuwd hoe veel delen we nog gaan krijgen. Voorlopig is hij nog niet thuis helaas...

Nog wat quotes uit het vorige deel.
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:01 schreef Djeez het volgende:
Ingrid heeft net gebeld. Op zich goed nieuws, Tyler gaat morgen naar Assen! Hij mag daar een poosje op de kinderafdeling verblijven. Daar zullen ze ons leren hoe met de sondevoeding om te gaan enzo. Morgenvroeg zullen ze hem per ambulance vervoeren naar het Asser ziekenhuis. Gelukkig, hebben we hem iig dichtbij!
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 20:10 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ah, ik zie dat Djeez het al gepost heeft.
Ik ben nu pas thuis. Pff, moe en hongerig. Dus ga zo eten maken.

Tyler is weer aangekomen! Als ik het goed heb onthouden is hij nu 3345gr.
Ik heb hem bijna de hele tijd op schoot gehad en nog een flesje gegeven.
Ook is de uitslag van de biopsie bekend. Nu al. Hij heeft wel Hirschsprung. Voor nu is het spoelen 3x daags en sondevoeding met een klein beetje in de fles en dan doorgaan met de pepti.
Over 2/3 weken een dikke darm onderzoek, als ik het goed heb onthouden. Dan gaan ze kijken hoe groot het aangedane deel darm is. Is het klein, dan moet/kan het vanzelf over gaan. Is het groot, dan moet er geopereerd worden. Kan al met al dus wel een tijdje duren nog.
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 10:38 schreef Djeez het volgende:
Ingrid belde net, ze willen tyler niet laten gaan. Hij blijft nu in het UMCG. Sterker nog, we moeten van de artsen nu de hele dag bij hem blijven. We moeten bij alle spoelmomenten aanwezig zijn (van 8 tot 22.00 uur dus). Ze zijn nu aan het overleggen of Ingrid en Kim naar het Ronald McDonaldhuis kunnen. Helaas duurt het dus nog een hele tijd voor we hem thuis hebben...
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 12:42 schreef _Ingrid_ het volgende:
Reiskosten worden niet vergoed door verzekering. Breder budget gaat niet lukken. Wat er niet is, kun je niet geven.
Tyler moet alleen vanwege het spoelen blijven. Omdat ze daar in Groningen meer ervaring mee hebben dan in Assen. Wij moeten laten zien hoe we het doen. Terwijl ze het daar ons hebben geleerd. Maar ja, het zal wel moeten. Het is gewoon een flinke domper. Had dan niet gezegd dat hij naar Assen mocht. Dus Kim zien we dit weekend amper. Gelukkig kunnen en willen mijn ouders vanavond, zaterdag en zondag de hele dag oppassen.
Ik moet nog vragen of we de auto kunnen lenen, maar ik vind dat wel veel gevraagd zelf. Omdat ze dan al zolang op Kim passen. Zaterdags gaan ze meestal de stad in , markt over enzo. Dat vind Kim ook geweldig. Misschien dat mijn vader ons kan brengen, zou ook een optie zijn.
Maar daar bel ik hem straks nog over, als Kim op de psz zit.
En anders met de bus.

[ Bericht 95% gewijzigd door Djeez op 06-02-2009 15:37:26 ]
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poėtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  vrijdag 6 februari 2009 @ 14:24:40 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65799949

[ Bericht 78% gewijzigd door BE op 06-02-2009 16:43:55 ]
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 6 februari 2009 @ 14:29:42 #3
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65800156
jammer dat RmD en Thuiszorg uit hetzelfde potje gaan...
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  PR/Manusje van alles vrijdag 6 februari 2009 @ 14:33:08 #4
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_65800303
Wat een domper zeg dat hij niet naar Assen kan.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_65802206
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 14:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wat een domper zeg dat hij niet naar Assen kan.

Heb je nog pm van Djeez gehad?
  † In Memoriam † vrijdag 6 februari 2009 @ 15:25:02 #6
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_65802210
Hebben jullie al contact gehad met de Gemeente inzake de tegemoetkoming in de reiskosten ?
pi_65802281
Nee, mar wel alles uitgeprint. Dan moeten we sowieso bewijzen van het ziekenhuis hebben.
  † In Memoriam † vrijdag 6 februari 2009 @ 15:30:11 #8
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_65802394
Die krijg je gewoon van de behandelende artsen
Succes.
pi_65802585
tvp
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 15:39:07 #10
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_65802649
Getsie wat een tegenslag nu weer.

Laat de moed niet zakken, hoor. Er komt echt een dag dat alles beter gaat, moet je maar denken.
... ♥ ik mis je ♥
pi_65802776
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 15:30 schreef Loedertje het volgende:
Die krijg je gewoon van de behandelende artsen
Succes.
Moet lukken dus.
  PR/Manusje van alles vrijdag 6 februari 2009 @ 15:50:15 #13
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_65803027
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 15:24 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Heb je nog pm van Djeez gehad?
Ja
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  vrijdag 6 februari 2009 @ 15:55:56 #14
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_65803214
Sjies.. Wat een gedoe weer allemaal.

Ingrid ik weet niet of het een ideetje is maar Kim mag hier natuurlijk ook logeren hoor.
Kan ze mooi samen met Hanne de boel op stelten zetten.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_65803268
Strippenkaart is op de bus en vanavond koop ik nog een strippenkaart voor jullie (45 strippen) en stuur deze op. Hoop dat meer mensen willen helpen met jullie een strippenkaart te zenden (stuur een pm aan ingrid of djeez voor het adres).

Met mijn hulp kunnen jullie in iedergeval beiden 2 keer naar Groningen op en neer, sterkte ermee.
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
pi_65803430
Ik vind het zo naar allemaal!

En verder een ordinaire TVP, maar wil toch wel graag op de hoogte blijven..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_65803454
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 15:55 schreef Noli. het volgende:
Sjies.. Wat een gedoe weer allemaal.

Ingrid ik weet niet of het een ideetje is maar Kim mag hier natuurlijk ook logeren hoor.
Kan ze mooi samen met Hanne de boel op stelten zetten.
Wat lief! Als het nog een keer nodig is, dan graag!
  vrijdag 6 februari 2009 @ 16:02:44 #18
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_65803463
Ik weet niet of Djeez en Ingrid het goed vinden maar ik heb hun adres ook...

(misschien kan ik in dat opzicht ook helpen i.v.m. afwezigheid voor werk, rust en ziekenhuisbezoek?)
Maxi, Midi & Mini
pi_65803495
Jeetje zeg wat balen dat Tyler niet naar Assen mag!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 16:04:36 #20
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_65803536
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 16:02 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Wat lief! Als het nog een keer nodig is, dan graag!

M weet nog van niks maar die doet daar ook niet moeilijk over..
Maxi, Midi & Mini
pi_65803583
tvp.
pi_65803616
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 15:57 schreef Kahlen het volgende:
Strippenkaart is op de bus en vanavond koop ik nog een strippenkaart voor jullie (45 strippen) en stuur deze op. Hoop dat meer mensen willen helpen met jullie een strippenkaart te zenden (stuur een pm aan ingrid of djeez voor het adres).

Met mijn hulp kunnen jullie in iedergeval beiden 2 keer naar Groningen op en neer, sterkte ermee.
Dank je! Verder is het afwachten wat de arts(en) vanavond zegt. Hopelijk heeft maatschappelijk werk gelijk en mag hij maandag of dinsdag naar Assen. Als we ons hebben bewezen.
Want daar kunnen ze wel uitleg geven over de sondevoeding.

En wat betreft de vergoeding van de spoelspullen, daar zijn we nog niet uit. Unive en umcg snappen er geen hol van. Het moet vergoed worden volgens beide partijen. Maar hoe en wat weten ze niet. Mw is er druk aan het achteraan bellen met verzekering, artsen etc. Ze is er van overtuigd dat dat wel goedkomt, hoe dan ook.
De sondevoedingspullen en voeding moet ook zeker goedkomen. Maar wat een gedoe weer, bah.

Nu maar snel stofzuigen enzo, door alle telefoontjes en Kim ophalen nog steeds niet aan toe gekomen.
pi_65803671
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 16:02 schreef Noli. het volgende:
Ik weet niet of Djeez en Ingrid het goed vinden maar ik heb hun adres ook...

(misschien kan ik in dat opzicht ook helpen i.v.m. afwezigheid voor werk, rust en ziekenhuisbezoek?)
Is goed.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 16:44:07 #24
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_65805034
Ingrid, het gebeurt ook regelmatig met "gewone" prematuurtjes hoor (dwz zonder overige ziekten), dat de ouders gevraagd worden (of zelf vragen) om eerst 24 uur op de afdeling voor ze te zorgen voordat ze naar huis gaan.

Voel het niet alsof je jezelf moet bewijzen, het zijn tenslotte medische handelingen die jullie bij Tyler moeten doen, en het is goed dat jullie goed geleerd wordt hoe dat te doen. Dat is echt geen aanval op je ouderschap, dat is alleen maar om ervoor te zorgen dat jullie precies weten waar je aan toe bent .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 17:59:10 #25
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_65807383
Wat Leah zegt.

En een tvp. Sterkte met al die tegenstrijdigheid vanuit het ziekenhuis.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_65811890
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 15:57 schreef Kahlen het volgende:
Strippenkaart is op de bus en vanavond koop ik nog een strippenkaart voor jullie (45 strippen) en stuur deze op.
De extra 45 strippenkaart is ook op de bus (voor de buslichting), kunnen jullie in iedergeval zaterdag en zondag naar Groningen toe.

Ik kom over een paar dagen / weekje wel weer even terug om te lezen hoe het ervoor staat. Hopelijk dan fijn nieuws te lezen.
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
pi_65816396
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 16:44 schreef Leah het volgende:
Ingrid, het gebeurt ook regelmatig met "gewone" prematuurtjes hoor (dwz zonder overige ziekten), dat de ouders gevraagd worden (of zelf vragen) om eerst 24 uur op de afdeling voor ze te zorgen voordat ze naar huis gaan.

Voel het niet alsof je jezelf moet bewijzen, het zijn tenslotte medische handelingen die jullie bij Tyler moeten doen, en het is goed dat jullie goed geleerd wordt hoe dat te doen. Dat is echt geen aanval op je ouderschap, dat is alleen maar om ervoor te zorgen dat jullie precies weten waar je aan toe bent .
Dat zal best. Maar wij hebben thuis al 3 weken gespoeld, met thuiszorg erbij. En het is ons geleerd in het UMCG. Dus het is niet alsof we het nog nooit gedaan hebben. Wat we wel nog moeten leren is de sondevoeding. Daar weten we niks over. Maar dat kan ook in Assen.

We zijn dus weer terug en niks wijzer. De arts was er gewoon niet. En niet te bereiken. Ik weet 100% zeker dat ze vanmorgen zei "dan zorg ik ervoor dat ik er om 18.00 ben." Mooi niet dus. De verpleging vind het ook maar raar. We hebben hem gespoeld onder toeziend oog van de verpleger. En hij vond alles prima gaan. Hij zei zelfs nog ik had het niet beter gekund en ik had er niet meer uit gekregen. Het is mij een raadsel waarom Tyler hier nog is ipv in Assen. En waarom jullie zaterdag en zondag moeten spoelen.
Dat vonden we erg fijn om te horen!
Morgen gaan we dan ook niet de hele dag heen, dan zouden we er om 8.00 moeten zijn. We hebben afgesproken dat we er rond 12.00 zijn. Dan kunnen we rond 13.00 spoelen en dan later 's avonds nog een keer. En ergens tussendoor naar de stad en daar wat eten. Mijn vader brengt ons, ze gaan dan daar wel de markt over. En dan gaan we met de bus weer terug.
pi_65816735
Pfft wat een ellende zo allemaal zeg! Stom dat de arts er niet was terwijl ze had gezegd van wel
Saartje
  vrijdag 6 februari 2009 @ 22:32:17 #29
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_65816868
Ik bedoel er ook niet mee dat jullie het niet goed zouden doen . Meer dat dat misschien het argument van de artsen zou kunnen zijn.
Ik heb Freek in het ziekenhuis ook zelf de sondevoeding gegeven en ik vond het best griezelig in het begin, vooral omdat je moet controleren of het slangetje nog goed zit (dan moet je wat "optrekken" met een spuitje en als dat dan niet lukt zit de sonde niet goed). Ik vond dat eng omdat ik bang was zijn maagje ofzo te beschadigen als dat ding zich onverhoopt vastgezogen had.

Wat lullig dat jullie nu wéér geen arts gesproken hebben trouwens..
  vrijdag 6 februari 2009 @ 22:42:21 #30
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65817202
Jeetje zeg, wat een rare gang van zaken allemaal.
Fijn dat jullie met je vader mee heen kunnen!
pi_65817690
Ja, die communicatie daar is zo slecht.
En toen ging ik nog aan mezelf twijfelen ook. Dat ik het toch niet had begrepen ofzo.
Maar dat is onzin! Ik weet gewoon zeker dat ze het heeft gezegd.
"Dan ben ik er om 18.00. " Kan uw man ook nog vragen stellen.
Nou moet hij maandag toch wel naar WZA hoor! Ga morgen de dienstdoende arts wel wat vragen stellen.
Leah ik snap je.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 22:59:57 #32
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_65817874
Mijn hemel wat frustrerend zeg, zo aan het lijntje gehouden te worden steeds. En al helemaal wat betreft de communicatie!! Ik had allang tussen neus en lippen door eens gevraagd hoe de klachtenprocedure eigenlijk werkt. Te zot voor woorden gewoon!!
  vrijdag 6 februari 2009 @ 23:20:19 #33
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_65818595
Meteen het grote nadeel van een academisch ziekenhuis vind ik, zie maar eens een arts te spreken te krijgen. Mijn moeder lag in het UMC, en je moest ze zowat stalken . En dan ben ik nogal mondig zal ik maar zeggen .Met als toppunt een levensbedreigende operatie, waarvoor ze zouden bellen zodat we van te voren nog konden komen om haar gedag te zeggen (want stel je voor dat....). Niets gehoord, komen we daar op de afgesproken tijd, ligt mijn moeder al op de operatietafel.
En met droge ogen beweren dat ze gebeld hadden.

Toch gek dat zowel mijn huistelefoon als mijn mobiel geen gemiste oproepen vertoonden .

Sorry, totaal OT, maar ik moest er ineens weer aan denken .
pi_65820663
Off toipc ook...sorry.

Wat Leah zegt.

Inderdaad is het UMCG berucht om zijn/haar slechte communicatie. Onderling en naar de patienten. Helaas weet ik dit ook uit eigen ervaring (mijn echtgenoot 'loopt' daar al twintig jaar en ik heb het in november aan den lijve ondervonden)

Ingrid en Djeez, laat je niet ondersneeuwen door de 'witte jassen'

Heel veel sterkte weer. Hopelijk mag Tyler binnenkort toch verhuizen
pi_65826160
Even een paar dikke
Wat een ellende steeds zeg!
Je doet het hartstikke goed hoor Ingrid!

Hopelijk dat het gauw beter gaat en dat Tyler naar Assen kan.
pi_65831148
quote:
Ingrid en Djeez, laat je niet ondersneeuwen door de 'witte jassen'

Heel veel sterkte weer. Hopelijk mag Tyler binnenkort toch verhuizen
Even een quote gebruikt omdat dit precies is wat ik wilde zeggen.
pi_65831500
Ook van mij als "nieuwe" heel veel sterkte gewenst.

Ik hoop dat Tyler snel naar Assen kan, of nog beter, snel thuis is bij jullie
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  Redactie Frontpage zaterdag 7 februari 2009 @ 23:39:58 #38
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_65838220
We zijn net terug van een lange dag UMCG. Om 12 uur vanmiddag waren we aanwezig, en ook Opa en Oma en Kim kwamen nog even een kijkje nemen bij Tyler. Tyler kreeg nog een kus van Kim, en ging toen met mijn schoonouders terug naar huis. Ingrid vertoonde toen gelijk haar kunsten van het spoelen. Dit ging uiteraard helemaal goed, de verpleegkundige snapte dan ook niet waarom we moesten leren spoelen.

Even na tweeėn was hij in een diepe slaap verzonken en gingen we nog even de stad in, want Ingrid had nog verjaardagsgeld gekregen en ging op zoek naar schoenen. En ik ging uiteraard mee. Even na vijven waren we weer terug in het UMCG, waar we een slapende Tyler aantroffen. Rond acht uur mochten we Tyler spoelen. De verpleegkundige vertrouwde het ons wel toe, en hoefde niet meer toe te kijken. Ik heb hem toen gespoeld en een flesje voor hem bereid.

Rond negen uur hebben we hem slapend achtergelaten. Hierna nog even lopen naar het station voor de bus, en rond half elf waren we eindelijk thuis. Ik ben nu gesloopt, gelukkig hoeven we morgen maar een keertje te spoelen. We zullen dan zorgen dat we er om twaalf uur zijn.

Verder weinig nieuws. Geen arts gesproken uiteraard, want die werken niet in het weekend. Gelukkig is Tyler wel gegroeid, hij weegt nu exact 3400 gram. Gelukkig ziet hij er een stuk beter uit. Hij krijgt nu zelfs spekbeentjes en is gewoon veel minder fragiel gelukkig. Hopelijk komt hij nu snel naar Assen, we gaan uit van dinsdag.

Verder troffen we net bij thuiskomst vele enveloppen aan op de deurmat. Iedereen heel hartelijk dank voor de lieve kaartjes en strippenkaarten!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poėtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_65840625
Djeez: Gelukkig is Tyler wel gegroeid, hij weegt nu exact 3400 gram. Gelukkig ziet hij er een stuk beter uit. Hij krijgt nu zelfs spekbeentjes en is gewoon veel minder fragiel gelukkig. Hopelijk komt hij nu snel naar Assen, we gaan uit van dinsdag.

Spekkies

Hopelijk krijgen jullie nu ook een keer een goede nachtrust!
pi_65845170
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 22:59 schreef ElizabethR het volgende:
Mijn hemel wat frustrerend zeg, zo aan het lijntje gehouden te worden steeds. En al helemaal wat betreft de communicatie!! Ik had allang tussen neus en lippen door eens gevraagd hoe de klachtenprocedure eigenlijk werkt. Te zot voor woorden gewoon!!
Mja, maar aan de andere kant, je moet zo'n arts delen met meer ouders, die allemaal nog ziekere kindjes hebben en ook elk kwartier een arts willen spreken.. (bij wijze van spreken dan) Ondanks alle goede bedoelingen kunnen zij zich ook niet in tienen delen, en ik zou dan toch liever een wat afstandelijke arts hebben dan eentje die gestressed van hot naar her rent om alle ouders te plezieren, ze zijn er toch in de eerste plaats voor de patientjes lijkt me?

Zowel ikzelf als mijn vriendin zijn daar helemaal opgelapt, dus ze hebben aardig wat goodwill bij ons..

Ze hoeven niet alles te pikken dat is wel zo uiteraard, maar verwachten dat ze aan alle eisen qua tijden/afspraken van tig ouderparen kunnen voldoen lijkt me ook een utopie..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  zondag 8 februari 2009 @ 14:18:03 #41
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_65847242
quote:
Op zondag 8 februari 2009 13:24 schreef fruityloop het volgende:

Ze hoeven niet alles te pikken dat is wel zo uiteraard, maar verwachten dat ze aan alle eisen qua tijden/afspraken van tig ouderparen kunnen voldoen lijkt me ook een utopie..
Er is een verschil tussen niet aan alle afspraken kunnen voldoen of nooit aan alle afspraken kunnen voldoen.
  zondag 8 februari 2009 @ 14:31:32 #42
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_65847880
Super dat jullie de dag met Tyler doorgebracht hebben! Nu maar hopen dat hij dit keer echt snel naar Assen mag!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zondag 8 februari 2009 @ 14:39:38 #43
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_65848161
Tylers vp

Ik blijf het volgen hoor!!!
  zondag 8 februari 2009 @ 14:54:47 #44
144006 chacama
Ondernemend!
pi_65848676
Dat klinkt heel erg goed Djeez. 3400gram. Super. En nu hopen dat ie snel naar Assen mag.
  zondag 8 februari 2009 @ 15:32:25 #45
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_65850359
3400 is goed
En verder moet je het maar positief bekijken, Ingrid en Djeez. Het kan op zich geen kwaad dat jullie lekker een hele dag in de buurt van Tyler zijn geweest. En je hebt nu in ieder geval nogmaals bewezen dat jullie het goed doen, zodat ze Tyler zonder twijfels naar Assen kunnen laten gaan. Is voor jullie zelfvertrouwen toch ook wel een prettig idee, lijkt me.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_65857031
quote:
Op zondag 8 februari 2009 13:24 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Mja, maar aan de andere kant, je moet zo'n arts delen met meer ouders, die allemaal nog ziekere kindjes hebben en ook elk kwartier een arts willen spreken.. (bij wijze van spreken dan) Ondanks alle goede bedoelingen kunnen zij zich ook niet in tienen delen, en ik zou dan toch liever een wat afstandelijke arts hebben dan eentje die gestressed van hot naar her rent om alle ouders te plezieren, ze zijn er toch in de eerste plaats voor de patientjes lijkt me?

Zowel ikzelf als mijn vriendin zijn daar helemaal opgelapt, dus ze hebben aardig wat goodwill bij ons..

Ja, maar helemaal niet komen opdagen en niet bereikbaar zijn is wel wat anders vind ik.

Hij weegt nu 3480 gram! Ik heb hem gespoeld, ging uiteraard goed. En Djeez gaf hem de fles. Die had hij zo op.
We hebben gevraagd of hij in plaats van continu sondevoeding ook in porties mag. Die vraag leggen ze bij de artsen neer. En ook de vraag hoe nu verder. Wel of niet naar WZA.
Morgenochtend hebben ze weer groot overleg met zn allen. In zijn map staat dat voordat hij naar Assen gaat de dietist ons wil spreken. Dus nu maar hopen dat we morgen een gesprek met de dietist en de arts(en) kunnen krijgen. En dat hij dan dinsdag naar WZA kan. De verpleging vind ook dat dat kan en is gelukkig op onze hand. Ze zorgen dat ik morgen rond 10.30 word gebeld en zo niet, dan moet ik rond 11.00 zelf even bellen.

[ Bericht 0% gewijzigd door _Ingrid_ op 08-02-2009 19:18:27 ]
pi_65857602
3480 gram!

Klinkt als een stijgende lijn! Goedzo ventje.

Nou maar hopen dat er morgen weer wat meer duidelijk wordt voor jullie.
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  zondag 8 februari 2009 @ 19:20:46 #48
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_65858063
Wat fijn dat Tyler elke dag aankomt! Dat doet ie toch maar goed!

Ik zou zo graag weer eens een foto van hem zien. Of is dat heel lastig, Ingrid?
... ♥ ik mis je ♥
pi_65858255
quote:
Op zondag 8 februari 2009 19:20 schreef phluphy het volgende:
Wat fijn dat Tyler elke dag aankomt! Dat doet ie toch maar goed!

Ik zou zo graag weer eens een foto van hem zien. Of is dat heel lastig, Ingrid?
We hebben sinds de laatste foto's geen nieuwe meer gemaakt.
Zat vanmiddag nog te denken dat we de camera wel mee hadden kunnen nemen.
pi_65871566
Trek je het nog wel Ingrid?
Neem je ook wel even tijd voor jezelf soms? Bv lekker douchen, op bed liggen of filmpje of serie oid kijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')