He? Snap ik je nou goed, dan gaan jullie niet meer? Is het Ronald mc Donald huis dan echt geen optie? Misschien kun je daar iets regelen met gespreid betalen of zo.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:01 schreef Djeez het volgende:
Eigenlijk moet het wel vandaag, want hierna hebben we geen vervoer.
Nee dat mag niet, want daarvoor wonen we weer te dichtbij. Overdag naar Tyle ris geen optie. Ik heb dit weekend een brief gekregen dat er vanwege de kredietcrisis heel veel uitvliegen op mijn werk. Dus vanaf morgen ga ik gewoon weer hele dagen aan het werk, anders heb ik straks misschien ook geen werk meer...quote:Op maandag 2 februari 2009 11:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
He? Snap ik je nou goed, dan gaan jullie niet meer? Is het Ronald mc Donald huis dan echt geen optie? Misschien kun je daar iets regelen met gespreid betalen of zo.
Oke, dus al zou je een auto hebben, daarmee is er nog een probleem voor overdag omdat niemand 'em kan rijden.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:17 schreef Djeez het volgende:
[..]
Nee dat mag niet, want daarvoor wonen we weer te dichtbij. Overdag naar Tyle ris geen optie. Ik heb dit weekend een brief gekregen dat er vanwege de kredietcrisis heel veel uitvliegen op mijn werk. Dus vanaf morgen ga ik gewoon weer hele dagen aan het werk, anders heb ik straks misschien ook geen werk meer...
Djeez zou dan Ingrid en Kim 's ochtendsvroeg naar Groningen kunnen brengen en na zijn werk weer op kunnen halen toch? Dan is het alleen zaak voor Ingrid en Kim om de dag door te komenquote:Op maandag 2 februari 2009 11:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oke, dus al zou je een auto hebben, daarmee is er nog een probleem voor overdag omdat niemand 'em kan rijden.
Ja, maar dan zouden we 's avonds heen gaan. Het UmCG is ongeveer 30 kilometer, dus dat is nog wel te doen 's avonds.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oke, dus al zou je een auto hebben, daarmee is er nog een probleem voor overdag omdat niemand 'em kan rijden.
En met de bus, neem ik dan aan. Zoals gezegd, ga eens in gesprek met de instanties, want je moet gewoon naar je kind toe kunnen.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:27 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ja, maar dan zouden we 's avonds heen gaan. Het UmCG is ongeveer 30 kilometer, dus dat is nog wel te doen 's avonds.
Die parkeerkaart heb ik al, is geldig tot 22 februari. Volgens ons kan hij nu ook wel naar Assen, hij hoeft alleen maar aan te sterken en de operatie af te wachten.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:33 schreef debuurvrouw het volgende:
Djeez, vraag dan even een groene of blauwe kaart op de afdeling. Hiermee kan je een parkeerkaart kopen. Een tien dagenkaart voor 11 euro en een maandkaart voor 17. De tiendagenkaart kan je verlengen op de laatste dag naar een maandkaart. (scheelt eerst toch weer 6 euro) Dit scheelt echt enorm in de parkeerkosten en je hoeft niet heel ver te lopen (wat voor Ingrid misschien nog vervelend is)
Oh gelukkig! Het scheelt toch weer. Wordt de operatie ook gedaan in Groningen? En op welke termijn dan? Hopelijk krijgen jullie vanavond dan wat antwoorden. En hopelijk kunnen jullie wat druk uitoefenen bij de saneer-instantie. Zodat jullie kunnen kopen wat Tyler nodig heeft.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:37 schreef Djeez het volgende:
[..]
Die parkeerkaart heb ik al, is geldig tot 22 februari. Volgens ons kan hij nu ook wel naar Assen, hij hoeft alleen maar aan te sterken en de operatie af te wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |