abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 februari 2009 @ 00:42:07 #1
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65718034
Het vorige deel: Slank #527 waar Vik benieuwd is naar sexy Muis

Voor wie is "Slank de de lente in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Mannen kijken : hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Varieren doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  woensdag 4 februari 2009 @ 00:42:37 #2
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65718049
mijn laatste post:
extra vergine is speciaal om koud te gebruiken!! het wordt vies en zet zich om in ongezonde stoffen als je het te heet maakt - daarom kun je er beter niet in bakken...

bakken in gewone olijfolie kan wel.
pi_65718306
en voor mijn laatste post moet men maar teruglezen

truste!
Ja doei.
pi_65718345
Extra vergine is niet helder genoeg..
pi_65718454
Ik bak eigenlijk in van alles. Van vloeibare becel tot roomboter en alle soorten olie. Wat ook lekker is is ganze- vet. Of reuzel. Maar das allemaal niet zo heel gezond.........

Een tvp die ontopic is. Wow!!
  woensdag 4 februari 2009 @ 01:03:46 #6
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_65718510
Zei ik al dat 2 ribben behoorlijk pijn deden Best hard op mijn plaat gegaan.

Ala zwahiels weer dik over de kop, want als je 't doet, doe je 't goed toch
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_65718533
O en PF we hebben een naamtopic en krijgen kusjes helemaal van over de verre oceaan.

Kwakkestein: heb je al een leuke Americano gezien??
pi_65718544
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 01:03 schreef zwahiel het volgende:
Zei ik al dat 2 ribben behoorlijk pijn deden Best hard op mijn plaat gegaan.

Ala zwahiels weer dik over de kop, want als je 't doet, doe je 't goed toch

Hee zwiel! Hoezo over de kop dan?
  woensdag 4 februari 2009 @ 01:09:23 #9
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_65718618
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 01:05 schreef conleche het volgende:

[..]

Hee zwiel! Hoezo over de kop dan?
Je bent goed op weg om de oorsprong van mijn nickname te ontrafelen zoals die ongeveer 10 jaar geleden ontstaan is. ConLeche

In die Haagsche snjeej

Vanmiddag mijn boarding skills weer afgestoft in Den Haag. Heb een goeie vriend op 2 uurtjes boarden getrakteerd via een bon die ik had liggen. Hij kon voor niks huur en 2 uurtjes in de sneeuw vertoeven. Uiteindelijk heeft ie er nog een uurtje bij gekocht zodat we samen langer konden boarden (had zelf 4 uur voor 21 euro gekocht, 1 uur is 14 euro)

Maar heb wel een lekker harde smak gemaakt, toiletteren doet nu best pijn merkte ik toen ik ging zitten net
Voorbereiding voor komende vrijdag!

En ow, ik moet ff een schoolpasje vervalsen of zo. Ik ben een ouwe lul en mag net niet meer in de kortingen van de spoorwegen hier in België. Daarmee werd ik dus betrapt vanmiddag. Ik reis gewoon altijd op mijn jongeren kaart van 4,30 (normaal issie dus 16,90!). Niemand die eraan twijfelt, maar straks kwamen ze ineens controleren. Dus ik fix gewoon een officieus pasje waar ik een foto op kiep en dan ff plastificeren die hap. Wel even goedkoop reizen. Ze willen gewoon een studentenkaart zien namelijk.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_65718754
Zo bejaard is 26 ook weer niet heur. Maar als je ermee wegkomt, zo'n vervalsing dan zou ik het doen.

Hopen dat het vrijdag dan weer goed gaat met je derriere, want dan ga je naar Winterberg.

Ik zal nog even broeden op de rest van het nickname raadsel
  woensdag 4 februari 2009 @ 01:21:45 #11
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_65718803
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 01:18 schreef conleche het volgende:
Zo bejaard is 26 ook weer niet heur. Maar als je ermee wegkomt, zo'n vervalsing dan zou ik het doen.

Hopen dat het vrijdag dan weer goed gaat met je derriere, want dan ga je naar Winterberg.

Ik zal nog even broeden op de rest van het nickname raadsel
Je raad het nooit
  woensdag 4 februari 2009 @ 01:22:50 #12
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_65718823
Nou ja niet met mijn derriere maar meer mijn ribben
Gapen of hard lachen is momenteel ook niet mogelijk

Maar ja mijn lichaam herstelt zich vaak verbluffend vaak.

Ik had bedacht dat ik mijn oude OV gebruik, het plastic daarvan is ingestanst met het IB-groep logo, ziet er helemaal sjieker uit dan. Kan ik meteen die pasfoto (waarop ik nog best ok sta) recycleren ff wat lijm erop en geen Belg meer die 't verschil ziet. Want de Nederlandse conducteurs die boeit 't allemaal geen zak volgens mij. Maar in België heb je nog echt pennenlikkers rondlopen. En gehaaid ook!
quote:
Ow u heeft geen contant geld bij u meneer? We accepteren ook MrCash/Bancontact. Daar staat niets op zegt u, ja arme studenten hé. Kredietkaartje dan? Heeft u er nu ook geen last van. Ah kijk. hier even een handtekening en dan is dit voor u. (geeft een opgerold vliegtuigticket waarvan alleen in de hoekjes wat staat )
Ik heb u geen boete gegeven omdat ik vandaag stout ben, maar u ook, maar vandaag zie ik 't door de vingers meneer. Volgende keer een goed kaartje kopen hé.
  woensdag 4 februari 2009 @ 02:17:23 #13
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65719402
nou ja, toch wel vriendelijk dat ie je geen extra boete erbovenop gaf!

@ cootje: nee, geen leuke amerikanen. wel aardige, en oude, en lelijke, en gehandicapte, en homosexuele. (ze hebben bij de supermarkt hier allemaal mensen acher de kassa die in nl. zeg maar "afgekeurd" zouden zijn. oude oma's met parkinson, serieus! en een bijna blinde mevrouw, en een mevrouw die heel erg lanzgaam beweegt.... best wel tof. of juist niet, als die mensen wel móeten werken ook al gaat t eigenlijk niet, omdat ze anders niks te eten hebben)

oh en eekhoorntjes, veel eekhoorntjes (nog niet op de foto gekregen though)
  woensdag 4 februari 2009 @ 02:19:45 #14
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_65719425
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 02:17 schreef kwakveense het volgende:
nou ja, toch wel vriendelijk dat ie je geen extra boete erbovenop gaf!

@ cootje: nee, geen leuke amerikanen. wel aardige, en oude, en lelijke, en gehandicapte, en homosexuele. (ze hebben bij de supermarkt hier allemaal mensen acher de kassa die in nl. zeg maar "afgekeurd" zouden zijn. oude oma's met parkinson, serieus! en een bijna blinde mevrouw, en een mevrouw die heel erg lanzgaam beweegt.... best wel tof. of juist niet, als die mensen wel móeten werken ook al gaat t eigenlijk niet, omdat ze anders niks te eten hebben)

oh en eekhoorntjes, veel eekhoorntjes (nog niet op de foto gekregen though)
Ja dat was idd vriendelijk van de conducteur, sowieso

Hebben ze geen pensioen daar dan? Dat ze zo lang door moeten werken?
En wat doe je daar nu eigenlijk? Een maandje werken toch? Voor de studie?
pi_65720252
Goeiemorgen!
  woensdag 4 februari 2009 @ 07:18:11 #16
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65720294
Goedemorgen. Weer een kutnacht gehad.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_65720307
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 07:18 schreef Sugar het volgende:
pi_65720401
Ik ben werken adios en owja ben dr vanavond ook niet dan zit ik hier
pi_65720751
Goeiemorgen!

Ik heb geen zin om te werken Gelukkig ben ik vandaag wat eerder klaar dan gisteren!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_65720944
Goeiemorgen. Mijn bed was zoooo warm . En nu weer hard er tegenaan, nog een uurtje de tijd om dat huiswerk te maken. En mn moeder zeurt dat ik mn kamer moet opruimen omdat de schoonmaakster komt. Die zit al beneden. Dus moet ik me ook nog snel aankleden, wil ik wat gaan eten beneden.

Rothumeur .

@Zwahiel: klinkt relaxt, op die ribben na . Hoezo ging je over de kop?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 4 februari 2009 @ 08:47:32 #21
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65721183
Goeiemorgen! *hijg* Werd pas om 8 u wakker, dus net de kindjes gevoed gekleed en uit huis gewerkt, lop nu nog in mijn badjasje rond! Ik tiwjfel of ik zin heb om over een half uur te gaan sporten...
Prrrrr
  woensdag 4 februari 2009 @ 08:48:38 #22
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65721197
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 07:18 schreef Sugar het volgende:
.

Hier valt het mee, al heb ik sinds een week nog niet 1 nacht doorgeslapen . De duizeligheid wordt ook met de dag minder, dus ik heb goede hoop dat het voor het weekend over is. En het eerste wat ik ga doen als het over is, is uit eten en naar de film . Ik wil zó graag naar de bioscoop .

Vanmiddag komen mijn ouders om met mij naar het ziekenhuis te gaan (controle-afspraak). Eerst zou ik samen met Mark gaan, maar 2 keer 40 minuten lopen is een beetje teveel gevraagd met mijn duizeligheid nu.
Niet meer actief op Fok!
pi_65721312
Goedemorgen.
  woensdag 4 februari 2009 @ 08:54:39 #24
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65721314
Klinkt goed Viking! Fijn hoor Ben je ook echt aan het aftellen tot je je opbouw krijgt? En komen er dan ook nog spoilers op en een zilveren dubbele uitlaat?
Prrrrr
  woensdag 4 februari 2009 @ 08:57:43 #25
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65721364
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 08:54 schreef mspoez het volgende:
Klinkt goed Viking! Fijn hoor Ben je ook echt aan het aftellen tot je je opbouw krijgt? En komen er dan ook nog spoilers op en een zilveren dubbele uitlaat?
Hahaha. Nee ik ben nog niet aan het aftellen. Op dit moment wil ik alleen maar dat de wond snel en goed geneest en de duizeligheid snel verdwijnt. Ga me een week van tevoren wel druk maken om die aansluiting (dat zal ergens halverwege maart zijn).
Niet meer actief op Fok!
pi_65721519
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 00:42 schreef kwakveense het volgende:
mijn laatste post:
extra vergine is speciaal om koud te gebruiken!! het wordt vies en zet zich om in ongezonde stoffen als je het te heet maakt - daarom kun je er beter niet in bakken...

bakken in gewone olijfolie kan wel.
Hoezo dan? Extra vierge is in Italië toch gewoon een kwaliteitsmerk voor olie met de juiste zuurtegraad (dus van olijven die niet zo lang zijn blijven liggen) en de juiste smaak/geur?
Gewone AH extra vierge olijfolie was eigenlijk niet eens extra vierge, niet goed genoeg.
Althans, volgens keuringsdienst van waarde.
pi_65721557
mn bed hij lag zo lekker

mogge

zo maar 's richting college Object Orientatie: programmeren in Java
Ja doei.
pi_65721563
Viking! Ik had nog geen: "hoi!" gezegd!

Hoi en welkom terug Ben benieuwd hoe het straks voor je is

Nu eerst sporten en ik was heel boos op mezelf gisteren vanwege de cake, maar ik ben vandaag 1 kg lichter dan gisteren
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_65721634
Goedemorgen!

Trouwens, Vik, je doopnaam is anders dan je roepnaam of niet? Want dan weet ik die. .

Ik bak meestal ook in 'gewone' olijfolie, maar dingen zoals de drumsticks van gisteravond gaan lekker in een flinke klont boter. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 4 februari 2009 @ 09:16:31 #30
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65721733
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 09:12 schreef DevilsAndDust het volgende:

Trouwens, Vik, je doopnaam is anders dan je roepnaam of niet? Want dan weet ik die. .

Klopt. Mijn doopnamen zijn Reinou Sjoukje . Ik word alleen in ziekenhuizen zo genoemd . En hoe weet je die trouwens? .
Niet meer actief op Fok!
pi_65721813
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 09:16 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Klopt. Mijn doopnamen zijn Reinou Sjoukje . Ik word alleen in ziekenhuizen zo genoemd . En hoe weet je die trouwens? .
Je had op de uni niet dat je ze Reinou wilden noemen? Want dat geintje proberen ze bij mij steeds uit te halen (alleen heet ik dan geen Reinou). En spannend he, hoop dat je snel weer in de bios kan zitten en dan éindelijk Boy A kijken .
pi_65721827
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 09:16 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik vroeg naar een Renske *achternaam*, en toen vroeg de vrouw achter de balie: "Oh, Reinou bedoel je?" Euhm... . En ik wist ook al niet waar je woonde, dus ik stond behoorlijk voor gek. .
  woensdag 4 februari 2009 @ 09:23:53 #33
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65721911
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 09:20 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik vroeg naar een Renske *achternaam*, en toen vroeg de vrouw achter de balie: "Oh, Reinou bedoel je?" Euhm... . En ik wist ook al niet waar je woonde, dus ik stond behoorlijk voor gek. .
Hahaha, ok vandaar .
Ik zie het helemaal voor me .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 4 februari 2009 @ 09:24:33 #34
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65721928
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 09:19 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Je had op de uni niet dat je ze Reinou wilden noemen? Want dat geintje proberen ze bij mij steeds uit te halen (alleen heet ik dan geen Reinou). En spannend he, hoop dat je snel weer in de bios kan zitten en dan éindelijk Boy A kijken .
Nee. Ik stond op Progress en Nestor ingeschreven als 'Reinou Sjoukje', maar dat heb ik zelf aangepast en ik heb er nooit last van gehad (als ik dat niet had veranderd misschien wel).
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 4 februari 2009 @ 09:26:19 #35
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_65721972
Goedemorgen. Ik heb zo een gesprek met mijn baas . Geen idee wat ie verder nog wil vertellen dan dat ik over twee weken geen werk meer heb. Ik vind het nu al bijna zonde van mijn tijd .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  woensdag 4 februari 2009 @ 09:26:36 #36
14746 k_i_m
pi_65721980
Die tijd had ik goed kunnen gebruiken om voor me uit te staren en koffie te halen .
In my life
Why do I smile
pi_65722000
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 09:26 schreef k_i_m het volgende:
Die tijd had ik goed kunnen gebruiken om voor me uit te staren en koffie te halen .
.
pi_65722038
Eetlijstje van gister:
O: brinta
T: witlofsla met scherpe augurkjes
L: yoghurt met muesli
T: 1 volkoren knackebrod met houmous
T: opkikker, 1 volkoren knackebrod met houmous
D: omelet met prei, champs, tomaat en paprika Stomme NS. Is 2 mueslirepen geworden vanwege die stomme trein in Bunnik en de daarbijhorende belachelijk lange vertraging. Er reed wel een trein, maar daar paste ik niet meer in.
S: Vitesse - Heerenveen 1-0!!!

Planning voor vandaag:
T: 2 gekookt ei
L: yoghurt met muesli
T: 2 volkoren knackebrod met houmous
T: opkikker, halve paprika in reepjes
D: tortilla met restjes groente (prei, champs, tomaat, paprika)
S: Thuistraining
  woensdag 4 februari 2009 @ 09:30:06 #39
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65722082
Ik ga vandaag Surinaamse kip-pom maken. 3000 kC, totaal... maar LEKKER!
Prrrrr
pi_65722231
zow, aangekleed en aan het ontbijt en kan nog even zo rustig zitten

dás fijn!

Gisteren trouwens een vriend gezien op de uni, die op wereldreis was sinds september
en hij herkende me niet hij keek me echt 3 keer aan ofzo, en ik dus lachen zo van 'hoi!' en hij liep gewoon weg dus ik

Eyz! Groeten we niet meer!

en toen echt zo van: "Gaby? "

best leuk
Ja doei.
  woensdag 4 februari 2009 @ 09:39:31 #41
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65722299
Hahaha, want in september was je nog een stukkie steviger dan nu? (wat een stomme zin ).

Ik heb mail terug van de uitgeverij. Ik moet een paar dingetjes aanpassen aan mijn uitwerking van de proefopdracht. Een paar extra antwoordopties formuleren bij de vragen over de tekst (om de gokkans te reduceren) en ik moet meer houvast bieden bij de schrijfopdracht. Maar dat gaat allemaal hartstikke goed komen .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 4 februari 2009 @ 09:43:20 #42
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65722401
En ze mailt net dat mijn uitwerking genoeg aanknopingspunten biedt voor een vervolg. Dus het ziet er naar uit dat ik 20 uur werk in tha pocket heb . Maar ik wacht nog even met juichen tot ik alles verbeterd heb en alles definitief is .
Niet meer actief op Fok!
pi_65722515
nou ja, andere kleren die wat mooier zitten, ander haar enzo

zo maar 's weg, want word gek van de katten
Ja doei.
  woensdag 4 februari 2009 @ 09:48:30 #44
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65722561
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 09:47 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, andere kleren die wat mooier zitten, ander haar enzo

zo maar 's weg, want word gek van de katten
Die van mij zitten / liggen lief bij me op bed . Janneke slaapt en Taco loert naar buiten .
Niet meer actief op Fok!
pi_65722634
ik kan ze wel uit het raam flikkeren nu

zo, nu eerste bus maar 's halen tot zo
Ja doei.
pi_65722650
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 09:48 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Die van mij zitten / liggen lief bij me op bed . Janneke slaapt en Taco loert naar buiten .
Mijn kat besloot dat mijn schoot een goede plaats was om te gaan zitten en kopjes te geven, toen ik net aan de telefoon was en vanalles moest opschrijven .

Ga ook maar eens treinwaarts. Heb het huiswerk gewoon af(geraffeld) .
pi_65722663
Vik, toch al een voorzichtige
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 februari 2009 @ 09:59:47 #48
163650 Greys
pi_65722867
Mogguh liefjes!

Leuk Mo! Als ze je niet herkennen omdat je er gewoon nog veel meer fab uitziet dan eerst!

Voor Vikje alvast inderdaad een voorzichtige

Kim, ben toch wel benieuwd wat hij te melden heeft! Die *piep*!

Sugar, wat was er zo kut aan je nacht dan? Gingen er steeds kindjes uit bed?
Mijn hond was zo aan het spoken vannacht dat ik elk uur wakker was en uit bed moest en Heer G moest om 5.15 uur op en dat moesten we ook allemaal weten. Oh en Bink was niet ziek hoor, maar gewoon vervelend
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65722890
O gelukkig, die laatste zin!!
  woensdag 4 februari 2009 @ 10:01:37 #50
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_65722916
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 08:48 schreef Viking84 het volgende:
Hier valt het mee, al heb ik sinds een week nog niet 1 nacht doorgeslapen
Sinds een jaar of 7 slaap ik nooit meer de hele nacht door en daar baal ik flink van

Mogguh iedereen.

Vik wat goed van dat werk voor 20 uur! En succes met je afspraak straks. Vraag je nog naar de kaart?

Viev, jij verdient wederom een
En wat lief van je partner om de sink te shinen!
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_65722964
het is best koud buiten
Ja doei.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 februari 2009 @ 10:06:53 #52
163650 Greys
pi_65723070
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 10:00 schreef conleche het volgende:
O gelukkig, die laatste zin!!
Ja ik dacht, laat ik het maar even bij zetten na de paniek van laatst!
Ze was nu gewoon echt vervelend. Voor het slapen gaan lekker nog een rondje gewandeld buiten, met de pootjes in de sneeuw. Maar dan is ze met zoveel bezig behalve met plassen enzo, dat dat er dan niet van komt, omdat ze zo'n lol heeft met de sneeuw en de kou. En dan lig je net een uur in bed en dan denkt Bink 'Shit, ik moet eigenlijk nog plassen'. En een uur later, als je net weer bijna in slaap valt 'Hmz, volgens mij moet ik ook nog wat anders, dat ik net vergeten ben'. En zo blijf je aan de gang als ze een uur later weer dorst heeft
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65723084
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 09:08 schreef motorbloempje het volgende:
mn bed hij lag zo lekker

mogge

zo maar 's richting college Object Orientatie: programmeren in Java
bah les in programmeren, dat vond ik ook altijd zo mega suf
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_65723149
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 10:01 schreef laziness het volgende:

[..]

Sinds een jaar of 7 slaap ik nooit meer de hele nacht door en daar baal ik flink van
http://www.sleepzz.nl/

pi_65723165
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 10:03 schreef motorbloempje het volgende:
het is best koud buiten
Viel best me! Ok, er lag wel wat sneeuw op het fietspad enzo, maar dankzij mijn überlelijke crocs, deden mijn tenen geen pijn toen ik op mn werk aankwam.
pi_65723188
hier in het oosten is het wèl aardig koud
Ja doei.
pi_65723190
ik had gisteren een verjaardag heb zowaar niet gezondigd..

En er lagen zoveel lekkere dingen...
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 februari 2009 @ 10:11:59 #58
163650 Greys
pi_65723209
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 10:11 schreef progje het volgende:
ik had gisteren een verjaardag heb zowaar niet gezondigd..

En er lagen zoveel lekkere dingen...
Oh dat vind ik echt zóóó knap!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65723280
hulde progje!

hier as. zaterdag de verjaardag van Rene

Nu is hij vrijdag jarig en heb ik eindelijk een cadeau bedacht, kunnen ze het niet optijd bestellen dus moet nog gaan zoeken ook en daar heb ik weinig tijd voor Het is een boek

en de familie eet mee en die geven we broodjes kroket
Ja doei.
  woensdag 4 februari 2009 @ 10:15:07 #60
244125 laziness
pi_65723306
quote:
Werkt dat echt?
En ik snap gewoon niet waar het fout is gegaan dat ik vroeger altijd doorsliep en nu nooit meer. Ja laatst 1 nacht voor het eerst in al die jaren en ik merkte direct het verschil bij het opstaan.
Het irriteert me mateloos.

En hulde voor jouw weerstand tegen lekkers!
  woensdag 4 februari 2009 @ 10:19:08 #61
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65723408
Greys, ik lag zelf vooral veel wakker. Zomaar.
En de kinderen waren vanaf 5 uur aan het spoken, dat was rot. Jouw nacht klinkt ook beroerd, zeg. En moet je nu werken? Werken/studeren jullie eigenlijk allemaal fulltime?

Progje, je bent een heldin!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_65723440
ik studeer fulltime en werk er ook nog 12 uur per week bij
Ja doei.
  woensdag 4 februari 2009 @ 10:22:35 #63
244125 laziness
pi_65723492
Ik werk fulltime maar wel op maar 10 minuten van mijn huis tegenwoordig

En wakker liggen vanuit het niets is gewoon kut.
Trekt Maria het nog steeds nu ze naar school gaat om zo vroeg wakker te zijn? Je zou denken dat ze daar toch wel veel energie verbruikt en veel slaap nodig heeft. Of stort ze 's avonds eerder in?
pi_65723507
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 09:30 schreef mspoez het volgende:
Ik ga vandaag Surinaamse kip-pom maken. 3000 kC, totaal... maar LEKKER!
Mjam! Dat is echt zo lekker!

Kwak: ik meen me ook te herinneren dat je prima kunt bakken in extra vierge, je verliest dan alleen de 'smaak-benefits'. Sowieso verbrandt olijfolie sneller dan bijv zonnebloem- of arachideolie. Wokken in olijfolie is dan ook een stupidity van jewelse (behalve dat het goor is).
pi_65723516
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 10:15 schreef laziness het volgende:

[..]

Werkt dat echt?
En ik snap gewoon niet waar het fout is gegaan dat ik vroeger altijd doorsliep en nu nooit meer. Ja laatst 1 nacht voor het eerst in al die jaren en ik merkte direct het verschil bij het opstaan.
Het irriteert me mateloos.

En hulde voor jouw weerstand tegen lekkers!
Bij mij werkt het echt goed.. ik heb hetzelfde gehad als jij hebt.. en deze pilletjes werken perfect.. en het zijn absoluut geen zware (verslavende) slaap pillen

Mijn moeder had ook erg veel last met door slapen, en sinds ze deze gebruikt slaapt ze gewoon weer eens een nacht door.

Ik laat er meestal 1 en soms 2 van die tabletjes onder mijn tong smelten als ik denk dat ik 's avonds kans heb dat ik ga liggen woelen ...
pi_65723542
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 10:11 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh dat vind ik echt zóóó knap!
het scheelde wel iets dat ik vrij laat gegeten had.. maar dan nog..

er lag van dat heerlijke verse brood met de meest lekkere kaasjes / boter / zalm e.d. voor er op

*snif*
pi_65723568
quote:
Ja, dat spul werkt prima bij mij! Het is een veel lagere dosering van 'serieuze' slaappillen die je op recept bij de apotheek haalt.
Word je net een beetje suf en gaperig van.
  woensdag 4 februari 2009 @ 10:25:46 #68
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65723571
Laziness, Maria gaat iets eerder naar bed tegenwoordig en heeft fases van nog steeds zo vroeg wakker worden. Ze is dus sommige perioden wel gewoon later wakker (half zeven). Maar nu is het dus weer erg vroeg en is ze ook moe in de middag.
pi_65723580
Ik ben ook voltijdstudent en werk er al m'n hele studie elke week één of meer avonden en de zaterdag bij.

En ik heb gelogen over m'n olijfolie. . Ik giet het altijd over in een mooi glazen flesje met schenktuit, maar op de fles onderin de kast staat dat het zonnebloemolijfolie is. Is dat ok? .
  woensdag 4 februari 2009 @ 10:27:12 #70
244125 laziness
pi_65723627
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 10:24 schreef progje het volgende:

[..]

het scheelde wel iets dat ik vrij laat gegeten had.. maar dan nog..

er lag van dat heerlijke verse brood met de meest lekkere kaasjes / boter / zalm e.d. voor er op

*snif*
Was er wel iets gezonds dat je kon nemen? Ja toch? Hoop ik voor je.

En ik ga vanavond op het station bij de Etos gelijk die tabletjes halen. Bedankt voor de tip.
  woensdag 4 februari 2009 @ 10:27:52 #71
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65723655
Ik heb vandaag al een flinke bak allbran met magere melk op én zojuist een 'salade' van gehakte spinazie uit een potje (koud) met semizongedroogde tomaatjes en een plakje kipfilet erdoorheen. Veel, he? En vooral vroeg veel.
pi_65723664
bleh

zie nu dat ik een vak van 3EC wat vandaag begon (vanochtend) heb gemist nou ja gemist, heb me er niet voor ingeschreven, maar het is een vak wat ik wel makkelijk kan volgen...

ik moet echt even keuzes gaan maken geloof ik... vanavond maar eens alles tegenover en naast elkaar leggen
Ja doei.
  woensdag 4 februari 2009 @ 10:28:26 #73
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65723674
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:24 schreef Laureline het volgende:

[..]

Aggos. Als de jongste 4 is kan je weer uitslapen! Echt!
Niet Mijn zoon heeft nog bijna geen enkele nacht gewoon doorgeslapen. Sinds de geboorte niet. En ga nou niet zeggen dat het aan ons zelf ligt, want-dat-is-dus-niet-zo. Zo. Maar je raakt er aan gewend.
Dochter sliep na haar vierde verjaardag inderdaad wél wat langer door (tot kwart voor 7).
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 4 februari 2009 @ 10:29:32 #74
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65723704
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 10:25 schreef Sugar het volgende:
Laziness, Maria gaat iets eerder naar bed tegenwoordig en heeft fases van nog steeds zo vroeg wakker worden. Ze is dus sommige perioden wel gewoon later wakker (half zeven). Maar nu is het dus weer erg vroeg en is ze ook moe in de middag.
Zou het aan de periode liggen waarin onze kinderen geboren zijn? Misschien stond de maan niet goed ofzo
pi_65723733
Jeetje Tink. . Is dat niet enorm slopend?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 februari 2009 @ 10:31:06 #76
163650 Greys
pi_65723751
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 10:27 schreef Sugar het volgende:
Ik heb vandaag al een flinke bak allbran met magere melk op én zojuist een 'salade' van gehakte spinazie uit een potje (koud) met semizongedroogde tomaatjes en een plakje kipfilet erdoorheen. Veel, he? En vooral vroeg veel.
Dat is niet veel Suug, dat is gewoon
En je hebt supergezonde dingen gegeten, niets mis mee! Je was toch al vroeg op? En je hebt vannacht ook nog calorieën verbrand door zo vaak wakker te zijn moet je maar denken
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 4 februari 2009 @ 10:32:26 #77
244125 laziness
pi_65723799
Nou het is meer de koude spinazie die mij doet rillen Sugar, brrr.

En ik ben blij dat Maria af en toe toch wel wat langer slaapt 's ochtends. Hoewel dat niet helpt als Storm dat niet doet

Greys, Bink had jou mooi tuk vannacht zeg!
pi_65723801
Mijn lijst voor de dag:
O: bakje volle yoghurt
T: sinaasappel
L: dikke boterham met pindakaas
T: amandelen
T: kliekje courgettesoep met ibericoham
D: snel een restje zoete-aardappel/kikkererwtensoep uit de vriezer opwarmen
Spinning
T: iets van drank met wat olijven, denk ik.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 februari 2009 @ 10:33:01 #79
163650 Greys
pi_65723817
Wat hielp er nou tegen snaai aanvallen? Chroom tabletjes? Was dat het?
Ik ga vandaag een lijst maken met gezonde tussendoortjes en snackjes op basis van al jullie tips, want ik voel me chubby. Heb tot nu toe alleen een krentenbol op zonder iets er op, maar die voerde ik in op Valt Af en daar schrok ik van, dus dat neem ik niet meer!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 4 februari 2009 @ 10:34:39 #80
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65723885
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 10:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jeetje Tink. . Is dat niet enorm slopend?
Soms.
Als ik goed in mijn vel zit niet, maar als we stress hebben wel. Ik ga dan ook regelmatig een weekendje alleen weg om bij te slapen Mijn man kan er gelukkig beter tegen, dus die gaat er meestal uit 's nachts. En in perioden dat ik fit ben neem ik het van hem over zodat hij bij kan slapen.
Maar zoals ik al zei, je went eraan.
  woensdag 4 februari 2009 @ 10:34:59 #81
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65723894
Ik weet alweer waarom ik (voorlopig iig) geen kinderen hoef. Moet er niet aan denken 's nachts gestoord te worden in m'n slaap . En als ik nu ook nog voor een paar kinderen zou moeten zorgen, met m'n duizeligheid... nah... heb al genoeg aan mezelf.
Wel voor de dames die dat wel kunnen (of moeten, eigenlijk ) opbrengen hier .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 4 februari 2009 @ 10:36:06 #82
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65723933
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 10:33 schreef Greys het volgende:
Wat hielp er nou tegen snaai aanvallen? Chroom tabletjes? Was dat het?
Ik ga vandaag een lijst maken met gezonde tussendoortjes en snackjes op basis van al jullie tips, want ik voel me chubby. Heb tot nu toe alleen een krentenbol op zonder iets er op, maar die voerde ik in op Valt Af en daar schrok ik van, dus dat neem ik niet meer!
De rozijnen zijn de boosdoener (veel suiker).
pi_65723998
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 10:27 schreef laziness het volgende:

[..]

Was er wel iets gezonds dat je kon nemen? Ja toch? Hoop ik voor je.

En ik ga vanavond op het station bij de Etos gelijk die tabletjes halen. Bedankt voor de tip.
nou ik volg een dieet (naja hij noemt het een levenswijze) waarbij je ook wel elke dag noten moet eten..
dus ik heb een paar nootjes genomen, maar ja die waren dus gezouten, en daarom heb ik het er maar bij een paar gehouden..
  woensdag 4 februari 2009 @ 10:37:53 #84
244125 laziness
pi_65724007
Lijstje:

O drie vitalu crackers
L vier boterhammen met filet americain (als mijn collega's dat tenminste niet al opgemaakt hebben) en pindakaas.
T appel
D Groentensoep met brood
T yoghurt
pi_65724025
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 10:27 schreef Sugar het volgende:
ik een vruchtensalade met griekse yoghurt (met geen vet)

en 75 gram kipfilet

en eigenlijk moet ik nog 100 gram huttenkase weg werken, maar ik zit nu al vol
  woensdag 4 februari 2009 @ 10:39:11 #86
244125 laziness
pi_65724052
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 10:34 schreef Viking84 het volgende:
Ik weet alweer waarom ik (voorlopig iig) geen kinderen hoef. Moet er niet aan denken 's nachts gestoord te worden in m'n slaap . En als ik nu ook nog voor een paar kinderen zou moeten zorgen, met m'n duizeligheid... nah... heb al genoeg aan mezelf.
Maar als je het CI uitzet 's nachts hoor je ze toch niet?
  woensdag 4 februari 2009 @ 10:42:04 #87
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65724167
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 10:37 schreef laziness het volgende:
Lijstje:

O drie vitalu crackers
L vier boterhammen met filet americain (als mijn collega's dat tenminste niet al opgemaakt hebben) en pindakaas.
T appel
D Groentensoep met brood
T yoghurt
Honger! Oke, afgezien van je lunch dan. Heb jij om 10 uur geen behoefte aan een tussendoortje?
  Vis een optie? woensdag 4 februari 2009 @ 10:42:19 #88
70532 loveli
N
pi_65724177
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 10:34 schreef Viking84 het volgende:
Je kunt er beter zo vroeg mogelijk aan beginnen, als je zelf nog jong en veerkrachtig bent
crap in = crap out
pi_65724204
Niet alle kinderen zijn zo, hoor Vik. . Mijn nichtje van zes maanden slaapt 's ochtends tot half 9. .
pi_65724233
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 10:32 schreef ColdFeet het volgende:
zoete-aardappel/kikkererwtensoep
Oh, dat klinkt lekker.
Misschien ook maar eens maken en dan met linzen, kokosmelk en koriander.
  woensdag 4 februari 2009 @ 10:44:33 #91
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65724235
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 10:39 schreef laziness het volgende:

[..]

Maar als je het CI uitzet 's nachts hoor je ze toch niet?
O ja, dat is ook zo .
Nee, dat zou ik lullig vinden voor mijn partner .

@ DaD: ik ben zo'n pechvogel dat ik wel een kind zou krijgen dat 's nachts 3 keer wakker wordt . En ik ga pas op m'n 30e over kinderen nadenken .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 4 februari 2009 @ 10:51:55 #92
244125 laziness
pi_65724441
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 10:42 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Honger! Oke, afgezien van je lunch dan. Heb jij om 10 uur geen behoefte aan een tussendoortje?
Ik ontbijt thuis nooit dus die drie crackers eet ik op mijn werk tussen half negen en elf vaak. Slecht I know.
pi_65724616
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 10:44 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Oh, dat klinkt lekker.
Misschien ook maar eens maken en dan met linzen, kokosmelk en koriander.
Ik heb 'm met malay curry, kokosmelk, spinazie en koriander. Lekkere dikke prut

Oh, stiekeme toevoeging aan mijn eetlijst: de laatste twee amandelmeringues
pi_65724622
Lijstje van gisteren:

O: eitje, 2 crackers filet A. met ui
L: weet ik niet meer, geloof een geroosterde boterham met filet. a.
T: mandarijntje
T: wodka, bakje chips
D: Salade, met kip en aardappeltjes met rode ui, knoflook en rozemarijn. Toe: Optimelvla met kwark
  woensdag 4 februari 2009 @ 11:02:43 #95
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65724756
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 10:01 schreef laziness het volgende:

[..]

Mogguh iedereen.

Vik wat goed van dat werk voor 20 uur! En succes met je afspraak straks. Vraag je nog naar de kaart?

Viev, jij verdient wederom een
En wat lief van je partner om de sink te shinen!
Die nick icm ondertitel .

Ik voel me best heppy vandaag, daar ga ik van profiteren door naar de kappert te gaan! Ff die stro uiteindes laten snoeien.

Kim, ik ben heel benieuwd!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 4 februari 2009 @ 11:03:25 #96
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65724780
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 10:06 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja ik dacht, laat ik het maar even bij zetten na de paniek van laatst!
Ze was nu gewoon echt vervelend. Voor het slapen gaan lekker nog een rondje gewandeld buiten, met de pootjes in de sneeuw. Maar dan is ze met zoveel bezig behalve met plassen enzo, dat dat er dan niet van komt, omdat ze zo'n lol heeft met de sneeuw en de kou. En dan lig je net een uur in bed en dan denkt Bink 'Shit, ik moet eigenlijk nog plassen'. En een uur later, als je net weer bijna in slaap valt 'Hmz, volgens mij moet ik ook nog wat anders, dat ik net vergeten ben'. En zo blijf je aan de gang als ze een uur later weer dorst heeft
Wil je nog een tweede kind eiks?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 februari 2009 @ 11:09:59 #97
163650 Greys
pi_65724959
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 11:03 schreef Vivi het volgende:

[..]

Wil je nog een tweede kind eiks?
Ach, ik ben er toch al aan gewend zeg maar, aan die gebroken nachten!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 februari 2009 @ 11:11:20 #98
163650 Greys
pi_65724992
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 10:58 schreef conleche het volgende:
Lijstje van gisteren:

O: eitje, 2 crackers filet A. met ui
L: weet ik niet meer, geloof een geroosterde boterham met filet. a.
T: mandarijntje
T: wodka, bakje chips
D: Salade, met kip en aardappeltjes met rode ui, knoflook en rozemarijn. Toe: Optimelvla met kwark
Heb je dan na je lekkere avondeten en toetje echt de hele avond geen trek meer in iets lekkers?
Of wel, en neem je dan gewoon niets? Jouw lijstjes worden mijn voorbeeld!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 4 februari 2009 @ 11:14:23 #99
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65725068
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 11:02 schreef Vivi het volgende:

Ik voel me best heppy vandaag
Fijn .

Ik heb net weer twee kaarten binnen, maar de ziekenhuiskaarten nog niet. Maar ik ga vanmiddag, als ik het niet vergeet, dus even vragen of ze ze al opgestuurd hebben en anders neem ik ze meteen mee .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 4 februari 2009 @ 11:18:24 #100
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65725186
Vandaag als experimentje pastinaak, knolselderij en een complete bol knoflook in de oven gedaan (rauw). Ben benieuwd! Het ruikt in ieder geval heel lekker.

Mijn daglijstje:
o. 2 boterhammen met jam
t. appel + 1 dropje
l. pastinaak, knolselderij en knoflook uit de oven (als het lukt ) + een groene salade
t. eitje denk ik
d. ikea - kotsballetjes ofzo dus

Beweging: tussen het Fok!ken door poets ik het huis. En dat is heel veel werk
pi_65725194
Goedemorgen!
Ben aan het wachten op m'n ultra-dikke boek besteld bij bol, fijn studeerhulpje wordt dat
Vriendje wil dat ik een taart ga bakken, zo een met gecondenseerde melk en banaan etc... Ik ben tegen, zeker als er geen aanleiding is, maar aan de andere kant ( )

Ohja, die pilletjes helpen vooral met het inslapen, niet zozeer voor het doorslapen Voor jetlags en nachtdiensten bv. zijn ze erg handig, maar sommige mensen zeggen dat de drogistvariant een te lage dosis heeft.
pi_65725229
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 11:11 schreef Greys het volgende:

[..]

Heb je dan na je lekkere avondeten en toetje echt de hele avond geen trek meer in iets lekkers?
Of wel, en neem je dan gewoon niets? Jouw lijstjes worden mijn voorbeeld!
Ik at gisteren pas om 21 uur. Dus nee, dan heb ik tot aan het slapen gaan geen trek meer. Maar laatst at ik om 18 u. (Toen bij de Japanner) en toen had ik wel degelijk trek rond elven. (en heb nog 2 sneetjes brood met gesmolten kaas gegeten) Dus het ligt er maar aan hoe laat je eet kortom.
  woensdag 4 februari 2009 @ 11:20:49 #103
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65725264
MevrouwPuff, hoe was de psych maandag?
  woensdag 4 februari 2009 @ 11:20:53 #104
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65725270
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 11:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen!
Ben aan het wachten op m'n ultra-dikke boek besteld bij bol, fijn studeerhulpje wordt dat
Vriendje wil dat ik een taart ga bakken, zo een met gecondenseerde melk en banaan etc... Ik ben tegen, zeker als er geen aanleiding is, maar aan de andere kant ( )
Anders bakt vriendje zelf een taart? Kan hij best. Mijn man bakt ook alle taarten hier in huis, ondanks dat hij een piemel heeft.
pi_65725300
quote:
Goedemorgen!

Ohja, die pilletjes helpen vooral met het inslapen, niet zozeer voor het doorslapen Voor jetlags en nachtdiensten bv. zijn ze erg handig, maar sommige mensen zeggen dat de drogistvariant een te lage dosis heeft.
Mevrouw Puff: geen taart bakken. Period. Je bent net weer lekker begonnen, daar past geen taart bij.
pi_65725310
Banoffee pie
Geniet je van je vakantie, Puff?
pi_65725317
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 11:20 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Anders bakt vriendje zelf een taart? Kan hij best. Mijn man bakt ook alle taarten hier in huis, ondanks dat hij een piemel heeft.
Hij heeft geen vrij, ik wel. En het gaat niet zozeer om het taart bakken, maar meer om het opeten (dat is niet zo goed voor mij, maar hij kan het prima hebben).

De psych heeft een weekje om te bedenken of ik bij de unipsych mag blijven of dat ik naar een 'echte' moet. Niet zo goed geslapen die nacht

Genieten van m'n vakantie doe ik wel, maar moet ook studeren een beetje, tussendoor...
pi_65725386
Oplossing: maak een mini-taart!

Die week bedenktijd van de psycholoog is wel bedenkelijk hoor. Kan me voorstellen dat je daar niet lekker van slaapt.
  woensdag 4 februari 2009 @ 11:25:56 #109
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65725418
Wil je zelf 't liefst naar een "echte psych"?
pi_65725562
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 11:25 schreef Sugar het volgende:
Wil je zelf 't liefst naar een "echte psych"?
Het idee werd gegeven dat ze bij de uni niet voor heel erge problemen zijn, dus liever niet naar de 'echte' eigenlijk. Maar wat moet dat moet.
pi_65725634
Verstandig Puff!

Ik heb gister knolselderij puree gemaakt, wat kan ik daar het beste bij eten?
  woensdag 4 februari 2009 @ 11:33:28 #112
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65725669
Hmmmm, je hoopt natuurlijk dat je geen "erg" probleem hebt. Maar dat weet je gevoelsmatig misschien wel, of dat zo is? Succes met afwachten.
  woensdag 4 februari 2009 @ 11:37:13 #113
14746 k_i_m
pi_65725815
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 09:59 schreef Greys het volgende:
Mogguh liefjes!

Leuk Mo! Als ze je niet herkennen omdat je er gewoon nog veel meer fab uitziet dan eerst!

Voor Vikje alvast inderdaad een voorzichtige

Kim, ben toch wel benieuwd wat hij te melden heeft! Die *piep*!

Sugar, wat was er zo kut aan je nacht dan? Gingen er steeds kindjes uit bed?
Mijn hond was zo aan het spoken vannacht dat ik elk uur wakker was en uit bed moest en Heer G moest om 5.15 uur op en dat moesten we ook allemaal weten. Oh en Bink was niet ziek hoor, maar gewoon vervelend
Ik ga nú aan de pm!
In my life
Why do I smile
  woensdag 4 februari 2009 @ 11:40:03 #114
244125 laziness
pi_65725905
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 11:37 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ik ga nú aan de pm!
Ja hallo dat willen wij hier ook weten natuurlijk
pi_65725907
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 10:19 schreef Sugar het volgende:
Werken/studeren jullie eigenlijk allemaal fulltime?

Ik studeer nog héél even fulltime (alleen deze maand nog als het goed is!) en ik werk 16 uur per week (2 dagen). Ik heb bijna altijd een bijbaantje gehad, in het begin van mijn studie op de zaterdag, later, toen ik minder colleges kreeg, liever doordeweeks. Alleen niet tijdens mijn stage, dat was wat teveel van het goede.

Lijstje:
O: brinta en een glas verse jus
T: cappuccino, plakje ontbijtkoek
L: 2 boterhammen met pindakaas, paar cherrytomaatjes
T: vitalinea, balisto
T: plakje ontbijtkoek (laat thuis)
D: ik denk een quiche ofzo, ik moet nog even naar de winkel

En een voorzichtige voor Vik! Het klinkt positief iig!! En succes vanmiddag voor de controle!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_65725913
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 11:37 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ik ga nú aan de pm!
Ja, maar ik wil het ook weten

Lianne: ik vind knolselderijpuree lekker bij stoofvlees. Of bij een biefstukje ofzo. Eigenlijk gebruik ik het vaak ter vervanging van aardappelpuree als bijgerecht (voor stamppot werkt het niet ).
pi_65725986
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 11:40 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ja, maar ik wil het ook weten

Lianne: ik vind knolselderijpuree lekker bij stoofvlees. Of bij een biefstukje ofzo. Eigenlijk gebruik ik het vaak ter vervanging van aardappelpuree als bijgerecht (voor stamppot werkt het niet ).
Ik geloof niet dat ik nog even stoofvlees ga maken vanavond. Een biefstukje gaat wel lukken.
Welke groente combineert er goed bij? Ik heb alleen sla in huis. En zuurkool. En spinazie in de vriezer. En wat dingen in blik.
  woensdag 4 februari 2009 @ 11:42:32 #118
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65725996
Ik wil het ook weten. Anders moet je ook maar een werkkloon aanmaken, Kim .
Niet meer actief op Fok!
pi_65726061
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 11:40 schreef Phaidra het volgende:
Lijstje:
O: brinta en een glas verse jus
T: cappuccino, plakje ontbijtkoek
L: 2 boterhammen met pindakaas, paar cherrytomaatjes
T: vitalinea, balisto
T: plakje ontbijtkoek (laat thuis)
D: ik denk een quiche ofzo, ik moet nog even naar de winkel
Misschien een stomme vraag van me, maar waarom plán jij 2xontbijtkoek en een balisto?
Ik kan me voorstellen dat dat per ongeluk gaat, maar waarom bewust?
Ik bedoel dat niet als kritiek hoor, ben gewoon nieuwsgierig.
  woensdag 4 februari 2009 @ 11:47:11 #120
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65726149
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 11:40 schreef laziness het volgende:

[..]

woensdag 4 februari 2009 @ 11:47:35 #121
244125 laziness
pi_65726163
Het is wel de bedoeling trouwens dat mijn werkkloon niet zo veel te zien is hier. Ik moet ook nog werken maar ik zit drie dagen in mijn eentje en dat is best saai.
  woensdag 4 februari 2009 @ 11:48:37 #122
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65726196
Goeiemorgen!

Tink met d'r taartbakkende piemel hahaha

Vandaag wordt voor mij wel en niet goed voor Slankidity: tandarts vanmiddag (dus weinig zin om veel te eten daar omheen) en vanavond uit eten met jarige tante, mams en zus! Bij de Chinees. Omnom.

Fijn dat het goed gaat met Vik en Vivi (en anderen maar teruglezen met een slaperig hoofd is niet handig ) en ik doe een hele kleine juich voor Vik d'r misschien-werk!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 4 februari 2009 @ 11:52:40 #123
14746 k_i_m
pi_65726356
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 11:40 schreef laziness het volgende:

[..]

Dat is dan mooi jammer, want dan moet ik de rest ook vertellen en daar heb ik geen zin in .
In my life
Why do I smile
  woensdag 4 februari 2009 @ 11:53:07 #124
244125 laziness
pi_65726370
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 11:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goeiemorgen!

Tink met d'r taartbakkende piemel hahaha

Vandaag wordt voor mij wel en niet goed voor Slankidity: tandarts vanmiddag (dus weinig zin om veel te eten daar omheen) en vanavond uit eten met jarige tante, mams en zus! Bij de Chinees. Omnom.

Fijn dat het goed gaat met Vik en Vivi (en anderen maar teruglezen met een slaperig hoofd is niet handig ) en ik doe een hele kleine juich voor Vik d'r misschien-werk!
Mogguh zegt ze 12 minuten voor het middaguur
  woensdag 4 februari 2009 @ 11:54:20 #125
244125 laziness
pi_65726415
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 11:52 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Dat is dan mooi jammer, want dan moet ik de rest ook vertellen en daar heb ik geen zin in .
Buh bah

Dan ga ik maar eens iets nuttigs doen ipv naar dat envelopje staren
  woensdag 4 februari 2009 @ 11:55:11 #126
14746 k_i_m
pi_65726451
Ach, het is toch geen leuk verhaal, je mist er niks an .
In my life
Why do I smile
  woensdag 4 februari 2009 @ 11:55:52 #127
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65726475
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 11:53 schreef laziness het volgende:

[..]

Mogguh zegt ze 12 minuten voor het middaguur
Het ís nog ochtend!

Maar in my defense: ik was wel al up and about, aan het rondbellen en dingen aan het regelen! in mn pyama, mensen belden me wakker en toen moest ik ineens allemaal gegevens opduikelen en ik dacht 'dat doe ik meteen wel even!' maar dat 'even' viel tegen
  woensdag 4 februari 2009 @ 11:56:26 #128
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_65726494
Lijst:
O:3 volkorenboterhammen met achterham, gekookt eitje
L: 1 volkorenboterham met achterham, peer, appel
T: stukje pure chocolade, mandarijn
D: Zelfgemaakte kipshoarma met zelfgemaakt brood en zelfgemaakte knoflooksaus

Knoflooksaus he?? Wie heeft er een ultiem recept?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 4 februari 2009 @ 11:58:42 #129
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65726574
Knoflooksaus a la mamma van maria: mayonaise (of magere variant zoals light mayo of zo), een HELEBOEL knoflook (uiteraard verse, geperst enzo!), zout, peper en een schep kerrie massala
pi_65726613
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 11:44 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Misschien een stomme vraag van me, maar waarom plán jij 2xontbijtkoek en een balisto?
Ik kan me voorstellen dat dat per ongeluk gaat, maar waarom bewust?
Ik bedoel dat niet als kritiek hoor, ben gewoon nieuwsgierig.
Nee, hoor, geen stomme vraag! Het is deels een gevalletje 'weinig in huis' en de hele dag moeten werken (om acht uur van huis en om kwart voor 7 thuis en dan moet ik nog koken) en ontbijtkoek probeer ik te eten ipv ander snoep. Werkt voor mij goed. Die balisto is niet zo handig, maar hij staarde me vanmorgen aan en toen zat 'ie ineens in mijn tas Hierna zijn ze op, dus dan kan dat niet meer.
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? woensdag 4 februari 2009 @ 12:12:39 #131
70532 loveli
N
pi_65726965
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 11:55 schreef k_i_m het volgende:
Ach, het is toch geen leuk verhaal, je mist er niks an .
Take care. Of cake, net waar je behoefte aan hebt. Bright side: je volgende baas is beter dan deze. Ik hoop dat je 'em snel tegenkomt.
crap in = crap out
pi_65727089
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 11:59 schreef Phaidra het volgende:
Nee, hoor, geen stomme vraag! Het is deels een gevalletje 'weinig in huis' en de hele dag moeten werken (om acht uur van huis en om kwart voor 7 thuis en dan moet ik nog koken) en ontbijtkoek probeer ik te eten ipv ander snoep. Werkt voor mij goed. Die balisto is niet zo handig, maar hij staarde me vanmorgen aan en toen zat 'ie ineens in mijn tas Hierna zijn ze op, dus dan kan dat niet meer.
Ik snap 'm.
Maar goed dat die balisto's op zijn, want die zijn wel des duivels. (Wel bijzonder lekker, helaas. )
pi_65727197
Gepland lijstje:

T: 2 crackers pindakaas
T: Evy les 9
L: 2 kiprolletjes
T: 1 kiprolletje en misschien een appel
D: iets met kip (ze hadden alleen grootverpakkingen laatst, en ik heb weinig plaats in m'n vriesvakje)
  woensdag 4 februari 2009 @ 12:21:32 #134
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65727204
Lijstje:

O: yoghurt met banaan
T: appel
L: drie boterhammen met pindakaas (die weer in de koelkast stond )
D: zelfgemaakte burrito's (Mark 'kookt')

En Mark neemt vandaag wel manna mee, dusse... .
Niet meer actief op Fok!
pi_65727233
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 12:21 schreef SiTuSavais het volgende:
Gepland lijstje:

T: 2 crackers pindakaas
T: Evy les 9
L: 2 kiprolletjes
T: 1 kiprolletje en misschien een appel
D: iets met kip (ze hadden alleen grootverpakkingen laatst, en ik heb weinig plaats in m'n vriesvakje)
Oeh, en de volgende keer dat ik snoep, ga ik ook iets bakken ofzo. Dan geeft het extra veel voldoening
Misschien dit weekend wel

jezelf quoten is zo dom.
pi_65727342
Lijstje:

O: 3 knackebrodjes
L: 3 boterhammen Slankie en een kom heldere tomatensoep
T: banaan
D: hamburger met ovenfrietjes
Ja doei.
pi_65727385
TVP.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_65727432
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 12:16 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Ik snap 'm.
Maar goed dat die balisto's op zijn, want die zijn wel des duivels. (Wel bijzonder lekker, helaas. )
Ik hou me altijd voor dat ze minder slecht zijn dan andere repen, omdat er muesli inzit enzo. Maar stiekem weet ik wel dat dat grote onzin is.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_65727486
Wij krijgen zaterdag eters en ik ga me er voor het eerst aan wagen om écht te koken voor ze, zeg maar. . Ze eten allebei vegetarisch, en dat doen wij ook meerdere keren per week, maar nu weet ik dus echt niets lekkers te verzinnen. .
pi_65727492
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 12:29 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik hou me altijd voor dat ze minder slecht zijn dan andere repen, omdat er muesli inzit enzo. Maar stiekem weet ik wel dat dat grote onzin is.
Volgens mij zitten ze barstensvol suiker, maar als ik echt honger heb en niks bijheb, neem ik meestal ook maar zo'n ding uit de automaat Maar ze vullen helaas ook nog niet echt. *zucht*
  woensdag 4 februari 2009 @ 12:33:08 #141
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_65727523
Ja. Ik ben afgewezen. . .

On the side: ik zag allemaal lijstjes!

O: Verslapen
T: Vitalinea
L: 2 gekookte eitjes en een kop bouillon
T: 6 walnoten
T: Appel
D: Ristorante di mama.
T: nieuwe coupe
Fok!bejaarde
pi_65727546
Aww, wat zonde Anosmie! .
pi_65727577
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 12:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij krijgen zaterdag eters en ik ga me er voor het eerst aan wagen om écht te koken voor ze, zeg maar. . Ze eten allebei vegetarisch, en dat doen wij ook meerdere keren per week, maar nu weet ik dus echt niets lekkers te verzinnen. .
Indiase rijsttafel?
Met curry, onion bhaji, gekruide rijst, paneer met spinazie, nan met zoete saus e.d.?
Heb ik ook eens gedaan: relatief eenvoudig en lekker.
  Vis een optie? woensdag 4 februari 2009 @ 12:35:32 #144
70532 loveli
N
pi_65727596
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 12:32 schreef SiTuSavais het volgende:

[..]

Volgens mij zitten ze barstensvol suiker, maar als ik echt honger heb en niks bijheb, neem ik meestal ook maar zo'n ding uit de automaat Maar ze vullen helaas ook nog niet echt. *zucht*
Ze zijn wel (iets) gezonder dan dingen die vol zitten met caramel en vet. Het ligt er helemaal aan hoeveel je ervan wegwerkt.
crap in = crap out
  woensdag 4 februari 2009 @ 12:36:07 #145
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65727612
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 12:33 schreef Anosmie het volgende:

Wat jammer . .
Niet meer actief op Fok!
pi_65727650
quote:

O: Verslapen
T: Vitalinea
L: 2 gekookte eitjes en een kop bouillon
T: 6 walnoten
T: Appel
D: Ristorante di mama.
T: nieuwe coupe
voor het afgewezen zijn. Je had wel een baan maar een verschrikkelijke baas/manager toch?
En niet vervelend bedoeld, maar val je dan niet om? Of is het een voorbereiding op Ristorante di mama?
pi_65727657
quote:

pi_65727675
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 12:35 schreef loveli het volgende:

[..]

Ze zijn wel (iets) gezonder dan dingen die vol zitten met caramel en vet. Het ligt er helemaal aan hoeveel je ervan wegwerkt.
Ter vergelijking: 1 reep balisto (die uit grote verpakkingen zijn per 1 reep verpakt, thank god) = 107 kcal
1 reep twix (een halve dus) = 138 kcal.

Het scheelt dus wel iets, al is het niet bijster veel.

Edit: Anosmie.. balen zeg!! En de smilies doen het hier weer eens niet, maar ik wil toevoegen: de teleurgestelde cheerleader en een aai.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_65727688
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 12:35 schreef loveli het volgende:

[..]

Oh well, ik denk ook maar zo: een jaar geleden had ik zonder problemen de grootste gevulde koek uit die automaat geplukt Want daar kan je best lang op teren. Nu overkomt me het niet zo vaak meer dat ik er niet aan gedacht heb iets mee te nemen.
pi_65727702
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 12:35 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Indiase rijsttafel?
Met curry, onion bhaji, gekruide rijst, paneer met spinazie, nan met zoete saus e.d.?
Heb ik ook eens gedaan: relatief eenvoudig en lekker.
Oh jeetje, zo iets is niets voor mij. . Maar bedankt voor het meedenken. M'n vriend oppert ook al de optie om gezellig uit eten te gaan, dus waarschijnlijk is het niet eens nodig ook. .
pi_65727799
quote:

Jammer!
  Vis een optie? woensdag 4 februari 2009 @ 12:42:20 #152
70532 loveli
N
pi_65727807
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 12:38 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ter vergelijking: 1 reep balisto (die uit grote verpakkingen zijn per 1 reep verpakt, thank god) = 107 kcal
1 reep twix (een halve dus) = 138 kcal.

Het scheelt dus wel iets, al is het niet bijster veel.
Gezond zit niet in de kcals. In een Twix zit chocola, suiker, vet, witmeel. Daar is dus echt niets gezonds bij. Ik gok dat er bv. haver in een Balisto zit, dat is tenminste nog verdedigbaar. Je moet alleen geen maaltijden gaan vervangen door Balisto, daar is het niet voor bedoeld.
crap in = crap out
  woensdag 4 februari 2009 @ 12:44:12 #153
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65727863
Anos! *aai over de bol* Bah zeg! Maar ook: next! En dat next dan maar veel toffer mag zijn!

DaD: maak quiche met kaas! Lijkt op taart en dat kan je al (en quiches zijn )
pi_65727893
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 12:42 schreef loveli het volgende:

[..]

Gezond zit niet in de kcals. In een Twix zit chocola, suiker, vet, witmeel. Daar is dus echt niets gezonds bij. Ik gok dat er bv. haver in een Balisto zit, dat is tenminste nog verdedigbaar. Je moet alleen geen maaltijden gaan vervangen door Balisto, daar is het niet voor bedoeld.
Ja nee, dat snap ik. Maar het ging er om dat àls je op het punt staat te bezwijken aan chocola/koek, dat een balisto dan een iets betere keuze is dan een andere reep. Maar liever helemaal niet idd.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 4 februari 2009 @ 12:45:21 #155
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65727908
Dat is slecht nieuws Anosmie
pi_65727925
Ik moet wat uitprinten, maar er staan 2 mensen bij de printer die allebei enorme readers moeten uitprinten

Net als ik
pi_65727948
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 01:05 schreef conleche het volgende:
O en PF we hebben een naamtopic en krijgen kusjes helemaal van over de verre oceaan.

Kwakkestein: heb je al een leuke Americano gezien??
Ja !! Tof!!

Ik heb nog steeds niet in m'n bedje geslapen
pi_65727977
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 12:46 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja !! Tof!!

Ik heb nog steeds niet in m'n bedje geslapen
Je bent bij je vriendje in bed gekropen?
  Vis een optie? woensdag 4 februari 2009 @ 12:48:12 #159
70532 loveli
N
pi_65728015
quote:
Was dat bij die ene waar het W&S bureau lastig was? Jammer.
crap in = crap out
  woensdag 4 februari 2009 @ 12:48:30 #160
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_65728031
Knoflooksaus di Anos:
2 pakjes kruidenkaas
1 klein pakje creme fraiche
1,5 lepel (flinke scheppen) mayo
scheut yoghurt (mayo en yoghurt zijn uitwisselbaar: net hoe vet en hoe vloeibaar je het wilt hebben)
peterselie
2 tenen knoflook (of meer. Net wat je lekker vindt)

Bereiding: Knoflook persen. Alles bijelkaar doen. Roeren. Klaar. .
Fok!bejaarde
  woensdag 4 februari 2009 @ 12:50:46 #161
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_65728125
Jullie zijn lief!

Ik ben nu alle vacaturebanken weer even aan het doornemen. De volgende is vast veel leuker. Zei ze dapper..
Fok!bejaarde
pi_65728207
jammer Anos

ik ben want ik heb een mooi boek voor René gevonden via bol.com wat wel binnen twee dagen leverbaar is (morgen zelfs al! ) en ik heb naar mn werk gebekd of ik het daar mochten laten bezorgen zodat ik het ook écht optijd heb (aangezien ik morgen niet thuis ben en dat mocht dus

En ik heb ook nog twee andere boeken voor 'm gekocht, dus hij wordt wel verwend

boeken die ik heb gekocht zijn:

Dromen van Jupiter Helaas is dit eigenlijk het vervolg, maar ik hoop dat ik morgen nog bij de Slegte het eerste deel kan vinden.

en verder The Old Patagonian Express en een blabla boekje, vol zinloze uitspraken...
Ja doei.
  woensdag 4 februari 2009 @ 12:56:21 #163
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_65728302
goedendag dames

ik ben druk aan het poetsen, dus geen tijd om bij te lezen, net flink de keuken met bleek schoon gemaakt en nu door met deel 2 (de woonkamer)
en wil ook nog even de bovenste 2 etages doen

druk dus maar wel met lekker muziek op de achtergrond..
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 4 februari 2009 @ 12:56:40 #164
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_65728315
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 12:37 schreef SiTuSavais het volgende:

[..]

voor het afgewezen zijn. Je had wel een baan maar een verschrikkelijke baas/manager toch?
En niet vervelend bedoeld, maar val je dan niet om? Of is het een voorbereiding op Ristorante di mama?
Ik heb Helga de Nazi al leidinggevende.
Ik heb een kantoorbaan dus ik verbrand ook niet zoveel overdag. Meestal eet ik wel iets meer maar ik heb gisteren uit nijd 3 tosti's gegeten. Beetje balansen dus vandaag.
Fok!bejaarde
pi_65728431
poetsen oh ja, dat moet ook nog eens gebeuren bij mij thuis ooit en het liefst voor zaterdag

faal
Ja doei.
  woensdag 4 februari 2009 @ 13:01:23 #166
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_65728478
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 12:59 schreef motorbloempje het volgende:
poetsen oh ja, dat moet ook nog eens gebeuren bij mij thuis ooit en het liefst voor zaterdag

faal
dan heb je nog 3 dagen MoBlo elke dag een klein stukje doen?

en ik MOET dat van mezelf soms eens grondig doen....
pi_65728567
ik zou niet weten wanneer ik daar tijd voor moet hebben de komende 3 dagen, eigenlijk

en ik heb nog nooit gedweild
en nog nooit de ramen gezeemd

en nou ja.. René daarentegen OOK niet, dus dat scheelt
Ja doei.
pi_65728569
Beetje late TVP...
Nog iets belangrijks gemist? Het ziet er een beetje stom uit als ik op m'n stage uitgebreid ga bijlezen.

Oja, ik was vanochtend gewoon een halve kilo lichter dan gisteren, een kilo lichter dan maandag! Ik weet niet hoe het komt maar blijkbaar heb ik iets goed gedaan. Vanaf nu ga ik dus elke dag bijna hetzelfde eten als gisteren en eergisteren, dan moet het goedkomen.
Are you pondering what I'm pondering?
  woensdag 4 februari 2009 @ 13:04:05 #169
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65728574
Hier moet ook gepoetst worden, maar ik mag me niet teveel inspannen, dus helaas... . En dat terwijl de kattenharen in 't rond stuiven .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 4 februari 2009 @ 13:05:11 #170
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65728609
Yay, Mo! Vriendjes verwennen is tof!

Mijn moeders weegschaal blijft grappig Ik ga er af en toe op staan, gewoon voor het HARHARHAR-gehalte. En zonet heb ik nieuwe laagten bereikt 67,5! Kortom, dat ding gaat steeds verder stuk, want het verschil met mijn andere weegschaal is nu al 3,5 tot 4 kilo
Mijn moeder oefent struisvogelpolitiek uit mbt haar weegschaal - ze vindt andere weegschalen gewoon stom
pi_65728672
we zijn totaal niet van de romantische cadeaus gelukkig, dus kan 'm ook cadeaus geven waar ik ook wat aan heb

zo heeft hij vorig jaar een druppellader (voor accu) uitgezocht op de motorbeurs en krijgt hij dit jaar reisboeken Vooral met reisverhalen

(die vind ik zelf ook leuk )

krijg ik waarschijnlijk ook, dus het gaat alleen om het idee, eigenlijk..
zo eens even in de geschiedenis hier teruglezen wat ik van René vorig jaar heb gehad, want we konden het allebei niet meer bedenken
Ja doei.
  woensdag 4 februari 2009 @ 13:11:09 #172
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65728804
haha nouja tof toch, zijn jullie allebei blij!

Is het voor valentijn dan? Maarten en ik doen niet aan Valentijn, omdat we op de 6e ons jubileum hebben en da's veel toffer! Vrijdag zijn we dus 6 jaar samen en van het weekend gaan we dan denk ik naar Artis en daarna uit eten ofzo
pi_65728881
gevonden ik heb vorig jaar een motorslot en een aanwijsboekje voor op reis gekregen

en het is voor z'n verjaardag, vrijdag wordt hij alweer 27

aan valentijnsonzin doen we niet vind dat echt zo nep en overdreven en geldklopperij
Ja doei.
pi_65728932
Ik vind romantische cadeaus ook zo moeilijk voor een man... die willen meestal toch iets nuttigs. Mijn vriendje krijgt van mij vaak niks omdat ik alle ideeën die ik heb meteen doorspeel aan alle familieleden die aan mij komen vragen wat ze hem dit jaar toch in godsnaam weer moeten geven.
Hoewel, dit jaar heb ik hem een dagje sauna gegeven, da's best romantisch en eens een keer niet nuttig maar wel weer iets waar ik zelf ook profijt van heb.

Offtopic: damn, ik zit gewoon in het Star Trek topic te posten, gisteren had ik ook al een discussie over Star Trek met iemand op m'n stage, en vanochtend zei m'n stagebegeleider iets over RTFM en ik wist gewoon wat het betekent. Straks gelooft er niemand meer dat ik geen nerd ben.
  woensdag 4 februari 2009 @ 13:15:58 #175
244125 laziness
pi_65728962
Anos dat is balen
Maar er komt vast iets beters voorbij binnenkort!

Over banen gesproken ik heb Merel ook niet meer gezien sinds haar nieuwe baan
pi_65728963
ik wil ook altijd iets nuttigs
Ja doei.
  woensdag 4 februari 2009 @ 13:17:48 #177
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_65729031
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 13:03 schreef motorbloempje het volgende:
ik zou niet weten wanneer ik daar tijd voor moet hebben de komende 3 dagen, eigenlijk

en ik heb nog nooit gedweild
en nog nooit de ramen gezeemd

en nou ja.. René daarentegen OOK niet, dus dat scheelt
Ramen zemen: de valsspelersmanier
Men koopt AH glasreiniger (zo'n sprayfles).
Men besprayt het te reinigen raam. Hierna pak je een spons en daarmee draai je rondjes tot je het hele oppervlak effe lekker heb geraakt. Tot slot neemt met een trekker en trek je de ramen van boven naar beneden droog. De trekker nem je tussen de banen af met een oude theedoek of een zeem en al sje klaar bent haal je die lap nog even over de vensterbank.
Fok!bejaarde
  woensdag 4 februari 2009 @ 13:17:48 #178
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65729032
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 13:01 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

dan heb je nog 3 dagen MoBlo elke dag een klein stukje doen?

en ik MOET dat van mezelf soms eens grondig doen....
Ik ben met hetzelfde project bezig. Maar hier is zoveel te doen dat ik geen tijd heb om het echt grondig aan te pakken.
  woensdag 4 februari 2009 @ 13:20:24 #179
244125 laziness
pi_65729125
Als ik net klaar ben moet opruimen gaan die freggels van mij wel in de bak schoffelen en lopen langs de bloemenvaas die nog net een dagje kon blijven staan maar bij aanraking dus vanalles laat vallen.

Kortom kansloze missie

Oh ja did I mention de kattenpootjes op je net gezeemde ramen?
  woensdag 4 februari 2009 @ 13:22:58 #180
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65729216
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 13:17 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Men besprayt het te reinigen raam. Hierna pak je een spons en daarmee draai je rondjes tot je het hele oppervlak effe lekker heb geraakt. Tot slot neemt met een trekker en trek je de ramen van boven naar beneden droog. De trekker nem je tussen de banen af met een oude theedoek of een zeem en al sje klaar bent haal je die lap nog even over de vensterbank.
Mijn ramen worden daarmee niet schoon. Zo vies zijn ze
Ik ben echt een vreselijke huisvrouw.

Mijn kinderen vinden het wel oke geloof ik. Laatst kwam mijn dochter naar me toe:
- Mam, bij Lena hè?
- Ja?
- Nou, daar is het altijd netjes.
- Dat zou het hier ook moeten zijn.
- Ja, maar daar moeten ze na het spelen altijd opruimen. En hun kamer ook. Iedere dag voor het slapen gaan.
Dat moet van Lena's moeder.
- Nou, weet je, eigenlijk zou ik dat ook best graag willen.
- Oh.Maar Lena mag haar hut niet eens laten staan. Ik vind het bij ons veel leuker.

De moraal van dit verhaal: ik vind het bij ons ook veel leuker, dus we gaan gewoon op de oude voet door
  woensdag 4 februari 2009 @ 13:23:15 #181
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_65729226
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 08:30 schreef Chicolate het volgende:
Goeiemorgen. Mijn bed was zoooo warm . En nu weer hard er tegenaan, nog een uurtje de tijd om dat huiswerk te maken. En mn moeder zeurt dat ik mn kamer moet opruimen omdat de schoonmaakster komt. Die zit al beneden. Dus moet ik me ook nog snel aankleden, wil ik wat gaan eten beneden.

Rothumeur .

@Zwahiel: klinkt relaxt, op die ribben na . Hoezo ging je over de kop?
Het duurt altijd een paar uurtjes alvorens ik er weer in ben. Ik board nu niet zo lang dat 't vanzelf gaat Semi autodidact zeg maar
Hapte sneeuw met mijn frontside en ik ging heel snel en had mijn gewicht verkeerd geplaatst en ging niet genoeg door de knieën. Dan krijg je dat wel 's. Heb nu best nog wel een pijnlijke ribbenkast, maar 't is niet meer zo erg als gisteren.

Mijn foon is gisteren in de kou definitief overleden. Gelukkig had ik mijn oude nog die Val Tho en Landgraaf ook overleefde. En vrijdag wissel ik die om voor zo'n oude Nokia die je zelfs in het water kunt smijten, de ultime survivor foon zeg maar

Straks de wintersporttruien oppikken en kijken om nu echt 's naar de kapper te gaan en natuurlijk even chillen in het stoombad en de sauna
  woensdag 4 februari 2009 @ 13:26:11 #182
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65729323
Oh, overigens. Beter gebruik je na het zemen oude kranten om het raam te drogen. Heb je het oud papier ook mooi weggewerkt én je ramen zijn streeploos schoon (doe ik twee keer per jaar )

Voor het snelle schoonmaken binnen gebruik ik een dergelijke spayfles die ik steeds weer navul met allesreiniger en water. Ideaal!

Maar ik moet niet praten maar poetsen. Ga weer aan de slag.
pi_65729342
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 13:17 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Ik vervang de glasreiniger door water met allesreiniger en zo doe ik het altijd (nou ja, zo'n 2x per jaar). Ik ben er ook eigenlijk nooit lang mee bezig (maar beginnen he, dat is altijd het probleem). Maar wat vind jij dan de uitgebreide manier?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_65729346
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 10:23 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Kwak: ik meen me ook te herinneren dat je prima kunt bakken in extra vierge, je verliest dan alleen de 'smaak-benefits'. Sowieso verbrandt olijfolie sneller dan bijv zonnebloem- of arachideolie. Wokken in olijfolie is dan ook een stupidity van jewelse (behalve dat het goor is).
Wat zo vreemd is: hier in Den Haag is sinds een paar maanden nergens meer arachideolie te krijgen. Niet meer te koop bij Dirk, AH, Lidl, Hoogvliet....is er iets met die olie aan de hand ofzo, wat ik heb gemist?
  woensdag 4 februari 2009 @ 13:28:31 #185
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65729412
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 13:22 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

De moraal van dit verhaal: ik vind het bij ons ook veel leuker, dus we gaan gewoon op de oude voet door

Mooi toch! Ik word er af en toe ook behoorlijk tureluurs van dat van mijn moeder altijd alles direct na gebruik opgeruimd moet worden, ook al heb je het de dag erna weer gewoon nodig enzo Ieder z'n ding. Nou ben ik natuurlijk al 'groot', maar vooral in een huis waar kindjes wonen mag het wel wat losser vind ik

Zo'n speelkamer als Sugar bijvoorbeeld had vind ik trouwens ook echt tof!
pi_65729421
ik heb een beetje geen zin om de ramen te doen, want de buitenkant is ook écht smerig
maar daar kan ik niet bij binnenkort maar 's de woningbouw informeren over glazenwassers enzo
Ja doei.
  woensdag 4 februari 2009 @ 13:28:39 #187
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_65729424
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 13:26 schreef Tinkepink het volgende:
Oh, overigens. Beter gebruik je na het zemen oude kranten om het raam te drogen. Heb je het oud papier ook mooi weggewerkt én je ramen zijn streeploos schoon (doe ik twee keer per jaar )

Voor het snelle schoonmaken binnen gebruik ik een dergelijke spayfles die ik steeds weer navul met allesreiniger en water. Ideaal!

Maar ik moet niet praten maar poetsen. Ga weer aan de slag.
Jaaa, dat heb ik van mijn oma geleerd. Een prop kranten langs de ramen en ze shinen als nooit tevoren!
Oma deed ook ui in dr ramensopje, maar waarom weet ik niet. Dat doe ik niet, zonde van de ui.
Fok!bejaarde
  woensdag 4 februari 2009 @ 13:30:12 #188
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65729487
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 13:26 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik vervang de glasreiniger door water met allesreiniger en zo doe ik het altijd (nou ja, zo'n 2x per jaar). Ik ben er ook eigenlijk nooit lang mee bezig (maar beginnen he, dat is altijd het probleem). Maar wat vind jij dan de uitgebreide manier?
Dat is volgens mij:
- voorreinigen met een bezem (spinnenwebben enzo)
- schoonmaken met water
- de vensterbanken schoonmaken en droog maken.
- vensters schoonmaken met water en spiritus (met een echte leren zeem of een spons)
- de vensters droogtrekken met een trekker
- nadrogen met oude kranten
- de vensterbanken nadrogen
  woensdag 4 februari 2009 @ 13:31:39 #189
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65729530
Ohja, ik ging schoonmaken. De badkamers zijn aan de beurt. En daar heb ik toch zo´n hekel aan!
  woensdag 4 februari 2009 @ 13:32:32 #190
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_65729565
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 13:26 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Heet water met sop, alle ramen goed boenen, lijsten meenemen, trekken en nawrijven met een prop kranten.
Dat is veel meer werk. Misschien alleen psychisch.. Maar toch.
Fok!bejaarde
pi_65729571
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 13:28 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Mooi toch! Ik word er af en toe ook behoorlijk tureluurs van dat van mijn moeder altijd alles direct na gebruik opgeruimd moet worden, ook al heb je het de dag erna weer gewoon nodig enzo Ieder z'n ding. Nou ben ik natuurlijk al 'groot', maar vooral in een huis waar kindjes wonen mag het wel wat losser vind ik

Zo'n speelkamer als Sugar bijvoorbeeld had vind ik trouwens ook echt tof!
Ik probeer het er bij mijn meneer er in te krijgen dat hij alles achter zijn kont opruimt. Hij laat echt alles slingeren. Als je kinderen hebt, ok, dan snap ik dat het niet altijd opgeruimd kan zijn, maar als dat al met z'n tweeën niet lukt... Als je alles direct opruimt, kost het 2 min. maar vaak zijn we op zaterdag of zondag zo een uur bezig met opruimen. En daar wordt ik strontsjaggerijnig van.

gelukkig gaat het wel steeds beter (we wonen dan ook al 3,5 jaar samen, mag ook wel), dus pluim voor meneer
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_65729600
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 10:28 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Niet Mijn zoon heeft nog bijna geen enkele nacht gewoon doorgeslapen. Sinds de geboorte niet. En ga nou niet zeggen dat het aan ons zelf ligt, want-dat-is-dus-niet-zo. Zo. Maar je raakt er aan gewend.
Dochter sliep na haar vierde verjaardag inderdaad wél wat langer door (tot kwart voor 7).
Dan boffen wij met een 's nachts doorslapende mini!
Ons kind is trouwens ook een wandelende wekker, wordt altijd half 7 wakker. Maar ik bedoelde meer dat je kind dan prima zichzelf kan amuseren met speeltjes etc. 's ochtends, zonder het halve huis te slopen/zichzelf te slopen. Vanaf 4 jaar hoeft er niet meer iemand 'bij' 's ochtends hier. Dus slapen we rustig tot 9 of 10 uur uit in het weekeinde. Af en toe wordt er nog wel eens met een Legocreatie of tekening voor je slaperige hoofd gewiebeld: "Kijk eens, mooi hè!" "Ja, prachtig. Grrroinkzzzzzzz. "
pi_65729650
oh, ja

ik ga weer naar college
Ja doei.
  woensdag 4 februari 2009 @ 13:37:05 #194
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_65729724
Mijn neefje moest laatst voor het eerst voor straf vroeg naar bed. Maar dat hoeft hij voorlopig niet meer. Hij was de volgende ochtend al voor 6 uur wakker namelijk.
Fok!bejaarde
pi_65729745
@ Tink en Anos: oh ja, dan is het wel meer werk idd. Vensterbank en onderste kozijn neem ik erna altijd af, maar die zijn dan ook nat geworden van het lappen. De rest van de kozijnen doe ik wat minder grondig. Buiten is het een ander verhaal, want daar zit zand op zowel de ramen als de kozijnen (de voorkant staat altijd pal in de wind) dus daar moet het wel. Anders is het gevolg dat er krassen op de ramen zitten.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 4 februari 2009 @ 13:43:50 #196
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65729955
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 13:32 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik probeer het er bij mijn meneer er in te krijgen dat hij alles achter zijn kont opruimt. Hij laat echt alles slingeren. Als je kinderen hebt, ok, dan snap ik dat het niet altijd opgeruimd kan zijn, maar als dat al met z'n tweeën niet lukt... Als je alles direct opruimt, kost het 2 min. maar vaak zijn we op zaterdag of zondag zo een uur bezig met opruimen. En daar wordt ik strontsjaggerijnig van.

gelukkig gaat het wel steeds beter (we wonen dan ook al 3,5 jaar samen, mag ook wel), dus pluim voor meneer
Je hebt opruimen en opruimen he ik wil best een opgeruimd huis, maar echt álles opruimen... brrr. iets als een bureau hoeft van mij niet steeds leeg te zijn, vooral niet als je de dag erna weer de hele dag je spullen nodig hebt maar goed, ieder z'n ding!
pi_65730157
quote:
Bij mij werken ze prima voor het doorslapen, maar ik neem ze ook pas in als ik naar bed ga..
Je moet ze eerder innemen als je ze wilt gebruiken om in slaap te vallen
  woensdag 4 februari 2009 @ 13:49:59 #198
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65730204
Bij ons zeggen ze; "Hey, zijn de ramen gerepareerd?" als ik ze gewassen heb. Kinderen die niet doorslapen lijkt me geen feestje, zeker niet als het duurt tot na de 4e verjaardag. dappere mama's allemaal jullie!

Ik ga nu naar de kapper. Er staat op de prijslijst: zelf stylen GRATIS. dus ik ga even de diffuser uitproberen om te zien of die mijn krullen meer krullerig maakt. En als ie dat doet ga ik er eentje kopen. Ha! Ha! Ik vind het zelf wel grappig!
Prrrrr
pi_65730215
@Anosmie, ik lees net dat je de baan niet hebt. Hoe kan dat? Zoals je hier overkomt ben je ontzettend intelligent, supergrappig en lief! Zoek je wel in de goede hoek? Copywriting, wat Conleche en Tink ook al zeiden een tijdje geleden, lijkt me echt iets waar je heel goed in bent, ik heb het idee dat het bij jou moeiteloos allemaal op papier vloeit. Maar nu weet ik niet waar je op gesolliciteerd hebt natuurlijk.
pi_65730218
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 11:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Lijst:
O:3 volkorenboterhammen met achterham, gekookt eitje
L: 1 volkorenboterham met achterham, peer, appel
T: stukje pure chocolade, mandarijn
D: Zelfgemaakte kipshoarma met zelfgemaakt brood en zelfgemaakte knoflooksaus

Knoflooksaus he?? Wie heeft er een ultiem recept?
ik.. maar je wilt zeker een gezonde versie
pi_65730251
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 13:43 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Je hebt opruimen en opruimen he ik wil best een opgeruimd huis, maar echt álles opruimen... brrr. iets als een bureau hoeft van mij niet steeds leeg te zijn, vooral niet als je de dag erna weer de hele dag je spullen nodig hebt maar goed, ieder z'n ding!
Daar heb je gelijk in. En mijn eigen bureau is ook vol en een zooitje en wat meneer met zijn eigen werkkamer doet, moet 'ie zelf weten, daar kom ik toch niet. Maar het gaat mij voornamelijk om de woonkamer. Dat je je niet hoeft te schamen als er onverwacht bezoek zou komen zeg maar.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_65730271
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 12:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
ik weet een lekker recept voor risotto met spinazie en champignons (en blueband finesse )
pi_65730303
quote:
pi_65730535
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 12:47 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Je bent bij je vriendje in bed gekropen?
Ik had 't koud en ging naar z'n kamer om een trui te pakken, bleek hij er toch al de hele dag te zijn! (Dat was om 21:00 of zo..) Ik dacht dat hij bij z'n ouders was
En toen werd ik een beetje chago want m'n zelf standige plan viel in het water Hij ging naar de borrel en heeft me uit m'n bedje getrokken om bij hem te slapen.

Ooooh Anos! Slecht nieuws ! *Bijlezen gaat*
pi_65730592
http://www.ah.nl/allerhande/kookschrift/mijn_recept_ah.jsp?id=420028&userid=218306

hier het recept van die risotto ik gooi er altijd nog wat knoflook doorheen...
pi_65730603

Helga.jpg
  woensdag 4 februari 2009 @ 14:00:36 #207
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65730628
Ik mocht vroeger mijn Playmobil altijd gewoon op de tafel in de kamer laten staan . We aten toch zelden in de kamer .
Niet meer actief op Fok!
pi_65730643
Kut, Anosmie.
Ik heb mijn eerste afwijzing ook al binnen. En heb nu nog 1 sollie lopen, hopelijk wordt dat wat. Gelukkig kunnen we het ons permitteren dat ik even zonder baan zit.
pi_65730648
Oh, en ik ga vanavond shoarma eten Met héél veel knoflooksaus
  woensdag 4 februari 2009 @ 14:01:05 #210
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65730654
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 13:51 schreef progje het volgende:

[..]

ik weet een lekker recept voor risotto met spinazie en champignons (en blueband finesse )
Die mag je ook even naar mij pm'en dan .
Niet meer actief op Fok!
pi_65730674
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:01 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Die mag je ook even naar mij pm'en dan .
Linkje staat op deze pagina... AH recept.
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 13:59 schreef progje het volgende:
http://www.ah.nl/allerhande/kookschrift/mijn_recept_ah.jsp?id=420028&userid=218306

pi_65730722
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 13:59 schreef progje het volgende:

Die link doet het niet. .
  woensdag 4 februari 2009 @ 14:03:30 #213
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65730741
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:01 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Linkje staat op deze pagina... AH recept.
[..]

Ah, thanks. Kon 'm al niet vinden .
Maar spinazie is toch onvindbaar momenteel? (meende dat DaD dat laatst zei).
Niet meer actief op Fok!
pi_65730782
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:03 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ah, thanks. Kon 'm al niet vinden .
Maar spinazie is toch onvindbaar momenteel? (meende dat DaD dat laatst zei).
Volgens haar wel. Ik weet het niet, maar ik eet dan ook nooit spinazie
pi_65730788
oh wat dom, dat is een link naar mijn kookschrift, daarvoor moet je inloggen..

deze doet het hopelijk wel :

http://www.ah.nl/recepten/recept/?id=420028
  woensdag 4 februari 2009 @ 14:04:46 #216
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65730798
Baah eindelijk broodje op net, maar moet al best snel naar de tandarts en daar heb ik geen zin in Zo'n rubberen handschoen die kijkt hoe ver je mond uit kan rekken en ondertussen uiteraard ook heulemaal achterin een kijkje wil nemen Grrr. Ik zou er bijna obstinaat knoflooksmeerkaas van gaan eten. Maar ik doe het niet. Want helaas is de mevrouw die aan die handschoen vast zit nog aardig ook
  woensdag 4 februari 2009 @ 14:05:36 #217
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65730835
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:04 schreef progje het volgende:

Oeh, dat ziet er lekker uit. Als ik hier spinazie kan vinden ga ik dat op korte termijn ook eens maken .
Mind you: eerste keer dat ik risotto maak! (heb het zelfs nog maar 2 keer gegeten ).
Niet meer actief op Fok!
pi_65730873
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:04 schreef progje het volgende:

Oh, die heb ik wel eens gemaakt ja, maar dan zonder paddestoelen. Wel lekker. . Bedankt voor het meedenken!

Dat ik geen spinazie kon vinden is inmiddels anderhalve week geleden of zo, dus ik weet niet hoe het nu is.
  woensdag 4 februari 2009 @ 14:08:00 #219
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65730913
Anosmie, wat jammer van die baan!
In welke hoek ben je aan het solliciteren? En welke opleiding heb je gedaan?

Over copywriting: er komt wél meer bij kijken dan alléén lekker kunnen schrijven, maar misschien heb je dat inderdaad ook allemaal in huis! Schrijven kun je sowieso, dat vind ik ook.
pi_65731026
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Baah eindelijk broodje op net, maar moet al best snel naar de tandarts en daar heb ik geen zin in Zo'n rubberen handschoen die kijkt hoe ver je mond uit kan rekken en ondertussen uiteraard ook heulemaal achterin een kijkje wil nemen Grrr. Ik zou er bijna obstinaat knoflooksmeerkaas van gaan eten. Maar ik doe het niet. Want helaas is de mevrouw die aan die handschoen vast zit nog aardig ook
Naar de tandarts gaan is niet leuk.

Jouw knoflooksmeerkaassuggestie doet mij denken aan mijn orthodontist van vroeger. Hij stonk echt altijd verschrikkelijk uit zijn mond! Ik moest altijd mijn best doen om mijn gezich in de plooi te houden als hij dichtbij kwam..
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_65731046
quote:
Ik vind mijn tandarts wel sexy Whehe, 't is ook wel intiem zo iemand die in een klein stil kamertje in je mond aan het voelen is
pi_65731065
quote:
Ik zou er bijna obstinaat knoflooksmeerkaas van gaan eten.
Bestaat dat?!?!

Succes bij de bekkenbeul.
pi_65731134
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:11 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik vind mijn tandarts wel sexy Whehe, 't is ook wel intiem zo iemand die in een klein stil kamertje in je mond aan het voelen is
mijn tandarts is een lekker ding
pi_65731138
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:00 schreef Viking84 het volgende:
Ik mocht vroeger mijn Playmobil altijd gewoon op de tafel in de kamer laten staan . We aten toch zelden in de kamer .
Ik moest vroeger zelf weten of ik een teringzooi maakte van m'n kamer, m'n ouders
1. sliepen er toch niet
2. kwamen er toch nooit

Relax Hutten die weken bleven staan en waar ik zelfs in mocht slapen
pi_65731165
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:13 schreef progje het volgende:

[..]

mijn tandarts is een lekker ding
Ik heb die van mij al bijna 20 jaar! En nooit een gaatje dus hij is mijn held
pi_65731188
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:11 schreef P.F het volgende:

[..]

Dat is wel het lààtste waar ik aan denk bij mijn tandarts. Maar ja, dat is ook een redelijk oude lul. En lelijk.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_65731201
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:10 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Naar de tandarts gaan is niet leuk.

Jouw knoflooksmeerkaassuggestie doet mij denken aan mijn orthodontist van vroeger. Hij stonk echt altijd verschrikkelijk uit zijn mond! Ik moest altijd mijn best doen om mijn gezich in de plooi te houden als hij dichtbij kwam..
En daar heb je nooit wat van gezegd ?!
pi_65731256
Opruimen en schoonmaken is fijn! Dat probeer ik vriendje te vertellen maar hij ziet de noodzaak niet
  woensdag 4 februari 2009 @ 14:15:58 #229
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65731273
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:13 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik moest vroeger zelf weten of ik een teringzooi maakte van m'n kamer, m'n ouders
1. sliepen er toch niet
2. kwamen er toch nooit

Ik heb het over de woonkamer, niet over mijn eigen kamer .
Niet meer actief op Fok!
pi_65731285
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:14 schreef P.F het volgende:

[..]

Nee, ik was 12 en verlegen. Ik was bang dat ik hem zou beledigen (het was een chinees en het zal wel met z'n chinese eetgewoontes te maken hebben gehad).
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 4 februari 2009 @ 14:16:34 #231
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65731303
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:14 schreef P.F het volgende:

[..]

"Meh, wat meur jij uit je hol zeg!" .
Zie je het voor je? .
Niet meer actief op Fok!
pi_65731329
Ik heb zo SPSS! Viking, jij was daar toch vrij goed in? Mag ik je hulp inroepen als ik het niet meer snap ?
  woensdag 4 februari 2009 @ 14:17:34 #233
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65731351
quote:

[..]

1. sliepen er toch niet
2. kwamen er toch nooit

Dat mogen die van mij ook.
  woensdag 4 februari 2009 @ 14:17:37 #234
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65731355
quote:

[..]

Ik heb die van mij al bijna 20 jaar! En nooit een gaatje dus hij is mijn held
Ah, vandaar dat ik altijd gaatjes had vroeger. Ik had gewoon een pruttandarts .
Ik doe trouwens al sinds half 9 met maar 2 paracetamolletjes en ik heb geen pijn. Jeej (zou normaal alweer 2 genomen hebben nu).
Niet meer actief op Fok!
pi_65731379
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:16 schreef Viking84 het volgende:

[..]

"Meh, wat meur jij uit je hol zeg!" .
Zie je het voor je? .
Nou, ik zou hem een pepermuntje aanbieden en zeggen dat hij niet zo fris ruikt, wel op een aardige manier..

Ik zeg het eigenlijk altijd als mensen stinken Misschien heb ik daarom niet zo veel vrienden
  woensdag 4 februari 2009 @ 14:18:24 #236
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65731386
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:17 schreef P.F het volgende:
Ik heb zo SPSS! Viking, jij was daar toch vrij goed in? Mag ik je hulp inroepen als ik het niet meer snap ?
Als ik het nog weet dan en afh van de precieze opdrachten die je moet doen .
Ik heb bovendien een heel goed SPSS-boek .
Niet meer actief op Fok!
pi_65731405
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ah, vandaar dat ik altijd gaatjes had vroeger. Ik had gewoon een pruttandarts .
Ik doe trouwens al sinds half 9 met maar 2 paracetamolletjes en ik heb geen pijn. Jeej (zou normaal alweer 2 genomen hebben nu).
Wat goed!!! Hoe lang ben je onder narcose geweest?
pi_65731423
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Als ik het nog weet dan en afh van de precieze opdrachten die je moet doen .
Ik heb bovendien een heel goed SPSS-boek .
Ik ga nu "basis cursus SPSS" lenen... Misschien helpt het! En ik heb ergens nog het boek cijfers spreken..
Ik had vorige week een chi kwadraat toets en nu heb ik de t-toets..
  woensdag 4 februari 2009 @ 14:19:48 #239
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65731447
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:18 schreef P.F het volgende:

[..]

Wat goed!!! Hoe lang ben je onder narcose geweest?
3,5 uur ongeveer.
Ik werd wakker zonder ondergoed en met een katheter in . Waarom hadden ze daar niks over gezegd? .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 4 februari 2009 @ 14:20:09 #240
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65731464
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:19 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik ga nu "basis cursus SPSS" lenen... Misschien helpt het! En ik heb ergens nog het boek cijfers spreken..
Ik had vorige week een chi kwadraat toets en nu heb ik de t-toets..
Oooooooo, das simpel .

Heb je er ook statistiek naast? voor de theorie?
Niet meer actief op Fok!
pi_65731541
Ik moest mijn ondergoed van te voren al uitdoen

Ik snap dat je je een beetje aangerand voelt dan

Wss hebben er co-assistenten meegekeken en wezen voelen O wacht, je kwam niet voor je baarmoeder!
  woensdag 4 februari 2009 @ 14:23:17 #242
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65731590
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:21 schreef P.F het volgende:

Wss hebben er co-assistenten meegekeken en wezen voelen O wacht, je kwam niet voor je baarmoeder!
# care eigenlijk wat ze allemaal met me gedaan hebben, het implantaat zit . Hoop alleen niet dat ik over 9 maanden iets uitpers .
Niet meer actief op Fok!
pi_65731595
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:21 schreef P.F het volgende:

Het idee alleen al! The horror!
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 4 februari 2009 @ 14:31:45 #244
14746 k_i_m
pi_65731859
Dat doen ze dus echt he? .
In my life
Why do I smile
  woensdag 4 februari 2009 @ 14:33:06 #245
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_65731907
Stelletje mietjes.

Klagen over het gebrek aan ondergoed. Ik vond dat het minst erge aan mijn ziekenhuisopnames

De poepstoel is erger!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_65731910
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:31 schreef k_i_m het volgende:
Dat doen ze dus echt he? .
Ja daarom zei ik het ook.. Als je een bijzondere aandoening hebt is het wel fijn als zo veel mogelijk co-assistenten het zien..
pi_65731928
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:33 schreef Muis006 het volgende:
Stelletje mietjes.

Klagen over het gebrek aan ondergoed. Ik vond dat het minst erge aan mijn ziekenhuisopnames

De poepstoel is erger!
Ik moest niet poepen want ik had al 2 weken niet gegeten ^^
  woensdag 4 februari 2009 @ 14:35:31 #248
148689 Muis006
pi_65731997
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:33 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik moest niet poepen want ik had al 2 weken niet gegeten ^^
Ik moest juist poepen d.m.v. zetpil want als ik het niet deed terwijl ik in het ziekenhuis lag, en ik moest daarna opeens, dan kwam er teveel druk op de wond en kon ie openspringen
  woensdag 4 februari 2009 @ 14:36:39 #249
14746 k_i_m
pi_65732052
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:33 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja daarom zei ik het ook.. Als je een bijzondere aandoening hebt is het wel fijn als zo veel mogelijk co-assistenten het zien..
Ja, maar het "oefenen" op patienten die onder zijl zijn (omdat ze er nu toch liggen) staat mij ethisch gezien een beetje tegen. Meekijken is een heel andere verhaal, zeker als het iets bijzonders is.
In my life
Why do I smile
  Vis een optie? woensdag 4 februari 2009 @ 14:40:26 #250
70532 loveli
N
pi_65732224
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:36 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ja, maar het "oefenen" op patienten die onder zijl zijn (omdat ze er nu toch liggen) staat mij ethisch gezien een beetje tegen. Meekijken is een heel andere verhaal, zeker als het iets bijzonders is.
Dat mag toch niet zonder toestemming? Een tijdje geleden was er nog ophef over.
crap in = crap out
  woensdag 4 februari 2009 @ 14:42:12 #251
148689 Muis006
pi_65732294
quote:

[..]

Volgens mij is er bij mij altijd wel meegekeken. Ik had in ieder geval standaard 2 neurochirurgen en 2 assistenten, een arts voor de verdoving die dan ook weer assistenten had en nog wat mensen geloof ik

Ze kwamen ook altijd in groepjes van 5 aan mijn bed en eentje is ooit met zijn jasje in de boter gaan staan (had ie niet door) en toen we hem een paar uur later zagen had ie een ander jasje
  woensdag 4 februari 2009 @ 14:45:05 #252
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_65732424
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 13:50 schreef Laureline het volgende:
@Anosmie, ik lees net dat je de baan niet hebt. Hoe kan dat? Zoals je hier overkomt ben je ontzettend intelligent, supergrappig en lief! Zoek je wel in de goede hoek? Copywriting, wat Conleche en Tink ook al zeiden een tijdje geleden, lijkt me echt iets waar je heel goed in bent, ik heb het idee dat het bij jou moeiteloos allemaal op papier vloeit. Maar nu weet ik niet waar je op gesolliciteerd hebt natuurlijk.
Ik zat met een ander meisje in the grande finale. Het was een functie waar ik veel webteksten zou moeten schrijven dus dat lag aardig in mijn straatje. Helaas was het andere meisje op een paar puntjes sterker en ws wat goedkoper.
Probleem is in mijn 'veld' dat er voor mij op dit moment tig anderen zijn. Marketing & Communicatie op middenniveau loopt echt totaal niet. Je mag stage komen lopen of de afdeling bestieren.

Met copywriting is het probleem dat ik wel wat ervaring heb met tekstschrijven, maar van mn grootste opdracht (Website herschrijven) heb ik geen kopietjes. Wat ik nu aan teksten maak gaat onder de naam van directie op t web. En ik denk dat ik te weinig ervaring heb om ergens in het midden in te stromen. Onderaan beginnen is geen optie qua salaris.

Ik heb eigenlijk gewoon een rijke vent nodig die me sponsort terwijl ik 'mezelf ontplooi'.
Fok!bejaarde
  woensdag 4 februari 2009 @ 14:47:37 #253
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65732516
Hmmm, dat is lastig, Anosmie. Maar welke opleiding heb je gedaan?
pi_65732654
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:45 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk gewoon een rijke vent nodig die me sponsort terwijl ik 'mezelf ontplooi'.
Wie niet, Anosmie, wie niet.
Ik heb het ook verkeerd aangepakt, ik sponsor mijn meneer die studeert
  woensdag 4 februari 2009 @ 14:52:16 #255
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_65732685
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:47 schreef Sugar het volgende:
Hmmm, dat is lastig, Anosmie. Maar welke opleiding heb je gedaan?
Boekhandel & Uitgeverij. Bestaat nu onder de naam Media & Informatie Management.
Lespakket bestond uit: leren redigeren, schrijven van allerhande soorten teksten, vormgeving, DTP etc.
Fok!bejaarde
pi_65732716
Hm.. Mijn vriendje wordt econoom (iets met makelaar voor hele grote gebouwen?) en ik doe iets met voeding. En over 5 jaar dan besluit ik opeens een andere studie binnenhuis architectuur te doen of zo

Hmz.. Ik denk dat er wel over te praten valt !
pi_65732735
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:52 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Boekhandel & Uitgeverij. Bestaat nu onder de naam Media & Informatie Management.
Lespakket bestond uit: leren redigeren, schrijven van allerhande soorten teksten, vormgeving, DTP etc.
Die nieuwe titel klinkt eigenlijk best spannend !
  woensdag 4 februari 2009 @ 14:58:54 #258
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65732912
Oh, dan zit je dus wat betreft álles goed!
Maar niet wat je salaris betreft dus. Zonde zeg.
pi_65733226
Pfff ik heb honger! Maar ik ga geen snoep uit de automaat halen...
pi_65733363
Wat stom Anosmie, met zo'n opleiding zou je toch mogen verwachten dat je wel iets kunt vinden. Maarja, de hele arbeidsmarkt loopt natuurlijk niet lekker. Hopelijk komt er snel weer iets nieuws!
  woensdag 4 februari 2009 @ 15:14:16 #261
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65733382
Lijstje

O: allbran + magere melk
T: spinazie, semizongedroogde tomatoes, plakje kipfilet (beleg)
T: cracker met normaal avocado ColdFeet
L: allbran + magere melk
T: misschien nog een keer een cracker?
A: misschien quiche met zo'n quichebodempak, maar iemand een idee hoeveel calorieën een normale portie daarvan is? Hoeveel gram eet je eigenlijk van zoiets? Want er staat wel op hoeveel 100 gram bereid is, maar ik weet niet hoeveel ik normaal van zoiets eet in grammen.
  woensdag 4 februari 2009 @ 15:17:34 #262
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_65733488
heb ff een schoonmaakbreak

die cath, is juist prettig dat ze dat pas inbrengen als je je narcose al hebt.. merk je niets van die hele handeling

en ik ben ook niet een superhuisvrouw, maar als ik jullie hoor, doe ik het toch nog erg netjes haha

vriend en ik doen het zo'n beetje om en om, en als ik aan de beurt ben, dan doe ik het wel altijd erg grondig..
dus ik heb alles uit de kasten gehad en de ramen gedaan, en ook stof gezogen en gedweild.
heb de keuken en de woonkamer af, toilet beneden ook maar ff gedaan.
En de slaapkamer ben ik ook al een heel eind....
de andere kamers doe ik een andere keer....
(een groot huis hebben heeft ook nadelen.....)
  woensdag 4 februari 2009 @ 15:18:03 #263
244125 laziness
pi_65733509
Gezien de rest van je lijstje zou ik er een lekker groot stuk van nemen en er van genieten! Screw the calories!
pi_65733523
Sugar: misschien gewoon de gewichten optellen van alles wat je er volgens het pak in moet doen?

Goed idee, een lijstje. Hier is de mijne van vandaag:
O: Brinta
L: vega-erwtensoep, halve Waldkorn-triangel met Slankie smeerkaas, bekertje Go yoghurtdrank
T: andere helft Waldkorn-triangel, misschien nog een snee brood met Sandwich Spread (wat een reclame)
D: gekookte aardappels met rundervinken en broccoli of geroosterd brood met visschnitzel uit de oven, rucola en halfvolle mayo
  Vis een optie? woensdag 4 februari 2009 @ 15:20:25 #265
70532 loveli
N
pi_65733583
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:17 schreef Beessie-Jen het volgende:
die cath, is juist prettig dat ze dat pas inbrengen als je je narcose al hebt.. merk je niets van die hele handeling
Het is wel zo fijn als ze je van te voren vertellen dat je er een krijgt.
crap in = crap out
pi_65733647
Lijstje tot nog toe:

O: eitje, 2 crackers met filet A. en paprika rauwkost
L: 1 geroosterde snee brood met filet a. met rauwkost en 1 kapje met lightmayo, sambal en rauwkost. En een glas optimel framboos.
pi_65733720
ik heb zo'n zin in mn hamburgers

Ja doei.
pi_65733746
Mijn lijstje is crap!
O: 1 bruin pistoletje met hagelslag + 100 ml sinaasappelsap + 1 alpro soja yoghurtje
L: 2 haver? koekjes + 1 blikje cola light

En nu heb ik honger, logisch Maar ik heb in m'n kamer nog rijst staan die ga ik zo eten..
  woensdag 4 februari 2009 @ 15:27:04 #269
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_65733814
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:20 schreef loveli het volgende:

[..]

Het is wel zo fijn als ze je van te voren vertellen dat je er een krijgt.

misschien was het wel niet zo gepland...
niet alles tijdens een operatie is te voorzien, en er lopen wel eens dingen anders, dan dat je tevoren had bedacht.
maar mocht het WEL zo gepland zijn, dan hadden ze het idd wel even kunnen melden.

en meeeennnnn ik heb spierpijn in mijn schouderbladen en bovenarmen, gister flinke reanimatie gehad en zo'n beetje 20 min hartmassage gegegeven.....
(en uhh afgewisseld met een collega, en dus is het in een tempo van 100 x/ minuut, toch ff 1000 flinke spierbewegingen geweest )
  woensdag 4 februari 2009 @ 15:28:37 #270
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_65733885
quote:

[..]

Doen ze dat echt?!
Dude!
*mental note*
Mocht ik ooit voor iets onder narcose moeten dan eerst vantevoren heul groot: RADIOACTIEF op mn buik schrijven.
Hopen dat ze dan van me afblijven.
Fok!bejaarde
  woensdag 4 februari 2009 @ 15:29:53 #271
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65733923
/F)(&/&&§& IK HEB TOCH ZO#N HEKEL AAN DAT HOERIGE KUTBED VAN MIJN ZOON!

Hij heeft een stapelbed en slaapt onder (boven speelt hij). En iedere keer, bij het kusje geven of beddenopmaken ofzo, stoot ik mijn hoofd aan het bovenste bed. En direct daarop mijn arm. &(R!F!

Zo. Dat lucht op.
  woensdag 4 februari 2009 @ 15:30:10 #272
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_65733941
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:28 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Doen ze dat echt?!
Dude!
*mental note*
Mocht ik ooit voor iets onder narcose moeten dan eerst vantevoren heul groot: RADIOACTIEF op mn buik schrijven.
Hopen dat ze dan van me afblijven.
dat doen "ze' bij ons in het ziekenhuis niet zomaar hoor. dan wordt er voor de operatie eerst toestemming gevraagd....
weet niet hoe het in andere centra is, maar officieel mag het niet eens...
je hebt toestemming nodig, behandelingsovereenkomst etc etc.....

en o ja, de term is onder zeil
  woensdag 4 februari 2009 @ 15:34:25 #273
148689 Muis006
pi_65734077
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:30 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

dat doen "ze' bij ons in het ziekenhuis niet zomaar hoor. dan wordt er voor de operatie eerst toestemming gevraagd....
weet niet hoe het in andere centra is, maar officieel mag het niet eens...
je hebt toestemming nodig, behandelingsovereenkomst etc etc.....

en o ja, de term is onder zeil

Bij mij is het geloof ik één keer een optie geweest en toen hebben mijn ouders nee gezegd (ik was toen 12). De andere keren wilde mijn neurochirurg geen 'pottenkijkers', maar als er AIO's mee willen kijken tijdens onderzoeken wordt altijd eerst mijn toestemming gevraagd ja.
pi_65734109
Ik kreeg toen van te voren een hele tekening op m'n buik Waar ze gingen snijden en zo En op m'n hoofd
pi_65734298
He bah ik heb volgend blok 2 herkansingen!

En ik kan sowieso nog maximaal 55 punten halen tenzij ik ze alle 55 heb dan kan ik evt. nog een extra herkansing. Nou. Ik ben een faler.
  woensdag 4 februari 2009 @ 15:43:13 #276
14746 k_i_m
pi_65734380
quote:

[..]

Nou, dat roep ik dus al já-ren! .

Doe je ook mee met de club "we willen het gat in de markt uitvinden maar hebben nog niks gevonden behalve ons eigen gat"?

Anouk is ook lid .
In my life
Why do I smile
  woensdag 4 februari 2009 @ 15:43:13 #277
148689 Muis006
pi_65734381
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:41 schreef P.F het volgende:
He bah ik heb volgend blok 2 herkansingen!

En ik kan sowieso nog maximaal 55 punten halen tenzij ik ze alle 55 heb dan kan ik evt. nog een extra herkansing. Nou. Ik ben een faler.
En waarom ben je dan precies een faler ?

Ik ken mensen die vier herkansingen hebben. Bovendien is 55 ECTs in één jaar heel goed hoor!
  woensdag 4 februari 2009 @ 15:43:54 #278
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65734408
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 10:23 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

ah dan ben ik daar misschien mee in de war!
pi_65734423
Het plan was mijn P in 1 jaar te halen. Nu ga ik kijken of ik me nog ergens in kan schrijven voor nk/sk vwo examen. Of ik doe de 21+ test.
pi_65734452
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:43 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ah dan ben ik daar misschien mee in de war!
Hmmmmmmmmmm ik heb geloof ik op school geleerd dat die onzuiverheden niet zo goed zijn. maar ik ben een faler dus dat weet ik niet zeker.
pi_65734465
Hoeveel punten zou je dan willen halen PF? Hier leveren de vakken er maar 60 per jaar dus dan is 55 heel netjes, maar misschien is dat een ander systeem?
Je bent sowieso geen faler!

Sinds gisteren iemand zei dat ze de irritant vond durf ik hem niet meer te gebruiken.
  woensdag 4 februari 2009 @ 15:46:09 #282
148689 Muis006
pi_65734506
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:45 schreef Mini_rulez het volgende:
Hoeveel punten zou je dan willen halen PF? Hier leveren de vakken er maar 60 per jaar dus dan is 55 heel netjes, maar misschien is dat een ander systeem?

Sinds gisteren iemand zei dat ze de irritant vond durf ik hem niet meer te gebruiken.
Ik durf bijna geen ervaringsverhalen meer te posten als het om ziekenhuis/operaties gaat, omdat er gezegd is dat het dan net lijkt alsof we tegen elkaar op aan het bieden zijn
  woensdag 4 februari 2009 @ 15:46:40 #283
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_65734526
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:43 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Nou, dat roep ik dus al já-ren! .

Doe je ook mee met de club "we willen het gat in de markt uitvinden maar hebben nog niks gevonden behalve ons eigen gat"?

Anouk is ook lid .

Goeie club!
Ik wil meedoen.
Fok!bejaarde
pi_65734555
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:44 schreef P.F het volgende:
Het plan was mijn P in 1 jaar te halen. Nu ga ik kijken of ik me nog ergens in kan schrijven voor nk/sk vwo examen. Of ik doe de 21+ test.
Je kunt altijd staatsexamen doen, maar dan moet je je dus helemaal zelf voorbereiden. Misschien kun je het combineren met zo'n examencursus in Leiden? Die zijn best wel goed, dan krijg je de hele stof nog eens uitgelegd in een paar dagen. Ik heb dat toen gedaan voor wiskunde en dat heeft me echt geholpen.
pi_65734563
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:45 schreef Mini_rulez het volgende:

Nou ik ging een HBO studie doen omdat ik niet nog een jaar vwo wou doen want dat is een beetje sad want ik had daar al geen motivatie voor Of zo.

En toen vond ik m'n studie toch wel leuk maar de mensen stom.

En nu vind ik de mensen ook weer oké maar kan ik m'n P dus niet meer halen. Plus ik heb nog een aantal dingen van periode 2 die ik niet af heb dus dat is kut (die kan ik wel deze periode 3 afmaken maar het geeft geen fijn gevoel)

Ik wou nu gewoon 30 punten hebben maar ik heb er 10 uit periode 1
en ik heb er nu in theorie 5 niet en 2 wel maar ik moet nog een opdracht maken om die 2 te krijgen. En de andere 8 moet ik nog te horen krijgen...
  woensdag 4 februari 2009 @ 15:48:12 #286
14746 k_i_m
pi_65734583
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:46 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ik durf bijna geen ervaringsverhalen meer te posten als het om ziekenhuis/operaties gaat, omdat er gezegd is dat het dan net lijkt alsof we tegen elkaar op aan het bieden zijn
Nee,dat geld alleen voor schoolperikelen .
In my life
Why do I smile
  woensdag 4 februari 2009 @ 15:48:13 #287
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65734587
zo, ben weer in de leeszaal, en tien keer gemotiveerder dan gisteren na eindelijk eens een fijne nacht geslapen te hebben. heb me zelfs een beetje verslapen!

anos, wat balen van die baan!!
en PF je bent geen faler

oh mini!! ik ga misschien een cocnert meezingen met jullie! ze hadden CM gevraagd om invallers omdat wij de walpurgisnacht al kennen (ik ken meeresstille ook al) maar er waren neit zoveel sopranen nodig...en ik kan maar 1 concert.... maar ik hoop dat ik als "bonussopraan"dan 1 concert mag meedoen... (en twee repetities)

las over mo die niet meer herkend werd: ik had dat pas voor het eerst!! nou ja, eerder andersom. iemand die ik nog niet zo lang ken, die mij dus alleen "medium dik" kent, zag mn bestuursfoto, en zei "ohja, ik ken alleen de ondeste twee niet" -- ik kijken: "dude, dat ben ik!"
dat voelde toch wel even fijn...

nou ik ga weer transcriberen (als in: handschriften overtypen) jeuj. tot straks!
pi_65734592
quote:

[..]

Ik vind het juist wel grappig om te lezen!
waarom denk je dat ik mijne post
pi_65734599
quote:

[..]

Ach, op dat gebied pwn jij ons toch allemaal.
Ik vind het allemaal wel interessant dus van mij mag je posten zoveel je wilt...
  Vis een optie? woensdag 4 februari 2009 @ 15:48:39 #290
70532 loveli
N
pi_65734604
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:44 schreef P.F het volgende:

[..]

Hmmmmmmmmmm ik heb geloof ik op school geleerd dat die onzuiverheden niet zo goed zijn. maar ik ben een faler dus dat weet ik niet zeker.
Voor zover is weet is de smaak het belangrijkste punt. En het is duurder dan gewone olijfolie. Het moet niet tot te hoge temperaturen verhit worden, want dan maak je de dubbele bindingen kapot en is het alsnog ongezond.
crap in = crap out
pi_65734630
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:47 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Je kunt altijd staatsexamen doen, maar dan moet je je dus helemaal zelf voorbereiden. Misschien kun je het combineren met zo'n examencursus in Leiden? Die zijn best wel goed, dan krijg je de hele stof nog eens uitgelegd in een paar dagen. Ik heb dat toen gedaan voor wiskunde en dat heeft me echt geholpen.
Ja dat doet m'n broertje al een paar jaar, die is net zo een faler als ik Al heb ik wel havo en hij geen diploma alleen een near native speaker diploma/papiertje.. (Ik ben 21 en hij is bijna 20.. waar is het mis gegaan..)
pi_65734636
quote:

Ik heb dat wel, semi, maar ik voel me er niet prettig bij. Ik haat het om financieel afhankelijk te zijn van iemand!
pi_65734658
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:48 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Sorry Kim Lees maar snel over mijn verhalen heen.
pi_65734665
Ik heb ook een rijke vent, maar geef alleen m'n eigen geld uit.
  woensdag 4 februari 2009 @ 15:51:32 #295
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_65734710
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:47 schreef P.F het volgende:

[..]

Nou ik ging een HBO studie doen omdat ik niet nog een jaar vwo wou doen want dat is een beetje sad want ik had daar al geen motivatie voor Of zo.

En toen vond ik m'n studie toch wel leuk maar de mensen stom.

En nu vind ik de mensen ook weer oké maar kan ik m'n P dus niet meer halen. Plus ik heb nog een aantal dingen van periode 2 die ik niet af heb dus dat is kut (die kan ik wel deze periode 3 afmaken maar het geeft geen fijn gevoel)

Ik wou nu gewoon 30 punten hebben maar ik heb er 10 uit periode 1
en ik heb er nu in theorie 5 niet en 2 wel maar ik moet nog een opdracht maken om die 2 te krijgen. En de andere 8 moet ik nog te horen krijgen...
Ik zie het probleem niet. Ik heb mn P in mn 3e jaar gehaald.
Doe vanaf nu gewoon je best om zoveel mogelijk punten binnen te halen. Dat verlicht de inhaallast alleen maar.
Fok!bejaarde
  Vis een optie? woensdag 4 februari 2009 @ 15:52:36 #296
70532 loveli
N
pi_65734744
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:50 schreef conleche het volgende:
Ik heb ook een rijke vent, maar geef alleen m'n eigen geld uit.
Waar ging het mis?
crap in = crap out
  woensdag 4 februari 2009 @ 15:52:41 #297
148689 Muis006
pi_65734751
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:48 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Okee dan!

Nee ach ik heb zoveel verhalen (ook vrij ernstige ) dus die post ik maar niet, vooral omdat ik niet opschepperig over wil komen of dat mensen dadelijk gaan denken dat ik Viktator's thunder wil stealen ofzo.
pi_65734790
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:51 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Ik zie het probleem niet. Ik heb mn P in mn 3e jaar gehaald.
Doe vanaf nu gewoon je best om zoveel mogelijk punten binnen te halen. Dat verlicht de inhaallast alleen maar.
Nou dat ik oud ben, geen toekomst perspectief en ambitie heb.

En eigenlijk wil ik graag kapster/visagiste of kok worden maar daar ben ik niet handig genoeg voor..
pi_65734791
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:52 schreef loveli het volgende:

[..]

Waar ging het mis?

Tja. Daar vraag je me wat.........
pi_65734802
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:48 schreef kwakveense het volgende:

oh mini!! ik ga misschien een cocnert meezingen met jullie! ze hadden CM gevraagd om invallers omdat wij de walpurgisnacht al kennen (ik ken meeresstille ook al) maar er waren neit zoveel sopranen nodig...en ik kan maar 1 concert.... maar ik hoop dat ik als "bonussopraan"dan 1 concert mag meedoen... (en twee repetities)
Leuk, dan zien wij elkaar misschien al voor de meet!

We hebben inderdaad best wel een overschot aan sopranen opeens. Maar goed, iemand die geluid produceert en het stuk al kent is vast welkom want ons koor loopt op dit moment niet zo lekker.
Er zijn trouwens maar 2 concerten dus als je er één meezingt is dat nog steeds een substantiële bijdrage.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')