Ik pik de signalen wel op.. zij nietquote:
QFTquote:
Jij gaat je er wel ff mee bemoeien zeker?quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik pik de signalen wel op.. zij niet
nee hoorquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij gaat je er wel ff mee bemoeien zeker?Nou, succes
Donderdagavond is het koopavond en komen die luie kutstudenten zuipen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:02 schreef Pien85 het volgende:
Nou, ik had me een dagje bij een vriend van me in Nijmegen toch anders voorgesteld
Nja, het gaat me niet om Nijmegen, Nijmegen is leuk... Hij alleen momenteel niet zo... Helemaal van de kaart van de GHB, en ik zit hier een beetje op de bank te WoWenquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Donderdagavond is het koopavond en komen die luie kutstudenten zuipen.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nja, het gaat me niet om Nijmegen, Nijmegen is leuk... Hij alleen momenteel niet zo... Helemaal van de kaart van de GHB, en ik zit hier een beetje op de bank te WoWen
zuipen in Nijmegenquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Donderdagavond is het koopavond en komen die luie kutstudenten zuipen.
GHB?quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nja, het gaat me niet om Nijmegen, Nijmegen is leuk... Hij alleen momenteel niet zo... Helemaal van de kaart van de GHB, en ik zit hier een beetje op de bank te WoWen
Jep... denk dat ik zometeen maar in de trein naar huis stap ofzoquote:
Jaquote:
Je fokt keihard bedoel jequote:Op donderdag 5 februari 2009 13:15 schreef Californium het volgende:
[..]
zuipen in Nijmegen![]()
o en ik ben niet luiik werk keihard
ik heb recht op mijn zuipavond
Weinig zin in ook... Dat ie af en toe wat gebruikte wist ik, maar hij stond op, zette zn pc aan, nam wat te drinken, en een buisje GHBquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:19 schreef Californium het volgende:
goed planik zou niet blijven als ik jou was
quote:
Als je hier typt, typ je niet in Word.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:26 schreef Californium het volgende:
[..]
en de tijden dat ik in het weekend werk tellen niet mee
verder ben ik een vrouw en kan ik best veel dingen tegelijk hoor
Naar huis dusquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Weinig zin in ook... Dat ie af en toe wat gebruikte wist ik, maar hij stond op, zette zn pc aan, nam wat te drinken, en een buisje GHB
Leuke vrienden heb jijquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja precies. Misschien dat dat een signaal afgeeft of zo.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:30 schreef Aarti het volgende:
Pien, ga gewoon lekker weg, wat leuks doen!
Vroeger nog wel... Vroeger was hij gezellig enzo... Nu niet meer zo, geloof ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |