klonkquote:
didam niet uitkomen, daar moet je wel heel erg je best voor doenquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:35 schreef Muck het volgende:
[..]
klonk
ja, weer een sein- en wisselstoring, waardoor ik Didam niet uit kom
het eerste practicum van het nieuwe blok gelijk gemist
Zoek dan ook een fatsoelijke woonplaats ipv ergens in Duitslandquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:35 schreef Muck het volgende:
[..]
klonk
ik kan gaan lopen, dan ben ik er zo uitquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
didam niet uitkomen, daar moet je wel heel erg je best voor doen
haiquote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoek dan ook een fatsoelijke woonplaats ipv ergens in Duitsland
moet je ff doorladenquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:38 schreef marcb1974 het volgende:
En nee, hier schiet het ook niet op
Ik ookquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:30 schreef Klonk het volgende:
Ik heb tante wies nog een keer in levende lijve ontmoet, nu is ze niet meer, het bier zal nooit meer hetzelfde smaken...
Wordt het niet eens tijd om te verhuizen?quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:35 schreef Muck het volgende:
[..]
klonk
richting je school toequote:Op donderdag 5 februari 2009 14:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd om te verhuizen?.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
indah
Is je r&p tpoic al klaar?
quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:47 schreef cablegunmaster het volgende:
mn pa had 120- 160 gb gegevens op zijn bureablad staan en dan vragen waarom zijn pc zo slecht op start!
misschien wel, maar ik heb hier de ruimte voor niet al teveel geld en een eigen keukenquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
huppakee.. nog een reden voor een R&P topic... al hoeft deze dan niet onder een kloon.
Dan wordt het tijd voor een Muckscooter!quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:53 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
misschien wel, maar ik heb hier de ruimte voor niet al teveel geld en een eigen keuken
wat is het dan wel?quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:52 schreef Klonk het volgende:
L1 is zo dom, plaatsen ze een item over slotcar racen melden ze dat slotcars eigenlijk speelgoed is...
heb ze een mailtje gestuurd, stelletje prutsers...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |