quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:01 schreef Djeez het volgende:
Ingrid heeft net gebeld. Op zich goed nieuws, Tyler gaat morgen naar Assen!Hij mag daar een poosje op de kinderafdeling verblijven. Daar zullen ze ons leren hoe met de sondevoeding om te gaan enzo. Morgenvroeg zullen ze hem per ambulance vervoeren naar het Asser ziekenhuis. Gelukkig, hebben we hem iig dichtbij!
quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:10 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ah, ik zie dat Djeez het al gepost heeft.
Ik ben nu pas thuis. Pff, moe en hongerig. Dus ga zo eten maken.
Tyler is weer aangekomen! Als ik het goed heb onthouden is hij nu 3345gr.
Ik heb hem bijna de hele tijd op schoot gehad en nog een flesje gegeven.
Ook is de uitslag van de biopsie bekend. Nu al. Hij heeft wel Hirschsprung. Voor nu is het spoelen 3x daags en sondevoeding met een klein beetje in de fles en dan doorgaan met de pepti.
Over 2/3 weken een dikke darm onderzoek, als ik het goed heb onthouden. Dan gaan ze kijken hoe groot het aangedane deel darm is. Is het klein, dan moet/kan het vanzelf over gaan. Is het groot, dan moet er geopereerd worden. Kan al met al dus wel een tijdje duren nog.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:38 schreef Djeez het volgende:
Ingrid belde net, ze willen tyler niet laten gaan. Hij blijft nu in het UMCG. Sterker nog, we moeten van de artsen nu de hele dag bij hem blijven. We moeten bij alle spoelmomenten aanwezig zijn (van 8 tot 22.00 uur dus). Ze zijn nu aan het overleggen of Ingrid en Kim naar het Ronald McDonaldhuis kunnen. Helaas duurt het dus nog een hele tijd voor we hem thuis hebben...
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:42 schreef _Ingrid_ het volgende:
Reiskosten worden niet vergoed door verzekering. Breder budget gaat niet lukken. Wat er niet is, kun je niet geven.
Tyler moet alleen vanwege het spoelen blijven. Omdat ze daar in Groningen meer ervaring mee hebben dan in Assen. Wij moeten laten zien hoe we het doen. Terwijl ze het daar ons hebben geleerd. Maar ja, het zal wel moeten. Het is gewoon een flinke domper. Had dan niet gezegd dat hij naar Assen mocht. Dus Kim zien we dit weekend amper. Gelukkig kunnen en willen mijn ouders vanavond, zaterdag en zondag de hele dag oppassen.
Ik moet nog vragen of we de auto kunnen lenen, maar ik vind dat wel veel gevraagd zelf. Omdat ze dan al zolang op Kim passen. Zaterdags gaan ze meestal de stad in , markt over enzo. Dat vind Kim ook geweldig. Misschien dat mijn vader ons kan brengen, zou ook een optie zijn.
Maar daar bel ik hem straks nog over, als Kim op de psz zit.
En anders met de bus.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wat een domper zeg dat hij niet naar Assen kan.
Moet lukken dus.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:30 schreef Loedertje het volgende:
Die krijg je gewoon van de behandelende artsen
Succes.
Jaquote:
Wat lief! Als het nog een keer nodig is, dan graag!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:55 schreef Noli. het volgende:
Sjies.. Wat een gedoe weer allemaal.
Ingrid ik weet niet of het een ideetje is maar Kim mag hier natuurlijk ook logeren hoor.![]()
Kan ze mooi samen met Hanne de boel op stelten zetten.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:02 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Wat lief! Als het nog een keer nodig is, dan graag!
Dank je! Verder is het afwachten wat de arts(en) vanavond zegt. Hopelijk heeft maatschappelijk werk gelijk en mag hij maandag of dinsdag naar Assen. Als we ons hebben bewezen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:57 schreef Kahlen het volgende:
Strippenkaart is op de bus en vanavond koop ik nog een strippenkaart voor jullie (45 strippen) en stuur deze op. Hoop dat meer mensen willen helpen met jullie een strippenkaart te zenden (stuur een pm aan ingrid of djeez voor het adres).
Met mijn hulp kunnen jullie in iedergeval beiden 2 keer naar Groningen op en neer, sterkte ermee.
Is goed.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:02 schreef Noli. het volgende:
Ik weet niet of Djeez en Ingrid het goed vinden maar ik heb hun adres ook...
(misschien kan ik in dat opzicht ook helpen i.v.m. afwezigheid voor werk, rust en ziekenhuisbezoek?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |