abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65979283
Je kan ook een kleine tut bij jullie in bed nemen en die aan hem geven, op die manier heeft hij en een knuffel en zijn jullie dichtbij.
  donderdag 12 februari 2009 @ 12:54:15 #152
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_65982638
Ik heb net even het hele topic doorgelezen. Jeetje wat een vreselijke periode hebben jullie achter de rug. Hopelijk gaat het nu goed in Assen en mag hij voor of net na het weekend lekker naar huis. Heel veel succes en een dikke knuffel
Make love, not war ☮
pi_66001316
Wat een fijne berichten allemaal
hier kommt die Sonne!
alias Idril-2, alias anneVi
  donderdag 12 februari 2009 @ 21:45:12 #154
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_66002363
Tyler eindelijk in Assen, wat goed zeg!
Die foto's, het is nog zo'n klein poppetje.
Jongens, ik ben echt blij voor jullie.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_66003553
Hij mag deze week zeker nog niet naar huis. Ik denk volgende week ook nog niet.
Maar ... hij heeft sinds vanmiddag 70cc in zijn flesje en de rest sondevoeding continu.
Kijken hoe dat gaat, of hij dat nu al aankan. Gezien hij in umcg op 35cc zat.

Ik had pittig gesprek met de psych. Daarna naar Tyler. heb ik hem de rest van de fles gegeven.
En later kwam Djeez. Hij heeft voor het eerst bewust naar ons gelachen! Zo lief! En later ook met geluid. Straks eens kijken of dat gelukt is om op de foto te krijgen.
En we hebben hem gespoeld, met een mega lange canule. De korte die wij hebben, hebben ze neit op voorraad. Wel ff wennen, maar ging prima.
We beginnen allebei nu echt het idee te krijgen dat hij echt "van ons is". Klinkt misschien raar zo.
pi_66003764
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 22:14 schreef _Ingrid_ het volgende:
-knip-
We beginnen allebei nu echt het idee te krijgen dat hij echt "van ons is". Klinkt misschien raar zo.
Niet raar. Juist logisch. Tijd om goed te kunnen binden hebben jullie niet gehad. Nu jullie meer grip hebben op de zaak/ weten wat er met Tyler is en hoe de behandeling gaat lopen, kun je ook open staan voor die gevoelens. Dus echt niet raar.

Goed dat je met psych hebt gesproken.
  donderdag 12 februari 2009 @ 22:20:13 #157
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_66003812
Nee hoor, is niet raar. Je wordt zo ontzettend geleefd als je kind ziek is. En vaak gaan de ontwikkelingen sneller dan jij (jullie) ze geestelijk bij kunnen houden, en komt er zo ontzettend veel info op je af.

Ik weet nog dat ik me heel schuldig voelde omdat ik niet kon horen dat het mijn baby was die huilde, er huilde er altijd wel 1 op de neo, maar ik wist echt niet of het de mijne was of een ander kindje... Heel rot vond ik dat.
En idd, op een gegeven moment valt ergens dat kwartje, dat dit toch echt jouw kindje is .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  donderdag 12 februari 2009 @ 22:23:49 #158
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_66003955
En binden, het is niet zo dat nu de tijd voorbij is om je te hechten aan je kind of vice versa hè? Wat ik je wel kan aanraden is als Tyler weer thuis is toch een dag (of twee) met hem in bed te kruipen. Desnoods in het weekend als het niet anders kan, maar probeer iets in te halen van alle "gemiste" tijd.

Dát is ook goed voor de hechting, voor jou en voor hem .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  Redactie Frontpage donderdag 12 februari 2009 @ 23:11:35 #159
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_66005531
Het bewijs, hij kan lachen!

En ja, hij krijgt ook spekbeentjes...

Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_66005723
Ow wat een lief manneke
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_66005776
Tyler
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_66006432
Lief he! en wat is het lastig een foto te maken van een lachende Tyler zeg! Maar heel fijn dat we het allebei hebben gezien en later gehoord. Moet je nagaan. Hij is bijna 9 weken en nu pas zien we zijn 1e lachje.

Leah samen in bed kruipen is met de continu sondevoeding wat lastig denk ik. Maar op zich wel een goed idee. En anders lekker lang op schoot knuffelen. Morgen heb ik geregeld dat Kim wordt opgehaald door mijn vader. Ze moet van 13.00-15.00 naar psz. Dan ga ik als ik haar heb gebracht nog even de laatste boodschappen doen en dan naar Tyler. Waar Djeez dan rond 17.30 komt. En papa haalt ons dan om 19.00 weer op.
pi_66007195
Ingrid met continue sondevoeding kun je prima samen in bed kruipen hoor!! (zou alleen geen nachten samen gaan slapen) Alleen ff uitkijken hoe de slang loopt. Maar continue sondevoeding wil niet zeggen dat je niet veel met je ventje kan knuffelen, rondlopen etc. Je moet alleen altijd een tasje en een slangetje mee
  vrijdag 13 februari 2009 @ 09:43:33 #164
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_66011524
Over het samen in bed kruipen, zoals hierboven al gezegd werd kan dat best hoor inderdaad op de slang letten, maar je kan bv een schroefje boven je bed in de muur draaien voor de zak of als dat niet mogelijk is creatief zijn met een kleerhanger en de zak daar aan hangen zodat de zak hoger ligt dan Tyler. Of simpelweg je bed een stukje verplaatsen zodat het standaardje er achterpast. Maar daar vinden jullie vast wel op
Oh en de foto's hij ziet er echt al een heel stuk beter uit dan op de vorigen hoor!
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_66011720
Een lachende Tyler
  vrijdag 13 februari 2009 @ 10:18:45 #166
144006 chacama
Ondernemend!
pi_66012510
wat een heerlijke lach.
pi_66015014
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 00:01 schreef p_iglet het volgende:
Ingrid met continue sondevoeding kun je prima samen in bed kruipen hoor!! (zou alleen geen nachten samen gaan slapen) Alleen ff uitkijken hoe de slang loopt. Maar continue sondevoeding wil niet zeggen dat je niet veel met je ventje kan knuffelen, rondlopen etc. Je moet alleen altijd een tasje en een slangetje mee
Oh gelukkig maar! Je kunt wel merken he dat we er nog geen verstand van hebben.
Wel jammer dat hij niet meer tussen ons in kan slapen. Maar we wilden toch al langzaam overgaan naar zijn bed. Nu dus versneld.
Het knuffelen komt wel goed. Hebben we al veel gedaan. Ben benieuwd hoe "onze" pomp eruit ziet. Gaan we morgen of overmorgen bekijken. Hopelijk kunnen mijn ouders dan 's middags weer een paar uur op Kim passen. En misschien gaan we dan 's morgens met Kim eventjes heen.
pi_66018410
Wat fijn dat je nu een stuk makkelijker naar Tyler toe kan!
En wat een lieve lach
  vrijdag 13 februari 2009 @ 18:01:42 #169
193759 BartUlft
Working on a dream
pi_66029034
Fijn om te lezen dat het goed gaat met Tyler, leuke foto's ook!
pi_66037431
Vanmiddag hadden ze de flesjes ineens opgehoogd naar 80cc. Terwijl hij in Groningen nog op 35cc zat. Wel erg snel vinden wij. Hij was erg onrustig en moest een paar keer spugen. We hebben het aangekaart en ze houden het in de gaten. Mocht het zo doorgaan, dan komt er weer minder in de fles. Hij was ook bekaf na de fles, viel als een blok in slaap.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 21:58:03 #171
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_66037817
Tyler , wat een geweldige lach. Volgens mij voelt hij zich ook prettiger in Assen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 10:53:57 #172
180451 Volpez
Volpes pilum mutat, non mores!
pi_66048954
Wat een poppetje!
Zij die spreken weten niet, zij die weten spreken niet.
pi_66063683
Vandaag heeft hij zomaar ineens voor het eerst spontaan gepoept!
En hij heeft ineens geen sondevoeding meer. Hij krijgt nu flesjes van 100cc. Mochten die niet op gaan, of hij spuugt heel wat uit, dan gaan ze de rest via de sonde geven.
Wij vinden het wel heel snel gaan zo. En hopen maar dat het allemaal goed gaat. Vandaag was hij wat afgevallen. Maar ze houden het goed in de gaten.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 20:51:56 #174
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_66065477
Wow Ingrid, wat een overwachtige wending. Maar wel een hele mooie, hopelijk zet het door zo!
... ♥ ik mis je ♥
  zaterdag 14 februari 2009 @ 21:57:22 #175
11682 Moonah
Jolie femme
pi_66067615
Zeg Tyler, het moet niet gekker worden he knul? Gewoon drinken en gewoon poepen....

Fijn hoor!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  Redactie Frontpage zaterdag 14 februari 2009 @ 22:02:20 #176
3926 crew  Djeez
pi_66067755
JA, dat poepen was een heel vreemde gewaarwording. Hij zat net bij me op schoot, en ik hoorde een harde knal en een geweldige drukgolf tegen mijn buik. Enkele seconden later kwam er een onwelriekende geur mijn neusgaten binnen. We besloten toch maar even te kijken en ja hoor, meneer had gepoept!

Een zachte, fluorescerend gele brij zat er in zijn luiertje. Echt bizar, nimmer hadden wij een poepluier bij hem verschoond. Maar goed, eens moest de eerste keer zijn. Hopelijk zullen er nog vele volgen....
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  PR/Manusje van alles zaterdag 14 februari 2009 @ 22:11:59 #177
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_66068036
Nja toch fijn dat de eerste keer bij jullie was!
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_66068119
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 21:57 schreef Moonah het volgende:
Zeg Tyler, het moet niet gekker worden he knul? Gewoon drinken en gewoon poepen....

Fijn hoor!
Hoho, gewoon drinken kon hij al he.
pi_66069293
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 22:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nja toch fijn dat de eerste keer bij jullie was!
Ach ja, in plaats van zijn eerste lachje, zijn eerste strontluier. Weer eens wat anders.
pi_66076728
Wat een vooruitgang zeg!
pi_66110930
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 20:05 schreef _Ingrid_ het volgende:
Vandaag heeft hij zomaar ineens voor het eerst spontaan gepoept!
En hij heeft ineens geen sondevoeding meer. Hij krijgt nu flesjes van 100cc. Mochten die niet op gaan, of hij spuugt heel wat uit, dan gaan ze de rest via de sonde geven.
Wij vinden het wel heel snel gaan zo. En hopen maar dat het allemaal goed gaat. Vandaag was hij wat afgevallen. Maar ze houden het goed in de gaten.
No shit?!?!

Wehee, die tyler!! Leuk valentijnscadeau ook..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_66111104
Wat super van Tyler
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 16 februari 2009 @ 11:55:37 #183
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_66114400
Goedzo Tyler!
pi_66117170
Vanavond gaan we saampjes met de bus heen. Mijn vader en zusje passen op Kim.
Morgen gaat Kim mee. En woensdag en donderdag probeer ik oppas te regelen. Want woensdag 15.00 gesprek met de kinderarts en daarna moet ik naar de gyn. En donderdag weer gesprek met de psych.
pi_66118062
Tis dat jullie niet echt in de buurt wonen anders had ik Kim met liefde opgevangen hier!!
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_66122232
quote:
Op maandag 16 februari 2009 14:03 schreef MeNicole het volgende:
Tis dat jullie niet echt in de buurt wonen anders had ik Kim met liefde opgevangen hier!!
Lief!
Ik ga proberen of mijn vriendin 1x kan oppassen, (zag dat onze bus doorgaat naar haar wijk, dus kan haar brengen met bus) en mijn ouders of zusje de andere dag.
Vanavond hoop ik duidelijkheid te hebben.
pi_66137308
Hij heeft heel veel gelachen en geluidjes gemaakt vandaag.
Iets aangekomen. En weinig gespuugd.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 16 februari 2009 @ 21:35:54 #188
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66137354
Fijn dat het zo lekker met je kerel gaat Ingrid
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_66143209
quote:
Op maandag 16 februari 2009 21:35 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hij heeft heel veel gelachen en geluidjes gemaakt vandaag.
Iets aangekomen. En weinig gespuugd.
Klinkt goed
  dinsdag 17 februari 2009 @ 10:48:21 #190
144006 chacama
Ondernemend!
pi_66151550
Dat zijn goede berichten!
pi_66160039
Wat fijn dat hij veel gelachen heeft zeg! Leuk om te zien
Is er enig zicht op wanneer hij naar huis zou mogen? Omdat hij nu tenslotte ook geen sondevoeding meer krijgt (toch?)
pi_66162876
Morgen hebben we een gesprek met de kinderarts. Zullen we dan wel horen denk ik.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 17 februari 2009 @ 16:19:02 #193
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_66163664
Ingrid, een lachje met 9 weken is prachtig op tijd als hij 3 weken te vroeg is geboren Je moet die 3 weken bij de normale 6 optellen en dan doet hij het keurig

En die poepluier is ook goed nieuws! Fijn dat jullie nu makkelijker naar hem toe kunnen. Assen klinkt een stuk gezelliger
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_66165292
Eindelijk wat lichtpuntjes!! Hopelijk zet deze lijn zich voort. Sterk mannetje
  dinsdag 17 februari 2009 @ 17:03:51 #195
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_66165555
Wat heerlijk dat het zoveel beter gaat met Tyler

* Natalie is blij voor Ingrid en Djeez (en voor Kim natuurlijk ook)
(Un)masking for the greater good.
pi_66179804
Wat fijn dat het de goede kant op gaat met Tyler! Mooi mannetje!
pi_66210837
Wat fijn dat er vooruitgang inzit.

Hoe was het vandaag met de kinderarts?
  Redactie Frontpage woensdag 18 februari 2009 @ 21:35:09 #198
3926 crew  Djeez
pi_66213920
We hebben vandaag eindelijk maar toch de kinderarts weten te spreken. We waren beiden even voor drieën bij Tyler, want om drie uur zouden we een afspraak hebben. Door twee spoedgevallen liep dit helaas uit tot half vijf, maar goed. Uiteindelijk een half uur met haar gepraat.

Het gaat goed met Tyler, ze is tevreden. Hij heeft zelfs geen slangetje meer in de neus, alle voeding komt nu via zijn mond naar binnen. Hij groeit ook nog steeds goed.

Echter, de kinderarts laat hem pas gaan als hij de stijgende lijn voortzet. Dus als hij dagelijks aankomt en niet meer spuugt. Ook heeft ze haar twijfels of wij het wel aankunnen. Wij zouden volgens de verpleging te weinig tijd met Tyler doorbrengen. Ik heb gezegd dat we alleen 's avonds kunnen, omdat we Kim ook niet te kort willen doen. Zodoende kunnen we alleen 's avonds tussen 17 en 19.00 uur.

Volgens haar hebben we dan ook nog geen band met hem opgebouwd. Ik zei dat dit juist logisch is, omdat hij niet thuis is. Pas als hij thuis is, kunnen wij hem vertroetelen en veel knuffelen, en samen met Kim er voor hem zijn. Maar goed, als we dit weekend laten zien dat we echt goed voor hem kunnen zorgen, dan wil ze hem dinsdag laten gaan. 's Ochtends hebben we dan een gesprek met haar. Als dat goed uitpakt, mag Tyler naar huis.

Maar goed, vandaag hebben we (mooi onder de baas zijn tijd) bij Tyler kunnen zijn. Erg leuk was het om te zien dat bij binnenkomst twee verpleegsters bij Tyler op de kamer zaten. De ene had hem op schoot, de ander knuffelde hem. Deze zusters zijn echter toegewezen aan andere patiëntjes, maar de verpleging is helemaal weg van hem!
pi_66214049
Poeh, ik denk dat dat best zwaar aankomt dat ze twijfels heeft of jullie het wel aankunnen, of niet?
Hopelijk mag Tyler dinsdag naar huis na een goed weekend!
  woensdag 18 februari 2009 @ 21:40:07 #200
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66214104
Fijn om te horen dat de thuiskomst in zicht komt.

Mss vragen naar de bekende weg, maar is het echt niet mogelijk voor Ingrid om ook overdag langs te gaan? Al is het maar een uurtje samen met Kim. Ik snap wel dat het lastig is en een hoop gedoe, maar het is toch ook wel heel belangrijk dat iedereen er vertrouwen in heeft dat het allemaal gaat lukken. En voor Tyler is het natuurlijk belangrijk he!
  Redactie Frontpage woensdag 18 februari 2009 @ 21:44:16 #201
3926 crew  Djeez
pi_66214279
Op zich zou het kunnen (buskaarten zat ), maar met Kim is echt een zware opgave. Ze heeft mijn genen (ADHD ) en is er dan ook snel flauw van. Ze vliegt de gang op, stormt de andere kamertjes binnen en rent de gangen op en neer. Gelukkig heeft Ingrid weten te regelen dat Kim morgenmiddag naar haar ouders kan, dan gaat ze naar de psych en aansluitend een paar uurtjes naar Tyler.
pi_66215084
Ja en als je er dan eens met Kim bent, krijg je nog commentaar ook dat ze stil moet zijn.
  woensdag 18 februari 2009 @ 22:03:16 #203
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_66215128
Maar mag Kim alleen kijken als jullie bij Tyler zijn of betrekken jullie haar erbij? Ik bedoel, als ik een klein meisje was, ADHD of niet, en ik mocht niets en alleen maar stil zijn als mijn ouders met mijn broertje bezig zijn, dan werd ik er ook flauw van. Als je met Kim praat en haar heel duidelijk uitlegt dat zij de grote zus is en dat ze veel meer kan dan Tyler en jullie daarom goed kan helpen, en je betrekt haar daadwerkelijk bij de verzorging, al is het maar een luiertje onder zijn gat leggen, of een slangetje vasthouden, of een verhaaltje vertellen aan Tyler terwijl jullie bezig zijn, en je legt constant uit aan haar wat je doet, dan moet ze toch gewoon meekunnen en het wat langer volhouden zonder dat ze anderen tot last is?

Als je haar het gevoel geeft heel erg belangrijk te zijn voor Tyler en voor jullie met betrekking tot zijn verzorging dan lijkt me dat een betere optie dan haar constant droppen bij familie, waardoor ze misschien juist wel het gevoel krijgt dat ze er niet meer helemaal bijhoort en Tyler voorgaat.

Ik denk ook maar hardop hoor, weet dat jullie enorm je best doen!!! En het valt ook allemaal niet mee.

Verder wel heel tof dat ie over zijn Hirschsprung heen lijkt te groeien?? Kan dat überhaupt wel?
Maar het is erg tof!!!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  woensdag 18 februari 2009 @ 22:08:06 #204
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66215420
Goeie suggesties ElizabethR!
En als jullie bijv. iets van een tekenblok meenemen en kleurpotloden ofzoiets? Of iets anders dat ze graag doet?
Ach, het is makkelijk kletsen vanaf hier, maar het is zo belangrijk om tijd met hem en elkaar door te brengen...
Lastig wel, als je niet een heel uitgebreid sociaal netwerk hebt...
  woensdag 18 februari 2009 @ 22:11:05 #205
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_66215556
Léon zou zeggen; zak met dino's meenemen.
Maar ik denk dat Kim meer van de poppen is.
Om in het spoor van ET te blijven; als jullie met Tyler bezig zijn kan zij misschien dat bij haar pop doen (of een knuffel).
  woensdag 18 februari 2009 @ 22:13:23 #206
11682 Moonah
Jolie femme
pi_66215653
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 21:38 schreef mrien het volgende:
Poeh, ik denk dat dat best zwaar aankomt dat ze twijfels heeft of jullie het wel aankunnen, of niet?
Hoewel voor Ingrid en Djeez vast niet fijn om met dergelijke twijfels geconfronteerd te worden, vind ik het wél goed dat het zkh ze uitspreekt. Al hadden ze dat eigenlijk in een eerder stadium moeten doen, zodat je meer kon werken aan het opbouwen van een band.

Fijn dat Tyler zo goed bergopwaarts gaat!
pi_66217904
Van ons hoeft ze niet stil te zijn hoor! We betrekken haar er juist wel bij, maar als ze zelf niet wil, dringen we niet aan. Maar het komt vast wel goed!Iig bedankt voor de suggesties.

Over Hirschsprung kun je niet heen groeien. Het schijnt door het spoelen te komen dat je de boel wat oprekt. Dat het daarom soms spontaan komt. Maar lang niet alles komt er dan uit zeg maar. Zoals vanavond had hij spontaan best veel. Maar daarna met spoelen kwam er een flinke hoeveelheid uit.

BE, we hebben idd niet een heel breed sociaal netwerk. En bovendoen werken de meesten ook. En de meesten wonen te ver weg. Buren zeiden altijd dat we een beroep op ze kunnen doen. Maar als puntje bij paaltje komt, haken ze helaas af.
  woensdag 18 februari 2009 @ 23:23:28 #208
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_66218988
Wat gaat Tyler ontzettend hard de goede kant op !
Voor jullie zullen de komende dagen erg zwaar worden in planning etc om maar zoveel mogelijk bij Tyler te zijn, maar aangezien jullie al veel tegenslagen hebben gehad denk ik dat jullie dit dan vast ook nog wel even aan kunnen.
Natuurlijk heb je je kind het liefst de hele dag om je heen om te knuffelen, te zorgen en alles wat er bij komt. En nee, leuk is het niet als een arts dergelijke dingen uitspreekt, aan de andere kant is het ook ontzettend moeilijk geweest om een band op te bouwen vanwege de tijd dat hij in het ziekenhuis gelegen heeft.
Probeer de komende dagen zodra je kan er langs te gaan, al is het maar n kwartiertje op de dag extra die je kan besteden om hem heerlijk te knuffelen ( huid op huid contact is een goede optie btw ) De onrust van Kim is natuurlijk geen motivatie voor je om op de dag heen te gaan, maar heel misschien kun je haar ipv bij je ouders eens bij een kindje van de psz laten spelen in overleg met de moeder. Ik ken de situatie natuurlijk niet, en daarmee bedoel ik of Tyler n groepskamertje heeft of een eigen etc. kleuren of misschien zelfs een muziekje kan soms (<---) helpen of liedjes laten zingen of vingerpopjes/ sokpopjes om Tyler te laten lachen bijvoorbeeld.
( Sokpopjes = oude sok 2 knopen en een gekleurd lapje stof van bv oud tshirt knopen zijn ogen, stofje naai je erop als n mond en voila eenvoudig en grappige poppetjes)
Heel veel sterkte komende dagen Ingrid Djeez Kim en natuurlijk Tyler
Gewoon n stuiterballetje
pi_66219935
Hij ligt alleen op een kamer.Hij heeft daar van de verpleging een cd speler met 2 cd's. Hij vind de muziekmobile ook erg leuk.
Ik ga morgen 13.30 naar de psych en daarna naar Tyler. Iig spoelen en flesje geven en knuffelen.
En nu maar eens slapen, het is al later dan ik dacht!
pi_66255841
Hij voelt jullie zó goed aan die Tyler! Toen hij in Groningen lag ging het niet goed met hem. En kijk nou eens: jullie voelen je meer op je gemak, de verpleging is persoonlijker naar hem en jullie toe --> jij voelt je beter en zie: een jochie wat het gewoon goed begint te doen, in reactie op jouw rustiger gevoel. Wat wil je nog meer?!
hier kommt die Sonne!
alias Idril-2, alias anneVi
pi_66256033
Ingrid kun je niet je draagdoek meenemen naar het ziekenhuis als je met Kim gaat.
Tyler heeft geen slangetjes meer toch?
Dan zou je hem in de draagdoek kunnen doen, en met hem in de doek Kim aandacht kunnen geven. Naar de speelkamer of de leuke plekjes van het ziekenhuis bekijken, boekje voorlezen etc. Terwijl Tyler dan toch het lichamelijke contact met jou heeft wat die kleintjes zo nodig hebben.
  † In Memoriam † donderdag 19 februari 2009 @ 22:25:56 #212
7074 moussy
kuttekop
pi_66256464
Fijn dat het zo goed gaat, jammer dat jullie zo weinig en maar 'kort' er zijn als je er wel kan zijn. Kan je voor Kim niet iets op Tyler zijn kamer leggen wat ze thuis bijv niet heeft, maar waar ze helemaal verzot op is?

Voor René was dt bijv knippen.. als ze een schaar zag knipte ze alles aan gort, úren lang, dus als we ergens heen gingen toen in de tijd van Mink, veel onderzoeken bla bla bla enz enz, altijd een blok papier ene en schaartje mee, nadeel is wel dat je snippers moet opruimen thuis had ze dus géén schaartje, om het speciaal te houden.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_66256826
p_iglet en moussy goed idee!
  † In Memoriam † donderdag 19 februari 2009 @ 22:36:14 #214
7074 moussy
kuttekop
pi_66257102
Oh en ingrid, klei! Kost ook geen drol en dan thuis niet.. echt hoor, zulke fratsen, ze trappen er met open ogen in, je weet toch van dat gras bij de buren en zo
pi_66257564
he ja, ik heb een stronthekel aan klei. dus beter daar dan thuis! zullen ze dat bij zeeman hebben?
  † In Memoriam † donderdag 19 februari 2009 @ 22:44:12 #216
7074 moussy
kuttekop
pi_66257647
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 22:42 schreef _Ingrid_ het volgende:
he ja, ik heb een stronthekel aan klei. dus beter daar dan thuis! zullen ze dat bij zeeman hebben?
geen idee, action, heb je die in de buurt? En wat dacht je van waterverf en een schetsboek?
pi_66257963
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 22:44 schreef moussy het volgende:

[..]

geen idee, action, heb je die in de buurt? En wat dacht je van waterverf en een schetsboek?
Niet in de buurt, wel in de stad.
Maar, je zit vol goede ideeen!
  † In Memoriam † donderdag 19 februari 2009 @ 22:55:49 #218
7074 moussy
kuttekop
pi_66258212
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 22:50 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Niet in de buurt, wel in de stad.
Maar, je zit vol goede ideeen!
Ervaring ik heb zelfs knipsels en trutjes van René van toen bewaard
pi_66259281
Ohja, hij krijgt nu fantomalt (?) om extra calorieen binnen te krijgen als ik het goed heb begrepen.
En medicijnen voor het spugen. Want hij spuugt nog wel heel makkelijk. Het is niet veel, maar wel vaak kleine beetjes.
pi_66287847
Fantomalt is inderdaad een energieverijker. Ik hoop echt voor jullie dat het nu steeds beter blijft gaan en dat hij binnenkort naar huis mag en thuis kan blijven!
pi_66293411
Hij was lekker wakker vanavond en Kim was mee. Ze hebben op de gang een box staan. Daar lagen ze op een gegeven moment samen in . vonden ze allebei leuk.
Hij is gelukkig weer aangekomen. En was lekker vrolijk.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 21:43:23 #222
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_66294706
wat leuk Ingrid! en ook fijn dat Tyler lekker groeit
Gewoon n stuiterballetje
  Redactie Frontpage vrijdag 20 februari 2009 @ 22:00:28 #223
3926 crew  Djeez
pi_66295690
Was gezellig vanavond. Zag ik ineens, op de kleine kraamafdeling, een oud-collega van me die ik al 7 jaar niet had gezien. Was net bevallen, kind paar weken te vroeg en lag in de couveuse. Kwartier later nog een andere oud-collega, die ik al drie jaar niet had gezien. Hij bleek opa te zijn geworden, zijn kleinkind ligt ook in de couveuse. Erg gezellig dus, en ze hebben Kim en Tyler mooi bewonderd.
pi_66345659
En hoe is het nu met jullie en jullie ventje ?
pi_66345929
Ja ik ben ook wel benieuwd

Hopelijk nog steeds een stijgende lijn qua naar huis gaan en daardoor dus ook een betere Tyler.
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
  Redactie Frontpage zondag 22 februari 2009 @ 18:29:18 #226
3926 crew  Djeez
pi_66347931
We zijn net weer terug van Tyler. Vandaag hebben we hem lekker in badje gedaan, voor het eerst sinds lange tijd mochten wij het weer eens doen. Hij vond het erg fijn dat wij hem in bad deden, en zat de hele tijd lief te lachen. Hierna heb ik hem de fles gegeven, waarna hij weldra in slaap viel.

Qua groeien doet hij het goed. Hij weegt nu 3780 gram, weer 50 gram meer dan gisteren, en honderd gram meer dan vrijdag. Dus dat gaat goed. Ook erg mooi om te zien dat zijn broekje, maat 44, nu echt te klein is geworden. Voortaan dus maatje 50 voor ons ventje!

We zijn vandaag een flinke poos bij hem geweest, en ondanks dat hij ruim drie kwart van de tijd sliep, vloog de tijd voorbij. Hopelijk blijft alles goed gaan, en mag hij dinsdag eindelijk mee naar huis!
pi_66348061
Wat een fijn nieuws allemaal!
  zondag 22 februari 2009 @ 18:34:15 #228
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66348100
Wat fijn dat hij nu zo goed blijft groeien zeg!
Hopelijk mag hij dan idd snel mee naar huis. Tijd om als gezin te gaan herstarten dan.
  PR/Manusje van alles zondag 22 februari 2009 @ 18:34:28 #229
Toezicht is gezond!
pi_66348107
Hij groeit nu lekker snel!
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
pi_66348558
Hartstikke fijn dat het zo goed gaat
pi_66348639
Fijn dat het zo goed gaat ! Ik hoop dat hij dinsdag met jullie mee mag !
pi_66348866
Agosj, maatje 44 is te klein, wat is 44 nou, ja m'n leeftijd , maar qua babymaatjes zo iel.....
Heel tof dat tie een maatje groter kan nu

Een stijgende en groeiende lijn nu dus, ga zo door Tyler!

Hopelijk istie volgende week thuis.
  zondag 22 februari 2009 @ 19:11:20 #233
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_66349190
Wat een fijne berichten.
Heeft hij nog steeds de sonde eruit, dus dat hij alles zelf drinkt?
En hoe gaat het met zijn ontlasting? Moet hij nog wel steeds gespoeld worden?
... ♥ ik mis je ♥
  Redactie Frontpage zondag 22 februari 2009 @ 19:29:43 #234
3926 crew  Djeez
pi_66349707
Tyler moet het al een week zonder zijn sonde doen, en dat gaat boven verwachting goed! Ondanks dat hij nog regelmatig zelf poept, moet hij helaas nog wel driemaal daags worden gespoeld...
pi_66350416
Vandaag hebben wij hem dan ook weer gespoeld, voor het badje aan.
pi_66392695
Gaan jullie voor ons duimen dat hij morgen naar huis mag?
pi_66393478
quote:
Op maandag 23 februari 2009 23:27 schreef _Ingrid_ het volgende:
Gaan jullie voor ons duimen dat hij morgen naar huis mag?
Zeker! En er wordt een kaars gebrand!
  dinsdag 24 februari 2009 @ 00:10:54 #238
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_66394186
Ingrid, ik duim voor jullie. Ik hoop echt dat Tyler morgen naar huis gaat en dat jullie alle tijd krijgen om ongestoord van jullie mannetje te genieten.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_66395176
Ik duim mee en duim even hard dat hij dit keer gewoon thuis mag blijven!
  dinsdag 24 februari 2009 @ 01:32:07 #240
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_66395758
ik duim mee hoor!!
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_66397418
En of ik duim
pi_66397509
* Stout duimt samen met haar 2 kids
pi_66397666
* Vicky duimt mee
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 08:41:56 #244
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_66398037
* Noli. ook het vel van haar duimen duimt *

Veel succes straks!
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  dinsdag 24 februari 2009 @ 09:23:08 #245
114177 Diaan73
pi_66398810
Ik duim ook mee, heel veel succes vandaag!! En hopelijk goed nieuws en vanavond lekker met zn viertjes thuis.
Make love, not war ☮
pi_66398841
Ik ga ook heel hard duimen!!
  dinsdag 24 februari 2009 @ 09:26:47 #247
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_66398864
Hopelijk mag jullie kleine grote man vandaag mee naar huis en blijft hij lekker lang thuis!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 11:18:46 #248
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_66401799
*maffe duimt natuurlijk ook mee *
Gewoon n stuiterballetje
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 24 februari 2009 @ 11:59:31 #249
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66403295
duimt duimt duimt
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  dinsdag 24 februari 2009 @ 12:08:51 #250
144006 chacama
Ondernemend!
pi_66403712
Ook hier duimen we hard.
  Redactie Frontpage dinsdag 24 februari 2009 @ 12:53:19 #251
3926 crew  Djeez
pi_66405219
Nee helaas, Tyler mocht niet mee naar huis. Ik ben nu net op mijn werk, en ook daar is men verbijsterd. Tyler is namelijk nog steeds niet stabiel. De ene dag groeit hij niet of valt zelfs af, de andere dag (gisteren en vandaag) komt hij zo 100-160 gram aan! Hij is nu 3940 gram, bijna vier kilo dus. En nog laat men hem niet gaan. De verwachte termijn is nu bijgesteld naar maandag...
  dinsdag 24 februari 2009 @ 13:05:24 #252
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_66405610
Wat een teleurstelling moet dit zijn voor jullie .
Veel sterkte!
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_66406271
Ik vraag me af of hij ooit nog thuiskomt onderhand.
  Redactie Frontpage dinsdag 24 februari 2009 @ 13:28:32 #254
3926 crew  Djeez
pi_66406375
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 13:25 schreef _Ingrid_ het volgende:
Dito. Ik denk dat ze hem maar beter kunnen houden tot na de operatie, is ook minder verwarrend voor Kim...
pi_66406460
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 13:25 schreef _Ingrid_ het volgende:
Natuurlijk wel! De nadruk ligt voor het ziekenhuis op de stabiliteit van Tyler. Hij heeft er niets aan als het na een week, 2 weken weer niet gaat en weer terug moet toch?
Ik zou me als ik jullie was meer focussen op zijn gezondheid dan op wanneer hij naar huis komt

Klinkt lulliger dan ik het bedoel, maar het is anders steeds zo'n domper als je er zo op hoopt.
  PR/Manusje van alles dinsdag 24 februari 2009 @ 13:33:24 #256
Toezicht is gezond!
pi_66406517
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 13:28 schreef Djeez het volgende:

[..]

Dito. Ik denk dat ze hem maar beter kunnen houden tot na de operatie, is ook minder verwarrend voor Kim...
Dan kan je je er ook op instellen, nu hoop je steeds dat hij naar huis mag en als dat dan ook nog eens per dag verschilt wordt je daar inderdaad niet vrolijk van.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 13:51:57 #257
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_66407199
Wat jammer dat hij niet mee mocht naar huis. Stiekem verheug je je erop en dan kan het toch niet... Wanneer is de operatie van Tyler precies?
  dinsdag 24 februari 2009 @ 13:56:31 #258
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66407372
He wat jammer nou...
En dat is nog een understatement... Maar ja... beter zo dan idd over een week of 2 weer terug omdat het toch net niet gaat...
pi_66407399
wat jammer zeg!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 24 februari 2009 @ 13:58:19 #260
114177 Diaan73
pi_66407437
Jee, dat is jammer zeg. Maar als ze het nog niet helemaal vertrouwen, is het misschien maar beter zo... maar leuk is het niet.
Make love, not war ☮
  Redactie Frontpage dinsdag 24 februari 2009 @ 14:00:19 #261
3926 crew  Djeez
pi_66407516
Het ziet er niet naar uit dar hij ooit nog thuiskomt. Ingrid belde net, de vergoeding voor voeding en benodigdheden (toch zo'n 600-700 euro) is nog lang niet rond. Degene die erover gaat bij Unive en Tyler in behandeling heeft, is gisteren voor twee weken vertrokken op wintersport. En iemand anders kan het niet overnemen. Bedankt Unive, slechtste verzekeraars van Nederland!
pi_66407643
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 14:00 schreef Djeez het volgende:
Het ziet er niet naar uit dar hij ooit nog thuiskomt. Ingrid belde net, de vergoeding voor voeding en benodigdheden (toch zo'n 600-700 euro) is nog lang niet rond. Degene die erover gaat bij Unive en Tyler in behandeling heeft, is gisteren voor twee weken vertrokken op wintersport. En iemand anders kan het niet overnemen. Bedankt Unive, slechtste verzekeraars van Nederland!
Jezus.. Dit schiet zo natuurlijk ook niet op he..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_66407664
wat raar dat het daar vanaf hangt, djeez. hopelijk kan iemand anders er toch even naar kijken. misschien helpt het als iemand van het ziekenhuis even met Univé belt? het is voor hen toch uiteindelijk veel duurder als hij daar langer blijft dan noodzakelijk?
pi_66407677
jeetje zeg wat een domper Djeez!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Redactie Frontpage dinsdag 24 februari 2009 @ 14:05:14 #265
3926 crew  Djeez
pi_66407694
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 14:04 schreef bixister het volgende:
wat raar dat het daar vanaf hangt, djeez. hopelijk kan iemand anders er toch even naar kijken. misschien helpt het als iemand van het ziekenhuis even met Univé belt?
Volgens Ingrid wil mw nu de directeur opbellen om te kijken of hij wat kan doen.
pi_66407760
Ja ze willen de groei nog even paar dagen langer in de gaten houden. Dat snap ik wel. Maar hij ligt al meer dan een maand in het ziekenhuis ondertussen.

En die achterlijke verzekering werkt niet mee. Wil niet zeggen of we alles moeten voorschieten, wat niet kan uberhaupt. Of wat er nou is, want het wordt wel vergoed.
En hopelijk de medicatie en de pepti junior ook, maar daar weten we helemaal nog niks over.
Zolang dat nog onzeker is, kan hij helemaal nog neit naar huis.
en nu hebben die lui van unive gewoon 10 dagen vakantie en kan maatschappelijk werk/ik ze pas maandag bereiken.
Bah! ik ben er zo flauw van allemaal. Kan beter een tentje opzetten bij wza en daar gaan wonen.
Arme Kim is ook helemaal van slag.
pi_66407838
Bah wat vervelend allemaal zo zeg
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 24 februari 2009 @ 14:17:21 #268
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66408134
Nou ja, wat raar zeg. Dat iemand op vakantie gaat kan natuurlijk, maar dan zorg je toch dat iemand anders de boel kan waarnemen?
In die zin is het bijna een geluk bij ongeluk dat hij in het ziekenhuis moet blijven. Dat geeft jullie wat meer tijd om het eea geregeld te krijgen.

Maar het blijft kl*te natuurlijk...
  dinsdag 24 februari 2009 @ 14:18:32 #269
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_66408178
Ongelooflijk dit zeg, logisch dat jullie boos zijn op de verzekering. Ik zou nog even bellen zelf en de afdelingsmanager/afdelingshoofd vragen en de boel nogmaals uitleggen en als hij/zij niets kan doen zíjn/háár baas vragen...
Sterkte.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  dinsdag 24 februari 2009 @ 14:18:46 #270
11682 Moonah
Jolie femme
pi_66408190
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 14:17 schreef Brighteyes het volgende:
Nou ja, wat raar zeg. Dat iemand op vakantie gaat kan natuurlijk, maar dan zorg je toch dat iemand anders de boel kan waarnemen?
Nou, dat dus. Wat raar zeg!
Hou de moed erin hoor jongens!
pi_66408301
Echt, ik zit hier nu te janken. Vraag me af of het wel goedkomt allemaal qua verzekeringszooi. En eerder dan dat dat rond is, mag/kan hij niet naar huis.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 14:23:44 #272
11682 Moonah
Jolie femme
pi_66408370
Och meiske toch. Het is ook allemaal zo naar. Onbegrijpelijk.
pi_66408420
Hoor net van een vriendin dat voeding vaak niet wordt vergoed en fantomalt ook niet.
pi_66408492
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 14:24 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hoor net van een vriendin dat voeding vaak niet wordt vergoed en fantomalt ook niet.
dat zou balen zijn
Maar Arwen van Evenstar had toch ook Fantomalt en dat werd toch ook vergoed?
Amber had Frisolac Allergy Care en dat werd vergoed tot het 2e levensjaar.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66408635
ik ga evenstar dan wel even pmmen. tnx
  dinsdag 24 februari 2009 @ 14:39:15 #276
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_66408934
poeh, t zit jullie ook totaal niet mee
En helemaal als zo'n contactpersoon niet zorgt voor een nette overdracht naar een collega.
Mja Unive... weinig positiefs over te melden (persooniljke ervaring)
Het vervelende van dit zorgstelsel is dat elke verzekeraar zijn eigen pakket en vergoedingen aanbiedt, en dat er niet echt een duidelijke lijn is (buiten het uitgeklede basispakket) en je voor de meeste vergoedingen het maxdeluxe pakket moet hebben.
Wel kl*te dat dit julile nu gebeurd!
K hoop dat jullie eruit komen met Unive (en misschien tussendoor alvast eens om je heen kijken voor een andere zorgverzekeraar voor het jaar 2010)
Gewoon n stuiterballetje
pi_66409106
Wat een gedoe weer bij jullie zo.. wat raar! Hopelijk heeft Evenstar dan nog goede tips.
Misschien kan MEE evt nog helpen? http://www.meedrenthe.nl/ Je kunt ze altijd bellen om daar naar te vragen, denk ik.
pi_66409218
MEE wil niet helpen, dat moet maatschappelijk werk ziekenhuis doen. Maar bedankt voor de tip!
pi_66409470
laat maar
  dinsdag 24 februari 2009 @ 14:54:22 #280
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_66409472
Jeetje wat een dompers zo!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 24 februari 2009 @ 14:55:34 #281
114177 Diaan73
pi_66409511
Ingrid, het zit nu even flink tegen, maar aan het einde van de tunnel brandt licht, al is dat nu even moeilijk te geloven... Kom op meid!! Keep up the spirit!!!
Make love, not war ☮
pi_66409708
Stel dat Unive idd niet hoeft te vergoeden (wat ik me niet kan voorstellen eigenlijk) dan kun je waarschijnlijk nog bij de gemeente terecht voor een bijrdrage, toch? PGB, bijzondere ziektekosten, aanvullende bijstand, ik weet niet wat je zou moeten hebben dan maar MEE ws wel.
Sterkte joh Jullie gaan 't vast wel met hem redden, en dat geld komt vast wel rond.
pi_66409820
Ik heb er alle vertrouwen in dat we het redden. Alleen het geld baart me heel veel zorgen nu. Bij iedereen wordt het vergoed, geen probleem. Bnnen max 2 weken geregeld en bij ons niet.Terwijl we niks vreemds doen.
pi_66409975
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 15:03 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik heb er alle vertrouwen in dat we het redden. Alleen het geld baart me heel veel zorgen nu. Bij iedereen wordt het vergoed, geen probleem. Bnnen max 2 weken geregeld en bij ons niet.Terwijl we niks vreemds doen.
Het hangt van zoveel af, welke zorgverzekeraar, welk aanvullend pakket, en dan nog de aangepaste voorwaarden bij collectieve aanvullende verzekeringen etc etc. Dus kijk aub niet te veel naar hoe en wat anderen wel/niet krijgen, dat zegt helemaal niks over wat jullie wel/niet krijgen. Welk pakket hebben jullie bij univé als ik vragen mag?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_66410066
aanvullend nr 2 geen idee hoe het heet. En nu ga ik eens tv kijken ofzo, krijg koppijn van het huilen. Niet meer huilen dus.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 15:14:36 #286
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_66410250
Wat is dat voor achterlijk gedoe dat ze een baby liever in het ziekenhuis houden zolang de verzekering niet rond is voor de spullen die hij thuis nodig heeft?? Ze betalen dus liever een verrekte duur ziekenhuisbed, dan voeding.

Ze hebben bij Univé vast een controlerend medicus in huis die over allerlei aanvragen met betrekking tot vergoeding gaat. Zie eens achter die naam te komen en die vent/vrouw te spreken te krijgen??
pi_66410403
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 15:14 schreef ElizabethR het volgende:
Wat is dat voor achterlijk gedoe dat ze een baby liever in het ziekenhuis houden zolang de verzekering niet rond is voor de spullen die hij thuis nodig heeft?? Ze betalen dus liever een verrekte duur ziekenhuisbed, dan voeding.

Ze hebben bij Univé vast een controlerend medicus in huis die over allerlei aanvragen met betrekking tot vergoeding gaat. Zie eens achter die naam te komen en die vent/vrouw te spreken te krijgen??
Ja blijkbaar wel.
Ik heb de naam van degene die over de vergoedingen gaat, maar weet niet of dat zo een is wat jij zegt.
Nu ben ik echt weg, Kim is wakker en roept me luid en duidelijk
  dinsdag 24 februari 2009 @ 15:20:12 #288
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66410498
Nvm
pi_66410521
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 15:14 schreef ElizabethR het volgende:

Naja, je ziet zo een scenario als volgt voor je, kleine tyler komt thuis, spoelspul en voeding zou er moeten zijn, maar net niet omdat univé de vergoeding niet rond heeft, meer info wil of collectief op wintersport zijn. En volgens mij is er niet genoeg financiële buffer bij de ouders om het allemaal even voor te schieten, dus dan zouden ze weer terug moeten naar het ziekenhuis. Daar heeft niemand voordeel bij lijkt me?
  dinsdag 24 februari 2009 @ 15:24:37 #290
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_66410662
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 14:00 schreef Djeez het volgende:
Het ziet er niet naar uit dar hij ooit nog thuiskomt.
Dat is natuurlijk onzin, ze houden Tyler heus niet voor eeuwig omdat jullie iets niet kunnen betalen zelf en de verzekering dwars ligt
quote:
Ingrid belde net, de vergoeding voor voeding en benodigdheden (toch zo'n 600-700 euro) is nog lang niet rond.
EN dat kost het bed wat Tyler momenteel bezet zo ongeveer per dag. Zijn ze gek bij Univé ofzo? Hebben ze nog nooit gehoord van uitzonderingen op de regels en coulancevergoedingen en dergelijke? Daar hebben ze gewoon een potje voor als het goed is, en ik spreek uit ervaring, heb heel wat jaren bij een zorgverzekeraar gewerkt.
quote:
Degene die erover gaat bij Unive en Tyler in behandeling heeft, is gisteren voor twee weken vertrokken op wintersport. En iemand anders kan het niet overnemen. Bedankt Unive, slechtste verzekeraars van Nederland!
En daar hoef je geen genoegen mee te nemen. Op je strepen staan!!!
pi_66410830
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 15:24 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk onzin, ze houden Tyler heus niet voor eeuwig omdat jullie iets niet kunnen betalen zelf en de verzekering dwars ligt
[..]

EN dat kost het bed wat Tyler momenteel bezet zo ongeveer per dag. Zijn ze gek bij Univé ofzo? Hebben ze nog nooit gehoord van uitzonderingen op de regels en coulancevergoedingen en dergelijke? Daar hebben ze gewoon een potje voor als het goed is, en ik spreek uit ervaring, heb heel wat jaren bij een zorgverzekeraar gewerkt.
[..]

En daar hoef je geen genoegen mee te nemen. Op je strepen staan!!!
Heb je helemaal gelijk in, echter geldt ook hier "Men vangt meer vliegen met honing dan met azijn". Maw, mij lijkt het schreeuwen/boze brieven sturen etc iets voor nadat je hebt wat je wilt, nl het spul voor tyler, vergoed en wel...
  dinsdag 24 februari 2009 @ 15:35:29 #292
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_66411051
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 15:29 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Heb je helemaal gelijk in, echter geldt ook hier "Men vangt meer vliegen met honing dan met azijn". Maw, mij lijkt het schreeuwen/boze brieven sturen etc iets voor nadat je hebt wat je wilt, nl het spul voor tyler, vergoed en wel...
Je kunt ook op je strepen staan in zeer nette en vriendelijke bewoordingen hoor. Althans, ik wel.
pi_66411285
INgrid, ik heb je gepm-d
  dinsdag 24 februari 2009 @ 15:45:38 #294
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_66411420
Ingrid, de fantomalt werd/wordt hier wel vergoed, maar een blik fantomalt kost "maar" 4 euro ik snap in jullie geval dat al wat meer is. en gebruik hier 4 blikken de maand ongeveer. Als de arts dit voorschrijft dan zou dit echter ook gewoon vergoed worden.
De pepti wordt gewoon vergoed als het op artsvoorschrift is, wat wel geval is dat je in de meeste gevallen de voeding de eerste periode zelf moet voorschieten maar dit acheraf wordt terugbetaald.
Is het misschien een optie om het GKB een gesprek aante vragen met spoed en kijken wat hun kunnen doen? dat zij het zolang betalen in de wetenschap dat ze het terugbetaald krijgen.
Het lijkt me stug dat ze het helemaal niet gaan vergoeden, arwen is nl. 3 nu en krijgt nog steeds de neocate advanced vergoed, en dat is in gebruik ongeveer 1000 de maand, dat kan geen mens zomaar even zelf betalen. Ik snap dat jullie het zo voelen, toen wij dat gedonder hadden met die vergoedingen ( en straks met de verlenging ook wel weer gezeur zal komen ( eind maart) ) voelde ik dat idem zo, ik zou echt eens naar een kantoor gaan ipv telefonisch, ga daar maar eens je verdriet en zorgen uiten, vaak wordt er eerder gereageerd op zulke dingen dan als via de telefoon.

succes iig
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_66413197
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 15:45 schreef _evenstar_ het volgende:
Ingrid, de fantomalt werd/wordt hier wel vergoed, maar een blik fantomalt kost "maar" 4 euro ik snap in jullie geval dat al wat meer is. en gebruik hier 4 blikken de maand ongeveer. Als de arts dit voorschrijft dan zou dit echter ook gewoon vergoed worden.
De pepti wordt gewoon vergoed als het op artsvoorschrift is, wat wel geval is dat je in de meeste gevallen de voeding de eerste periode zelf moet voorschieten maar dit acheraf wordt terugbetaald.
Is het misschien een optie om het GKB een gesprek aante vragen met spoed en kijken wat hun kunnen doen? dat zij het zolang betalen in de wetenschap dat ze het terugbetaald krijgen.
Het lijkt me stug dat ze het helemaal niet gaan vergoeden, arwen is nl. 3 nu en krijgt nog steeds de neocate advanced vergoed, en dat is in gebruik ongeveer 1000 de maand, dat kan geen mens zomaar even zelf betalen. Ik snap dat jullie het zo voelen, toen wij dat gedonder hadden met die vergoedingen ( en straks met de verlenging ook wel weer gezeur zal komen ( eind maart) ) voelde ik dat idem zo, ik zou echt eens naar een kantoor gaan ipv telefonisch, ga daar maar eens je verdriet en zorgen uiten, vaak wordt er eerder gereageerd op zulke dingen dan als via de telefoon.

succes iig
Dank je!
Ik kan me ook niet voorstellen dat het niet vergoed wordt. Het is op voorschrift van de arts. Die doet dat niet zomaar natuurlijk. Hij kan wel normale voeding, maar dat is nu nog moeilijker voor zijn lichaampje. Hij moet daar teveel moeite voor doen. Fantomalt valt me dan mee moet ik zeggen.
Unive zegt ook niet of we het dan voor moeten schieten, of wat er dan ook maar is. (in dit geval met de spoelspullen). Ik wil gewoon duidelijkheid, en die krijg je niet.
Maatschappelijk werk is druk bezig rond te bellen. Ook met gkb.
Naar kantoor is wel een goed idee. Moet je zeker wel eerst afspraak maken. Zit nog redelijk in de buurt ook.
pi_66413631
geen afspraak maken Ingrid, gewoon gaan!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66413942
Ok, ik heb gebeld met wza, of de machtiging voor pepti etc al is ingediend. Nee dus.
Normaal gesproken doen ze dat met ontslag kind. Gelukkig willen ze dat nu ook wel doen. Morgen ligt hij klaar. Bij een "normale" verzekeraar is het binnen een paar dagen geregeld. Ze hebben nog nooit problemen gehad met de vergoeding van voeding.
pi_66414097
Nou dit zit allemaal wel weer goed tegen zeg.
heel erg jammer dat Tyler vandaag niet thuis komt en heeeel vervelend met al dat verzekering gedoe .

Maar thuiskomen gaat wel een keer gebeuren natuurlijk

Heel veel sterkte maar weer voor jullie allemaal!
pi_66414148
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 16:48 schreef Vicky het volgende:
geen afspraak maken Ingrid, gewoon gaan!
De contactpersoon in kwestie is op wintersport als ik het goed heb, dus wat schieten ze daar mee op? Ik vrees dat tenzij je een cameraploeg en springende pieter storms oid bij je hebt je niet veel verder komt dan de receptie.
pi_66414305
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 17:02 schreef fruityloop het volgende:

[..]

De contactpersoon in kwestie is op wintersport als ik het goed heb, dus wat schieten ze daar mee op? Ik vrees dat tenzij je een cameraploeg en springende pieter storms oid bij je hebt je niet veel verder komt dan de receptie.
er zal toch iemand zijn die ze op z'n minst te woord kunnen staan.. en nee hoor, als je aan de receptie zegt dat je graag met iemand wil spreken kan er heus wel iemand naar beneden komen. heeft ook bij zorgverzekeraar gewerkt
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')