Dito. Ik denk dat ze hem maar beter kunnen houden tot na de operatie, is ook minder verwarrend voor Kim...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:25 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik vraag me af of hij ooit nog thuiskomt onderhand.
Natuurlijk wel! De nadruk ligt voor het ziekenhuis op de stabiliteit van Tyler. Hij heeft er niets aan als het na een week, 2 weken weer niet gaat en weer terug moet toch?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:25 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik vraag me af of hij ooit nog thuiskomt onderhand.
Dan kan je je er ook op instellen, nu hoop je steeds dat hij naar huis mag en als dat dan ook nog eens per dag verschilt wordt je daar inderdaad niet vrolijk van.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:28 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dito. Ik denk dat ze hem maar beter kunnen houden tot na de operatie, is ook minder verwarrend voor Kim...
Jezus.. Dit schiet zo natuurlijk ook niet op he..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:00 schreef Djeez het volgende:
Het ziet er niet naar uit dar hij ooit nog thuiskomt. Ingrid belde net, de vergoeding voor voeding en benodigdheden (toch zo'n 600-700 euro) is nog lang niet rond. Degene die erover gaat bij Unive en Tyler in behandeling heeft, is gisteren voor twee weken vertrokken op wintersport. En iemand anders kan het niet overnemen. Bedankt Unive, slechtste verzekeraars van Nederland!
Volgens Ingrid wil mw nu de directeur opbellen om te kijken of hij wat kan doen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:04 schreef bixister het volgende:
wat raar dat het daar vanaf hangt, djeez. hopelijk kan iemand anders er toch even naar kijken. misschien helpt het als iemand van het ziekenhuis even met Univé belt?
Nou, dat dus.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:17 schreef Brighteyes het volgende:
Nou ja, wat raar zeg. Dat iemand op vakantie gaat kan natuurlijk, maar dan zorg je toch dat iemand anders de boel kan waarnemen?
dat zou balen zijnquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:24 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hoor net van een vriendin dat voeding vaak niet wordt vergoed en fantomalt ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |