abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65650933
quote:
Op maandag 2 februari 2009 11:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Voor busreizen zijn er trouwens ook abonnementen, zelfs weekabonnementen, dat zal allicht goedkoper zijn.
Had de site nog open staan
Vol Reductie **
4 ster weekkaart ¤ n.v.t. ¤ 26,25
4 ster maandkaart ¤ 129,95 ¤ 85,75
4 ster jaarkaart ¤ 1299,50 ¤ 857,50
(laatste kolom is reductieprijzen)

Een weekkaart is blijkbaar niet eens mogelijk (7 zones)
pi_65650940
Zijn we nu klaar met elkaar de grond instampen en rellen? Ik vind het zo jammer dat mensen elkaar veroordelen en beoordelen terwijl dit topic bedoeld is voor een ziek klein ventje,
pi_65650943
Djeez en Ingrid, alsof zo'n ziek mannetje alleen al niet genoeg is. Maar ook nog eens problemen om gewoon even naar hem toe te kunnen..

Ik stuur ook zo een kleine bedrage op voor een abbo of strippenkaart.. Ouders moeten gewoon bij hun kind kunnen zijn!!!
Kijk maar even wat de opties zijn, en anders zie ik wel een PM verschijnen

En vooral: veel sterkte voor jullie allemaal in deze rotperiode!
  maandag 2 februari 2009 @ 11:58:39 #54
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_65650947
wie is tyler?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  † In Memoriam † maandag 2 februari 2009 @ 12:00:05 #55
43556 miss_dynastie
pi_65650989
quote:
Op maandag 2 februari 2009 11:57 schreef _Ingrid_ het volgende:
Je bent nu zo gewend aan de auto.
Yep, da's een hele luxe he Maar zonder lukt heus, wij hebben het jaaaaaaaren zonder gedaan en zouden het nu ook wel redden, maar handig is anders .

Mrien, ik snap je post niet geloof ik Hebben ze een 4 sterenabo nodig of juist niet Want 26.25 is toch gewoon de prijs?
pi_65651005
Succes Ingrid en Djeez, het is vast niet makkelijk zo!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 2 februari 2009 @ 12:00:51 #57
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65651019
quote:
Op maandag 2 februari 2009 11:43 schreef Troel het volgende:

[..]

Tja sorry, ik vind het raar dat er nu niet met beide handen deze kansen worden aangegrepen. Er zijn nu meerdere mensen die ervoor kunnen zorgen dat ze naar Tyler kunnen en er komt niet alleen geen dank je wel, maar er komt gewoon helemaal geen reactie, behalve eentje op een parkeerkaart, om te zeggen dat ie die al heeft.
En dan hier zeker verantwoording af gaan leggen over hoe vaak die kaarten gebruikt worden?
Want het is toch nooit in de ogen van de users hier... Iedereen weet het beter en Ingrid en Djeez zitten gewoon thuis een lekker rustig voor te tv en het boeit ze niks dat ze niet bij Tyler kunnen zijn.
Werkelijk, sommige mensen hier moeten hun ogen uit hun kop schamen...

Hulp aannemen is ook een drempel die je over moet hoor... maar nee, dat bestaat dan weer niet in de ogen van de allesweters hier...
pi_65651027
quote:
Op maandag 2 februari 2009 11:57 schreef _Ingrid_ het volgende:
Natuurlijk iedereen heel erg bedankt! inet is traaaaaag

Uiteraard gaan we hoe dan ook wel heen, is alleen wat lastiger. Je bent nu zo gewend aan de auto.
Is iets met een greenwheels achtige oplossing geen idee? Of gooi het anders op een dealtje met een lokale verhuurder oid?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_65651082
quote:
Op maandag 2 februari 2009 12:00 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Yep, da's een hele luxe he Maar zonder lukt heus, wij hebben het jaaaaaaaren zonder gedaan en zouden het nu ook wel redden, maar handig is anders .

Mrien, ik snap je post niet geloof ik Hebben ze een 4 sterenabo nodig of juist niet Want 26.25 is toch gewoon de prijs?
Opmaak naar de kl*te
De laatste kolom is de reductie prijzen, dus voor kinderen volgens mij
pi_65651172
Ik zit net te denken hoe dat met de speelkamer zit. Hopelijk mag Kim daar alleen spelen. Zal het straks navragen. Of misschien kan hij wel naar Assen. Want de uitslag van de biopsie laat nog wel even op zich wachten.
  maandag 2 februari 2009 @ 12:04:52 #61
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65651179
quote:
Op maandag 2 februari 2009 11:53 schreef Troel het volgende:

[..]

Tja, dat is in het vorige topic ook al gezegd en toen zei Djeez dat hij niet wist dat het topic er was Ga je nu ook nog even zo'n reactie naar dutchie geven dan?
Ja, ga daar ook nog even over lopen zeiken. Nu meten we zeker weer met 2 maten. Zie ik je zo in het mod-topic voor die discussie?
Ik dacht dat het na het vorige topic wel duidelijk was dat een eigen topic geen probleem was.

Voor jouw informatie, en ik lijk wel achterlijk dat ik me ga verantwoorden ook. Ik ahd exact dezelfde reactie voor Dutch klaar staan, alleen was dat een dag na het posten en ik zag dat er al een aantal reacties geweest waren en het topic was gewoon weer on-topic verder gegaan. Toen heb ik er als mod voor gekozen om die opmerking dus niet te maken omdat ik niet d ehele discussie opnieuw op wilde rakelen.
Kan dat je goedkeuring wegdragen????
  † In Memoriam † maandag 2 februari 2009 @ 12:05:25 #62
43556 miss_dynastie
pi_65651210
quote:
Op maandag 2 februari 2009 12:02 schreef mrien het volgende:

[..]

Opmaak naar de kl*te
De laatste kolom is de reductie prijzen, dus voor kinderen volgens mij
Oh ja, zou kunnen, zo had ik het niet gelezen omdat het begrip reductie nergens was uitgelegd, maar nu je het zegt
pi_65651211
quote:
Op maandag 2 februari 2009 11:56 schreef Troel het volgende:

[..]

Maar die openheid van zaken is er al een tijdje, die was er al toen er problemen waren met het krijgen van de klysma spullen voor Tyler.
Openheid van zaken? Dat zijn kreten die bij de bouwfraude horen, of een kamerdebat oid, dit gaat over wat het beste voor die kleine is, en hoe mensen daar aan bij kunnen dragen met advies/strippenkaarten/weetikwat..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_65651276
quote:
Op maandag 2 februari 2009 12:04 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik zit net te denken hoe dat met de speelkamer zit. Hopelijk mag Kim daar alleen spelen. Zal het straks navragen. Of misschien kan hij wel naar Assen. Want de uitslag van de biopsie laat nog wel even op zich wachten.
Dat zou natuurlijk het mooiste zijn, maar qua neonatale zorg loopt Groningen natuurlijk wel een stuk voor.. Maar goed, leg het eens voor aan de artsen, je weet maar nooit..
pi_65651332
Ingrid, vraag het vanmiddag allemaal even na en dan kunnen we altijd nog wat toesturen mocht Tyler nog in Groningen moeten blijven.
Is er eigenlijk al duidelijk of hij die speciale voeding moet blijven krijgen straks? Anders kunnen de artsen misschien al de indicatie afgeven zodat de verzekering toestemming kan geven (gezien de tijd dat het duurt voor de andere indicatie)
Geniet straks lekker van je mannetje
  maandag 2 februari 2009 @ 12:12:14 #66
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65651443
*klaar is*
Ingrid en Djeez, ik hoop dat Tyler snel naar Assen kan zodat je niet meer met het hele vervoersprobleem zit.
Ook ik wil graag een strippenkaart opsturen hoor, als dat kan helpen! Ik meen het serieus, ik hoef ook geen publiekelijk bedankje. Je adres in mijn PM is genoeg.
pi_65651490
En als Tyler dan in Assen ligt? Kunnen jullie er dan wel makkelijk heen?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 2 februari 2009 @ 12:15:22 #68
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65651552
quote:
Op maandag 2 februari 2009 12:13 schreef Ticootje het volgende:
En als Tyler dan in Assen ligt? Kunnen jullie er dan wel makkelijk heen?
Wat denk je nou zelf?
En trouwens doet dat er wat toe? Ben jij van de 'ga je wel vaak genoeg naar je kind toe'-politie?

Echt serieus, wat denken mensen hier wel niet van zichzelf? Mijn bek valt open hoor...
pi_65651576
Ingrid en Djeez hopelijk komt er snel een oplossing zodat jullie gewoon lekker met Kim naar Tyler kunnen blijven gaan. Dat is goed voor jullie en voor de kleine man.

Met alle liefde wil ik meebetalen dmv een strippenkaart hoor. Laat maar weten als jullie eruit zijn en dan draag ik graag bij. Jullie hebben nu al genoeg aan jullie hoofd om je daar ook nog druk over te moeten maken!

O ja en wat een gezeur over al dan niet bedanken zeg. Alsof je niet gewoon al weet dat ze enorm blij zijn als ze Tyler kunnen zien.
pi_65651647
mrien, dat is nog niet duidelijk. Maar moet het wel, dan willen we inderdaad meteen de machtiging hebben en sturen die aangetekend op.

Lief de strippenkaart aanbiedingen!

Tico, in Assen kan ik desnoods op de fiets heen. Zo'n 45 min fietsen.Anders met de bus.
pi_65651785
quote:
Op maandag 2 februari 2009 12:12 schreef Brighteyes het volgende:
*klaar is*
Ingrid en Djeez, ik hoop dat Tyler snel naar Assen kan zodat je niet meer met het hele vervoersprobleem zit.
Ook ik wil graag een strippenkaart opsturen hoor, als dat kan helpen! Ik meen het serieus, ik hoef ook geen publiekelijk bedankje. Je adres in mijn PM is genoeg.

Ik wil ook heel graag een bijdrage doen. Dus als het nodig is, dan zie ik ook graag een pm verschijnen.

Ik wil even zeggen dat ik juist vind dat ze het heel goed doen, ondanks alle ellende die ze hebben gaan ze toch door. En vechten ze voor hun kinderen.
pi_65651944
Mijn hemel... *diepe, diepe zucht*... wat een gezeik zeg. Ongelofelijk triest.

Ingrid en Djeez, laat maar weten als ik iets kan bijdragen in de vorm van een strippenkaart of een bijdrage in vervoerskosten op een andere manier. En om BE te quoten:
quote:
Op maandag 2 februari 2009 12:12 schreef Brighteyes het volgende:
Ik meen het serieus, ik hoef ook geen publiekelijk bedankje. Je adres in mijn PM is genoeg.
Doen!
pi_65652024
Ingrid en Djeez ik wil jullie gewoon even sterkte wensen. Tis ook wat allemaal. En neem lekker alle hulp aan die andere fokkers jullie aanbieden. Niet voor schamen maar gewoon doen. Iedereen zit wel eens in een situatie dat je hulp van een ander aan moet nemem. Ben je echt niet minder om ofzo. Geniet er gewoon van dat zoveel mensen jullie willen helpen
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_65652044
is de greenwheels misschien geen optie voor jullie? je bent geloof ik 15 euro per maand kwijt aan abonnements kosten en betaalt daar naast het aantal km's en de benzine. Je moet alleen wel iemand hebben die borg wil staan voor de 225 borgkosten.
pi_65652076
quote:
Op maandag 2 februari 2009 12:25 schreef owlet het volgende:
Mijn hemel... *diepe, diepe zucht*... wat een gezeik zeg. Ongelofelijk triest.

Ingrid en Djeez, laat maar weten als ik iets kan bijdragen in de vorm van een strippenkaart of een bijdrage in vervoerskosten op een andere manier. En om BE te quoten:
[..]

Doen!
Voor mij geld hetzelfde..
Verder heel veel sterkte
  Redactie Frontpage maandag 2 februari 2009 @ 12:35:11 #76
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_65652271
quote:
Op maandag 2 februari 2009 12:28 schreef Faja-Lobi het volgende:
is de greenwheels misschien geen optie voor jullie? je bent geloof ik 15 euro per maand kwijt aan abonnements kosten en betaalt daar naast het aantal km's en de benzine. Je moet alleen wel iemand hebben die borg wil staan voor de 225 borgkosten.
Ik ben aan het kijken of ik van mijn vakantiegeld een oud brikkie kan kopen. Zo'n auto die ik nu heb geleend zou ik kunnen betalen van mijn vakantiegeld. Is ook goedkoop in belasting (205'je) en verbruik.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_65652422
probleem is alleen daarmee dat je dan met pech of stukken onderdelen weer helemaal nergens bent. Zo een greenwheels kan je pakken indien nodig en mocht er iets aan mankeren (buiten jou schuld om) dan wordt dat opgelost. Kortom met zo een gehuurde auto zit je niet gelijk zonder in geval van pech.
  maandag 2 februari 2009 @ 12:39:34 #78
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_65652444
Mooi, de biopsie achter de rug! En nu de uitslag. Jammer dat dat nog zo lang duurt zeg. Hebben ze de mogelijkheid van een tijdelijk stoma al aan jullie voorgelegd? Als het Hirschsprung blijkt te zijn moet ie waarschijnlijk toch weer geopereerd worden en tijdens die operatie kan het stoma dan meteen weer worden opgeheven. Dan ben je ook van het spoelen af, en de dure spullen die je daarvoor nodig hebt.

Belangrijkste is gewoon dat ie in goede handen is, en dat is gelukkig zo.
En voor al die andere zaken wordt vast nog wel een oplossing gevonden. En misschien kan ie inderdaad wel naar Assen, dat zou fijn zijn zeg!!

Heel veel sterkte met die zenuwentijd die 'wachten op de uitslag' heet.
En Ingrid, goed voor jezelf blijven zorgen hoor!!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_65652478
quote:
Op maandag 2 februari 2009 12:35 schreef Djeez het volgende:

[..]

Ik ben aan het kijken of ik van mijn vakantiegeld een oud brikkie kan kopen. Zo'n auto die ik nu heb geleend zou ik kunnen betalen van mijn vakantiegeld. Is ook goedkoop in belasting (205'je) en verbruik.
Neem je dan wel ANWB er bij? Zou sneu zijn als je je verheugd om die kleine te zien, en je vervolgens langs de snelweg staat te blauwbekken.. Overigens wil ik ook wel een strippenkaart doneren, echter wel anoniem, kan dat?
  Redactie Frontpage maandag 2 februari 2009 @ 12:42:26 #80
3926 crew  Djeez
pi_65652552
Mijn goed bevriende collega repareert zijn auto's allemaal zelf, en is zeer handig. Vooral zo'n 205 zit weinig techniek aan, en hij wil een eventuele van mij ook wel onderhouden.
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_65652633
Mijn vader onderhield ook altijd auto's en het is geen kwestie van onderhoud plegen maar onderdelen vervangen waar het in de papieren loopt qua financieen. Laatst moest ik een aantal nieuwe banden kopen, dan ben je ook weer wat tientjes (minimaal) lichter. En naar wat ik begrijp hebben jullie het niet zo heel breed. Ik probeer alleen maar mee te denken hoor.
pi_65652641
quote:
Op maandag 2 februari 2009 12:42 schreef Djeez het volgende:
Mijn goed bevriende collega repareert zijn auto's allemaal zelf, en is zeer handig. Vooral zo'n 205 zit weinig techniek aan, en hij wil een eventuele van mij ook wel onderhouden.
Zelfs mijn zwager de loodgieter kan er een nieuwe startmotor in zetten, dus inderdaad, ze zijn erg low-tech.. Nog een voordeel, er zijn veel gereviseerde/sloop onderdelen voor te krijgen, en als je maar iemand hebt die eea er op/aan/in kan schroeven zou het nog wel es een idee kunnen zijn ook..
pi_65652687
je hoeft er niet bijster intelligent en auto techniek voor te hebben gestudeerd maar je kan dan nog prima een auto in elkaar flansen je zal wel de onderdelen moeten kunnen bekostigen.
  maandag 2 februari 2009 @ 12:48:48 #84
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65652766
Pssst... zullen we dit topic dan wel gewoon gebruiken voor updates over Tyler en iets minder over OV en oplossing en al helemaal niet over het bouwen en opknappen van auto's?

En dit is gewoon normaal, lief en niet streng bedoeld he!
pi_65652774
Maar dat zal dan pas eind mei zijn denk ik. Straks aan mijn vader vragen wat de plannen zijn voor de avonden. Misschien valt het mee. En misschien kan hij soms overdag mee, als hij niet hoeft te werken.
Ik hoop maar dat hij eerst naar Assen kan. Nu wordt er verder niks gedaan. Eerst de uitslag afwachten. Tijdelijk stoma zullen we eens vragen. Nu tandjes poetsen en dan gaan we.
  Redactie Frontpage maandag 2 februari 2009 @ 12:52:04 #86
3926 crew  Djeez
pi_65652867
We gaan nu naar Tyler toe, tot straks!
  maandag 2 februari 2009 @ 13:02:27 #87
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65653217
Veel plezier!
Klinkt mss wat stom en wat erg hiephiephoera, maar ik bedoel eigenlijk 'geniet van elkaar' hopelijk is hij een beetje goed te pas enzo.
pi_65653263
Fijn dat de biopsie achter de rug is! Ik hoop dat Tyler snel naar Assen mag!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_65653703
Ingrid en Djeez, heel veel sterkte met wachten en het oplossen van alle andere praktische zaken. Hopelijk komt er snel een uitslag en kan Tyler naar Assen.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_65653758
quote:
Op maandag 2 februari 2009 12:15 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Wat denk je nou zelf?
En trouwens doet dat er wat toe? Ben jij van de 'ga je wel vaak genoeg naar je kind toe'-politie?

Echt serieus, wat denken mensen hier wel niet van zichzelf? Mijn bek valt open hoor...
Zo en ander reageer je ff normaal!! Ik vraag het toch gewoon.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 2 februari 2009 @ 13:21:59 #91
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_65653922
SSsssssst.. Tico.. Kalm maar.
Iedereen viel nogal over van alles en niks en BE zat nog ff in haar heerlijke hormonster-rol.

Ik denk dat BE nu zelf ook wel ziet dat je het niet zó bedoelde.

Djeez en Ingrid ik zei het net ook al: een HEEEEEEEEEEEEEEEEEELE DIKKE

en BE ook een
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_65653930
Djeez, pass eens je bankrekening nr in een PM ofzo.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2009 13:23:28 ]
pi_65654044
quote:
Op maandag 2 februari 2009 12:25 schreef owlet het volgende:

Ingrid en Djeez, laat maar weten als ik iets kan bijdragen in de vorm van een strippenkaart of een bijdrage in vervoerskosten op een andere manier.

Zelfde hier
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  maandag 2 februari 2009 @ 13:26:04 #94
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65654061
quote:
Op maandag 2 februari 2009 13:16 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Zo en ander reageer je ff normaal!! Ik vraag het toch gewoon.
Ja hoor, en jij had roosjes en bloemetjes om je post heen staan.
Zeker gezien je eerdere edit en het verloop van dit topic kon ik me niet aan de indruk ontrekken dat het niet zomaar een neutrale vraag was.
Blijbaar wel dus. Fijn!
  maandag 2 februari 2009 @ 13:27:40 #95
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_65654117
quote:
Op maandag 2 februari 2009 12:04 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja, ga daar ook nog even over lopen zeiken. Nu meten we zeker weer met 2 maten. Zie ik je zo in het mod-topic voor die discussie?
Ik dacht dat het na het vorige topic wel duidelijk was dat een eigen topic geen probleem was.

Voor jouw informatie, en ik lijk wel achterlijk dat ik me ga verantwoorden ook. Ik ahd exact dezelfde reactie voor Dutch klaar staan, alleen was dat een dag na het posten en ik zag dat er al een aantal reacties geweest waren en het topic was gewoon weer on-topic verder gegaan. Toen heb ik er als mod voor gekozen om die opmerking dus niet te maken omdat ik niet d ehele discussie opnieuw op wilde rakelen.
Kan dat je goedkeuring wegdragen????
Lees je pm.

En voor de goede orde; misschien was mijn opmerking niet helemaal tactisch. Maar sjongejonge, kunnen we daar alsjeblieft overheen stappen? Bix haar respons kwam het meeste overeen waarom ik dat gepost had; oud mod-bloed dat omhoog kroop. Dat zal dan wel gevoelloos zijn geweest van mij. Sorry daarvoor, maar ik baal ervan dat dit me nu op deze vervelende manier achtervolgt. Gewoon omdat ik me niet kan vinden in de suggesties waarom ik dit gepost zou hebben.
Niet voor mij gaan denken mensen, dat doe ik zelf wel.

[ Bericht 20% gewijzigd door dutchie op 02-02-2009 13:35:06 ]
Als je niet lacht, ben je dood.
  † In Memoriam † maandag 2 februari 2009 @ 13:28:07 #96
43556 miss_dynastie
pi_65654131
quote:
Op maandag 2 februari 2009 13:22 schreef Scorpie het volgende:
Djeez, pass eens je bankrekening nr in een PM ofzo.
Ik zou echt heel erg oppassen met goedbedoelde geldgiften op de bankrekening van iemand in de schuldsanering. Daar schijnen haken en ogen aan te zitten.
  maandag 2 februari 2009 @ 13:30:16 #97
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_65654188
En ontopic:
Djeez en Ingrid, ik hoop dat jullie lekker kunnen knuffelen met Tyler.
Ingrid heb je die tip van Lishe met die hydrofiel-luier opgepikt?
Als je niet lacht, ben je dood.
  maandag 2 februari 2009 @ 13:31:31 #98
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_65654231
Ingrid en Djeez, ik zie dit topic nu pas
Wat zou 't ontzettend fijn zijn als Tyler snel naar Assen kan
Hoop dat 't snel gebeurt!
(Un)masking for the greater good.
pi_65654385
quote:
Op maandag 2 februari 2009 13:28 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik zou echt heel erg oppassen met goedbedoelde geldgiften op de bankrekening van iemand in de schuldsanering. Daar schijnen haken en ogen aan te zitten.
Ow? Wist ik helemaal niet. Dan krijgt hij het in een envelop, van een anonieme afzender.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2009 13:36:33 ]
pi_65654502
quote:
Op maandag 2 februari 2009 13:28 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Hoei ja, dat is wel iets.. Naja, dat is aan hun om, indien het zover zal moeten komen, aan te geven lijkt me. Laten we gewoon hopen dat alles snel goedkomt met iedereen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')