Welk strand had je in gedachte?quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:21 schreef DaMart het volgende:
En dan ga ik nu zelf eens richting trein. Kijken of ik thuiskom zonder onderweg te stranden!
heb eerste hoofdstuk af... vet veel informatie enzo al verzameld voor de tijd... had ik voor hoofstuk 1 iets van 35 artikelen... blijkt dat ik er voor het 2e maarliefst 6 heb e dus meer moet gaan zoekenquote:
Live update vanuit de trein: we rijden weerquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:21 schreef DaMart het volgende:
En dan ga ik nu zelf eens richting trein. Kijken of ik thuiskom zonder onderweg te stranden!
Zandvoort lijkt me wel watquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Welk strand had je in gedachte?
Kloteklusjes zijn dat jaquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:35 schreef Californium het volgende:
[..]
heb eerste hoofdstuk af... vet veel informatie enzo al verzameld voor de tijd... had ik voor hoofstuk 1 iets van 35 artikelen... blijkt dat ik er voor het 2e maarliefst 6 heb e dus meer moet gaan zoeken
Sorry, Zandvoort is gesloten wegens een overstromingquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Live update vanuit de trein: we rijden weer.
[..]
Zandvoort lijkt me wel wat.
Dan zwem ik wel. Woon toch op 2 hoog!quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sorry, Zandvoort is gesloten wegens een overstroming
Hoiquote:
Helaas, er staat momenteel 678 km water boven Zandvoortquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zwem ik wel. Woon toch op 2 hoog!
Niet te snel willen hequote:Op donderdag 5 februari 2009 16:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Hoi![]()
Pff net cv op werk.nl gezet, schiet lekker op met alleen vacatures in plekken waar ik niet kan komen lopend of met de fiets
Handig voor de afwas vanavondquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Helaas, er staat momenteel 678 km water boven Zandvoort
Ik ben pas 3 jaar bezig bedoel je?quote:
Succesquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:03 schreef DaMart het volgende:
Ik ben in ieder geval tot Leiden gekomen, dus zometeen even overstappen. Spreek jullie over 3 kwartier of zo wel weer, als ik thuis ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |