Nou, dat staat er dus zo in.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:51 schreef ElizabethR het volgende:
Wat fijn zeg dat ie nu goed groeit!! Toch weer een stapje dichterbij! Go Tyler!!![]()
En ik kan me voorstellen dat je je doodschrikt over die sonde inbrengen, maar neem ook aan dat die niet voor elke voeding ingebracht hoeft te worden toch? Hij zal wel blijven zitten neem ik aan? Dan zou ik het ook lekker aan de thuiszorg overlaten om te wisselen als het echt moet. Maar aangezien je het alleen nog maar hebt gelezen, en niet zelf gehoord, zou ik gewoon eerst navraag gaan doen voor je jezelf weer helemaal in de stress laat schieten over iets wat je misschien verkeerd hebt geinterpreteerd. Als er in die map staat: " Sonde dient thuis gewisseld te worden" is dat heel iets anders dan: " De ouders dienen zelf de sonde te leren inbrengen" .
High Five for Tyler!!!!!!!
He, gelukkig leg jij het beter uitquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:53 schreef sjak het volgende:
Maar hebben jullie het dan wel goed gelezen? Een voedingssonde is een medische handeling die niet iedereen zomaar uit mag voeren. Bedoelen ze niet voeden via de sonde? Vraag het eerst even na voor je je al heel erg druk maakt.
Hmmmm, vind ik raar eigenlijk, en wel precies om de reden die sjak schrijft. Voorlopig toch maar proberen om er rustig onder te blijven Ingrid!quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:55 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Nou, dat staat er dus zo in.
Misschien weet ik morgen wel meer.
Als je dat niet durft dan kan de verpleegkundige van de wijkzrog het voor je doen, is geen enkel probleem. Kan mij het best voorstellen dat je het zelf niet aandurft omdat je bang bent dat je iets fout doet.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:43 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ja precies. Ik vind dat doodeng, straks gaat er iets verkeerd.
Van de thuiszorg, die ook hielpen met spoelen, dat was het medische team. Dus als het goed is, komen dezelfden weer. Ook nog 1x per dag mij helpen met spoelen.
Ik denk dat je het niet helemaal goed hebt gelezen (door de schrik van wat je las..)quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:43 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik wil zeker nog een gesprek verder. Want dit hebben we dus gelezen in zijn map. Niks over gehoord verder. Misschien dat ik dat morgen nog kan regelen.
Het positieve aan dat bericht is dat je strax ook alles zlef onder de knie moet hebben en dat je nu de juiste begeleiding krijgt zodat je dat ook 100% kunt. Zie het niet als *moeten* maar als een investering voor je kindje.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:38 schreef Djeez het volgende:
Ingrid belde net, ze willen tyler niet laten gaan. Hij blijft nu in het UMCG. Sterker nog, we moeten van de artsen nu de hele dag bij hem blijven. We moeten bij alle spoelmomenten aanwezig zijn (van 8 tot 22.00 uur dus). Ze zijn nu aan het overleggen of Ingrid en Kim naar het Ronald McDonaldhuis kunnen. Helaas duurt het dus nog een hele tijd voor we hem thuis hebben...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |