Jammer!quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:33 schreef Anosmie het volgende:
Ja. Ik ben afgewezen..
.
On theside: ik zag allemaal lijstjes!
Gezond zit niet in de kcals. In een Twix zit chocola, suiker, vet, witmeel. Daar is dus echt niets gezonds bij. Ik gok dat er bv. haver in een Balisto zit, dat is tenminste nog verdedigbaar. Je moet alleen geen maaltijden gaan vervangen door Balisto, daar is het niet voor bedoeld.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:38 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ter vergelijking: 1 reep balisto (die uit grote verpakkingen zijn per 1 reep verpakt, thank god) = 107 kcal
1 reep twix (een halve dus) = 138 kcal.
Het scheelt dus wel iets, al is het niet bijster veel.
Ja nee, dat snap ik. Maar het ging er om dat àls je op het punt staat te bezwijken aan chocola/koek, dat een balisto dan een iets betere keuze is dan een andere reep. Maar liever helemaal niet idd.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Gezond zit niet in de kcals. In een Twix zit chocola, suiker, vet, witmeel. Daar is dus echt niets gezonds bij. Ik gok dat er bv. haver in een Balisto zit, dat is tenminste nog verdedigbaar. Je moet alleen geen maaltijden gaan vervangen door Balisto, daar is het niet voor bedoeld.
Jaquote:Op woensdag 4 februari 2009 01:05 schreef conleche het volgende:
O en PF we hebben een naamtopic en krijgen kusjes helemaal van over de verre oceaan.
Kwakkestein: heb je al een leuke Americano gezien??
Je bent bij je vriendje in bed gekropen?quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:46 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja!! Tof!!
Ik heb nog steeds niet in m'n bedje geslapen
Ik heb Helga de Nazi al leidinggevende.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:37 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
voor het afgewezen zijn. Je had wel een baan maar een verschrikkelijke baas/manager toch?
En niet vervelend bedoeld, maar val je dan niet om? Of is het een voorbereiding op Ristorante di mama?
dan heb je nog 3 dagen MoBloquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:59 schreef motorbloempje het volgende:
poetsenoh ja, dat moet ook nog eens gebeuren bij mij thuis
ooit
en het liefst voor zaterdag
![]()
faal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |