Tyler heeft inderdaad jouw oren ge-erfd Ingridquote:Op maandag 9 februari 2009 21:19 schreef _Ingrid_ het volgende:
Knuffelen met mama
[ afbeelding ]
Hier was hij net wakker
[ afbeelding ]
Staren naar mama
[ afbeelding ]
Oh, gossie, wat aandoenlijk.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:19 schreef _Ingrid_ het volgende:
Knuffelen met mama
[ afbeelding ]
Hier was hij net wakker
[ afbeelding ]
Staren naar mama
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 februari 2009 21:37 schreef chacama het volgende:
Prulleke... je neemt me de woorden uit de mond Moonah...
Nog geen spek, maar wel een lekker manneke, je kunt goed zien dat ie is aangekomen. Heerlijk.
Goed nieuwsquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:18 schreef _Ingrid_ het volgende:
Er is een plekje in Assen! Hij gaat er rond 13.00 naartoe!
Vanmiddag gaan we er met zn 3tje heen. Nog even de bustijden opzoeken. Met Kim lopend vanaf station is denk ik nog wat te ver. Heb geen zin in TIIIIIIIIIILLLLLLTTT!!!!! Mama TIIIIIILLLLLLTTTTT!
Ohja, ik heb nu mailcontact met de psycholoog, wel fijn! We kijken of we af kunnen spreken, aangezien hij nu naar Assen gaat. Kan ik het mooi combineren.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:18 schreef _Ingrid_ het volgende:
Er is een plekje in Assen! Hij gaat er rond 13.00 naartoe!
Vanmiddag gaan we er met zn 3tje heen. Nog even de bustijden opzoeken. Met Kim lopend vanaf station is denk ik nog wat te ver. Heb geen zin in TIIIIIIIIIILLLLLLTTT!!!!! Mama TIIIIIILLLLLLTTTTT!
Ohja, ik heb nu mailcontact met de psycholoog, wel fijn! We kijken of we af kunnen spreken, aangezien hij nu naar Assen gaat. Kan ik het mooi combineren.
quote:
Goed idee. Alleen waar vind je zo'n zaak?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:43 schreef mefke79 het volgende:
INgrid, fijn dat je mannetje in Assen is, het begin is er. Vraag anders eens aan Unive of je het niet via een medisch speciaalzaak de spullen voor hem mag bestellen. Die hebben meestal meer ervaring met dit soort dingen en je hoeft niet voor te schieten, zij declareren alles.
Succes!
Dat kun je dus ook aan Univé vragen als je ze belt. Die hebben overeenkomsten met zorgverleners, en daar zitten vast en zeker ook een paar speciaalzaken bij. Het makkelijkste is om er een te kiezen die Univé je aanraadt, omdat die dus inderdaad rechtstreeks bij Univé declareren, vanwege die overeenkomst.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:26 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Goed idee. Alleen waar vind je zo'n zaak?
Dan ga ik morgen maar weer eens bellen met Unive. Volgens hun moeten ze in het ziekenhuis wel meer weten over hoe het werkt. Nou, in UMCG blijkbaar niet echt. Misschien hier in Assen wel.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat kun je dus ook aan Univé vragen als je ze belt. Die hebben overeenkomsten met zorgverleners, en daar zitten vast en zeker ook een paar speciaalzaken bij. Het makkelijkste is om er een te kiezen die Univé je aanraadt, omdat die dus inderdaad rechtstreeks bij Univé declareren, vanwege die overeenkomst.
Wat heerlijk dat Tyler nu in de buurt is!! Geniet er maar met volle teugen van, en veel succes morgen met het oefenen met de pomp!!
Goed idee, ik mag erheen van mijn baas, en zal met mijn GSM wel een paar foto's maken!quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:53 schreef Dinus het volgende:
Ik kom even uit lurkstand om te zeggen dat ik het geweldig vind hoe jullie het allemaal doen, en wat fantastisch dat Tyler in Assen is nu![]()
Als jullie de uitleg over de pomp krijgen, is het misschien handig om met je camera een paar foto's te maken van hoe het allemaal precies hoort te zijn (hoe de slangetjes lopen etc.) als je dan zelf een nieuwe slangenset op de pomp moet zetten heb je daar een beetje houvast aan.
Ik heb zelf op m'n werk wel met een pomp te maken gehad, en na een poosje doe je het met 2 vingers in je neus, maar in het begin sta je wel eens even te kijken van hoe zat het nou allemaal...
Op zich goed, maar ze gaan stapje voor stapje alles uitleggen. Ze heeft vandaag laten zien hoe je moet controleren of de sonde nog goed zit. Lucht in de sonde spuiten, en dan je oor op zijn buikje leggen. Als je het hoort borrelen (soort hoest), dan zit hij goed. Verder gaan we het hele weekend oefenen. Pas als we de sonde goed onder de knie hebben, laten ze hem gaan.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:39 schreef ElizabethR het volgende:
En? Hoe is het gegaan met de sonde??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |