Welk strand had je in gedachte?quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:21 schreef DaMart het volgende:
En dan ga ik nu zelf eens richting trein. Kijken of ik thuiskom zonder onderweg te stranden!
Wat is er?quote:
heb eerste hoofdstuk af... vet veel informatie enzo al verzameld voor de tijd... had ik voor hoofstuk 1 iets van 35 artikelen... blijkt dat ik er voor het 2e maarliefst 6 heb e dus meer moet gaan zoekenquote:
Live update vanuit de trein: we rijden weerquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:21 schreef DaMart het volgende:
En dan ga ik nu zelf eens richting trein. Kijken of ik thuiskom zonder onderweg te stranden!
Zandvoort lijkt me wel watquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Welk strand had je in gedachte?
Kloteklusjes zijn dat jaquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:35 schreef Californium het volgende:
[..]
heb eerste hoofdstuk af... vet veel informatie enzo al verzameld voor de tijd... had ik voor hoofstuk 1 iets van 35 artikelen... blijkt dat ik er voor het 2e maarliefst 6 heb e dus meer moet gaan zoeken
Sorry, Zandvoort is gesloten wegens een overstromingquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Live update vanuit de trein: we rijden weer.
[..]
Zandvoort lijkt me wel wat.
Dan zwem ik wel. Woon toch op 2 hoog!quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sorry, Zandvoort is gesloten wegens een overstroming
Hoiquote:
Helaas, er staat momenteel 678 km water boven Zandvoortquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zwem ik wel. Woon toch op 2 hoog!
Niet te snel willen hequote:Op donderdag 5 februari 2009 16:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Hoi![]()
Pff net cv op werk.nl gezet, schiet lekker op met alleen vacatures in plekken waar ik niet kan komen lopend of met de fiets
Handig voor de afwas vanavondquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Helaas, er staat momenteel 678 km water boven Zandvoort
Ik ben pas 3 jaar bezig bedoel je?quote:
Die is wel weg hoorquote:
Succesquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:03 schreef DaMart het volgende:
Ik ben in ieder geval tot Leiden gekomen, dus zometeen even overstappen. Spreek jullie over 3 kwartier of zo wel weer, als ik thuis ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |