Jammer!quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:33 schreef Anosmie het volgende:
Ja. Ik ben afgewezen..
.
On theside: ik zag allemaal lijstjes!
Gezond zit niet in de kcals. In een Twix zit chocola, suiker, vet, witmeel. Daar is dus echt niets gezonds bij. Ik gok dat er bv. haver in een Balisto zit, dat is tenminste nog verdedigbaar. Je moet alleen geen maaltijden gaan vervangen door Balisto, daar is het niet voor bedoeld.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:38 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ter vergelijking: 1 reep balisto (die uit grote verpakkingen zijn per 1 reep verpakt, thank god) = 107 kcal
1 reep twix (een halve dus) = 138 kcal.
Het scheelt dus wel iets, al is het niet bijster veel.
Ja nee, dat snap ik. Maar het ging er om dat àls je op het punt staat te bezwijken aan chocola/koek, dat een balisto dan een iets betere keuze is dan een andere reep. Maar liever helemaal niet idd.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Gezond zit niet in de kcals. In een Twix zit chocola, suiker, vet, witmeel. Daar is dus echt niets gezonds bij. Ik gok dat er bv. haver in een Balisto zit, dat is tenminste nog verdedigbaar. Je moet alleen geen maaltijden gaan vervangen door Balisto, daar is het niet voor bedoeld.
Jaquote:Op woensdag 4 februari 2009 01:05 schreef conleche het volgende:
O en PF we hebben een naamtopic en krijgen kusjes helemaal van over de verre oceaan.
Kwakkestein: heb je al een leuke Americano gezien??
Je bent bij je vriendje in bed gekropen?quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:46 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja!! Tof!!
Ik heb nog steeds niet in m'n bedje geslapen
Ik heb Helga de Nazi al leidinggevende.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:37 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
voor het afgewezen zijn. Je had wel een baan maar een verschrikkelijke baas/manager toch?
En niet vervelend bedoeld, maar val je dan niet om? Of is het een voorbereiding op Ristorante di mama?
dan heb je nog 3 dagen MoBloquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:59 schreef motorbloempje het volgende:
poetsenoh ja, dat moet ook nog eens gebeuren bij mij thuis
ooit
en het liefst voor zaterdag
![]()
faal
Ramen zemen: de valsspelersmanierquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:03 schreef motorbloempje het volgende:
ik zou niet weten wanneer ik daar tijd voor moet hebben de komende 3 dagen, eigenlijk
en ik heb nog nooit gedweild
en nog nooit de ramen gezeemd
ennou ja..
René daarentegen OOK niet, dus dat scheelt
Ik ben met hetzelfde project bezig. Maar hier is zoveel te doen dat ik geen tijd heb om het echt grondig aan te pakken.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:01 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
dan heb je nog 3 dagen MoBloelke dag een klein stukje doen?
en ik MOET dat van mezelf soms eens grondig doen....
quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:17 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ramen zemen: de valsspelersmanier
Men koopt AH glasreiniger (zo'n sprayfles).
Men besprayt het te reinigen raam. Hierna pak je een spons en daarmee draai je rondjes tot je het hele oppervlak effe lekker heb geraakt. Tot slot neemt met een trekker en trek je de ramen van boven naar beneden droog. De trekker nem je tussen de banen af met een oude theedoek of een zeem en al sje klaar bent haal je die lap nog even over de vensterbank.
Het duurt altijd een paar uurtjes alvorens ik er weer in ben. Ik board nu niet zo lang dat 't vanzelf gaatquote:Op woensdag 4 februari 2009 08:30 schreef Chicolate het volgende:
Goeiemorgen. Mijn bed was zoooo warm. En nu weer hard er tegenaan, nog een uurtje de tijd om dat huiswerk te maken. En mn moeder zeurt dat ik mn kamer moet opruimen omdat de schoonmaakster komt. Die zit al beneden. Dus moet ik me ook nog snel aankleden, wil ik wat gaan eten beneden.
Rothumeur.
@Zwahiel: klinkt relaxt, op die ribben na. Hoezo ging je over de kop?
Ik vervang de glasreiniger door water met allesreiniger en zo doe ik het altijd (nou ja, zo'n 2x per jaar). Ik ben er ook eigenlijk nooit lang mee bezig (maar beginnen he, dat is altijd het probleem). Maar wat vind jij dan de uitgebreide manier?quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:17 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ramen zemen: de valsspelersmanier
Men koopt AH glasreiniger (zo'n sprayfles).
Men besprayt het te reinigen raam. Hierna pak je een spons en daarmee draai je rondjes tot je het hele oppervlak effe lekker heb geraakt. Tot slot neemt met een trekker en trek je de ramen van boven naar beneden droog. De trekker nem je tussen de banen af met een oude theedoek of een zeem en al sje klaar bent haal je die lap nog even over de vensterbank.
Wat zo vreemd is: hier in Den Haag is sinds een paar maanden nergens meer arachideolie te krijgen. Niet meer te koop bij Dirk, AH, Lidl, Hoogvliet....is er iets met die olie aan de hand ofzo, wat ik heb gemist?quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mjam! Dat is echt zo lekker!
Kwak: ik meen me ook te herinneren dat je prima kunt bakken in extra vierge, je verliest dan alleen de 'smaak-benefits'. Sowieso verbrandt olijfolie sneller dan bijv zonnebloem- of arachideolie. Wokken in olijfolie is dan ook een stupidity van jewelse (behalve dat het goor is).
quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:22 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
De moraal van dit verhaal: ik vind het bij ons ook veel leuker, dus we gaan gewoon op de oude voet door
Jaaa, dat heb ik van mijn oma geleerd. Een prop kranten langs de ramen en ze shinen als nooit tevoren!quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:26 schreef Tinkepink het volgende:
Oh, overigens. Beter gebruik je na het zemen oude kranten om het raam te drogen. Heb je het oud papier ook mooi weggewerkt én je ramen zijn streeploos schoon (doe ik twee keer per jaar)
Voor het snelle schoonmaken binnen gebruik ik een dergelijke spayfles die ik steeds weer navul met allesreiniger en water. Ideaal!
Maar ik moet niet praten maar poetsen. Ga weer aan de slag.
Dat is volgens mij:quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:26 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik vervang de glasreiniger door water met allesreiniger en zo doe ik het altijd (nou ja, zo'n 2x per jaar). Ik ben er ook eigenlijk nooit lang mee bezig (maar beginnen he, dat is altijd het probleem). Maar wat vind jij dan de uitgebreide manier?
Heet water met sop, alle ramen goed boenen, lijsten meenemen, trekken en nawrijven met een prop kranten.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:26 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik vervang de glasreiniger door water met allesreiniger en zo doe ik het altijd (nou ja, zo'n 2x per jaar). Ik ben er ook eigenlijk nooit lang mee bezig (maar beginnen he, dat is altijd het probleem). Maar wat vind jij dan de uitgebreide manier?
quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mooi toch!Ik word er af en toe ook behoorlijk tureluurs van dat van mijn moeder altijd alles direct na gebruik opgeruimd moet worden, ook al heb je het de dag erna weer gewoon nodig enzo
Ieder z'n ding. Nou ben ik natuurlijk al 'groot', maar vooral in een huis waar kindjes wonen mag het wel wat losser vind ik
![]()
Zo'n speelkamer als Sugar bijvoorbeeld had vind ik trouwens ook echt tof!
Dan boffen wij met een 's nachts doorslapende mini!quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
NietMijn zoon heeft nog bijna geen enkele nacht gewoon doorgeslapen. Sinds de geboorte niet. En ga nou niet zeggen dat het aan ons zelf ligt, want-dat-is-dus-niet-zo. Zo. Maar je raakt er aan gewend.
Dochter sliep na haar vierde verjaardag inderdaad wél wat langer door (tot kwart voor 7).
Je hebt opruimen en opruimen hequote:Op woensdag 4 februari 2009 13:32 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik probeer het er bij mijn meneer er in te krijgen dat hij alles achter zijn kont opruimt. Hij laat echt alles slingeren. Als je kinderen hebt, ok, dan snap ik dat het niet altijd opgeruimd kan zijn, maar als dat al met z'n tweeën niet lukt... Als je alles direct opruimt, kost het 2 min. maar vaak zijn we op zaterdag of zondag zo een uur bezig met opruimen. En daar wordt ik strontsjaggerijnig van.
![]()
gelukkig gaat het wel steeds beter (we wonen dan ook al 3,5 jaar samen, mag ook wel), dus pluim voor meneer
Bij mij werken ze prima voor het doorslapen, maar ik neem ze ook pas in als ik naar bed ga..quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ohja, die pilletjes helpen vooral met het inslapen, niet zozeer voor het doorslapenVoor jetlags en nachtdiensten bv. zijn ze erg handig, maar sommige mensen zeggen dat de drogistvariant een te lage dosis heeft.
ik.. maar je wilt zeker een gezonde versiequote:Op woensdag 4 februari 2009 11:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Lijst:
O:3 volkorenboterhammen met achterham, gekookt eitje
L: 1 volkorenboterham met achterham, peer, appel
T: stukje pure chocolade, mandarijn
D: Zelfgemaakte kipshoarma met zelfgemaakt brood en zelfgemaakte knoflooksaus
Knoflooksaus he?? Wie heeft er een ultiem recept?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |