Daarom haalde ik mijn vrouw altijd op als het weer kut was. Van Hillywood naar Doetinchem en weer naar Nijmegen. Goed voor de km standquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat traject is volgens mij een van de storingsgevoeligste van Nederland. Ik meen laatst ook gelezen te hebben dat vervanging van de infrastructuur daar hard nodig is. En meestal duren die stremmingen daar ook best een aantal uur. Tenminste, ze staan altijd erg lang op de overzichten met stremmingen.
Dus als een storingsgevoelig traject dan weer eens plat gaat, dan kun je er als vervoerder (of het nou NS of Syntus is) rekening mee houden dat het lang gaat duren en je reizigers tegemoet komen. En op basis van de ervaringen die ik van anderen hoor, krijg ik de indruk dat dat onvoldoende gebeurt.
50k?quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom haalde ik mijn vrouw altijd op als het weer kut was. Van Hillywood naar Doetinchem en weer naar Nijmegen. Goed voor de km stand
Gisteren de 11.111 gehaald, en dat voor 3 maanden rijden. Jammer dat de reisafstand minder is geworden, ik kom niet aan de 50k per jaar op deze manier
NS regelt alternatieven, geeft koffie en geeft geld terug. Dat heb ik syntus nooit zien doenquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:24 schreef Californium het volgende:
[..]
er ligt een enkel spoor..... wat denk je danIk vind dat de synthus iig hun best doen.... En helemaal niet onder doet voor bijvoorbeeld ns...
OMGquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
50k?
Ik kwam vorig jaar maar net aan de 4K.
heb je zeker gelijk inquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:20 schreef Californium het volgende:
[..]
ik heb welleens vast gezeten op zevenaarze konden toen geen bussen inzetten omdat er 30 centimeter sneeuw lag...
maar ik heb ook welleens 3 uur vastgestaan op Nijmegen CS![]()
ik zeg niet dat syntus geweldig is...echt niet... maar NS is net zo erg
oh nee?quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar voorlopig toch nog niet in huize MuckPG.
preciesquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe.. hebben ze je letterlijk 'in de kou laten staan'...
ik weet ook wel dat het hartstikke storingsgevoelig is, maar daarom baal ik nog wel ontzettend als er telkens treinen uitvallen of vertraging hebbenquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:24 schreef Californium het volgende:
[..]
er ligt een enkel spoor..... wat denk je danIk vind dat de synthus iig hun best doen.... En helemaal niet onder doet voor bijvoorbeeld ns...
en dan zeg ik... NS laat mij net zo hard in de kou staan! lees terug!ik heb vaker in een synthus bus gezeten... lees terug.... Er is ook een verschil met andere steden.... Wij hebben niet een lokale bus die ergens anders heen gaat... verder is ons traject gewoon pokke druk! er zijn wel degelijk vaak bussen... deze worden ingezet...jah echt! maar omdat didam nu eenmaal op de verkeerde plek zit hebben we vaak pech! Ik denk dat synthus zijn best doet, en het weet best dat het een gevoelig traject is... maar bussen zijn nu eenmaal duur om in te zetten.... verder komen ze waarschijnlijk vaak niet eens aan in Didam... of zijn ze vol... en eerlijk is eerlijk! als prorail elke keer de boel verneukt en dan de synthus laat opdraven voor de kosten van een bus.... ik zou ook zo min mogelijk bussen inzetten...!quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik reis ook driemaal per week over een enkelsporig traject. En dat traject ligt er ook wat vaker uit dan andere. En het gaat me er ook niet om dat het Syntus is, want NS heeft ook zo zijn kuren. Het gaat mij gewoon om vervoerders in het algemeen, die bij trajecten met een verhoogd storingsrisico best wat extra alert kunnen zijn om hun klanten een alternatief te bieden.
Dat moet ik de NS inderdaad nagevenquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:33 schreef MPG het volgende:
[..]
NS regelt alternatieven, geeft koffie en geeft geld terug. Dat heb ik syntus nooit zien doen.
Ik rijd 3 dagen in de week zo'n 12km, tenzij het fietsweer is... zeg in tweederde, dat is voor werk dus ongeveer 1.200 km. Dan nog wat bezoek van vrienden, of afspraken buiten de deur en dan kom ik aan zo'n 4.000. Maar ik neem de auto nog wel een keer mee naar Didam!quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:34 schreef MPG het volgende:
[..]
OMG.
Zelfs ik rijd nog meer. En dat alleen in weekends en vakanties
.
das waar... maar denk eraan op wie je klaagt.... Prorail is het grootste gedeelte van de tijd schuldigquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:34 schreef Muck het volgende:
[..]
ik weet ook wel dat het hartstikke storingsgevoelig is, maar daarom baal ik nog wel ontzettend als er telkens treinen uitvallen of vertraging hebben
tot zoquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:34 schreef MPG het volgende:
En nu inpakken en als de sodemieter naar Didam
wederom, ik snáp het ook wel, maar daarom is het wel ongelofelijk kut als je weer eens voor niets staat te wachten, te laat op school of je werk komt, mensen die op je staan te wachten....quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:35 schreef Californium het volgende:
[..]
en dan zeg ik... NS laat mij net zo hard in de kou staan! lees terug!ik heb vaker in een synthus bus gezeten... lees terug.... Er is ook een verschil met andere steden.... Wij hebben niet een lokale bus die ergens anders heen gaat... verder is ons traject gewoon pokke druk! er zijn wel degelijk vaak bussen... deze worden ingezet...jah echt! maar omdat didam nu eenmaal op de verkeerde plek zit hebben we vaak pech! Ik denk dat synthus zijn best doet, en het weet best dat het een gevoelig traject is... maar bussen zijn nu eenmaal duur om in te zetten.... verder komen ze waarschijnlijk vaak niet eens aan in Didam... of zijn ze vol... en eerlijk is eerlijk! als prorail elke keer de boel verneukt en dan de synthus laat opdraven voor de kosten van een bus.... ik zou ook zo min mogelijk bussen inzetten...!
ja, okee, daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:37 schreef Californium het volgende:
[..]
das waar... maar denk eraan op wie je klaagt.... Prorail is het grootste gedeelte van de tijd schuldig
quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:37 schreef Muck het volgende:
[..]
wederom, ik snáp het ook wel, maar daarom is het wel ongelofelijk kut als je weer eens voor niets staat te wachten, te laat op school of je werk komt, mensen die op je staan te wachten....
quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:37 schreef Californium het volgende:
[..]
das waar... maar denk eraan op wie je klaagt.... Prorail is het grootste gedeelte van de tijd schuldig
Vaak zorgen zij er voor dat d eboel vertraging heeft ja. Maar dat stuk is zo tyfusverrot dat syntus al bij voorbaat bussen kan inzetten....quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:37 schreef Californium het volgende:
[..]
das waar... maar denk eraan op wie je klaagt.... Prorail is het grootste gedeelte van de tijd schuldig
dat klopt... maar syntus moet wel die bussen betalen...zoals ik hierboven al zei... ik zou dat ook niet doen als iemand anders de boel verkloot en dan mij laten betalenquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vaak zorgen zij er voor dat d eboel vertraging heeft ja. Maar dat stuk is zo tyfusverrot dat syntus al bij voorbaat bussen kan inzetten....
Ja, ik heb je posts gelezenquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:35 schreef Californium het volgende:
[..]
en dan zeg ik... NS laat mij net zo hard in de kou staan! lees terug!ik heb vaker in een synthus bus gezeten... lees terug.... Er is ook een verschil met andere steden.... Wij hebben niet een lokale bus die ergens anders heen gaat... verder is ons traject gewoon pokke druk! er zijn wel degelijk vaak bussen... deze worden ingezet...jah echt! maar omdat didam nu eenmaal op de verkeerde plek zit hebben we vaak pech! Ik denk dat synthus zijn best doet, en het weet best dat het een gevoelig traject is... maar bussen zijn nu eenmaal duur om in te zetten.... verder komen ze waarschijnlijk vaak niet eens aan in Didam... of zijn ze vol... en eerlijk is eerlijk! als prorail elke keer de boel verneukt en dan de synthus laat opdraven voor de kosten van een bus.... ik zou ook zo min mogelijk bussen inzetten...!
Je bedoelt Prorail. Syntus is een vervoerder. Die kan niets helpen aan sein- en wisselstoringen.quote:
lees je in, we hebben het er net overquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bedoelt Prorail. Syntus is een vervoerder. Die kan niets helpen aan sein- en wisselstoringen.
mosterd-maaltijdquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bedoelt Prorail. Syntus is een vervoerder. Die kan niets helpen aan sein- en wisselstoringen.
ik vind dat die algemene opmerking niet waar is... synthus is net zo waardeloos als de NS is...quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik heb je posts gelezen. En volgens mij praten we een beetje langs elkaar heen
.
Nogmaals: ik maakte een algemene opmerking nav de storing van vandaag op het Syntustraject. En ook NS maakt fouten en kan dingen beter aanpakken. Ik heb ook een keer een uur in een overvolle bus gezeten ipv een kwartier in de trein, omdat halverwege de trein niet verder ging. En dat was ook niet eens een door NS ingehuurde bus.
Van welk station moet Muck je met de fiets komen ophalen?quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:34 schreef MPG het volgende:
En nu inpakken en als de sodemieter naar Didam
Dat moeten ze leuk onderling regelen. Je koopt het kaartje van Syntus, dus zij horen voor degelijk vervoer te zorgen van A naar B in een redelijke tijdspanne.quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:40 schreef Californium het volgende:
[..]
dat klopt... maar syntus moet wel die bussen betalen...zoals ik hierboven al zei... ik zou dat ook niet doen als iemand anders de boel verkloot en dan mij laten betalen
waarquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat moeten ze leuk onderling regelen. Je koopt het kaartje van Syntus, dus zij horen voor degelijk vervoer te zorgen van A naar B in een redelijke tijdspanne.
de storing is voorbij en ze zijn het verkeer langzaam aan het hervatten las ik op de site.quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Van welk station moet Muck je met de fiets komen ophalen?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |