weet je hoe ver het is van didam naar nijmegen?quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd voor een Muckscooter!
niet zover als van Amsterdam naar Groningenquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:03 schreef Muck het volgende:
[..]
weet je hoe ver het is van didam naar nijmegen?
Eigenlijk wel slecht ja, als de lokale vervoersmaatschappij mensen wegjaagt uit hun woonplaatsquote:
Nou ja, je komt er vast wel mee naar Arnhem!quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:03 schreef Muck het volgende:
[..]
weet je hoe ver het is van didam naar nijmegen?
kan ze net zo goed doorrijden naar Nijmegenquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, je komt er vast wel mee naar Arnhem!
syntus is net zo min of net zo goed als de NS.... bij zevenaar gaat het spoor over op een enkel spoor en als e dan een wisselstoring is, veroorzaakt door PRORAIL, dan kan de trein niet naar didam of andersom....quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eigenlijk wel slecht ja, als de lokale vervoersmaatschappij mensen wegjaagt uit hun woonplaats.
klopt ::Yquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
niet zover als van Amsterdam naar Groningen
ja, belachelijk he? er is ook geen alternatief, dat is het beroerde eraan.quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eigenlijk wel slecht ja, als de lokale vervoersmaatschappij mensen wegjaagt uit hun woonplaats.
ik ging altijd op de fiets naar Zevenaarquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, je komt er vast wel mee naar Arnhem!
het ligt niet altijd aan Synthusquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:07 schreef Muck het volgende:
[..]
klopt ::Y
[..]
ja, belachelijk he? er is ook geen alternatief, dat is het beroerde eraan.
als ik nou een bus kon nemen of een tram of weet ik veel, maar nee, alleen die treintjes die om de haverklap uitvallen
ligt eraan van wie.quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:06 schreef Californium het volgende:
[..]
syntus is net zo min of net zo goed als de NS.... bij zevenaar gaat het spoor over op een enkel spoor en als e dan een wisselstoring is, veroorzaakt door PRORAIL, dan kan de trein niet naar didam of andersom....
Dat bedoel ik dus. NS zorgt bij stremmingen meestal wel voor vervangend vervoer. Als ik Muck zo hoor, dan laat Syntus reizigers gerust een paar dagen op het perron wachten, als het moetquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:07 schreef Muck het volgende:
[..]
klopt ::Y
[..]
ja, belachelijk he? er is ook geen alternatief, dat is het beroerde eraan.
als ik nou een bus kon nemen of een tram of weet ik veel, maar nee, alleen die treintjes die om de haverklap uitvallen
nee hoorquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Dat bedoel ik dus. NS zorgt bij stremmingen meestal wel voor vervangend vervoer. Als ik Muck zo hoor, dan laat Syntus reizigers gerust een paar dagen op het perron wachten, als het moet.
euh, ik heb pas 3 uur in de kou gestaan in zevenaarquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:13 schreef Californium het volgende:
[..]
nee hoorik heb meerdere malen in een syntus bus gezeten naar zevenaar... Ik doelde zelf eigenlijk meer op een lokale bus
Goed het gaat niet altijd even snel, maar wat verwacht je dan, de storig kan elk moment opgelost zijn en zijn ze overbodig, en die bussen moeten vaak uit arnhem of doetinchem komen en duren een eeuw
aangezien Didam dan het laatste punt is
Tja, maar waarom zou je pilletjes gebruiken die je niet nodig hebt, ze schrijven dat nou ook weer niet voor als snoepjes...quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:57 schreef Klonk het volgende:
maar wel goeie troep, en drugs is slechte troep, al is de grens tussen medicijn en drugs heel erg fijn soms, een medicijn wat veel mensen met ADHD krijgen is ritalin, en ritalin is een medicijn wat op gewone mensen het effect van speed kan hebben
ik heb welleens vast gezeten op zevenaarquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:19 schreef Muck het volgende:
[..]
euh, ik heb pas 3 uur in de kou gestaan in zevenaar
Dat traject is volgens mij een van de storingsgevoeligste van Nederland. Ik meen laatst ook gelezen te hebben dat vervanging van de infrastructuur daar hard nodig is. En meestal duren die stremmingen daar ook best een aantal uur. Tenminste, ze staan altijd erg lang op de overzichten met stremmingenquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:13 schreef Californium het volgende:
[..]
nee hoorik heb meerdere malen in een syntus bus gezeten naar zevenaar... Ik doelde zelf eigenlijk meer op een lokale bus
Goed het gaat niet altijd even snel, maar wat verwacht je dan, de storig kan elk moment opgelost zijn en zijn ze overbodig, en die bussen moeten vaak uit arnhem of doetinchem komen en duren een eeuw
aangezien Didam dan het laatste punt is
Maar voorlopig toch nog niet in huize MuckPGquote:
whehe.. hebben ze je letterlijk 'in de kou laten staan'...quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:19 schreef Muck het volgende:
[..]
euh, ik heb pas 3 uur in de kou gestaan in zevenaar
er ligt een enkel spoor..... wat denk je danquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat traject is volgens mij een van de storingsgevoeligste van Nederland. Ik meen laatst ook gelezen te hebben dat vervanging van de infrastructuur daar hard nodig is. En meestal duren die stremmingen daar ook best een aantal uur. Tenminste, ze staan altijd erg lang op de overzichten met stremmingen.
Dus als een storingsgevoelig traject dan weer eens plat gaat, dan kun je er als vervoerder (of het nou NS of Syntus is) rekening mee houden dat het lang gaat duren en je reizigers tegemoet komen. En op basis van de ervaringen die ik van anderen hoor, krijg ik de indruk dat dat onvoldoende gebeurt.
Ik reis ook driemaal per week over een enkelsporig traject. En dat traject ligt er ook wat vaker uit dan anderequote:Op donderdag 5 februari 2009 15:24 schreef Californium het volgende:
[..]
er ligt een enkel spoor..... wat denk je danIk vind dat de synthus iig hun best doen.... En helemaal niet onder doet voor bijvoorbeeld ns...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |