weet je hoe ver het is van didam naar nijmegen?quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd voor een Muckscooter!
niet zover als van Amsterdam naar Groningenquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:03 schreef Muck het volgende:
[..]
weet je hoe ver het is van didam naar nijmegen?
Eigenlijk wel slecht ja, als de lokale vervoersmaatschappij mensen wegjaagt uit hun woonplaatsquote:
Nou ja, je komt er vast wel mee naar Arnhem!quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:03 schreef Muck het volgende:
[..]
weet je hoe ver het is van didam naar nijmegen?
kan ze net zo goed doorrijden naar Nijmegenquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, je komt er vast wel mee naar Arnhem!
syntus is net zo min of net zo goed als de NS.... bij zevenaar gaat het spoor over op een enkel spoor en als e dan een wisselstoring is, veroorzaakt door PRORAIL, dan kan de trein niet naar didam of andersom....quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eigenlijk wel slecht ja, als de lokale vervoersmaatschappij mensen wegjaagt uit hun woonplaats.
klopt ::Yquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
niet zover als van Amsterdam naar Groningen
ja, belachelijk he? er is ook geen alternatief, dat is het beroerde eraan.quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eigenlijk wel slecht ja, als de lokale vervoersmaatschappij mensen wegjaagt uit hun woonplaats.
ik ging altijd op de fiets naar Zevenaarquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, je komt er vast wel mee naar Arnhem!
het ligt niet altijd aan Synthusquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:07 schreef Muck het volgende:
[..]
klopt ::Y
[..]
ja, belachelijk he? er is ook geen alternatief, dat is het beroerde eraan.
als ik nou een bus kon nemen of een tram of weet ik veel, maar nee, alleen die treintjes die om de haverklap uitvallen
ligt eraan van wie.quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:06 schreef Californium het volgende:
[..]
syntus is net zo min of net zo goed als de NS.... bij zevenaar gaat het spoor over op een enkel spoor en als e dan een wisselstoring is, veroorzaakt door PRORAIL, dan kan de trein niet naar didam of andersom....
Dat bedoel ik dus. NS zorgt bij stremmingen meestal wel voor vervangend vervoer. Als ik Muck zo hoor, dan laat Syntus reizigers gerust een paar dagen op het perron wachten, als het moetquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:07 schreef Muck het volgende:
[..]
klopt ::Y
[..]
ja, belachelijk he? er is ook geen alternatief, dat is het beroerde eraan.
als ik nou een bus kon nemen of een tram of weet ik veel, maar nee, alleen die treintjes die om de haverklap uitvallen
nee hoorquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Dat bedoel ik dus. NS zorgt bij stremmingen meestal wel voor vervangend vervoer. Als ik Muck zo hoor, dan laat Syntus reizigers gerust een paar dagen op het perron wachten, als het moet.
euh, ik heb pas 3 uur in de kou gestaan in zevenaarquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:13 schreef Californium het volgende:
[..]
nee hoorik heb meerdere malen in een syntus bus gezeten naar zevenaar... Ik doelde zelf eigenlijk meer op een lokale bus
Goed het gaat niet altijd even snel, maar wat verwacht je dan, de storig kan elk moment opgelost zijn en zijn ze overbodig, en die bussen moeten vaak uit arnhem of doetinchem komen en duren een eeuw
aangezien Didam dan het laatste punt is
Tja, maar waarom zou je pilletjes gebruiken die je niet nodig hebt, ze schrijven dat nou ook weer niet voor als snoepjes...quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:57 schreef Klonk het volgende:
maar wel goeie troep, en drugs is slechte troep, al is de grens tussen medicijn en drugs heel erg fijn soms, een medicijn wat veel mensen met ADHD krijgen is ritalin, en ritalin is een medicijn wat op gewone mensen het effect van speed kan hebben
ik heb welleens vast gezeten op zevenaarquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:19 schreef Muck het volgende:
[..]
euh, ik heb pas 3 uur in de kou gestaan in zevenaar
Dat traject is volgens mij een van de storingsgevoeligste van Nederland. Ik meen laatst ook gelezen te hebben dat vervanging van de infrastructuur daar hard nodig is. En meestal duren die stremmingen daar ook best een aantal uur. Tenminste, ze staan altijd erg lang op de overzichten met stremmingenquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:13 schreef Californium het volgende:
[..]
nee hoorik heb meerdere malen in een syntus bus gezeten naar zevenaar... Ik doelde zelf eigenlijk meer op een lokale bus
Goed het gaat niet altijd even snel, maar wat verwacht je dan, de storig kan elk moment opgelost zijn en zijn ze overbodig, en die bussen moeten vaak uit arnhem of doetinchem komen en duren een eeuw
aangezien Didam dan het laatste punt is
Maar voorlopig toch nog niet in huize MuckPGquote:
whehe.. hebben ze je letterlijk 'in de kou laten staan'...quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:19 schreef Muck het volgende:
[..]
euh, ik heb pas 3 uur in de kou gestaan in zevenaar
er ligt een enkel spoor..... wat denk je danquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat traject is volgens mij een van de storingsgevoeligste van Nederland. Ik meen laatst ook gelezen te hebben dat vervanging van de infrastructuur daar hard nodig is. En meestal duren die stremmingen daar ook best een aantal uur. Tenminste, ze staan altijd erg lang op de overzichten met stremmingen.
Dus als een storingsgevoelig traject dan weer eens plat gaat, dan kun je er als vervoerder (of het nou NS of Syntus is) rekening mee houden dat het lang gaat duren en je reizigers tegemoet komen. En op basis van de ervaringen die ik van anderen hoor, krijg ik de indruk dat dat onvoldoende gebeurt.
Ik reis ook driemaal per week over een enkelsporig traject. En dat traject ligt er ook wat vaker uit dan anderequote:Op donderdag 5 februari 2009 15:24 schreef Californium het volgende:
[..]
er ligt een enkel spoor..... wat denk je danIk vind dat de synthus iig hun best doen.... En helemaal niet onder doet voor bijvoorbeeld ns...
Daarom haalde ik mijn vrouw altijd op als het weer kut was. Van Hillywood naar Doetinchem en weer naar Nijmegen. Goed voor de km standquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat traject is volgens mij een van de storingsgevoeligste van Nederland. Ik meen laatst ook gelezen te hebben dat vervanging van de infrastructuur daar hard nodig is. En meestal duren die stremmingen daar ook best een aantal uur. Tenminste, ze staan altijd erg lang op de overzichten met stremmingen.
Dus als een storingsgevoelig traject dan weer eens plat gaat, dan kun je er als vervoerder (of het nou NS of Syntus is) rekening mee houden dat het lang gaat duren en je reizigers tegemoet komen. En op basis van de ervaringen die ik van anderen hoor, krijg ik de indruk dat dat onvoldoende gebeurt.
50k?quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom haalde ik mijn vrouw altijd op als het weer kut was. Van Hillywood naar Doetinchem en weer naar Nijmegen. Goed voor de km stand
Gisteren de 11.111 gehaald, en dat voor 3 maanden rijden. Jammer dat de reisafstand minder is geworden, ik kom niet aan de 50k per jaar op deze manier
NS regelt alternatieven, geeft koffie en geeft geld terug. Dat heb ik syntus nooit zien doenquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:24 schreef Californium het volgende:
[..]
er ligt een enkel spoor..... wat denk je danIk vind dat de synthus iig hun best doen.... En helemaal niet onder doet voor bijvoorbeeld ns...
OMGquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
50k?
Ik kwam vorig jaar maar net aan de 4K.
heb je zeker gelijk inquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:20 schreef Californium het volgende:
[..]
ik heb welleens vast gezeten op zevenaarze konden toen geen bussen inzetten omdat er 30 centimeter sneeuw lag...
maar ik heb ook welleens 3 uur vastgestaan op Nijmegen CS![]()
ik zeg niet dat syntus geweldig is...echt niet... maar NS is net zo erg
oh nee?quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar voorlopig toch nog niet in huize MuckPG.
preciesquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe.. hebben ze je letterlijk 'in de kou laten staan'...
ik weet ook wel dat het hartstikke storingsgevoelig is, maar daarom baal ik nog wel ontzettend als er telkens treinen uitvallen of vertraging hebbenquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:24 schreef Californium het volgende:
[..]
er ligt een enkel spoor..... wat denk je danIk vind dat de synthus iig hun best doen.... En helemaal niet onder doet voor bijvoorbeeld ns...
en dan zeg ik... NS laat mij net zo hard in de kou staan! lees terug!ik heb vaker in een synthus bus gezeten... lees terug.... Er is ook een verschil met andere steden.... Wij hebben niet een lokale bus die ergens anders heen gaat... verder is ons traject gewoon pokke druk! er zijn wel degelijk vaak bussen... deze worden ingezet...jah echt! maar omdat didam nu eenmaal op de verkeerde plek zit hebben we vaak pech! Ik denk dat synthus zijn best doet, en het weet best dat het een gevoelig traject is... maar bussen zijn nu eenmaal duur om in te zetten.... verder komen ze waarschijnlijk vaak niet eens aan in Didam... of zijn ze vol... en eerlijk is eerlijk! als prorail elke keer de boel verneukt en dan de synthus laat opdraven voor de kosten van een bus.... ik zou ook zo min mogelijk bussen inzetten...!quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik reis ook driemaal per week over een enkelsporig traject. En dat traject ligt er ook wat vaker uit dan andere. En het gaat me er ook niet om dat het Syntus is, want NS heeft ook zo zijn kuren. Het gaat mij gewoon om vervoerders in het algemeen, die bij trajecten met een verhoogd storingsrisico best wat extra alert kunnen zijn om hun klanten een alternatief te bieden.
Dat moet ik de NS inderdaad nagevenquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:33 schreef MPG het volgende:
[..]
NS regelt alternatieven, geeft koffie en geeft geld terug. Dat heb ik syntus nooit zien doen.
Ik rijd 3 dagen in de week zo'n 12km, tenzij het fietsweer is... zeg in tweederde, dat is voor werk dus ongeveer 1.200 km. Dan nog wat bezoek van vrienden, of afspraken buiten de deur en dan kom ik aan zo'n 4.000. Maar ik neem de auto nog wel een keer mee naar Didam!quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:34 schreef MPG het volgende:
[..]
OMG.
Zelfs ik rijd nog meer. En dat alleen in weekends en vakanties
.
das waar... maar denk eraan op wie je klaagt.... Prorail is het grootste gedeelte van de tijd schuldigquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:34 schreef Muck het volgende:
[..]
ik weet ook wel dat het hartstikke storingsgevoelig is, maar daarom baal ik nog wel ontzettend als er telkens treinen uitvallen of vertraging hebben
tot zoquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:34 schreef MPG het volgende:
En nu inpakken en als de sodemieter naar Didam
wederom, ik snáp het ook wel, maar daarom is het wel ongelofelijk kut als je weer eens voor niets staat te wachten, te laat op school of je werk komt, mensen die op je staan te wachten....quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:35 schreef Californium het volgende:
[..]
en dan zeg ik... NS laat mij net zo hard in de kou staan! lees terug!ik heb vaker in een synthus bus gezeten... lees terug.... Er is ook een verschil met andere steden.... Wij hebben niet een lokale bus die ergens anders heen gaat... verder is ons traject gewoon pokke druk! er zijn wel degelijk vaak bussen... deze worden ingezet...jah echt! maar omdat didam nu eenmaal op de verkeerde plek zit hebben we vaak pech! Ik denk dat synthus zijn best doet, en het weet best dat het een gevoelig traject is... maar bussen zijn nu eenmaal duur om in te zetten.... verder komen ze waarschijnlijk vaak niet eens aan in Didam... of zijn ze vol... en eerlijk is eerlijk! als prorail elke keer de boel verneukt en dan de synthus laat opdraven voor de kosten van een bus.... ik zou ook zo min mogelijk bussen inzetten...!
ja, okee, daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:37 schreef Californium het volgende:
[..]
das waar... maar denk eraan op wie je klaagt.... Prorail is het grootste gedeelte van de tijd schuldig
quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:37 schreef Muck het volgende:
[..]
wederom, ik snáp het ook wel, maar daarom is het wel ongelofelijk kut als je weer eens voor niets staat te wachten, te laat op school of je werk komt, mensen die op je staan te wachten....
quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:37 schreef Californium het volgende:
[..]
das waar... maar denk eraan op wie je klaagt.... Prorail is het grootste gedeelte van de tijd schuldig
Vaak zorgen zij er voor dat d eboel vertraging heeft ja. Maar dat stuk is zo tyfusverrot dat syntus al bij voorbaat bussen kan inzetten....quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:37 schreef Californium het volgende:
[..]
das waar... maar denk eraan op wie je klaagt.... Prorail is het grootste gedeelte van de tijd schuldig
dat klopt... maar syntus moet wel die bussen betalen...zoals ik hierboven al zei... ik zou dat ook niet doen als iemand anders de boel verkloot en dan mij laten betalenquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vaak zorgen zij er voor dat d eboel vertraging heeft ja. Maar dat stuk is zo tyfusverrot dat syntus al bij voorbaat bussen kan inzetten....
Ja, ik heb je posts gelezenquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:35 schreef Californium het volgende:
[..]
en dan zeg ik... NS laat mij net zo hard in de kou staan! lees terug!ik heb vaker in een synthus bus gezeten... lees terug.... Er is ook een verschil met andere steden.... Wij hebben niet een lokale bus die ergens anders heen gaat... verder is ons traject gewoon pokke druk! er zijn wel degelijk vaak bussen... deze worden ingezet...jah echt! maar omdat didam nu eenmaal op de verkeerde plek zit hebben we vaak pech! Ik denk dat synthus zijn best doet, en het weet best dat het een gevoelig traject is... maar bussen zijn nu eenmaal duur om in te zetten.... verder komen ze waarschijnlijk vaak niet eens aan in Didam... of zijn ze vol... en eerlijk is eerlijk! als prorail elke keer de boel verneukt en dan de synthus laat opdraven voor de kosten van een bus.... ik zou ook zo min mogelijk bussen inzetten...!
Je bedoelt Prorail. Syntus is een vervoerder. Die kan niets helpen aan sein- en wisselstoringen.quote:
lees je in, we hebben het er net overquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bedoelt Prorail. Syntus is een vervoerder. Die kan niets helpen aan sein- en wisselstoringen.
mosterd-maaltijdquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bedoelt Prorail. Syntus is een vervoerder. Die kan niets helpen aan sein- en wisselstoringen.
ik vind dat die algemene opmerking niet waar is... synthus is net zo waardeloos als de NS is...quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik heb je posts gelezen. En volgens mij praten we een beetje langs elkaar heen
.
Nogmaals: ik maakte een algemene opmerking nav de storing van vandaag op het Syntustraject. En ook NS maakt fouten en kan dingen beter aanpakken. Ik heb ook een keer een uur in een overvolle bus gezeten ipv een kwartier in de trein, omdat halverwege de trein niet verder ging. En dat was ook niet eens een door NS ingehuurde bus.
Van welk station moet Muck je met de fiets komen ophalen?quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:34 schreef MPG het volgende:
En nu inpakken en als de sodemieter naar Didam
Dat moeten ze leuk onderling regelen. Je koopt het kaartje van Syntus, dus zij horen voor degelijk vervoer te zorgen van A naar B in een redelijke tijdspanne.quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:40 schreef Californium het volgende:
[..]
dat klopt... maar syntus moet wel die bussen betalen...zoals ik hierboven al zei... ik zou dat ook niet doen als iemand anders de boel verkloot en dan mij laten betalen
waarquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat moeten ze leuk onderling regelen. Je koopt het kaartje van Syntus, dus zij horen voor degelijk vervoer te zorgen van A naar B in een redelijke tijdspanne.
de storing is voorbij en ze zijn het verkeer langzaam aan het hervatten las ik op de site.quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Van welk station moet Muck je met de fiets komen ophalen?.
Ja maar dat zeg ik toch ook! Alleen in andere bewoordingen. NS maakt ook fouten, en vervoerders in het algemeen (of het nou NS, Arriva, Connexxion of Syntus is), moeten rekening houden met hun gestrande reizigers, vind ik. En NS doen dat ook niet altijd even goed. Ik gebruikte Syntus alleen als voorbeeld omdat dat weer even actueel wasquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:46 schreef Californium het volgende:
[..]
ik vind dat die algemene opmerking niet waar is... synthus is net zo waardeloos als de NS is...
je zei dat synthus dat minder goed deed als bijvoorbeeld NS...quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar dat zeg ik toch ook! Alleen in andere bewoordingen. NS maakt ook fouten, en vervoerders in het algemeen (of het nou NS, Arriva, Connexxion of Syntus is), moeten rekening houden met hun gestrande reizigers, vind ik. En NS doen dat ook niet altijd even goed. Ik gebruikte Syntus alleen als voorbeeld omdat dat weer even actueel was.
Zoals ik al zei staat vervanging van de infrastructuur wel op een agenda van Prorail, las ik laatst. Maar voor welk jaar...quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:49 schreef Californium het volgende:
[..]
waar...maar volgens mij heeft prorail er nog niets aan gedaan
en begrijp ik het van synthus wel...
volgens mij heeft daar een tijd geleden nog wat over in de krant gestaan... dat prorail niet genoeg coompensatie gafquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoals ik al zei staat vervanging van de infrastructuur wel op een agenda van Prorail, las ik laatst. Maar voor welk jaar....
En het zou me overigens verbazen als er geen afspraken tussen vervoerders en Prorail zijn over wie opdraait voor de kosten bij stremmingen. Uiteindelijk zal een vervoerder dat gerust wel (deels) kunnen verhalen, lijkt me.
Ja, dat is de indruk die ik krijg op basis van ervaringen van anderen. En ik kan er naast zitten, natuurlijk. Wat dat betreft ben ik verwend met meerdere reismogelijkheden. Ligt het ene traject eruit, reis ik via een ander trajectquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:51 schreef Californium het volgende:
[..]
je zei dat synthus dat minder goed deed als bijvoorbeeld NS...
Toen ik 'vroegah' nog elke dag op en neer reisde naar Nijmegen, was het grotendeels het arnhem- nijmegen traject dat problemen veroorzaakte....quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat is de indruk die ik krijg op basis van ervaringen van anderen. En ik kan er naast zitten, natuurlijk. Wat dat betreft ben ik verwend met meerdere reismogelijkheden. Ligt het ene traject eruit, reis ik via een ander traject.
Maar dat neemt niet weg dat ik vind dat alle vervoerders die zorgplicht hebben.
welke element... volgens mij begrijpen wie elkaar primaquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat is de indruk die ik krijg op basis van ervaringen van anderen. En ik kan er naast zitten, natuurlijk. Wat dat betreft ben ik verwend met meerdere reismogelijkheden. Ligt het ene traject eruit, reis ik via een ander traject.
Maar dat neemt niet weg dat ik vind dat alle vervoerders die zorgplicht hebben.
En zie daar het bewijs dat we om elkaar heen praatten, want ik dacht dat je het over een ander element van mijn redenering had.
En nou bijdehand komen doen he?quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:46 schreef Muck het volgende:
[..]
lees je in, we hebben het er net over
Zie de laatste zin die ik toegevoegd heb in mijn vorige bericht, ik legde een verkeerde link tussen jouw reacties en mijn berichtenquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:57 schreef Californium het volgende:
[..]
Toen ik 'vroegah' nog elke dag op en neer reisde naar Nijmegen, was het grotendeels het arnhem- nijmegen traject dat problemen veroorzaakte....
Verder hebben al die vervoerders die zorgplicht....daar waren we het volgens mij over eens... maar ik vind niet dat de synthus zwaar onderdoet voor NS...dat was volgens mij de discussie
![]()
volgens mij niet.... volgens mij vond jij nog steeds dat 'volgens horen zeggen' synthus minder goed was dan NSquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zie de laatste zin die ik toegevoegd heb in mijn vorige bericht, ik legde een verkeerde link tussen jouw reacties en mijn berichten.
Uiteindelijk zijn we het al 20 posts eens, maar dachten het oneens te zijn.
Ik dacht dat jij mijn berichten over die algemene zorgplicht verkeerd begreep, maar eigenlijk begreep ik jou verkeerdquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:58 schreef Californium het volgende:
[..]
welke element... volgens mij begrijpen wie elkaar prima![]()
algemene zorgplicht jah...maar jij vond dat synthus dat minder deed dan NSquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij mijn berichten over die algemene zorgplicht verkeerd begreep, maar eigenlijk begreep ik jou verkeerd.
ik heb het juist andersomquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:57 schreef Californium het volgende:
[..]
Toen ik 'vroegah' nog elke dag op en neer reisde naar Nijmegen, was het grotendeels het arnhem- nijmegen traject dat problemen veroorzaakte....
In zoverre dat ik de indruk krijg (zelf niet ervaren) dat Syntus het regelmatig laat afweten. Maar zoals ik al nuanceerde, doen de NS dat ook. Ik gebruikte Syntus nu vooral als voorbeeld, omdat dat actueel was.quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:02 schreef Californium het volgende:
[..]
algemene zorgplicht jah...maar jij vond dat synthus dat minder deed dan NS
quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:05 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb het juist andersom
didam-arnhem: huilen met de pet op
arnhem-nijmegen: geen probleem, want 8 treinen per uur
ehm....oke...wat jij wil....quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
In zoverre dat ik de indruk krijg (zelf niet ervaren) dat Syntus het regelmatig laat afweten. Maar zoals ik al nuanceerde, doen de NS dat ook. Ik gebruikte Syntus nu vooral als voorbeeld, omdat dat actueel was.
Bier dan maar?quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:11 schreef Californium het volgende:
[..]
ehm....oke...wat jij wil....
whiskey?quote:
Doe maar theequote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:11 schreef Californium het volgende:
[..]
ehm....oke...wat jij wil....
Welk strand had je in gedachte?quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:21 schreef DaMart het volgende:
En dan ga ik nu zelf eens richting trein. Kijken of ik thuiskom zonder onderweg te stranden!
heb eerste hoofdstuk af... vet veel informatie enzo al verzameld voor de tijd... had ik voor hoofstuk 1 iets van 35 artikelen... blijkt dat ik er voor het 2e maarliefst 6 heb e dus meer moet gaan zoekenquote:
Live update vanuit de trein: we rijden weerquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:21 schreef DaMart het volgende:
En dan ga ik nu zelf eens richting trein. Kijken of ik thuiskom zonder onderweg te stranden!
Zandvoort lijkt me wel watquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Welk strand had je in gedachte?
Kloteklusjes zijn dat jaquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:35 schreef Californium het volgende:
[..]
heb eerste hoofdstuk af... vet veel informatie enzo al verzameld voor de tijd... had ik voor hoofstuk 1 iets van 35 artikelen... blijkt dat ik er voor het 2e maarliefst 6 heb e dus meer moet gaan zoeken
Sorry, Zandvoort is gesloten wegens een overstromingquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Live update vanuit de trein: we rijden weer.
[..]
Zandvoort lijkt me wel wat.
Dan zwem ik wel. Woon toch op 2 hoog!quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sorry, Zandvoort is gesloten wegens een overstroming
Hoiquote:
Helaas, er staat momenteel 678 km water boven Zandvoortquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zwem ik wel. Woon toch op 2 hoog!
Niet te snel willen hequote:Op donderdag 5 februari 2009 16:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Hoi![]()
Pff net cv op werk.nl gezet, schiet lekker op met alleen vacatures in plekken waar ik niet kan komen lopend of met de fiets
Handig voor de afwas vanavondquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Helaas, er staat momenteel 678 km water boven Zandvoort
Ik ben pas 3 jaar bezig bedoel je?quote:
Succesquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:03 schreef DaMart het volgende:
Ik ben in ieder geval tot Leiden gekomen, dus zometeen even overstappen. Spreek jullie over 3 kwartier of zo wel weer, als ik thuis ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |