Niet raar. Juist logisch. Tijd om goed te kunnen binden hebben jullie niet gehad. Nu jullie meer grip hebben op de zaak/ weten wat er met Tyler is en hoe de behandeling gaat lopen, kun je ook open staan voor die gevoelens. Dus echt niet raar.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:14 schreef _Ingrid_ het volgende:
-knip-
We beginnen allebei nu echt het idee te krijgen dat hij echt "van ons is". Klinkt misschien raar zo.

.
.

.
.

inderdaad op de slang letten, maar je kan bv een schroefje boven je bed in de muur draaien voor de zak of als dat niet mogelijk is creatief zijn met een kleerhanger en de zak daar aan hangen zodat de zak hoger ligt dan Tyler.  Of simpelweg je bed een stukje verplaatsen zodat het standaardje er achterpast. Maar daar vinden jullie vast wel op
 inderdaad op de slang letten, maar je kan bv een schroefje boven je bed in de muur draaien voor de zak of als dat niet mogelijk is creatief zijn met een kleerhanger en de zak daar aan hangen zodat de zak hoger ligt dan Tyler.  Of simpelweg je bed een stukje verplaatsen zodat het standaardje er achterpast. Maar daar vinden jullie vast wel op 
 hij ziet er echt al een heel stuk beter uit dan op de vorigen hoor!
 hij ziet er echt al een heel stuk beter uit dan op de vorigen hoor!

Oh gelukkig maar! Je kunt wel merken he dat we er nog geen verstand van hebben.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:01 schreef p_iglet het volgende:
Ingrid met continue sondevoeding kun je prima samen in bed kruipen hoor!! (zou alleen geen nachten samen gaan slapen) Alleen ff uitkijken hoe de slang loopt. Maar continue sondevoeding wil niet zeggen dat je niet veel met je ventje kan knuffelen, rondlopen etc. Je moet alleen altijd een tasje en een slangetje mee

Hebben we al veel gedaan. Ben benieuwd hoe "onze" pomp eruit ziet. Gaan we morgen of overmorgen bekijken. Hopelijk kunnen mijn ouders dan 's middags weer een paar uur op Kim passen. En misschien gaan we dan 's morgens met Kim eventjes heen.
 Hebben we al veel gedaan. Ben benieuwd hoe "onze" pomp eruit ziet. Gaan we morgen of overmorgen bekijken. Hopelijk kunnen mijn ouders dan 's middags weer een paar uur op Kim passen. En misschien gaan we dan 's morgens met Kim eventjes heen.

, wat een geweldige lach. Volgens mij voelt hij zich ook prettiger in Assen.
 , wat een geweldige lach. Volgens mij voelt hij zich ook prettiger in Assen.

Surveillance-Fiets

Surveillance-Fiets

Hoho, gewoon drinken kon hij al he.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:57 schreef Moonah het volgende:
Zeg Tyler, het moet niet gekker worden he knul? Gewoon drinken en gewoon poepen....
Fijn hoor!

Ach ja, in plaats van zijn eerste lachje, zijn eerste strontluier. Weer eens wat anders.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nja toch fijn dat de eerste keer bij jullie was!

No shit?!?!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:05 schreef _Ingrid_ het volgende:
Vandaag heeft hij zomaar ineens voor het eerst spontaan gepoept!
En hij heeft ineens geen sondevoeding meer. Hij krijgt nu flesjes van 100cc. Mochten die niet op gaan, of hij spuugt heel wat uit, dan gaan ze de rest via de sonde geven.
Wij vinden het wel heel snel gaan zo. En hopen maar dat het allemaal goed gaat. Vandaag was hij wat afgevallen. Maar ze houden het goed in de gaten.

Vanavond gaan we saampjes met de bus heen. Mijn vader en zusje passen op Kim.
 Vanavond gaan we saampjes met de bus heen. Mijn vader en zusje passen op Kim. 

Lief!quote:Op maandag 16 februari 2009 14:03 schreef MeNicole het volgende:
Tis dat jullie niet echt in de buurt wonen anders had ik Kim met liefde opgevangen hier!!

Klinkt goedquote:Op maandag 16 februari 2009 21:35 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hij heeft heel veel gelachen en geluidjes gemaakt vandaag.
Iets aangekomen. En weinig gespuugd.

Rewimo

Rewimo

Je moet die 3 weken bij de normale 6 optellen en dan doet hij het keurig
 Je moet die 3 weken bij de normale 6 optellen en dan doet hij het keurig 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |