abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 februari 2009 @ 22:56:21 #101
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_65898338
Nog een lange weg te gaan. Operatie waarschijnlijk pas begin april, en dan nog aansterken, poeh poeh, allemaal niet niks. Maar als je dan ziet wat je daar op je arm hebt Ingrid, dan verdwijnen al die zorgen een beetje naar de achtergrond en kun je toch alleen maar van zo'n kleine lieverd houden!!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_65901027
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:19 schreef _Ingrid_ het volgende:
Knuffelen met mama
[ afbeelding ]

Hier was hij net wakker
[ afbeelding ]

Staren naar mama
[ afbeelding ]
Tyler heeft inderdaad jouw oren ge-erfd Ingrid

Hopelijk gaat het van nu af bergopwaarts! De verhuizing naar Assen is een stap in de goede richting. Ik duim voor jullie
  dinsdag 10 februari 2009 @ 00:55:15 #103
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_65901282
Jeetje wat een kleintje! Veel sterkte!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  dinsdag 10 februari 2009 @ 09:52:13 #104
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_65904750
Tyler ziet er nu alvast niet meer zo heel breekbaar uit en wordt telkens knapper (en ik dacht dat dat niet kon ) Zet m op Tyger erm Tyler
Ingrid en Djeez wat fijn dat de vergoedingen helemaal goed gaan komen, dat geeft ook jullie weer n beetje rust. Ik hoop dat Tyler vandaag dan zn reis naar Assen mag maken, dan wordt het bezoeken een stuk makkelijker en kun je er makkelijker heen met Kim.
Succes met het leren omgaan met de sonde, maar ik weet ondertussen dat jullie dat vast ook wel kunnen.
Respect voor jullie!
Liefs Maffe
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  dinsdag 10 februari 2009 @ 10:04:37 #105
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_65905076
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:19 schreef _Ingrid_ het volgende:
Knuffelen met mama
[ afbeelding ]

Hier was hij net wakker
[ afbeelding ]

Staren naar mama
[ afbeelding ]
Oh, gossie, wat aandoenlijk.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 10:15:31 #106
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_65905361
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:37 schreef chacama het volgende:
Prulleke... je neemt me de woorden uit de mond Moonah...

Nog geen spek, maar wel een lekker manneke, je kunt goed zien dat ie is aangekomen. Heerlijk.

En hopelijk hoort Tyler bij de positiefste 30% die meteen "klaar" is en de kortste hersteltijd heeft van de operatie.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_65907053
Er is een plekje in Assen! Hij gaat er rond 13.00 naartoe!

Vanmiddag gaan we er met zn 3tje heen. Nog even de bustijden opzoeken. Met Kim lopend vanaf station is denk ik nog wat te ver. Heb geen zin in TIIIIIIIIIILLLLLLTTT!!!!! Mama TIIIIIILLLLLLTTTTT!

Ohja, ik heb nu mailcontact met de psycholoog, wel fijn! We kijken of we af kunnen spreken, aangezien hij nu naar Assen gaat. Kan ik het mooi combineren.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 11:20:15 #108
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_65907110
Dat is heel erg goed nieuws Djeez, Ingrid en Kim van harte met deze nieuwe mijlpaal...
  dinsdag 10 februari 2009 @ 11:33:13 #109
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_65907531
WIEHOOOOOOOOO! ! ! ! ! ! ! !
Ooooh... Dat moet al zoveel makkelijker worden als ie nu een stuk dichterbij jullie is!
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  dinsdag 10 februari 2009 @ 11:34:22 #110
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65907569
Oh wat fijn zeg!
  † In Memoriam † dinsdag 10 februari 2009 @ 11:34:52 #111
7074 moussy
kuttekop
pi_65907578
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 11:18 schreef _Ingrid_ het volgende:

Vanmiddag gaan we er met zn 3tje heen. Nog even de bustijden opzoeken. Met Kim lopend vanaf station is denk ik nog wat te ver. Heb geen zin in TIIIIIIIIIILLLLLLTTT!!!!! Mama TIIIIIILLLLLLTTTTT!

Ohja, ik heb nu mailcontact met de psycholoog, wel fijn! We kijken of we af kunnen spreken, aangezien hij nu naar Assen gaat. Kan ik het mooi combineren.
Goed nieuws

Heb je geen buggy meer?
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_65907928
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 11:18 schreef _Ingrid_ het volgende:

Eindelijk!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 10 februari 2009 @ 11:47:51 #113
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_65907948
Wat een fijn nieuws!!
  dinsdag 10 februari 2009 @ 12:01:02 #114
45621 Suzanna
Mama van...
pi_65908372
Wat fijn voor jullie Ingrid en Djeez! Wat is Tyler toch een schatje. Erg leuke foto van jou met hem samen Ingrid! En hij heeft inderdaad jouw oren!
pi_65908378
Wat fijn Ingrid en Djeez!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_65908417
Fijn dat hij naar Assen mag !
pi_65909490
jippie!! Wat een goed nieuws
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  PR/Manusje van alles dinsdag 10 februari 2009 @ 12:42:33 #118
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_65909511
Oooh wat goed!
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_65909661
pi_65909926
Nog 1 minuutje en hij gaat onderweg!
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 10 februari 2009 @ 13:00:02 #121
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65909943
Goede reis Tyler tot in Assen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Redactie Frontpage dinsdag 10 februari 2009 @ 13:03:40 #122
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_65910040
Goede reis zoon!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_65910432
Wat een goed nieuws
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_65910693
Wat een tof hummeltje zeg
En wat goed dat hij naar Assen mag!
pi_65913412
Hopelijk is Tyler inmiddels in Assen aangekomen, wat zal dat fijn zijn voor jullie qua reistijd zeg!
pi_65915149
Ja, hij is goed aangekomen. Ligt lekker te slapen. Kon niet eerder reageren omdat het hier net een telefooncentrale is. Maatschappelijk werk, Unive, Djeez , zusje, en dan weer Unive.
Pfffff!
Maar de spoelspullen worden wel vergoed! Maar het is nogal lastig blijkbaar. Ziekenhuis moet het goed doorgeven/declareren. Nu moet ik merk, type, leverancier ed doorgeven aan Unive. En dan nemen hun weer contact met de apotheek op. En we hebben 1x zelf betaald, bonnetje erbij. Pfff, wat een uitzoekwerk, want dat weten wij helemaal niet. Misschien dat ze het in Assen wel weten.

En morgen heb ik om 14.00 afgesproken met de verpleegkundige. Dan gaan we de pomp en toebehoren uitpakken en krijg ik uitleg. Zou mooi zijn als Djeez erbij kan zijn, maar dat wordt wel lastig.
  † In Memoriam † dinsdag 10 februari 2009 @ 15:42:47 #127
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_65915450
Best lekker nu dat je gewoon overdag lekker bij je kleintje kunt zijn .
pi_65915465
INgrid, fijn dat je mannetje in Assen is, het begin is er. Vraag anders eens aan Unive of je het niet via een medisch speciaalzaak de spullen voor hem mag bestellen. Die hebben meestal meer ervaring met dit soort dingen en je hoeft niet voor te schieten, zij declareren alles.
Succes!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_65919179
Wat fijn dat Tyler in Assen is!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_65920491
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 13:03 schreef Djeez het volgende:
Goede reis zoon!

Wat een fijn nieuws!
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_65921176
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 13:03 schreef Djeez het volgende:
Goede reis zoon!

super, lekker dichtbij
  dinsdag 10 februari 2009 @ 19:11:11 #132
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_65922938
Joepie Tyler in Assen!
... ♥ ik mis je ♥
pi_65925286
Wat fijn dat Tyler nu eindelijk alsnog in Assen is

en ook fijn dat t nu met de verzekering eindelijk geregeld is
  Redactie Frontpage dinsdag 10 februari 2009 @ 20:11:59 #134
3926 crew  Djeez
pi_65925357
We zijn net terug van Tyler. Omdat Assen veel gezelliger is, mocht Kim mee. Ze vond het erg leuk om haar kleine broertje weer te zien, gaf hem een kus en aaide hem. Ze verveelde zich al snel en ging de gang op, waar een tafel met van die kralenspiralen staat. Die vond ze erg leuk, en Ingrid en ik moesten om beurten met haar aan die tafel spelen.

De verpleging wist nog precies wie Tyler is, en waren blij dat hij weer terug is. De verpleegkundige die we spraken zei dat Tyler nu veel levendiger is dan toen. Hij is veel wakkerder en gaat nu ook naar dingen grijpen, echt heel erg lief. Van haar mocht de sonde even worden afgekoppeld zodat we hem makkelijker konden vasthouden. Ze legde ons uit hoe we de sonde moeten aan- en afkoppelen.

Morgen om 14.00 uur volgt een zeer uitgebreide uitleg met behulp van 'onze' pomp. Ik hoop er dan ook bij te zijn. Even mijn baas lief aankijken, hopelijk kan ik dan even vrij en mag zijn auto dan lenen. Maar goed, we zijn allemaal zeer blij dat Tyler weer terug is in zijn geboortehuis, maar hopelijk is hij snel thuis!
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  dinsdag 10 februari 2009 @ 21:15:38 #135
11682 Moonah
Jolie femme
pi_65927846
Mooi zo.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_65928221
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 15:43 schreef mefke79 het volgende:
INgrid, fijn dat je mannetje in Assen is, het begin is er. Vraag anders eens aan Unive of je het niet via een medisch speciaalzaak de spullen voor hem mag bestellen. Die hebben meestal meer ervaring met dit soort dingen en je hoeft niet voor te schieten, zij declareren alles.
Succes!
Goed idee. Alleen waar vind je zo'n zaak?
  dinsdag 10 februari 2009 @ 21:54:33 #137
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_65929337
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 21:26 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Goed idee. Alleen waar vind je zo'n zaak?
Dat kun je dus ook aan Univé vragen als je ze belt. Die hebben overeenkomsten met zorgverleners, en daar zitten vast en zeker ook een paar speciaalzaken bij. Het makkelijkste is om er een te kiezen die Univé je aanraadt, omdat die dus inderdaad rechtstreeks bij Univé declareren, vanwege die overeenkomst.

Wat heerlijk dat Tyler nu in de buurt is!! Geniet er maar met volle teugen van, en veel succes morgen met het oefenen met de pomp!!
pi_65931067
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 21:54 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Dat kun je dus ook aan Univé vragen als je ze belt. Die hebben overeenkomsten met zorgverleners, en daar zitten vast en zeker ook een paar speciaalzaken bij. Het makkelijkste is om er een te kiezen die Univé je aanraadt, omdat die dus inderdaad rechtstreeks bij Univé declareren, vanwege die overeenkomst.

Wat heerlijk dat Tyler nu in de buurt is!! Geniet er maar met volle teugen van, en veel succes morgen met het oefenen met de pomp!!
Dan ga ik morgen maar weer eens bellen met Unive. Volgens hun moeten ze in het ziekenhuis wel meer weten over hoe het werkt. Nou, in UMCG blijkbaar niet echt. Misschien hier in Assen wel.
  woensdag 11 februari 2009 @ 07:52:11 #139
144006 chacama
Ondernemend!
pi_65937920
Wat een heerlijk nieuws om te lezen. weer in Assen

Ingrid, inderdaad bij Unive vragen bij wie je mag bestellen. Misschien hebben ze daar een zorgconsulent die dit soort vragen beantwoord, dan heb je niet elke keer een ander persoon aan de lijn en moet je weeeeer het hele verhaal uitleggen. Succes in elk geval en goed dat je contact hetb met de psych.
pi_65938915
Nou, de telefoon doet raar. En weekgeld staat er niet bij. Lekker begin van de dag. En uiteraard ligt het systeem plat dus mevrouw kan niet zien wat er aan de hand is. In onvoorzien staat 800,- dat kan nooit kloppen. Dus ik hoop maar dat alles wel goed gaat en de vaste lasten betaald worden/zijn.
En dan ga ik zo naar de stad met mijn zusje, Kim is op de psz. Schoenen ruilen enzo. En dan om 14.00 dus de uitleg van de pomp. En natuurlijk knuffelen met Tyler.
  woensdag 11 februari 2009 @ 09:49:16 #141
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_65939872
Wat fijn dat jullie Tyler nu weer dichtbij hebben
pi_65939997
Ik kom even uit lurkstand om te zeggen dat ik het geweldig vind hoe jullie het allemaal doen, en wat fantastisch dat Tyler in Assen is nu

Als jullie de uitleg over de pomp krijgen, is het misschien handig om met je camera een paar foto's te maken van hoe het allemaal precies hoort te zijn (hoe de slangetjes lopen etc.) als je dan zelf een nieuwe slangenset op de pomp moet zetten heb je daar een beetje houvast aan.
Ik heb zelf op m'n werk wel met een pomp te maken gehad, en na een poosje doe je het met 2 vingers in je neus, maar in het begin sta je wel eens even te kijken van hoe zat het nou allemaal...
Zolang er was is, is er leven.
  Redactie Frontpage woensdag 11 februari 2009 @ 09:59:10 #143
3926 crew  Djeez
pi_65940163
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 09:53 schreef Dinus het volgende:
Ik kom even uit lurkstand om te zeggen dat ik het geweldig vind hoe jullie het allemaal doen, en wat fantastisch dat Tyler in Assen is nu

Als jullie de uitleg over de pomp krijgen, is het misschien handig om met je camera een paar foto's te maken van hoe het allemaal precies hoort te zijn (hoe de slangetjes lopen etc.) als je dan zelf een nieuwe slangenset op de pomp moet zetten heb je daar een beetje houvast aan.
Ik heb zelf op m'n werk wel met een pomp te maken gehad, en na een poosje doe je het met 2 vingers in je neus, maar in het begin sta je wel eens even te kijken van hoe zat het nou allemaal...
Goed idee, ik mag erheen van mijn baas, en zal met mijn GSM wel een paar foto's maken!
  woensdag 11 februari 2009 @ 21:39:34 #144
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_65964845
En? Hoe is het gegaan met de sonde??
  Redactie Frontpage woensdag 11 februari 2009 @ 22:46:10 #145
3926 crew  Djeez
pi_65967992
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 21:39 schreef ElizabethR het volgende:
En? Hoe is het gegaan met de sonde??
Op zich goed, maar ze gaan stapje voor stapje alles uitleggen. Ze heeft vandaag laten zien hoe je moet controleren of de sonde nog goed zit. Lucht in de sonde spuiten, en dan je oor op zijn buikje leggen. Als je het hoort borrelen (soort hoest), dan zit hij goed. Verder gaan we het hele weekend oefenen. Pas als we de sonde goed onder de knie hebben, laten ze hem gaan.

De verpleging is erg blij dat hij terug is. De verpleegkundige waar we vandaag mee praatten, kennen we wel goed. Haar zoontje zit bij Kim op de peuterspeelzaal. Ze vertelde dat ze na Tylers verhuizing naar het UMCG nog vaak over hem hebben gepraat. Ingrid zei dat de verpleegkundige zelfs een traantje moest wegpinken toen ze dat vertelde.

Ook vinden ze dat hij erg is veranderd sinds zijn verhuizing. Hij is nu veel levendiger. Zo lacht hij zelfs en grijpt naar dingetjes. Erg jammer dat wij dit zelf niet hebben meegemaakt, zijn eerste lachje. Morgen nemen we veel spullen voor hem mee, zoals wat speelgoedjes, kleertjes en een wipstoeltje. Dit is goed voor zijn ontwikkeling.

Verder zijn ze in overleg met de kinderartsen van Assen en UMCG overgegaan op meer flesvoeding en minder sondevoeding. Ze hopen dat het erin blijft, zodat ze hem telkens iets meer kunnen geven en hij misschien de sondevoeding niet meer nodig heeft.
  † In Memoriam † woensdag 11 februari 2009 @ 23:08:34 #146
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_65969074
Ingrid en Djeez wat een emotionele achtbaan moeten jullie toch doorheen. En als het al niet erg genoeg is dat Tyler in het ziekenhuis ligt, dan is er nog al dat rottige geregel en administratie. Ik vind jullie zo ontzettend dapper en sterk! Ook voor Kim is het natuurlijk een heftige tijd. Arm meiske. Voor jullie allemaal dus heel veel sterkte. Wel fijn dat Tyler nu lekker dichtbij is en dat hij misschien binnenkort naar huis mag als jullie die sonde onder controle hebben.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  woensdag 11 februari 2009 @ 23:35:00 #147
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_65970199
Toch al met al wel goede berichten dus, Djeez. En ook wel heel erg fijn dat ze in Assen zo'n verbetering zien.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_65973052
Dat klinkt toch behoorlijk goed hoor! En stapje voor stapje is goed! Beter dan overhaasten. Je zult zien dat jullie het alsnog zo geleerd hebben!! In ieder geval erg positief te lezen dat de verpleging nu ook wat persoonlijker met jullie omgaat. Dat lijkt me een hele verademing na die warboel in Groningen.

Keep it up guys!!

donderdag 12 februari 2009 @ 08:23:25 #149
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65974713
Wat fijn dat ze al bezig zijn met overgaan op flesvoeding! Dat doen ze toch alleen maar als ze denken dat hij het aan kan zeg maar.
Klinkt goed zo ver hoor!
pi_65979095
Het is hier in Assen ook "gezelliger". De verpleging is betrokkener. Maar je kunt het ook niet vergelijken met zo'n groot ziekenhuis als umcg denk ik. Ik vind het hier fijner. En lekker rustig in zn prive kamer! Geen gevecht om een stoel. Ze hebben zelfs muziek voor hem. Gisteren zei de verpleegkundige nog dat ze een cd speler voor hem had neergezet. En ik zag cd's liggen. Nu nog ff kijken wat voor speelgoed voor hem geschikt is. Ik denk een klein knisperdoekje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')