He? Snap ik je nou goed, dan gaan jullie niet meer? Is het Ronald mc Donald huis dan echt geen optie? Misschien kun je daar iets regelen met gespreid betalen of zo.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:01 schreef Djeez het volgende:
Eigenlijk moet het wel vandaag, want hierna hebben we geen vervoer.
Nee dat mag niet, want daarvoor wonen we weer te dichtbij. Overdag naar Tyle ris geen optie. Ik heb dit weekend een brief gekregen dat er vanwege de kredietcrisis heel veel uitvliegen op mijn werk. Dus vanaf morgen ga ik gewoon weer hele dagen aan het werk, anders heb ik straks misschien ook geen werk meer...quote:Op maandag 2 februari 2009 11:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
He? Snap ik je nou goed, dan gaan jullie niet meer? Is het Ronald mc Donald huis dan echt geen optie? Misschien kun je daar iets regelen met gespreid betalen of zo.
Oke, dus al zou je een auto hebben, daarmee is er nog een probleem voor overdag omdat niemand 'em kan rijden.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:17 schreef Djeez het volgende:
[..]
Nee dat mag niet, want daarvoor wonen we weer te dichtbij. Overdag naar Tyle ris geen optie. Ik heb dit weekend een brief gekregen dat er vanwege de kredietcrisis heel veel uitvliegen op mijn werk. Dus vanaf morgen ga ik gewoon weer hele dagen aan het werk, anders heb ik straks misschien ook geen werk meer...
Djeez zou dan Ingrid en Kim 's ochtendsvroeg naar Groningen kunnen brengen en na zijn werk weer op kunnen halen toch? Dan is het alleen zaak voor Ingrid en Kim om de dag door te komenquote:Op maandag 2 februari 2009 11:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oke, dus al zou je een auto hebben, daarmee is er nog een probleem voor overdag omdat niemand 'em kan rijden.
Ja, maar dan zouden we 's avonds heen gaan. Het UmCG is ongeveer 30 kilometer, dus dat is nog wel te doen 's avonds.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oke, dus al zou je een auto hebben, daarmee is er nog een probleem voor overdag omdat niemand 'em kan rijden.
En met de bus, neem ik dan aan. Zoals gezegd, ga eens in gesprek met de instanties, want je moet gewoon naar je kind toe kunnen.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:27 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ja, maar dan zouden we 's avonds heen gaan. Het UmCG is ongeveer 30 kilometer, dus dat is nog wel te doen 's avonds.
Die parkeerkaart heb ik al, is geldig tot 22 februari. Volgens ons kan hij nu ook wel naar Assen, hij hoeft alleen maar aan te sterken en de operatie af te wachten.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:33 schreef debuurvrouw het volgende:
Djeez, vraag dan even een groene of blauwe kaart op de afdeling. Hiermee kan je een parkeerkaart kopen. Een tien dagenkaart voor 11 euro en een maandkaart voor 17. De tiendagenkaart kan je verlengen op de laatste dag naar een maandkaart. (scheelt eerst toch weer 6 euro) Dit scheelt echt enorm in de parkeerkosten en je hoeft niet heel ver te lopen (wat voor Ingrid misschien nog vervelend is)
Oh gelukkig! Het scheelt toch weer. Wordt de operatie ook gedaan in Groningen? En op welke termijn dan? Hopelijk krijgen jullie vanavond dan wat antwoorden. En hopelijk kunnen jullie wat druk uitoefenen bij de saneer-instantie. Zodat jullie kunnen kopen wat Tyler nodig heeft.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:37 schreef Djeez het volgende:
[..]
Die parkeerkaart heb ik al, is geldig tot 22 februari. Volgens ons kan hij nu ook wel naar Assen, hij hoeft alleen maar aan te sterken en de operatie af te wachten.
Tja sorry, ik vind het raar dat er nu niet met beide handen deze kansen worden aangegrepen. Er zijn nu meerdere mensen die ervoor kunnen zorgen dat ze naar Tyler kunnen en er komt niet alleen geen dank je wel, maar er komt gewoon helemaal geen reactie, behalve eentje op een parkeerkaart, om te zeggen dat ie die al heeft.quote:
Hoe weet je dat nou?quote:Op maandag 2 februari 2009 11:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Tja sorry, ik vind het raar dat er nu niet met beide handen deze kansen worden aangegrepen. Er zijn nu meerdere mensen die ervoor kunnen zorgen dat ze naar Tyler kunnen en er komt niet alleen geen dank je wel, maar er komt gewoon helemaal geen reactie.
Zie jij hier reacties in het topic staan dan? Nee, ik weet niet of hij PM's stuurt, maar het zou netjes zijn als hij hier ook gewoon de mensen bedankt is het niet?quote:
Kijk, dit wisten we niet eens. Als het goed is, komt maatschappelijk werk vandaag nog langs. Kunnen we dit wel ff aankaarten. Bedankt!quote:Op maandag 2 februari 2009 11:43 schreef livelink het volgende:
Djeez, via het Maatschappelijk werk van het UMCG kan je hulp vragen. Zie bijgaande folder. Er is een fonds 'Familie in de buurt'.
Veel mensen kunnen hun reis- en verblijfskosten
best zelf dragen. Maar er zijn ook
mensen die dat niet kunnen opbrengen.
Misschien nog wel voor een of twee keer,
maar niet als het weken of maanden gaat
duren. Want het kan behoorlijk in de
papieren lopen: de auto, de trein, maaltijden
en overnachtingen.
In die gevallen kan het fonds ‘Familie in de
buurt’ in de vorm van een financiële
tegemoetkoming helpen.
http://www.azg.nl/azg/store/pdf/Donatie_Fonds.pdf
Maar misschien mag Tyler toch snel naar huis en is dit allemaal even niet nodig. Ik ben benieuwd wat er uit het gesprek vanmiddag komt. Kaart het daar in ieder geval aan, als blijkt dat Tyler nog langer moet blijven.
Ja het is vast heel belangrijk om de mensen overal netjes te bedanken zodat Troel niets te zeuren heeft. Stom van me, sorry.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:46 schreef Troel het volgende:
[..]
Zie jij hier reacties in het topic staan dan? Nee, ik weet niet of hij PM's stuurt, maar het zou netjes zijn als hij hier ook gewoon de mensen bedankt is het niet?
Zelfs dan valt er genoeg te zeuren hoorquote:Op maandag 2 februari 2009 11:48 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ja het is vast heel belangrijk om de mensen overal netjes te bedanken zodat Troel niets te zeuren heeft. Stom van me, sorry.
ow hihi daar had ik dus ook op kunnen kijkenquote:Op maandag 2 februari 2009 11:50 schreef mrien het volgende:
Ik heb even gekeken via www.9292ov.nl, een enkele reis van Assen naar Groningen is 8 strippen en je doet er dan 1 uur en 3 minuten over
Kim is nog geen 4, dus die kan gratis met de bus mee
Wat een onzin zeg. Thijmen had ook zijn eigen topic en daar had niemand een probleem mee, maar in dit geval moeten we ineens gaan zeuren?quote:Op maandag 2 februari 2009 11:04 schreef Troel het volgende:
Is het niet veel handiger om nu gewoon in het babietjestopic door te gaan?
Tja, dat is in het vorige topic ook al gezegd en toen zei Djeez dat hij niet wist dat het topic er wasquote:Op maandag 2 februari 2009 11:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Thijmen had ook zijn eigen topic en daar had niemand een probleem mee, maar in dit geval moeten we ineens gaan zeuren?
Jezus, het lijkt wel alsof mensen jaloers zijn op de aandacht die een ander krijgt.
Lees het toch gewoon lekker niet als je je eraan stoort...
Ja, dat dus.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:52 schreef Brighteyes het volgende:
Jezus, het lijkt wel alsof mensen jaloers zijn op de aandacht die een ander krijgt.
Nou for the record. Djeez heeft me netjes bedankt.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Zelfs dan valt er genoeg te zeuren hoor
(Vind het gewoon jammer dat die dank je wels altijd van Ingrid afkomen, that's all).
Maar die openheid van zaken is er al een tijdje, die was er al toen er problemen waren met het krijgen van de klysma spullen voor Tyler.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:54 schreef Lois het volgende:
Ik vind dat je wel heel snel conclusies trekt Troel, geef ze even de tijd om aan deze aanbiedingen te wennen.
Er komt ook een stukje schaamte bij kijken denk ik, om dit soort openheid van zaken te geven, en om dit soort aanbiedingen te accepteren. Niet iets wat je even in een half uurtje regelt allemaal, zoiets moet ook zakken.
Had de site nog open staanquote:Op maandag 2 februari 2009 11:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Voor busreizen zijn er trouwens ook abonnementen, zelfs weekabonnementen, dat zal allicht goedkoper zijn.
Yep, da's een hele luxe hequote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 11:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Tja sorry, ik vind het raar dat er nu niet met beide handen deze kansen worden aangegrepen. Er zijn nu meerdere mensen die ervoor kunnen zorgen dat ze naar Tyler kunnen en er komt niet alleen geen dank je wel, maar er komt gewoon helemaal geen reactie, behalve eentje op een parkeerkaart, om te zeggen dat ie die al heeft.
Is iets met een greenwheels achtige oplossing geen idee? Of gooi het anders op een dealtje met een lokale verhuurder oid?quote:Op maandag 2 februari 2009 11:57 schreef _Ingrid_ het volgende:
Natuurlijk iedereen heel erg bedankt! inet is traaaaaag
Uiteraard gaan we hoe dan ook wel heen, is alleen wat lastiger. Je bent nu zo gewend aan de auto.
Opmaak naar de kl*tequote:Op maandag 2 februari 2009 12:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Yep, da's een hele luxe heMaar zonder lukt heus, wij hebben het jaaaaaaaren zonder gedaan en zouden het nu ook wel redden, maar handig is anders
.
Mrien, ik snap je post niet geloof ikHebben ze een 4 sterenabo nodig of juist niet
Want 26.25 is toch gewoon de prijs?
Ja, ga daar ook nog even over lopen zeiken. Nu meten we zeker weer met 2 maten. Zie ik je zo in het mod-topic voor die discussie?quote:Op maandag 2 februari 2009 11:53 schreef Troel het volgende:
[..]
Tja, dat is in het vorige topic ook al gezegd en toen zei Djeez dat hij niet wist dat het topic er wasGa je nu ook nog even zo'n reactie naar dutchie geven dan?
Oh ja, zou kunnen, zo had ik het niet gelezen omdat het begrip reductie nergens was uitgelegd, maar nu je het zegtquote:Op maandag 2 februari 2009 12:02 schreef mrien het volgende:
[..]
Opmaak naar de kl*te
De laatste kolom is de reductie prijzen, dus voor kinderen volgens mij
Openheid van zaken? Dat zijn kreten die bij de bouwfraude horen, of een kamerdebat oid, dit gaat over wat het beste voor die kleine is, en hoe mensen daar aan bij kunnen dragen met advies/strippenkaarten/weetikwat..quote:Op maandag 2 februari 2009 11:56 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar die openheid van zaken is er al een tijdje, die was er al toen er problemen waren met het krijgen van de klysma spullen voor Tyler.
Dat zou natuurlijk het mooiste zijn, maar qua neonatale zorg loopt Groningen natuurlijk wel een stuk voor.. Maar goed, leg het eens voor aan de artsen, je weet maar nooit..quote:Op maandag 2 februari 2009 12:04 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik zit net te denken hoe dat met de speelkamer zit. Hopelijk mag Kim daar alleen spelen. Zal het straks navragen. Of misschien kan hij wel naar Assen. Want de uitslag van de biopsie laat nog wel even op zich wachten.
Wat denk je nou zelf?quote:Op maandag 2 februari 2009 12:13 schreef Ticootje het volgende:
En als Tyler dan in Assen ligt? Kunnen jullie er dan wel makkelijk heen?
quote:Op maandag 2 februari 2009 12:12 schreef Brighteyes het volgende:
*klaar is*
Ingrid en Djeez, ik hoop dat Tyler snel naar Assen kan zodat je niet meer met het hele vervoersprobleem zit.
Ook ik wil graag een strippenkaart opsturen hoor, als dat kan helpen! Ik meen het serieus, ik hoef ook geen publiekelijk bedankje.Je adres in mijn PM is genoeg.
Doen!quote:Op maandag 2 februari 2009 12:12 schreef Brighteyes het volgende:
Ik meen het serieus, ik hoef ook geen publiekelijk bedankje.Je adres in mijn PM is genoeg.
Voor mij geld hetzelfde..quote:Op maandag 2 februari 2009 12:25 schreef owlet het volgende:
Mijn hemel... *diepe, diepe zucht*... wat een gezeik zeg. Ongelofelijk triest.
Ingrid en Djeez, laat maar weten als ik iets kan bijdragen in de vorm van een strippenkaart of een bijdrage in vervoerskosten op een andere manier. En om BE te quoten:
[..]
Doen!
Ik ben aan het kijken of ik van mijn vakantiegeld een oud brikkie kan kopen. Zo'n auto die ik nu heb geleend zou ik kunnen betalen van mijn vakantiegeld. Is ook goedkoop in belasting (205'je) en verbruik.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:28 schreef Faja-Lobi het volgende:
is de greenwheels misschien geen optie voor jullie? je bent geloof ik 15 euro per maand kwijt aan abonnements kosten en betaalt daar naast het aantal km's en de benzine. Je moet alleen wel iemand hebben die borg wil staan voor de 225 borgkosten.
Neem je dan wel ANWB er bij? Zou sneu zijn als je je verheugd om die kleine te zien, en je vervolgens langs de snelweg staat te blauwbekken.. Overigens wil ik ook wel een strippenkaart doneren, echter wel anoniem, kan dat?quote:Op maandag 2 februari 2009 12:35 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik ben aan het kijken of ik van mijn vakantiegeld een oud brikkie kan kopen. Zo'n auto die ik nu heb geleend zou ik kunnen betalen van mijn vakantiegeld. Is ook goedkoop in belasting (205'je) en verbruik.
Zelfs mijn zwager de loodgieter kan er een nieuwe startmotor in zetten, dus inderdaad, ze zijn erg low-tech..quote:Op maandag 2 februari 2009 12:42 schreef Djeez het volgende:
Mijn goed bevriende collega repareert zijn auto's allemaal zelf, en is zeer handig. Vooral zo'n 205 zit weinig techniek aan, en hij wil een eventuele van mij ook wel onderhouden.
Zo en ander reageer je ff normaal!! Ik vraag het toch gewoon.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf?
En trouwens doet dat er wat toe? Ben jij van de 'ga je wel vaak genoeg naar je kind toe'-politie?
Echt serieus, wat denken mensen hier wel niet van zichzelf?Mijn bek valt open hoor...
Zelfde hierquote:Op maandag 2 februari 2009 12:25 schreef owlet het volgende:
Ingrid en Djeez, laat maar weten als ik iets kan bijdragen in de vorm van een strippenkaart of een bijdrage in vervoerskosten op een andere manier.
Ja hoor, en jij had roosjes en bloemetjes om je post heen staan.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zo en ander reageer je ff normaal!! Ik vraag het toch gewoon.
Lees je pm.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, ga daar ook nog even over lopen zeiken. Nu meten we zeker weer met 2 maten. Zie ik je zo in het mod-topic voor die discussie?
Ik dacht dat het na het vorige topic wel duidelijk was dat een eigen topic geen probleem was.
Voor jouw informatie, en ik lijk wel achterlijk dat ik me ga verantwoorden ook. Ik ahd exact dezelfde reactie voor Dutch klaar staan, alleen was dat een dag na het posten en ik zag dat er al een aantal reacties geweest waren en het topic was gewoon weer on-topic verder gegaan. Toen heb ik er als mod voor gekozen om die opmerking dus niet te maken omdat ik niet d ehele discussie opnieuw op wilde rakelen.
Kan dat je goedkeuring wegdragen????
Ik zou echt heel erg oppassen met goedbedoelde geldgiften op de bankrekening van iemand in de schuldsanering. Daar schijnen haken en ogen aan te zitten.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:22 schreef Scorpie het volgende:
Djeez, pass eens je bankrekening nr in een PM ofzo.
Ow? Wist ik helemaal niet. Dan krijgt hij het in een envelop, van een anonieme afzender.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zou echt heel erg oppassen met goedbedoelde geldgiften op de bankrekening van iemand in de schuldsanering. Daar schijnen haken en ogen aan te zitten.
Hoei ja, dat is wel iets.. Naja, dat is aan hun om, indien het zover zal moeten komen, aan te geven lijkt me. Laten we gewoon hopen dat alles snel goedkomt met iedereen..quote:Op maandag 2 februari 2009 13:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zou echt heel erg oppassen met goedbedoelde geldgiften op de bankrekening van iemand in de schuldsanering. Daar schijnen haken en ogen aan te zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |