Tja sorry, ik vind het raar dat er nu niet met beide handen deze kansen worden aangegrepen. Er zijn nu meerdere mensen die ervoor kunnen zorgen dat ze naar Tyler kunnen en er komt niet alleen geen dank je wel, maar er komt gewoon helemaal geen reactie, behalve eentje op een parkeerkaart, om te zeggen dat ie die al heeft.quote:
Hoe weet je dat nou?quote:Op maandag 2 februari 2009 11:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Tja sorry, ik vind het raar dat er nu niet met beide handen deze kansen worden aangegrepen. Er zijn nu meerdere mensen die ervoor kunnen zorgen dat ze naar Tyler kunnen en er komt niet alleen geen dank je wel, maar er komt gewoon helemaal geen reactie.
Zie jij hier reacties in het topic staan dan? Nee, ik weet niet of hij PM's stuurt, maar het zou netjes zijn als hij hier ook gewoon de mensen bedankt is het niet?quote:
Kijk, dit wisten we niet eens. Als het goed is, komt maatschappelijk werk vandaag nog langs. Kunnen we dit wel ff aankaarten. Bedankt!quote:Op maandag 2 februari 2009 11:43 schreef livelink het volgende:
Djeez, via het Maatschappelijk werk van het UMCG kan je hulp vragen. Zie bijgaande folder. Er is een fonds 'Familie in de buurt'.
Veel mensen kunnen hun reis- en verblijfskosten
best zelf dragen. Maar er zijn ook
mensen die dat niet kunnen opbrengen.
Misschien nog wel voor een of twee keer,
maar niet als het weken of maanden gaat
duren. Want het kan behoorlijk in de
papieren lopen: de auto, de trein, maaltijden
en overnachtingen.
In die gevallen kan het fonds ‘Familie in de
buurt’ in de vorm van een financiële
tegemoetkoming helpen.
http://www.azg.nl/azg/store/pdf/Donatie_Fonds.pdf
Maar misschien mag Tyler toch snel naar huis en is dit allemaal even niet nodig. Ik ben benieuwd wat er uit het gesprek vanmiddag komt. Kaart het daar in ieder geval aan, als blijkt dat Tyler nog langer moet blijven.
Ja het is vast heel belangrijk om de mensen overal netjes te bedanken zodat Troel niets te zeuren heeft. Stom van me, sorry.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:46 schreef Troel het volgende:
[..]
Zie jij hier reacties in het topic staan dan? Nee, ik weet niet of hij PM's stuurt, maar het zou netjes zijn als hij hier ook gewoon de mensen bedankt is het niet?
Zelfs dan valt er genoeg te zeuren hoorquote:Op maandag 2 februari 2009 11:48 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ja het is vast heel belangrijk om de mensen overal netjes te bedanken zodat Troel niets te zeuren heeft. Stom van me, sorry.
ow hihi daar had ik dus ook op kunnen kijkenquote:Op maandag 2 februari 2009 11:50 schreef mrien het volgende:
Ik heb even gekeken via www.9292ov.nl, een enkele reis van Assen naar Groningen is 8 strippen en je doet er dan 1 uur en 3 minuten over
Kim is nog geen 4, dus die kan gratis met de bus mee
Wat een onzin zeg. Thijmen had ook zijn eigen topic en daar had niemand een probleem mee, maar in dit geval moeten we ineens gaan zeuren?quote:Op maandag 2 februari 2009 11:04 schreef Troel het volgende:
Is het niet veel handiger om nu gewoon in het babietjestopic door te gaan?
Tja, dat is in het vorige topic ook al gezegd en toen zei Djeez dat hij niet wist dat het topic er wasquote:Op maandag 2 februari 2009 11:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Thijmen had ook zijn eigen topic en daar had niemand een probleem mee, maar in dit geval moeten we ineens gaan zeuren?
Jezus, het lijkt wel alsof mensen jaloers zijn op de aandacht die een ander krijgt.
Lees het toch gewoon lekker niet als je je eraan stoort...
Ja, dat dus.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:52 schreef Brighteyes het volgende:
Jezus, het lijkt wel alsof mensen jaloers zijn op de aandacht die een ander krijgt.
Nou for the record. Djeez heeft me netjes bedankt.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Zelfs dan valt er genoeg te zeuren hoor
(Vind het gewoon jammer dat die dank je wels altijd van Ingrid afkomen, that's all).
Maar die openheid van zaken is er al een tijdje, die was er al toen er problemen waren met het krijgen van de klysma spullen voor Tyler.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:54 schreef Lois het volgende:
Ik vind dat je wel heel snel conclusies trekt Troel, geef ze even de tijd om aan deze aanbiedingen te wennen.
Er komt ook een stukje schaamte bij kijken denk ik, om dit soort openheid van zaken te geven, en om dit soort aanbiedingen te accepteren. Niet iets wat je even in een half uurtje regelt allemaal, zoiets moet ook zakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |