abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage maandag 2 februari 2009 @ 11:47:01 #31
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_65650586
quote:
Op maandag 2 februari 2009 11:43 schreef livelink het volgende:
Djeez, via het Maatschappelijk werk van het UMCG kan je hulp vragen. Zie bijgaande folder. Er is een fonds 'Familie in de buurt'.

Veel mensen kunnen hun reis- en verblijfskosten
best zelf dragen. Maar er zijn ook
mensen die dat niet kunnen opbrengen.
Misschien nog wel voor een of twee keer,
maar niet als het weken of maanden gaat
duren. Want het kan behoorlijk in de
papieren lopen: de auto, de trein, maaltijden
en overnachtingen.
In die gevallen kan het fonds ‘Familie in de
buurt’ in de vorm van een financiėle
tegemoetkoming helpen.

http://www.azg.nl/azg/store/pdf/Donatie_Fonds.pdf

Maar misschien mag Tyler toch snel naar huis en is dit allemaal even niet nodig. Ik ben benieuwd wat er uit het gesprek vanmiddag komt. Kaart het daar in ieder geval aan, als blijkt dat Tyler nog langer moet blijven.
Kijk, dit wisten we niet eens. Als het goed is, komt maatschappelijk werk vandaag nog langs. Kunnen we dit wel ff aankaarten. Bedankt!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poėtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  maandag 2 februari 2009 @ 11:48:53 #32
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_65650639
quote:
Op maandag 2 februari 2009 11:46 schreef Troel het volgende:

[..]

Zie jij hier reacties in het topic staan dan? Nee, ik weet niet of hij PM's stuurt, maar het zou netjes zijn als hij hier ook gewoon de mensen bedankt is het niet?
Ja het is vast heel belangrijk om de mensen overal netjes te bedanken zodat Troel niets te zeuren heeft. Stom van me, sorry.
  Admin maandag 2 februari 2009 @ 11:50:06 #33
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_65650673
*weg* ik ga iets anders doen, wijzer.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 2 februari 2009 @ 11:50:37 #34
35189 Troel
scherp en bot
pi_65650697
quote:
Op maandag 2 februari 2009 11:48 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Ja het is vast heel belangrijk om de mensen overal netjes te bedanken zodat Troel niets te zeuren heeft. Stom van me, sorry.
Zelfs dan valt er genoeg te zeuren hoor

(Vind het gewoon jammer dat die dank je wels altijd van Ingrid afkomen, that's all).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_65650701
Ik heb even gekeken via www.9292ov.nl, een enkele reis van Assen naar Groningen is 8 strippen en je doet er dan 1 uur en 3 minuten over
Kim is nog geen 4, dus die kan gratis met de bus mee

Ik wil ook best een buskaart sturen, maar lukt het Ingrid al om zelfstandig daar heen te gaan na de operatie?
pi_65650713
laat maar...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_65650715
Wat lijkt het me ontzettend rot als je niet de mogenlijkheid hebt om naar je kleintje te gaan op elk willekeurig moment zonder afhankelijk te zijn van anderen qua vervoer.

Ook ik stuur jullie graag een buskaart op hoor, geen enkel probleem, laat dan alleen even weten hoeveel strippen het is voor een enkele reis en ook voor kim want ik neem aan dat die mee gaat, maar niet het volledig aantal strippen kost?
pi_65650737
quote:
Op maandag 2 februari 2009 11:50 schreef mrien het volgende:
Ik heb even gekeken via www.9292ov.nl, een enkele reis van Assen naar Groningen is 8 strippen en je doet er dan 1 uur en 3 minuten over
Kim is nog geen 4, dus die kan gratis met de bus mee
ow hihi daar had ik dus ook op kunnen kijken
  maandag 2 februari 2009 @ 11:52:21 #39
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65650758
quote:
Op maandag 2 februari 2009 11:04 schreef Troel het volgende:
Is het niet veel handiger om nu gewoon in het babietjestopic door te gaan?
Wat een onzin zeg. Thijmen had ook zijn eigen topic en daar had niemand een probleem mee, maar in dit geval moeten we ineens gaan zeuren?
Jezus, het lijkt wel alsof mensen jaloers zijn op de aandacht die een ander krijgt.
Lees het toch gewoon lekker niet als je je eraan stoort...
  Redactie Frontpage maandag 2 februari 2009 @ 11:53:02 #40
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_65650776

Speciaal voor Troel, hartelijk dank iedereen!!!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poėtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  maandag 2 februari 2009 @ 11:53:46 #41
35189 Troel
scherp en bot
pi_65650794
quote:
Op maandag 2 februari 2009 11:52 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg. Thijmen had ook zijn eigen topic en daar had niemand een probleem mee, maar in dit geval moeten we ineens gaan zeuren?
Jezus, het lijkt wel alsof mensen jaloers zijn op de aandacht die een ander krijgt.
Lees het toch gewoon lekker niet als je je eraan stoort...
Tja, dat is in het vorige topic ook al gezegd en toen zei Djeez dat hij niet wist dat het topic er was Ga je nu ook nog even zo'n reactie naar dutchie geven dan?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Jubileum moderator maandag 2 februari 2009 @ 11:54:00 #42
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_65650801
Ik vind dat je wel heel snel conclusies trekt Troel, geef ze even de tijd om aan deze aanbiedingen te wennen.
Er komt ook een stukje schaamte bij kijken denk ik, om dit soort openheid van zaken te geven, en om dit soort aanbiedingen te accepteren. Niet iets wat je even in een half uurtje regelt allemaal, zoiets moet ook zakken.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_65650802
quote:
Op maandag 2 februari 2009 11:52 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat dus.
Hoe zielig kan je zijn...
pi_65650816
het is dan toch wel erg jammer dat jij een topic moet vervuilen waar ouders hun hart kunnen luchten over hoe het met hun kind gaat en hoe zij zich erbij voelen!

En als je niet weet wat achter de schermen gebeurd moet je ook geen voorbarige conclusies trekken of een rel uitlokken om iemand anders weer de grond in te stampen!

En ja dat zegt iemand die hier alleen maar meeleest maar zich dusdanig aan jou weet te storen voor het weinige respect wat je er voor kunt opbrengen!!
  † In Memoriam † maandag 2 februari 2009 @ 11:54:50 #45
43556 miss_dynastie
pi_65650829
Voor busreizen zijn er trouwens ook abonnementen, zelfs weekabonnementen, dat zal allicht goedkoper zijn.
pi_65650846
Ik denk inderdaad dat het ook heel moeilijk is om zulke aanbiedingen te accepteren
Je wilt niet afhankelijk zijn van zoiets, maar gewoon je eigen kind bij je thuis hebben net als (bijna) iedereen
  maandag 2 februari 2009 @ 11:55:49 #47
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_65650854
quote:
Op maandag 2 februari 2009 11:50 schreef Troel het volgende:

[..]

Zelfs dan valt er genoeg te zeuren hoor

(Vind het gewoon jammer dat die dank je wels altijd van Ingrid afkomen, that's all).
Nou for the record. Djeez heeft me netjes bedankt.
  maandag 2 februari 2009 @ 11:56:17 #48
35189 Troel
scherp en bot
pi_65650874
quote:
Op maandag 2 februari 2009 11:54 schreef Lois het volgende:
Ik vind dat je wel heel snel conclusies trekt Troel, geef ze even de tijd om aan deze aanbiedingen te wennen.
Er komt ook een stukje schaamte bij kijken denk ik, om dit soort openheid van zaken te geven, en om dit soort aanbiedingen te accepteren. Niet iets wat je even in een half uurtje regelt allemaal, zoiets moet ook zakken.
Maar die openheid van zaken is er al een tijdje, die was er al toen er problemen waren met het krijgen van de klysma spullen voor Tyler.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Jubileum moderator maandag 2 februari 2009 @ 11:57:03 #49
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_65650901
Weet je Troel, stop er gewoon eens mee. We willen hier gewoon lezen hoe het met Tyler gaat, en niet de hele handel en wandel weer oprakelen.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_65650911
Natuurlijk iedereen heel erg bedankt! inet is traaaaaag

Uiteraard gaan we hoe dan ook wel heen, is alleen wat lastiger. Je bent nu zo gewend aan de auto.
pi_65650933
quote:
Op maandag 2 februari 2009 11:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Voor busreizen zijn er trouwens ook abonnementen, zelfs weekabonnementen, dat zal allicht goedkoper zijn.
Had de site nog open staan
Vol Reductie **
4 ster weekkaart ¤ n.v.t. ¤ 26,25
4 ster maandkaart ¤ 129,95 ¤ 85,75
4 ster jaarkaart ¤ 1299,50 ¤ 857,50
(laatste kolom is reductieprijzen)

Een weekkaart is blijkbaar niet eens mogelijk (7 zones)
pi_65650940
Zijn we nu klaar met elkaar de grond instampen en rellen? Ik vind het zo jammer dat mensen elkaar veroordelen en beoordelen terwijl dit topic bedoeld is voor een ziek klein ventje,
pi_65650943
Djeez en Ingrid, alsof zo'n ziek mannetje alleen al niet genoeg is. Maar ook nog eens problemen om gewoon even naar hem toe te kunnen..

Ik stuur ook zo een kleine bedrage op voor een abbo of strippenkaart.. Ouders moeten gewoon bij hun kind kunnen zijn!!!
Kijk maar even wat de opties zijn, en anders zie ik wel een PM verschijnen

En vooral: veel sterkte voor jullie allemaal in deze rotperiode!
  maandag 2 februari 2009 @ 11:58:39 #54
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_65650947
wie is tyler?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  † In Memoriam † maandag 2 februari 2009 @ 12:00:05 #55
43556 miss_dynastie
pi_65650989
quote:
Op maandag 2 februari 2009 11:57 schreef _Ingrid_ het volgende:
Je bent nu zo gewend aan de auto.
Yep, da's een hele luxe he Maar zonder lukt heus, wij hebben het jaaaaaaaren zonder gedaan en zouden het nu ook wel redden, maar handig is anders .

Mrien, ik snap je post niet geloof ik Hebben ze een 4 sterenabo nodig of juist niet Want 26.25 is toch gewoon de prijs?
pi_65651005
Succes Ingrid en Djeez, het is vast niet makkelijk zo!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 2 februari 2009 @ 12:00:51 #57
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65651019
quote:
Op maandag 2 februari 2009 11:43 schreef Troel het volgende:

[..]

Tja sorry, ik vind het raar dat er nu niet met beide handen deze kansen worden aangegrepen. Er zijn nu meerdere mensen die ervoor kunnen zorgen dat ze naar Tyler kunnen en er komt niet alleen geen dank je wel, maar er komt gewoon helemaal geen reactie, behalve eentje op een parkeerkaart, om te zeggen dat ie die al heeft.
En dan hier zeker verantwoording af gaan leggen over hoe vaak die kaarten gebruikt worden?
Want het is toch nooit in de ogen van de users hier... Iedereen weet het beter en Ingrid en Djeez zitten gewoon thuis een lekker rustig voor te tv en het boeit ze niks dat ze niet bij Tyler kunnen zijn.
Werkelijk, sommige mensen hier moeten hun ogen uit hun kop schamen...

Hulp aannemen is ook een drempel die je over moet hoor... maar nee, dat bestaat dan weer niet in de ogen van de allesweters hier...
pi_65651027
quote:
Op maandag 2 februari 2009 11:57 schreef _Ingrid_ het volgende:
Natuurlijk iedereen heel erg bedankt! inet is traaaaaag

Uiteraard gaan we hoe dan ook wel heen, is alleen wat lastiger. Je bent nu zo gewend aan de auto.
Is iets met een greenwheels achtige oplossing geen idee? Of gooi het anders op een dealtje met een lokale verhuurder oid?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_65651082
quote:
Op maandag 2 februari 2009 12:00 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Yep, da's een hele luxe he Maar zonder lukt heus, wij hebben het jaaaaaaaren zonder gedaan en zouden het nu ook wel redden, maar handig is anders .

Mrien, ik snap je post niet geloof ik Hebben ze een 4 sterenabo nodig of juist niet Want 26.25 is toch gewoon de prijs?
Opmaak naar de kl*te
De laatste kolom is de reductie prijzen, dus voor kinderen volgens mij
pi_65651172
Ik zit net te denken hoe dat met de speelkamer zit. Hopelijk mag Kim daar alleen spelen. Zal het straks navragen. Of misschien kan hij wel naar Assen. Want de uitslag van de biopsie laat nog wel even op zich wachten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')