Het zijn ook echte KSC-kinderen dan!quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:54 schreef Californium het volgende:
[..]
mensen die hun kinderen zo noemen
Ja, zoals gezegd, ik spam niet meer. De cijfertjes laten het zien.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:54 schreef DaMart het volgende:
Moet ik hem nou alleen volspammen?
dit keer niet...quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het zijn ook echte KSC-kinderen dan!.
En wachtte je nu geduldig af om toe te slaan voor de lapo?.
Nee, je wilde het topic snel vol hebbenquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik was te lui om te multiquoten.
Dat ook, ja!quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, je wilde het topic snel vol hebben
Ik vond dat hij het allemaal heel erg leuk heeft opgeschrevenquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:10 schreef Ladylike het volgende:
Cali! wat een leuk stuk en wat een leuke foto
wat een uitzicht heb jijquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik vond dat hij het allemaal heel erg leuk heeft opgeschreven![]()
En de foto is opzich wel oke
![]()
wel hequote:
Ik kan hier ook zo van het uitzicht genietenquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:14 schreef Californium het volgende:
[..]
wel heik zit op een heuvel op de 5e verdieping
ik kan over de stad en op de bergen uitkijken
Nice...quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik kan hier ook zo van het uitzicht genieten
zit op de 10e verdieping..
wel uiteraard minder mooi landschap om me heen
Je probeert je collega te versieren en t lukt niet?quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:26 schreef Ladylike het volgende:
whehe mn collega wordt versierd en ze heeft het nieteens door
Ik ben het deze keer eens nietquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Je probeert je collega te versieren en t lukt niet?
Neequote:Op donderdag 5 februari 2009 12:34 schreef Ladylike het volgende:
Zal ik um een mail sturen dat ik het wel voor hem wil vragen?
Ik pik de signalen wel op.. zij nietquote:
QFTquote:
Jij gaat je er wel ff mee bemoeien zeker?quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik pik de signalen wel op.. zij niet
nee hoorquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij gaat je er wel ff mee bemoeien zeker?Nou, succes
Donderdagavond is het koopavond en komen die luie kutstudenten zuipen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:02 schreef Pien85 het volgende:
Nou, ik had me een dagje bij een vriend van me in Nijmegen toch anders voorgesteld
Nja, het gaat me niet om Nijmegen, Nijmegen is leuk... Hij alleen momenteel niet zo... Helemaal van de kaart van de GHB, en ik zit hier een beetje op de bank te WoWenquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Donderdagavond is het koopavond en komen die luie kutstudenten zuipen.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nja, het gaat me niet om Nijmegen, Nijmegen is leuk... Hij alleen momenteel niet zo... Helemaal van de kaart van de GHB, en ik zit hier een beetje op de bank te WoWen
zuipen in Nijmegenquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Donderdagavond is het koopavond en komen die luie kutstudenten zuipen.
GHB?quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nja, het gaat me niet om Nijmegen, Nijmegen is leuk... Hij alleen momenteel niet zo... Helemaal van de kaart van de GHB, en ik zit hier een beetje op de bank te WoWen
Jep... denk dat ik zometeen maar in de trein naar huis stap ofzoquote:
Jaquote:
Je fokt keihard bedoel jequote:Op donderdag 5 februari 2009 13:15 schreef Californium het volgende:
[..]
zuipen in Nijmegen![]()
o en ik ben niet luiik werk keihard
ik heb recht op mijn zuipavond
Weinig zin in ook... Dat ie af en toe wat gebruikte wist ik, maar hij stond op, zette zn pc aan, nam wat te drinken, en een buisje GHBquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:19 schreef Californium het volgende:
goed planik zou niet blijven als ik jou was
quote:
Als je hier typt, typ je niet in Word.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:26 schreef Californium het volgende:
[..]
en de tijden dat ik in het weekend werk tellen niet mee
verder ben ik een vrouw en kan ik best veel dingen tegelijk hoor
Naar huis dusquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Weinig zin in ook... Dat ie af en toe wat gebruikte wist ik, maar hij stond op, zette zn pc aan, nam wat te drinken, en een buisje GHB
Leuke vrienden heb jijquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja precies. Misschien dat dat een signaal afgeeft of zo.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:30 schreef Aarti het volgende:
Pien, ga gewoon lekker weg, wat leuks doen!
Vroeger nog wel... Vroeger was hij gezellig enzo... Nu niet meer zo, geloof ikquote:
pas 3 keer gehad het afgelopen kwartiertjequote:Op donderdag 5 februari 2009 13:40 schreef Pheno het volgende:
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
medicijnen zijn ook drugsquote:
nou, ik ben toch erg blij dat ik dankzij medicijnen een aardig leven kan hebben, en dan heb ik het nog niet eens over onze clienten, die zouden zonder medicijnen een compleet waardeloos leven hebben, pijn en nog eens pijn en dan nog wat pijn extra...quote:
Mee eens, ik kan ook niet zonder ze.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
nou, ik ben toch erg blij dat ik dankzij medicijnen een aardig leven kan hebben, en dan heb ik het nog niet eens over onze clienten, die zouden zonder medicijnen een compleet waardeloos leven hebben, pijn en nog eens pijn en dan nog wat pijn extra...
wie niet, wie niet.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:49 schreef Klonk het volgende:
wie hebben er geneukt ?
tevens weer thuis
nou ik denk de meeste bewoners van de stichting waar ik vrijwilligerswerk voor doequote:
als ik zie wat sommige bewoners bij ons krijgen toegediend aan pijnstillersquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
TsjongeIk neem weleens een Advilletje tegen een kater, maar dat is eigenlijk alles
pluk een roos, zet hem op je hoed en dan is het snel weer goedquote:
Geweldig mensquote:Alfa-brouwerij mist Tante Wies
Twingly blog zoekenJouw blog hier
Schinnen - Louise Meens, ofwel Tante Wies, is dinsdag op 96-jarige leeftijd overleden. Ze was bekend doordat ze elke ochtend om acht uur het eerste flesje Alfabier dronk. Zonder haar goedkeuring verliet geen enkel flesje de brouwerij.
'Het icoon van Alfa' proefde het bier 65 jaar lang. "Bier is een goed recept om oud te worden", zei ze eens in Dagblad De Limburger.
Meens wordt zaterdag begraven in het Limburgse Schinnen
foto: Marcel van Hoorn
Bron
Mwah, veel medicijnen hebben zware bijwerkingen helaasquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:57 schreef Klonk het volgende:
maar wel goeie troep, en drugs is slechte troep, al is de grens tussen medicijn en drugs heel erg fijn soms, een medicijn wat veel mensen met ADHD krijgen is ritalin, en ritalin is een medicijn wat op gewone mensen het effect van speed kan hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Toch vreemd dat juist ik altijd dat flesje had wat naar bejaardenspuug smaakteIk dacht ook al zoiets: haar smaakpupillen waren vast al jaren doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop voor d'r dat er een hemel is.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Mooi zoquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
de lucht klaart hier thank god n beetje op das wel fijn
Hoiquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:13 schreef Memento-Mori het volgende:
Nog steeds wel hoor, heb gewoon mn week niet ofzo en het is niet eens die tijd van de maand. en dan moet ik vanavond ook nog buiten karren lopen duwen op mn werk, de grootste kutklus ooit
klonkquote:
didam niet uitkomen, daar moet je wel heel erg je best voor doenquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:35 schreef Muck het volgende:
[..]
klonk
ja, weer een sein- en wisselstoring, waardoor ik Didam niet uit kom
het eerste practicum van het nieuwe blok gelijk gemist
Zoek dan ook een fatsoelijke woonplaats ipv ergens in Duitslandquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:35 schreef Muck het volgende:
[..]
klonk
ik kan gaan lopen, dan ben ik er zo uitquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
didam niet uitkomen, daar moet je wel heel erg je best voor doen
haiquote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoek dan ook een fatsoelijke woonplaats ipv ergens in Duitsland
moet je ff doorladenquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:38 schreef marcb1974 het volgende:
En nee, hier schiet het ook niet op
Ik ookquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:30 schreef Klonk het volgende:
Ik heb tante wies nog een keer in levende lijve ontmoet, nu is ze niet meer, het bier zal nooit meer hetzelfde smaken...
Wordt het niet eens tijd om te verhuizen?quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:35 schreef Muck het volgende:
[..]
klonk
richting je school toequote:Op donderdag 5 februari 2009 14:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd om te verhuizen?.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
indah
Is je r&p tpoic al klaar?
quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:47 schreef cablegunmaster het volgende:
mn pa had 120- 160 gb gegevens op zijn bureablad staan en dan vragen waarom zijn pc zo slecht op start!
misschien wel, maar ik heb hier de ruimte voor niet al teveel geld en een eigen keukenquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
huppakee.. nog een reden voor een R&P topic... al hoeft deze dan niet onder een kloon.
Dan wordt het tijd voor een Muckscooter!quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:53 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
misschien wel, maar ik heb hier de ruimte voor niet al teveel geld en een eigen keuken
wat is het dan wel?quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:52 schreef Klonk het volgende:
L1 is zo dom, plaatsen ze een item over slotcar racen melden ze dat slotcars eigenlijk speelgoed is...
heb ze een mailtje gestuurd, stelletje prutsers...
weet je hoe ver het is van didam naar nijmegen?quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd voor een Muckscooter!
niet zover als van Amsterdam naar Groningenquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:03 schreef Muck het volgende:
[..]
weet je hoe ver het is van didam naar nijmegen?
Eigenlijk wel slecht ja, als de lokale vervoersmaatschappij mensen wegjaagt uit hun woonplaatsquote:
Nou ja, je komt er vast wel mee naar Arnhem!quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:03 schreef Muck het volgende:
[..]
weet je hoe ver het is van didam naar nijmegen?
kan ze net zo goed doorrijden naar Nijmegenquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, je komt er vast wel mee naar Arnhem!
syntus is net zo min of net zo goed als de NS.... bij zevenaar gaat het spoor over op een enkel spoor en als e dan een wisselstoring is, veroorzaakt door PRORAIL, dan kan de trein niet naar didam of andersom....quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eigenlijk wel slecht ja, als de lokale vervoersmaatschappij mensen wegjaagt uit hun woonplaats.
klopt ::Yquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
niet zover als van Amsterdam naar Groningen
ja, belachelijk he? er is ook geen alternatief, dat is het beroerde eraan.quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eigenlijk wel slecht ja, als de lokale vervoersmaatschappij mensen wegjaagt uit hun woonplaats.
ik ging altijd op de fiets naar Zevenaarquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, je komt er vast wel mee naar Arnhem!
het ligt niet altijd aan Synthusquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:07 schreef Muck het volgende:
[..]
klopt ::Y
[..]
ja, belachelijk he? er is ook geen alternatief, dat is het beroerde eraan.
als ik nou een bus kon nemen of een tram of weet ik veel, maar nee, alleen die treintjes die om de haverklap uitvallen
ligt eraan van wie.quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:06 schreef Californium het volgende:
[..]
syntus is net zo min of net zo goed als de NS.... bij zevenaar gaat het spoor over op een enkel spoor en als e dan een wisselstoring is, veroorzaakt door PRORAIL, dan kan de trein niet naar didam of andersom....
Dat bedoel ik dus. NS zorgt bij stremmingen meestal wel voor vervangend vervoer. Als ik Muck zo hoor, dan laat Syntus reizigers gerust een paar dagen op het perron wachten, als het moetquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:07 schreef Muck het volgende:
[..]
klopt ::Y
[..]
ja, belachelijk he? er is ook geen alternatief, dat is het beroerde eraan.
als ik nou een bus kon nemen of een tram of weet ik veel, maar nee, alleen die treintjes die om de haverklap uitvallen
nee hoorquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Dat bedoel ik dus. NS zorgt bij stremmingen meestal wel voor vervangend vervoer. Als ik Muck zo hoor, dan laat Syntus reizigers gerust een paar dagen op het perron wachten, als het moet.
euh, ik heb pas 3 uur in de kou gestaan in zevenaarquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:13 schreef Californium het volgende:
[..]
nee hoorik heb meerdere malen in een syntus bus gezeten naar zevenaar... Ik doelde zelf eigenlijk meer op een lokale bus
Goed het gaat niet altijd even snel, maar wat verwacht je dan, de storig kan elk moment opgelost zijn en zijn ze overbodig, en die bussen moeten vaak uit arnhem of doetinchem komen en duren een eeuw
aangezien Didam dan het laatste punt is
Tja, maar waarom zou je pilletjes gebruiken die je niet nodig hebt, ze schrijven dat nou ook weer niet voor als snoepjes...quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:57 schreef Klonk het volgende:
maar wel goeie troep, en drugs is slechte troep, al is de grens tussen medicijn en drugs heel erg fijn soms, een medicijn wat veel mensen met ADHD krijgen is ritalin, en ritalin is een medicijn wat op gewone mensen het effect van speed kan hebben
ik heb welleens vast gezeten op zevenaarquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:19 schreef Muck het volgende:
[..]
euh, ik heb pas 3 uur in de kou gestaan in zevenaar
Dat traject is volgens mij een van de storingsgevoeligste van Nederland. Ik meen laatst ook gelezen te hebben dat vervanging van de infrastructuur daar hard nodig is. En meestal duren die stremmingen daar ook best een aantal uur. Tenminste, ze staan altijd erg lang op de overzichten met stremmingenquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:13 schreef Californium het volgende:
[..]
nee hoorik heb meerdere malen in een syntus bus gezeten naar zevenaar... Ik doelde zelf eigenlijk meer op een lokale bus
Goed het gaat niet altijd even snel, maar wat verwacht je dan, de storig kan elk moment opgelost zijn en zijn ze overbodig, en die bussen moeten vaak uit arnhem of doetinchem komen en duren een eeuw
aangezien Didam dan het laatste punt is
Maar voorlopig toch nog niet in huize MuckPGquote:
whehe.. hebben ze je letterlijk 'in de kou laten staan'...quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:19 schreef Muck het volgende:
[..]
euh, ik heb pas 3 uur in de kou gestaan in zevenaar
er ligt een enkel spoor..... wat denk je danquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat traject is volgens mij een van de storingsgevoeligste van Nederland. Ik meen laatst ook gelezen te hebben dat vervanging van de infrastructuur daar hard nodig is. En meestal duren die stremmingen daar ook best een aantal uur. Tenminste, ze staan altijd erg lang op de overzichten met stremmingen.
Dus als een storingsgevoelig traject dan weer eens plat gaat, dan kun je er als vervoerder (of het nou NS of Syntus is) rekening mee houden dat het lang gaat duren en je reizigers tegemoet komen. En op basis van de ervaringen die ik van anderen hoor, krijg ik de indruk dat dat onvoldoende gebeurt.
Ik reis ook driemaal per week over een enkelsporig traject. En dat traject ligt er ook wat vaker uit dan anderequote:Op donderdag 5 februari 2009 15:24 schreef Californium het volgende:
[..]
er ligt een enkel spoor..... wat denk je danIk vind dat de synthus iig hun best doen.... En helemaal niet onder doet voor bijvoorbeeld ns...
Daarom haalde ik mijn vrouw altijd op als het weer kut was. Van Hillywood naar Doetinchem en weer naar Nijmegen. Goed voor de km standquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat traject is volgens mij een van de storingsgevoeligste van Nederland. Ik meen laatst ook gelezen te hebben dat vervanging van de infrastructuur daar hard nodig is. En meestal duren die stremmingen daar ook best een aantal uur. Tenminste, ze staan altijd erg lang op de overzichten met stremmingen.
Dus als een storingsgevoelig traject dan weer eens plat gaat, dan kun je er als vervoerder (of het nou NS of Syntus is) rekening mee houden dat het lang gaat duren en je reizigers tegemoet komen. En op basis van de ervaringen die ik van anderen hoor, krijg ik de indruk dat dat onvoldoende gebeurt.
50k?quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom haalde ik mijn vrouw altijd op als het weer kut was. Van Hillywood naar Doetinchem en weer naar Nijmegen. Goed voor de km stand
Gisteren de 11.111 gehaald, en dat voor 3 maanden rijden. Jammer dat de reisafstand minder is geworden, ik kom niet aan de 50k per jaar op deze manier
NS regelt alternatieven, geeft koffie en geeft geld terug. Dat heb ik syntus nooit zien doenquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:24 schreef Californium het volgende:
[..]
er ligt een enkel spoor..... wat denk je danIk vind dat de synthus iig hun best doen.... En helemaal niet onder doet voor bijvoorbeeld ns...
OMGquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
50k?
Ik kwam vorig jaar maar net aan de 4K.
heb je zeker gelijk inquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:20 schreef Californium het volgende:
[..]
ik heb welleens vast gezeten op zevenaarze konden toen geen bussen inzetten omdat er 30 centimeter sneeuw lag...
maar ik heb ook welleens 3 uur vastgestaan op Nijmegen CS![]()
ik zeg niet dat syntus geweldig is...echt niet... maar NS is net zo erg
oh nee?quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar voorlopig toch nog niet in huize MuckPG.
preciesquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe.. hebben ze je letterlijk 'in de kou laten staan'...
ik weet ook wel dat het hartstikke storingsgevoelig is, maar daarom baal ik nog wel ontzettend als er telkens treinen uitvallen of vertraging hebbenquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:24 schreef Californium het volgende:
[..]
en dan zeg ik... NS laat mij net zo hard in de kou staan! lees terug!ik heb vaker in een synthus bus gezeten... lees terug.... Er is ook een verschil met andere steden.... Wij hebben niet een lokale bus die ergens anders heen gaat... verder is ons traject gewoon pokke druk! er zijn wel degelijk vaak bussen... deze worden ingezet...jah echt! maar omdat didam nu eenmaal op de verkeerde plek zit hebben we vaak pech! Ik denk dat synthus zijn best doet, en het weet best dat het een gevoelig traject is... maar bussen zijn nu eenmaal duur om in te zetten.... verder komen ze waarschijnlijk vaak niet eens aan in Didam... of zijn ze vol... en eerlijk is eerlijk! als prorail elke keer de boel verneukt en dan de synthus laat opdraven voor de kosten van een bus.... ik zou ook zo min mogelijk bussen inzetten...!quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik reis ook driemaal per week over een enkelsporig traject. En dat traject ligt er ook wat vaker uit dan andere. En het gaat me er ook niet om dat het Syntus is, want NS heeft ook zo zijn kuren. Het gaat mij gewoon om vervoerders in het algemeen, die bij trajecten met een verhoogd storingsrisico best wat extra alert kunnen zijn om hun klanten een alternatief te bieden.
Dat moet ik de NS inderdaad nagevenquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:33 schreef MPG het volgende:
[..]
NS regelt alternatieven, geeft koffie en geeft geld terug. Dat heb ik syntus nooit zien doen.
Ik rijd 3 dagen in de week zo'n 12km, tenzij het fietsweer is... zeg in tweederde, dat is voor werk dus ongeveer 1.200 km. Dan nog wat bezoek van vrienden, of afspraken buiten de deur en dan kom ik aan zo'n 4.000. Maar ik neem de auto nog wel een keer mee naar Didam!quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:34 schreef MPG het volgende:
[..]
OMG.
Zelfs ik rijd nog meer. En dat alleen in weekends en vakanties
.
das waar... maar denk eraan op wie je klaagt.... Prorail is het grootste gedeelte van de tijd schuldigquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:34 schreef Muck het volgende:
[..]
ik weet ook wel dat het hartstikke storingsgevoelig is, maar daarom baal ik nog wel ontzettend als er telkens treinen uitvallen of vertraging hebben
tot zoquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:34 schreef MPG het volgende:
En nu inpakken en als de sodemieter naar Didam
wederom, ik snáp het ook wel, maar daarom is het wel ongelofelijk kut als je weer eens voor niets staat te wachten, te laat op school of je werk komt, mensen die op je staan te wachten....quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:35 schreef Californium het volgende:
[..]
en dan zeg ik... NS laat mij net zo hard in de kou staan! lees terug!ik heb vaker in een synthus bus gezeten... lees terug.... Er is ook een verschil met andere steden.... Wij hebben niet een lokale bus die ergens anders heen gaat... verder is ons traject gewoon pokke druk! er zijn wel degelijk vaak bussen... deze worden ingezet...jah echt! maar omdat didam nu eenmaal op de verkeerde plek zit hebben we vaak pech! Ik denk dat synthus zijn best doet, en het weet best dat het een gevoelig traject is... maar bussen zijn nu eenmaal duur om in te zetten.... verder komen ze waarschijnlijk vaak niet eens aan in Didam... of zijn ze vol... en eerlijk is eerlijk! als prorail elke keer de boel verneukt en dan de synthus laat opdraven voor de kosten van een bus.... ik zou ook zo min mogelijk bussen inzetten...!
ja, okee, daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:37 schreef Californium het volgende:
[..]
das waar... maar denk eraan op wie je klaagt.... Prorail is het grootste gedeelte van de tijd schuldig
quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:37 schreef Muck het volgende:
[..]
wederom, ik snáp het ook wel, maar daarom is het wel ongelofelijk kut als je weer eens voor niets staat te wachten, te laat op school of je werk komt, mensen die op je staan te wachten....
quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:37 schreef Californium het volgende:
[..]
das waar... maar denk eraan op wie je klaagt.... Prorail is het grootste gedeelte van de tijd schuldig
Vaak zorgen zij er voor dat d eboel vertraging heeft ja. Maar dat stuk is zo tyfusverrot dat syntus al bij voorbaat bussen kan inzetten....quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:37 schreef Californium het volgende:
[..]
dat klopt... maar syntus moet wel die bussen betalen...zoals ik hierboven al zei... ik zou dat ook niet doen als iemand anders de boel verkloot en dan mij laten betalenquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vaak zorgen zij er voor dat d eboel vertraging heeft ja. Maar dat stuk is zo tyfusverrot dat syntus al bij voorbaat bussen kan inzetten....
Ja, ik heb je posts gelezenquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:35 schreef Californium het volgende:
[..]
en dan zeg ik... NS laat mij net zo hard in de kou staan! lees terug!ik heb vaker in een synthus bus gezeten... lees terug.... Er is ook een verschil met andere steden.... Wij hebben niet een lokale bus die ergens anders heen gaat... verder is ons traject gewoon pokke druk! er zijn wel degelijk vaak bussen... deze worden ingezet...jah echt! maar omdat didam nu eenmaal op de verkeerde plek zit hebben we vaak pech! Ik denk dat synthus zijn best doet, en het weet best dat het een gevoelig traject is... maar bussen zijn nu eenmaal duur om in te zetten.... verder komen ze waarschijnlijk vaak niet eens aan in Didam... of zijn ze vol... en eerlijk is eerlijk! als prorail elke keer de boel verneukt en dan de synthus laat opdraven voor de kosten van een bus.... ik zou ook zo min mogelijk bussen inzetten...!
Je bedoelt Prorail. Syntus is een vervoerder. Die kan niets helpen aan sein- en wisselstoringen.quote:
lees je in, we hebben het er net overquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bedoelt Prorail. Syntus is een vervoerder. Die kan niets helpen aan sein- en wisselstoringen.
mosterd-maaltijdquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bedoelt Prorail. Syntus is een vervoerder. Die kan niets helpen aan sein- en wisselstoringen.
ik vind dat die algemene opmerking niet waar is... synthus is net zo waardeloos als de NS is...quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik heb je posts gelezen. En volgens mij praten we een beetje langs elkaar heen
.
Nogmaals: ik maakte een algemene opmerking nav de storing van vandaag op het Syntustraject. En ook NS maakt fouten en kan dingen beter aanpakken. Ik heb ook een keer een uur in een overvolle bus gezeten ipv een kwartier in de trein, omdat halverwege de trein niet verder ging. En dat was ook niet eens een door NS ingehuurde bus.
Van welk station moet Muck je met de fiets komen ophalen?quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:34 schreef MPG het volgende:
En nu inpakken en als de sodemieter naar Didam
Dat moeten ze leuk onderling regelen. Je koopt het kaartje van Syntus, dus zij horen voor degelijk vervoer te zorgen van A naar B in een redelijke tijdspanne.quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:40 schreef Californium het volgende:
[..]
dat klopt... maar syntus moet wel die bussen betalen...zoals ik hierboven al zei... ik zou dat ook niet doen als iemand anders de boel verkloot en dan mij laten betalen
waarquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat moeten ze leuk onderling regelen. Je koopt het kaartje van Syntus, dus zij horen voor degelijk vervoer te zorgen van A naar B in een redelijke tijdspanne.
de storing is voorbij en ze zijn het verkeer langzaam aan het hervatten las ik op de site.quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Van welk station moet Muck je met de fiets komen ophalen?.
Ja maar dat zeg ik toch ook! Alleen in andere bewoordingen. NS maakt ook fouten, en vervoerders in het algemeen (of het nou NS, Arriva, Connexxion of Syntus is), moeten rekening houden met hun gestrande reizigers, vind ik. En NS doen dat ook niet altijd even goed. Ik gebruikte Syntus alleen als voorbeeld omdat dat weer even actueel wasquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:46 schreef Californium het volgende:
[..]
ik vind dat die algemene opmerking niet waar is... synthus is net zo waardeloos als de NS is...
je zei dat synthus dat minder goed deed als bijvoorbeeld NS...quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar dat zeg ik toch ook! Alleen in andere bewoordingen. NS maakt ook fouten, en vervoerders in het algemeen (of het nou NS, Arriva, Connexxion of Syntus is), moeten rekening houden met hun gestrande reizigers, vind ik. En NS doen dat ook niet altijd even goed. Ik gebruikte Syntus alleen als voorbeeld omdat dat weer even actueel was.
Zoals ik al zei staat vervanging van de infrastructuur wel op een agenda van Prorail, las ik laatst. Maar voor welk jaar...quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:49 schreef Californium het volgende:
[..]
waar...maar volgens mij heeft prorail er nog niets aan gedaan
en begrijp ik het van synthus wel...
volgens mij heeft daar een tijd geleden nog wat over in de krant gestaan... dat prorail niet genoeg coompensatie gafquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoals ik al zei staat vervanging van de infrastructuur wel op een agenda van Prorail, las ik laatst. Maar voor welk jaar....
En het zou me overigens verbazen als er geen afspraken tussen vervoerders en Prorail zijn over wie opdraait voor de kosten bij stremmingen. Uiteindelijk zal een vervoerder dat gerust wel (deels) kunnen verhalen, lijkt me.
Ja, dat is de indruk die ik krijg op basis van ervaringen van anderen. En ik kan er naast zitten, natuurlijk. Wat dat betreft ben ik verwend met meerdere reismogelijkheden. Ligt het ene traject eruit, reis ik via een ander trajectquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:51 schreef Californium het volgende:
[..]
je zei dat synthus dat minder goed deed als bijvoorbeeld NS...
Toen ik 'vroegah' nog elke dag op en neer reisde naar Nijmegen, was het grotendeels het arnhem- nijmegen traject dat problemen veroorzaakte....quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat is de indruk die ik krijg op basis van ervaringen van anderen. En ik kan er naast zitten, natuurlijk. Wat dat betreft ben ik verwend met meerdere reismogelijkheden. Ligt het ene traject eruit, reis ik via een ander traject.
Maar dat neemt niet weg dat ik vind dat alle vervoerders die zorgplicht hebben.
welke element... volgens mij begrijpen wie elkaar primaquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat is de indruk die ik krijg op basis van ervaringen van anderen. En ik kan er naast zitten, natuurlijk. Wat dat betreft ben ik verwend met meerdere reismogelijkheden. Ligt het ene traject eruit, reis ik via een ander traject.
Maar dat neemt niet weg dat ik vind dat alle vervoerders die zorgplicht hebben.
En zie daar het bewijs dat we om elkaar heen praatten, want ik dacht dat je het over een ander element van mijn redenering had.
En nou bijdehand komen doen he?quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:46 schreef Muck het volgende:
[..]
lees je in, we hebben het er net over
Zie de laatste zin die ik toegevoegd heb in mijn vorige bericht, ik legde een verkeerde link tussen jouw reacties en mijn berichtenquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:57 schreef Californium het volgende:
[..]
Toen ik 'vroegah' nog elke dag op en neer reisde naar Nijmegen, was het grotendeels het arnhem- nijmegen traject dat problemen veroorzaakte....
Verder hebben al die vervoerders die zorgplicht....daar waren we het volgens mij over eens... maar ik vind niet dat de synthus zwaar onderdoet voor NS...dat was volgens mij de discussie
![]()
volgens mij niet.... volgens mij vond jij nog steeds dat 'volgens horen zeggen' synthus minder goed was dan NSquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zie de laatste zin die ik toegevoegd heb in mijn vorige bericht, ik legde een verkeerde link tussen jouw reacties en mijn berichten.
Uiteindelijk zijn we het al 20 posts eens, maar dachten het oneens te zijn.
Ik dacht dat jij mijn berichten over die algemene zorgplicht verkeerd begreep, maar eigenlijk begreep ik jou verkeerdquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:58 schreef Californium het volgende:
[..]
welke element... volgens mij begrijpen wie elkaar prima![]()
algemene zorgplicht jah...maar jij vond dat synthus dat minder deed dan NSquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij mijn berichten over die algemene zorgplicht verkeerd begreep, maar eigenlijk begreep ik jou verkeerd.
ik heb het juist andersomquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:57 schreef Californium het volgende:
[..]
Toen ik 'vroegah' nog elke dag op en neer reisde naar Nijmegen, was het grotendeels het arnhem- nijmegen traject dat problemen veroorzaakte....
In zoverre dat ik de indruk krijg (zelf niet ervaren) dat Syntus het regelmatig laat afweten. Maar zoals ik al nuanceerde, doen de NS dat ook. Ik gebruikte Syntus nu vooral als voorbeeld, omdat dat actueel was.quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:02 schreef Californium het volgende:
[..]
algemene zorgplicht jah...maar jij vond dat synthus dat minder deed dan NS
quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:05 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb het juist andersom
didam-arnhem: huilen met de pet op
arnhem-nijmegen: geen probleem, want 8 treinen per uur
ehm....oke...wat jij wil....quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
In zoverre dat ik de indruk krijg (zelf niet ervaren) dat Syntus het regelmatig laat afweten. Maar zoals ik al nuanceerde, doen de NS dat ook. Ik gebruikte Syntus nu vooral als voorbeeld, omdat dat actueel was.
Bier dan maar?quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:11 schreef Californium het volgende:
[..]
ehm....oke...wat jij wil....
whiskey?quote:
Doe maar theequote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:11 schreef Californium het volgende:
[..]
ehm....oke...wat jij wil....
Welk strand had je in gedachte?quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:21 schreef DaMart het volgende:
En dan ga ik nu zelf eens richting trein. Kijken of ik thuiskom zonder onderweg te stranden!
heb eerste hoofdstuk af... vet veel informatie enzo al verzameld voor de tijd... had ik voor hoofstuk 1 iets van 35 artikelen... blijkt dat ik er voor het 2e maarliefst 6 heb e dus meer moet gaan zoekenquote:
Live update vanuit de trein: we rijden weerquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:21 schreef DaMart het volgende:
En dan ga ik nu zelf eens richting trein. Kijken of ik thuiskom zonder onderweg te stranden!
Zandvoort lijkt me wel watquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Welk strand had je in gedachte?
Kloteklusjes zijn dat jaquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:35 schreef Californium het volgende:
[..]
heb eerste hoofdstuk af... vet veel informatie enzo al verzameld voor de tijd... had ik voor hoofstuk 1 iets van 35 artikelen... blijkt dat ik er voor het 2e maarliefst 6 heb e dus meer moet gaan zoeken
Sorry, Zandvoort is gesloten wegens een overstromingquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Live update vanuit de trein: we rijden weer.
[..]
Zandvoort lijkt me wel wat.
Dan zwem ik wel. Woon toch op 2 hoog!quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sorry, Zandvoort is gesloten wegens een overstroming
Hoiquote:
Helaas, er staat momenteel 678 km water boven Zandvoortquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zwem ik wel. Woon toch op 2 hoog!
Niet te snel willen hequote:Op donderdag 5 februari 2009 16:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Hoi![]()
Pff net cv op werk.nl gezet, schiet lekker op met alleen vacatures in plekken waar ik niet kan komen lopend of met de fiets
Handig voor de afwas vanavondquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Helaas, er staat momenteel 678 km water boven Zandvoort
Ik ben pas 3 jaar bezig bedoel je?quote:
Succesquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:03 schreef DaMart het volgende:
Ik ben in ieder geval tot Leiden gekomen, dus zometeen even overstappen. Spreek jullie over 3 kwartier of zo wel weer, als ik thuis ben.
Ze gaan je eindelijk ontvlooienquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:18 schreef Fha het volgende:
Morgen naar de dierenarts. Ik heb er nu al zin in
Jups. Niet continu hoor, maar dit is niet de eerste keer dat ik mijn cv daar neer zet. vorige keer heeft hij er ook ruim 1,5 jaar gestaan.quote:
nee ze gaan weer bloed prikken bij de katquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze gaan je eindelijk ontvlooien
Hoi jort.quote:
Ah, nu wat meer hopen danquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Jups. Niet continu hoor, maar dit is niet de eerste keer dat ik mijn cv daar neer zet. vorige keer heeft hij er ook ruim 1,5 jaar gestaan.
Arme katquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:25 schreef Fha het volgende:
[..]
nee ze gaan weer bloed prikken bij de kat
Inderdaadquote:
Mjah nouja, voor dr eigen bestwilquote:
Spamz0rb0tquote:
Kill & Attackquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah nouja, voor dr eigen bestwilmeer zielig voor die arts trouwens hoor, want ze valt aan
Dat geeft heul niksquote:
quote:
Owquote:
Aaahwquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow
Ik heb honger maar zit nog op mijn werk
Oh, indiaas etenquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Aaahw
Ik heb ook nog honger dus ik eet straks nog wel yoghurt of brood ofzo
Dat gaat er ook best inquote:
Ik ook niet, nog niet iigquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat gaat er ook best inmaar dat heb ik niet helaas.
Hoiquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:38 schreef Aarti het volgende:
dag liefjes!
Gaat het nog steeds niet goed met je?quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:45 schreef Pheno het volgende:
Zo, toetje. En dan maar straks in bed liggen laptopperen of zo.
Arme jijquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:59 schreef Pheno het volgende:
Nee, ik lig tegenwoordig voor 8 uur al in mijn nest. De krampen waren vandaag een ochtendje weg, maar helaas. Maar ik moet eerst nog een afwas doen zie ik net. Van twee dagen en mijn vrouw is de hort op
Die zag de afwas en vluchtte, terecht dusquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:59 schreef Pheno het volgende:
Nee, ik lig tegenwoordig voor 8 uur al in mijn nest. De krampen waren vandaag een ochtendje weg, maar helaas. Maar ik moet eerst nog een afwas doen zie ik net. Van twee dagen en mijn vrouw is de hort op
*knuffel*quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:59 schreef Pheno het volgende:
quote:
Goed bezigquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Sportjournaal is ook weer geweest![]()
Heb ook al gezwommen en gegeten
Nog steeds? Ik ben vorig jaar al ontslagen met de mededeling: "go forth!".quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zag de afwas en vluchtte, terecht dus
Maar ze kunnen nog steeds niets voor je doen dus?
Je hebt de mijne niet ontvangen? Oh wacht, toen was er nog geen KSC.quote:
Door de MRI dan ook nog maarquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog steeds? Ik ben vorig jaar al ontslagen met de mededeling: "go forth!".
Ze kunnen niets vinden, en ik ben alleen niet door de MRI geweest alle andere mogelijk eonderzoeken heb ik wel gehad en "live" mogen meemaken.
Nee, ze kunnen dus niets voor me doen, omdat ze niets kunnen vinden.
Toen schreven ze nog op papyrusquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt de mijne niet ontvangen? Oh wacht, toen was er nog geen KSC.
Ik zou echt helemaal hopeloos wordenquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze kunnen niets vinden, en ik ben alleen niet door de MRI geweest alle andere mogelijk eonderzoeken heb ik wel gehad en "live" mogen meemaken.
En liepen de vissen nog over het landquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toen schreven ze nog op papyrus
Was zequote:Op donderdag 5 februari 2009 19:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
En liepen de vissen nog over het land
Ik ga nog wat afwassen.
Ze zoeken niet meer, dus dat wordt lastigquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik zou echt helemaal hopeloos worden
Ik hoop dat ze ooit nog wel er achter komen wat er is
en Muck?quote:
Ben jij al eens bij de osteopaat geweest?quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:18 schreef Fha het volgende:
Pfff ik ben zo verschrikkelijk moe deze weekik word er.. nou.. moe van
O dat kan er ook nog wel bij ja... arme jij!!quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Ik ook! (ja, ik weet het , deze smiley past daar niet bij, maar wel bij het feest der herkenning
)
En dan zometeen naar de ouderavond..
ik wil al 2 dagen nu naar bed en slapen, maar ik heb er gewoon geen tijd voor!quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:20 schreef Fha het volgende:
[..]
O dat kan er ook nog wel bij ja... arme jij!!
Mjah dat ken ik wel.. Alleen heb ik er opzich wel tijd voor, alleen word ik dan midden in de nacht wakker en slaap ik dan niet meerquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik wil al 2 dagen nu naar bed en slapen, maar ik heb er gewoon geen tijd voor!
Nee, te ver weg.quote:
Eensquote:
Ow, maar zou het niet leuker zijn daar?quote:
Jammer van de spekjesquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:35 schreef DaMart het volgende:
Voor het eerst zelf boerenkoolstamppot gemaakt. Met rookworst en spekjes. En ik moet zeggen dat toch wel uitstekend smaakte.
Ik heb nog wel wat boerenkool over!quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:37 schreef marcb1974 het volgende:
Ik verveel me nog steeds en heb honger
Nee joh, heerlijk met opgebakken spek erdoorquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Jammer van de spekjesverder heb ik vandaag hetzelfde gegeten
jummmm
Ik ga al kokhalzen van die luchtquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee joh, heerlijk met opgebakken spek erdoor.
Ik ben niet zo van de drank en drugs.quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, maar zou het niet leuker zijn daar?
Heb ik dus ook weer niets aanquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat boerenkool over!
Alhoewel... dat staat al in de vriezer voor volgende week.
Maar buiten op het terras in de zon met een jus oid moet kunnenquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de drank en drugs.
Oeh dat klinkt ook wel erg goedquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:35 schreef DaMart het volgende:
Voor het eerst zelf boerenkoolstamppot gemaakt. Met rookworst en spekjes. En ik moet zeggen dat toch wel uitstekend smaakte.
Geef die boer een stoelquote:
Antarctica welquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:24 schreef marcb1974 het volgende:
Schaatser? Jij hebt ijs van 3 km dik wat mij houden kan?
Tijd om naar huis te gaan danquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:31 schreef Aarti het volgende:
pfff ik ben nu alweer 13 uur aan het werk
Ik kwam gezellig terecht op de site van het stormfrontquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:06 schreef Pheno het volgende:
Er zijn meer Poolse busjes op de weg, dat is iig een gevolg
Die Amerikaan heeft slechte invloed op jequote:Op donderdag 5 februari 2009 21:31 schreef Aarti het volgende:
Hou eens op joh!quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:31 schreef Aarti het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |