Ja maar dat zeg ik toch ook! Alleen in andere bewoordingen. NS maakt ook fouten, en vervoerders in het algemeen (of het nou NS, Arriva, Connexxion of Syntus is), moeten rekening houden met hun gestrande reizigers, vind ik. En NS doen dat ook niet altijd even goed. Ik gebruikte Syntus alleen als voorbeeld omdat dat weer even actueel wasquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:46 schreef Californium het volgende:
[..]
ik vind dat die algemene opmerking niet waar is... synthus is net zo waardeloos als de NS is...
je zei dat synthus dat minder goed deed als bijvoorbeeld NS...quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar dat zeg ik toch ook! Alleen in andere bewoordingen. NS maakt ook fouten, en vervoerders in het algemeen (of het nou NS, Arriva, Connexxion of Syntus is), moeten rekening houden met hun gestrande reizigers, vind ik. En NS doen dat ook niet altijd even goed. Ik gebruikte Syntus alleen als voorbeeld omdat dat weer even actueel was.
Zoals ik al zei staat vervanging van de infrastructuur wel op een agenda van Prorail, las ik laatst. Maar voor welk jaar...quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:49 schreef Californium het volgende:
[..]
waar...maar volgens mij heeft prorail er nog niets aan gedaan
en begrijp ik het van synthus wel...
volgens mij heeft daar een tijd geleden nog wat over in de krant gestaan... dat prorail niet genoeg coompensatie gafquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoals ik al zei staat vervanging van de infrastructuur wel op een agenda van Prorail, las ik laatst. Maar voor welk jaar....
En het zou me overigens verbazen als er geen afspraken tussen vervoerders en Prorail zijn over wie opdraait voor de kosten bij stremmingen. Uiteindelijk zal een vervoerder dat gerust wel (deels) kunnen verhalen, lijkt me.
Ja, dat is de indruk die ik krijg op basis van ervaringen van anderen. En ik kan er naast zitten, natuurlijk. Wat dat betreft ben ik verwend met meerdere reismogelijkheden. Ligt het ene traject eruit, reis ik via een ander trajectquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:51 schreef Californium het volgende:
[..]
je zei dat synthus dat minder goed deed als bijvoorbeeld NS...
Toen ik 'vroegah' nog elke dag op en neer reisde naar Nijmegen, was het grotendeels het arnhem- nijmegen traject dat problemen veroorzaakte....quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat is de indruk die ik krijg op basis van ervaringen van anderen. En ik kan er naast zitten, natuurlijk. Wat dat betreft ben ik verwend met meerdere reismogelijkheden. Ligt het ene traject eruit, reis ik via een ander traject.
Maar dat neemt niet weg dat ik vind dat alle vervoerders die zorgplicht hebben.
welke element... volgens mij begrijpen wie elkaar primaquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat is de indruk die ik krijg op basis van ervaringen van anderen. En ik kan er naast zitten, natuurlijk. Wat dat betreft ben ik verwend met meerdere reismogelijkheden. Ligt het ene traject eruit, reis ik via een ander traject.
Maar dat neemt niet weg dat ik vind dat alle vervoerders die zorgplicht hebben.
En zie daar het bewijs dat we om elkaar heen praatten, want ik dacht dat je het over een ander element van mijn redenering had.
En nou bijdehand komen doen he?quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:46 schreef Muck het volgende:
[..]
lees je in, we hebben het er net over
Zie de laatste zin die ik toegevoegd heb in mijn vorige bericht, ik legde een verkeerde link tussen jouw reacties en mijn berichtenquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:57 schreef Californium het volgende:
[..]
Toen ik 'vroegah' nog elke dag op en neer reisde naar Nijmegen, was het grotendeels het arnhem- nijmegen traject dat problemen veroorzaakte....
Verder hebben al die vervoerders die zorgplicht....daar waren we het volgens mij over eens... maar ik vind niet dat de synthus zwaar onderdoet voor NS...dat was volgens mij de discussie
![]()
volgens mij niet.... volgens mij vond jij nog steeds dat 'volgens horen zeggen' synthus minder goed was dan NSquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zie de laatste zin die ik toegevoegd heb in mijn vorige bericht, ik legde een verkeerde link tussen jouw reacties en mijn berichten.
Uiteindelijk zijn we het al 20 posts eens, maar dachten het oneens te zijn.
Ik dacht dat jij mijn berichten over die algemene zorgplicht verkeerd begreep, maar eigenlijk begreep ik jou verkeerdquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:58 schreef Californium het volgende:
[..]
welke element... volgens mij begrijpen wie elkaar prima![]()
algemene zorgplicht jah...maar jij vond dat synthus dat minder deed dan NSquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij mijn berichten over die algemene zorgplicht verkeerd begreep, maar eigenlijk begreep ik jou verkeerd.
ik heb het juist andersomquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:57 schreef Californium het volgende:
[..]
Toen ik 'vroegah' nog elke dag op en neer reisde naar Nijmegen, was het grotendeels het arnhem- nijmegen traject dat problemen veroorzaakte....
In zoverre dat ik de indruk krijg (zelf niet ervaren) dat Syntus het regelmatig laat afweten. Maar zoals ik al nuanceerde, doen de NS dat ook. Ik gebruikte Syntus nu vooral als voorbeeld, omdat dat actueel was.quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:02 schreef Californium het volgende:
[..]
algemene zorgplicht jah...maar jij vond dat synthus dat minder deed dan NS
quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:05 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb het juist andersom
didam-arnhem: huilen met de pet op
arnhem-nijmegen: geen probleem, want 8 treinen per uur
ehm....oke...wat jij wil....quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
In zoverre dat ik de indruk krijg (zelf niet ervaren) dat Syntus het regelmatig laat afweten. Maar zoals ik al nuanceerde, doen de NS dat ook. Ik gebruikte Syntus nu vooral als voorbeeld, omdat dat actueel was.
Bier dan maar?quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:11 schreef Californium het volgende:
[..]
ehm....oke...wat jij wil....
whiskey?quote:
Doe maar theequote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:11 schreef Californium het volgende:
[..]
ehm....oke...wat jij wil....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |