Wat gaat Tyler ontzettend hard de goede kant op !

Voor jullie zullen de komende dagen erg zwaar worden in planning etc om maar zoveel mogelijk bij Tyler te zijn, maar aangezien jullie al veel tegenslagen hebben gehad denk ik dat jullie dit dan vast ook nog wel even aan kunnen.
Natuurlijk heb je je kind het liefst de hele dag om je heen om te knuffelen, te zorgen en alles wat er bij komt. En nee, leuk is het niet als een arts dergelijke dingen uitspreekt, aan de andere kant is het ook ontzettend moeilijk geweest om een band op te bouwen vanwege de tijd dat hij in het ziekenhuis gelegen heeft.
Probeer de komende dagen zodra je kan er langs te gaan, al is het maar n kwartiertje op de dag extra die je kan besteden om hem heerlijk te knuffelen ( huid op huid contact is een goede optie btw ) De onrust van Kim is natuurlijk geen motivatie voor je om op de dag heen te gaan, maar heel misschien kun je haar ipv bij je ouders eens bij een kindje van de psz laten spelen in overleg met de moeder. Ik ken de situatie natuurlijk niet, en daarmee bedoel ik of Tyler n groepskamertje heeft of een eigen etc. kleuren of misschien zelfs een muziekje kan soms (<---) helpen of liedjes laten zingen of vingerpopjes/ sokpopjes om Tyler te laten lachen bijvoorbeeld.
( Sokpopjes = oude sok 2 knopen en een gekleurd lapje stof van bv oud tshirt knopen zijn ogen, stofje naai je erop als n mond en voila eenvoudig en grappige poppetjes)
Heel veel sterkte komende dagen Ingrid Djeez Kim en natuurlijk Tyler