pas 3 keer gehad het afgelopen kwartiertjequote:Op donderdag 5 februari 2009 13:40 schreef Pheno het volgende:
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
medicijnen zijn ook drugsquote:
nou, ik ben toch erg blij dat ik dankzij medicijnen een aardig leven kan hebben, en dan heb ik het nog niet eens over onze clienten, die zouden zonder medicijnen een compleet waardeloos leven hebben, pijn en nog eens pijn en dan nog wat pijn extra...quote:
Mee eens, ik kan ook niet zonder ze.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
nou, ik ben toch erg blij dat ik dankzij medicijnen een aardig leven kan hebben, en dan heb ik het nog niet eens over onze clienten, die zouden zonder medicijnen een compleet waardeloos leven hebben, pijn en nog eens pijn en dan nog wat pijn extra...
wie niet, wie niet.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:49 schreef Klonk het volgende:
wie hebben er geneukt ?
tevens weer thuis
nou ik denk de meeste bewoners van de stichting waar ik vrijwilligerswerk voor doequote:
als ik zie wat sommige bewoners bij ons krijgen toegediend aan pijnstillersquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
TsjongeIk neem weleens een Advilletje tegen een kater, maar dat is eigenlijk alles
pluk een roos, zet hem op je hoed en dan is het snel weer goedquote:
Geweldig mensquote:Alfa-brouwerij mist Tante Wies
Twingly blog zoekenJouw blog hier
Schinnen - Louise Meens, ofwel Tante Wies, is dinsdag op 96-jarige leeftijd overleden. Ze was bekend doordat ze elke ochtend om acht uur het eerste flesje Alfabier dronk. Zonder haar goedkeuring verliet geen enkel flesje de brouwerij.
'Het icoon van Alfa' proefde het bier 65 jaar lang. "Bier is een goed recept om oud te worden", zei ze eens in Dagblad De Limburger.
Meens wordt zaterdag begraven in het Limburgse Schinnen
foto: Marcel van Hoorn
Bron
Mwah, veel medicijnen hebben zware bijwerkingen helaasquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:57 schreef Klonk het volgende:
maar wel goeie troep, en drugs is slechte troep, al is de grens tussen medicijn en drugs heel erg fijn soms, een medicijn wat veel mensen met ADHD krijgen is ritalin, en ritalin is een medicijn wat op gewone mensen het effect van speed kan hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Toch vreemd dat juist ik altijd dat flesje had wat naar bejaardenspuug smaakteIk dacht ook al zoiets: haar smaakpupillen waren vast al jaren doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop voor d'r dat er een hemel is.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Mooi zoquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
de lucht klaart hier thank god n beetje op das wel fijn
Hoiquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:13 schreef Memento-Mori het volgende:
Nog steeds wel hoor, heb gewoon mn week niet ofzo en het is niet eens die tijd van de maand. en dan moet ik vanavond ook nog buiten karren lopen duwen op mn werk, de grootste kutklus ooit
klonkquote:
didam niet uitkomen, daar moet je wel heel erg je best voor doenquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:35 schreef Muck het volgende:
[..]
klonk
ja, weer een sein- en wisselstoring, waardoor ik Didam niet uit kom
het eerste practicum van het nieuwe blok gelijk gemist
Zoek dan ook een fatsoelijke woonplaats ipv ergens in Duitslandquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:35 schreef Muck het volgende:
[..]
klonk
ik kan gaan lopen, dan ben ik er zo uitquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
didam niet uitkomen, daar moet je wel heel erg je best voor doen
haiquote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoek dan ook een fatsoelijke woonplaats ipv ergens in Duitsland
moet je ff doorladenquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:38 schreef marcb1974 het volgende:
En nee, hier schiet het ook niet op
Ik ookquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:30 schreef Klonk het volgende:
Ik heb tante wies nog een keer in levende lijve ontmoet, nu is ze niet meer, het bier zal nooit meer hetzelfde smaken...
Wordt het niet eens tijd om te verhuizen?quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:35 schreef Muck het volgende:
[..]
klonk
richting je school toequote:Op donderdag 5 februari 2009 14:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd om te verhuizen?.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
indah
Is je r&p tpoic al klaar?
quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:47 schreef cablegunmaster het volgende:
mn pa had 120- 160 gb gegevens op zijn bureablad staan en dan vragen waarom zijn pc zo slecht op start!
misschien wel, maar ik heb hier de ruimte voor niet al teveel geld en een eigen keukenquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
huppakee.. nog een reden voor een R&P topic... al hoeft deze dan niet onder een kloon.
Dan wordt het tijd voor een Muckscooter!quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:53 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
misschien wel, maar ik heb hier de ruimte voor niet al teveel geld en een eigen keuken
wat is het dan wel?quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:52 schreef Klonk het volgende:
L1 is zo dom, plaatsen ze een item over slotcar racen melden ze dat slotcars eigenlijk speelgoed is...
heb ze een mailtje gestuurd, stelletje prutsers...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |