Ze gaan je eindelijk ontvlooienquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:18 schreef Fha het volgende:
Morgen naar de dierenarts. Ik heb er nu al zin in
Jups. Niet continu hoor, maar dit is niet de eerste keer dat ik mijn cv daar neer zet. vorige keer heeft hij er ook ruim 1,5 jaar gestaan.quote:
nee ze gaan weer bloed prikken bij de katquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze gaan je eindelijk ontvlooien
Hoi jort.quote:
Ah, nu wat meer hopen danquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Jups. Niet continu hoor, maar dit is niet de eerste keer dat ik mijn cv daar neer zet. vorige keer heeft hij er ook ruim 1,5 jaar gestaan.
Arme katquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:25 schreef Fha het volgende:
[..]
nee ze gaan weer bloed prikken bij de kat
Inderdaadquote:
Mjah nouja, voor dr eigen bestwilquote:
Spamz0rb0tquote:
Kill & Attackquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah nouja, voor dr eigen bestwilmeer zielig voor die arts trouwens hoor, want ze valt aan
Dat geeft heul niksquote:
quote:
Owquote:
Aaahwquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow
Ik heb honger maar zit nog op mijn werk
Oh, indiaas etenquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Aaahw
Ik heb ook nog honger dus ik eet straks nog wel yoghurt of brood ofzo
Dat gaat er ook best inquote:
Ik ook niet, nog niet iigquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat gaat er ook best inmaar dat heb ik niet helaas.
Hoiquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:38 schreef Aarti het volgende:
dag liefjes!
Gaat het nog steeds niet goed met je?quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:45 schreef Pheno het volgende:
Zo, toetje. En dan maar straks in bed liggen laptopperen of zo.
Arme jijquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:59 schreef Pheno het volgende:
Nee, ik lig tegenwoordig voor 8 uur al in mijn nest. De krampen waren vandaag een ochtendje weg, maar helaas. Maar ik moet eerst nog een afwas doen zie ik net. Van twee dagen en mijn vrouw is de hort op
Die zag de afwas en vluchtte, terecht dusquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:59 schreef Pheno het volgende:
Nee, ik lig tegenwoordig voor 8 uur al in mijn nest. De krampen waren vandaag een ochtendje weg, maar helaas. Maar ik moet eerst nog een afwas doen zie ik net. Van twee dagen en mijn vrouw is de hort op
*knuffel*quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:59 schreef Pheno het volgende:
quote:
Goed bezigquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Sportjournaal is ook weer geweest![]()
Heb ook al gezwommen en gegeten
Nog steeds? Ik ben vorig jaar al ontslagen met de mededeling: "go forth!".quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zag de afwas en vluchtte, terecht dus
Maar ze kunnen nog steeds niets voor je doen dus?
Je hebt de mijne niet ontvangen? Oh wacht, toen was er nog geen KSC.quote:
Door de MRI dan ook nog maarquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog steeds? Ik ben vorig jaar al ontslagen met de mededeling: "go forth!".
Ze kunnen niets vinden, en ik ben alleen niet door de MRI geweest alle andere mogelijk eonderzoeken heb ik wel gehad en "live" mogen meemaken.
Nee, ze kunnen dus niets voor me doen, omdat ze niets kunnen vinden.
Toen schreven ze nog op papyrusquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt de mijne niet ontvangen? Oh wacht, toen was er nog geen KSC.
Ik zou echt helemaal hopeloos wordenquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze kunnen niets vinden, en ik ben alleen niet door de MRI geweest alle andere mogelijk eonderzoeken heb ik wel gehad en "live" mogen meemaken.
En liepen de vissen nog over het landquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toen schreven ze nog op papyrus
Was zequote:Op donderdag 5 februari 2009 19:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
En liepen de vissen nog over het land
Ik ga nog wat afwassen.
Ze zoeken niet meer, dus dat wordt lastigquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik zou echt helemaal hopeloos worden
Ik hoop dat ze ooit nog wel er achter komen wat er is
en Muck?quote:
Ben jij al eens bij de osteopaat geweest?quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:18 schreef Fha het volgende:
Pfff ik ben zo verschrikkelijk moe deze weekik word er.. nou.. moe van
O dat kan er ook nog wel bij ja... arme jij!!quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Ik ook! (ja, ik weet het , deze smiley past daar niet bij, maar wel bij het feest der herkenning
)
En dan zometeen naar de ouderavond..
ik wil al 2 dagen nu naar bed en slapen, maar ik heb er gewoon geen tijd voor!quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:20 schreef Fha het volgende:
[..]
O dat kan er ook nog wel bij ja... arme jij!!
Mjah dat ken ik wel.. Alleen heb ik er opzich wel tijd voor, alleen word ik dan midden in de nacht wakker en slaap ik dan niet meerquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik wil al 2 dagen nu naar bed en slapen, maar ik heb er gewoon geen tijd voor!
Nee, te ver weg.quote:
Eensquote:
Ow, maar zou het niet leuker zijn daar?quote:
Jammer van de spekjesquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:35 schreef DaMart het volgende:
Voor het eerst zelf boerenkoolstamppot gemaakt. Met rookworst en spekjes. En ik moet zeggen dat toch wel uitstekend smaakte.
Ik heb nog wel wat boerenkool over!quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:37 schreef marcb1974 het volgende:
Ik verveel me nog steeds en heb honger
Nee joh, heerlijk met opgebakken spek erdoorquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Jammer van de spekjesverder heb ik vandaag hetzelfde gegeten
jummmm
Ik ga al kokhalzen van die luchtquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee joh, heerlijk met opgebakken spek erdoor.
Ik ben niet zo van de drank en drugs.quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, maar zou het niet leuker zijn daar?
Heb ik dus ook weer niets aanquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat boerenkool over!
Alhoewel... dat staat al in de vriezer voor volgende week.
Maar buiten op het terras in de zon met een jus oid moet kunnenquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de drank en drugs.
Oeh dat klinkt ook wel erg goedquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:35 schreef DaMart het volgende:
Voor het eerst zelf boerenkoolstamppot gemaakt. Met rookworst en spekjes. En ik moet zeggen dat toch wel uitstekend smaakte.
Geef die boer een stoelquote:
Antarctica welquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:24 schreef marcb1974 het volgende:
Schaatser? Jij hebt ijs van 3 km dik wat mij houden kan?
Tijd om naar huis te gaan danquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:31 schreef Aarti het volgende:
pfff ik ben nu alweer 13 uur aan het werk
Ik kwam gezellig terecht op de site van het stormfrontquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:06 schreef Pheno het volgende:
Er zijn meer Poolse busjes op de weg, dat is iig een gevolg
Die Amerikaan heeft slechte invloed op jequote:Op donderdag 5 februari 2009 21:31 schreef Aarti het volgende:
Hou eens op joh!quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:31 schreef Aarti het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |