quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:03 schreef zwahiel het volgende:
Zei ik al dat 2 ribben behoorlijk pijn dedenBest hard op mijn plaat gegaan.
Ala zwahiels weer dik over de kop, want als je 't doet, doe je 't goed toch
Je bent goed op weg om de oorsprong van mijn nickname te ontrafelen zoals die ongeveer 10 jaar geleden ontstaan is. ConLechequote:Op woensdag 4 februari 2009 01:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Hee zwiel! Hoezo over de kop dan?
Je raad het nooitquote:Op woensdag 4 februari 2009 01:18 schreef conleche het volgende:
Zo bejaard is 26 ook weer niet heur. Maar als je ermee wegkomt, zo'n vervalsing dan zou ik het doen.![]()
Hopen dat het vrijdag dan weer goed gaat met je derriere,want dan ga je naar Winterberg.
Ik zal nog even broeden op de rest van het nickname raadsel
quote:Ow u heeft geen contant geld bij u meneer? We accepteren ook MrCash/Bancontact. Daar staat niets op zegt u, ja arme studenten hé. Kredietkaartje dan? Heeft u er nu ook geen last van. Ah kijk. hier even een handtekening en dan is dit voor u. (geeft een opgerold vliegtuigticket waarvan alleen in de hoekjes wat staat)
Ik heb u geen boete gegeven omdat ik vandaag stout ben, maar u ook, maar vandaag zie ik 't door de vingers meneer. Volgende keer een goed kaartje kopen hé.
Ja dat was idd vriendelijk van de conducteur, sowiesoquote:Op woensdag 4 februari 2009 02:17 schreef kwakveense het volgende:
nou ja, toch wel vriendelijk dat ie je geen extra boete erbovenop gaf!
@ cootje: nee, geen leuke amerikanen. wel aardige, en oude, en lelijke, en gehandicapte, en homosexuele. (ze hebben bij de supermarkt hier allemaal mensen acher de kassa die in nl. zeg maar "afgekeurd" zouden zijn. oude oma's met parkinson, serieus! en een bijna blinde mevrouw, en een mevrouw die heel erg lanzgaam beweegt.... best wel tof. of juist niet, als die mensen wel móeten werken ook al gaat t eigenlijk niet, omdat ze anders niks te eten hebben)
oh en eekhoorntjes, veel eekhoorntjes (nog niet op de foto gekregen though)
quote:
Hahaha. Nee ik ben nog niet aan het aftellen. Op dit moment wil ik alleen maar dat de wond snel en goed geneest en de duizeligheid snel verdwijnt. Ga me een week van tevoren wel druk maken om die aansluiting (dat zal ergens halverwege maart zijn).quote:Op woensdag 4 februari 2009 08:54 schreef mspoez het volgende:
Klinkt goed Viking! Fijn hoor Ben je ook echt aan het aftellen tot je je opbouw krijgt? En komen er dan ook nog spoilers op en een zilveren dubbele uitlaat?
Hoezo dan? Extra vierge is in Italië toch gewoon een kwaliteitsmerk voor olie met de juiste zuurtegraad (dus van olijven die niet zo lang zijn blijven liggen) en de juiste smaak/geur?quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:42 schreef kwakveense het volgende:
mijn laatste post:
extra vergine is speciaal om koud te gebruiken!! het wordt vies en zet zich om in ongezonde stoffen als je het te heet maakt - daarom kun je er beter niet in bakken...
bakken in gewone olijfolie kan wel.
Klopt. Mijn doopnamen zijn Reinou Sjoukjequote:Op woensdag 4 februari 2009 09:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Trouwens, Vik, je doopnaam is anders dan je roepnaam of niet? Want dan weet ik die..
Je had op de uni niet dat je ze Reinou wilden noemen? Want dat geintje proberen ze bij mij steeds uit te halen (alleen heet ik dan geen Reinou). En spannend he, hoop dat je snel weer in de bios kan zitten en dan éindelijk Boy A kijkenquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Klopt. Mijn doopnamen zijn Reinou Sjoukje. Ik word alleen in ziekenhuizen zo genoemd
. En hoe weet je die trouwens?
.
Ik vroeg naar een Renske *achternaam*, en toen vroeg de vrouw achter de balie: "Oh, Reinou bedoel je?" Euhm...quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Klopt. Mijn doopnamen zijn Reinou Sjoukje. Ik word alleen in ziekenhuizen zo genoemd
. En hoe weet je die trouwens?
.
Hahaha, ok vandaarquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vroeg naar een Renske *achternaam*, en toen vroeg de vrouw achter de balie: "Oh, Reinou bedoel je?" Euhm.... En ik wist ook al niet waar je woonde, dus ik stond behoorlijk voor gek.
.
Nee. Ik stond op Progress en Nestor ingeschreven als 'Reinou Sjoukje', maar dat heb ik zelf aangepast en ik heb er nooit last van gehad (als ik dat niet had veranderd misschien wel).quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:19 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Je had op de uni niet dat je ze Reinou wilden noemen? Want dat geintje proberen ze bij mij steeds uit te halen (alleen heet ik dan geen Reinou). En spannend he, hoop dat je snel weer in de bios kan zitten en dan éindelijk Boy A kijken.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:26 schreef k_i_m het volgende:
Die tijd had ik goed kunnen gebruiken om voor me uit te staren en koffie te halen.
Die van mij zitten / liggen lief bij me op bedquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:47 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, andere kleren die wat mooier zitten, ander haar enzo
zo maar 's weg, want word gek van de katten![]()
Mijn kat besloot dat mijn schoot een goede plaats was om te gaan zitten en kopjes te geven, toen ik net aan de telefoon was en vanalles moest opschrijvenquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die van mij zitten / liggen lief bij me op bed. Janneke slaapt en Taco loert naar buiten
.
Sinds een jaar of 7 slaap ik nooit meer de hele nacht door en daar baal ik flink vanquote:Op woensdag 4 februari 2009 08:48 schreef Viking84 het volgende:
Hier valt het mee, al heb ik sinds een week nog niet 1 nacht doorgeslapen
Ja ik dacht, laat ik het maar even bij zetten na de paniek van laatst!quote:
bah les in programmeren, dat vond ik ook altijd zo mega sufquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:08 schreef motorbloempje het volgende:
mn bedhij lag zo lekker
mogge
zo maar 's richting collegeObject Orientatie: programmeren in Java
http://www.sleepzz.nl/quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:01 schreef laziness het volgende:
[..]
Sinds een jaar of 7 slaap ik nooit meer de hele nacht door en daar baal ik flink van![]()
Viel best me! Ok, er lag wel wat sneeuw op het fietspad enzo, maar dankzij mijn überlelijke crocs, deden mijn tenen geen pijn toen ik op mn werk aankwam.quote:
Oh dat vind ik echt zóóó knap!quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:11 schreef progje het volgende:
ik had gisteren een verjaardag heb zowaar niet gezondigd..
En er lagen zoveel lekkere dingen...
Werkt dat echt?quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:09 schreef progje het volgende:
[..]
http://www.sleepzz.nl/
[ afbeelding ]
Mjam! Dat is echt zo lekker!quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:30 schreef mspoez het volgende:
Ik ga vandaag Surinaamse kip-pom maken. 3000 kC, totaal... maar LEKKER!
Bij mij werkt het echt goed.. ik heb hetzelfde gehad als jij hebt.. en deze pilletjes werken perfect.. en het zijn absoluut geen zware (verslavende) slaap pillenquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:15 schreef laziness het volgende:
[..]
Werkt dat echt?
En ik snap gewoon niet waar het fout is gegaan dat ik vroeger altijd doorsliep en nu nooit meer. Ja laatst 1 nacht voor het eerst in al die jaren en ik merkte direct het verschil bij het opstaan.
Het irriteert me mateloos.
En hulde voor jouw weerstand tegen lekkers!
het scheelde wel iets dat ik vrij laat gegeten had.. maar dan nog..quote:
Ja, dat spul werkt prima bij mij! Het is een veel lagere dosering van 'serieuze' slaappillen die je op recept bij de apotheek haalt.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:09 schreef progje het volgende:
[..]
http://www.sleepzz.nl/
[ afbeelding ]
Was er wel iets gezonds dat je kon nemen? Ja toch? Hoop ik voor je.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:24 schreef progje het volgende:
[..]
het scheelde wel iets dat ik vrij laat gegeten had.. maar dan nog..
er lag van dat heerlijke verse brood met de meest lekkere kaasjes / boter / zalm e.d. voor er op
*snif*
Nietquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:24 schreef Laureline het volgende:
[..]
Aggos. Als de jongste 4 is kan je weer uitslapen! Echt!
Zou het aan de periode liggen waarin onze kinderen geboren zijn? Misschien stond de maan niet goed ofzoquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:25 schreef Sugar het volgende:
Laziness, Maria gaat iets eerder naar bed tegenwoordig en heeft fases van nog steeds zo vroeg wakker worden. Ze is dus sommige perioden wel gewoon later wakker (half zeven). Maar nu is het dus weer erg vroeg en is ze ook moe in de middag.
Dat is niet veel Suug, dat is gewoonquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:27 schreef Sugar het volgende:
Ik heb vandaag al een flinke bak allbran met magere melk op én zojuist een 'salade' van gehakte spinazie uit een potje (koud) met semizongedroogde tomaatjes en een plakje kipfilet erdoorheen. Veel, he? En vooral vroeg veel.
Soms.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jeetje Tink.. Is dat niet enorm slopend?
De rozijnen zijn de boosdoener (veel suiker).quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:33 schreef Greys het volgende:
Wat hielp er nou tegen snaai aanvallen? Chroom tabletjes? Was dat het?
Ik ga vandaag een lijst maken met gezonde tussendoortjes en snackjes op basis van al jullie tips, want ik voel me chubby. Heb tot nu toe alleen een krentenbol op zonder iets er op, maar die voerde ik in op Valt Af en daar schrok ik van, dus dat neem ik niet meer!
nou ik volg een dieet (naja hij noemt het een levenswijze) waarbij je ook wel elke dag noten moet eten..quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:27 schreef laziness het volgende:
[..]
Was er wel iets gezonds dat je kon nemen? Ja toch? Hoop ik voor je.
En ik ga vanavond op het station bij de Etos gelijk die tabletjes halen. Bedankt voor de tip.
ik een vruchtensalade met griekse yoghurt (met geen vet)quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:27 schreef Sugar het volgende:
Ik heb vandaag al een flinke bak allbran met magere melk op én zojuist een 'salade' van gehakte spinazie uit een potje (koud) met semizongedroogde tomaatjes en een plakje kipfilet erdoorheen. Veel, he? En vooral vroeg veel.
Maar als je het CI uitzet 's nachts hoor je ze toch niet?quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:34 schreef Viking84 het volgende:
Ik weet alweer waarom ik (voorlopig iig) geen kinderen hoef. Moet er niet aan denken 's nachts gestoord te worden in m'n slaap. En als ik nu ook nog voor een paar kinderen zou moeten zorgen, met m'n duizeligheid... nah... heb al genoeg aan mezelf.
Welvoor de dames die dat wel kunnen (of moeten, eigenlijk
) opbrengen hier
.
Honger! Oke, afgezien van je lunch dan. Heb jij om 10 uur geen behoefte aan een tussendoortje?quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:37 schreef laziness het volgende:
Lijstje:
O drie vitalu crackers
L vier boterhammen met filet americain (als mijn collega's dat tenminste niet al opgemaakt hebben) en pindakaas.
T appel
D Groentensoep met brood
T yoghurt
Je kunt er beter zo vroeg mogelijk aan beginnen, als je zelf nog jong en veerkrachtig bentquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:34 schreef Viking84 het volgende:
Ik weet alweer waarom ik (voorlopig iig) geen kinderen hoef. Moet er niet aan denken 's nachts gestoord te worden in m'n slaap. En als ik nu ook nog voor een paar kinderen zou moeten zorgen, met m'n duizeligheid... nah... heb al genoeg aan mezelf.
Welvoor de dames die dat wel kunnen (of moeten, eigenlijk
) opbrengen hier
.
Oh, dat klinkt lekker.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:32 schreef ColdFeet het volgende:
zoete-aardappel/kikkererwtensoep
O ja, dat is ook zoquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:39 schreef laziness het volgende:
[..]
Maar als je het CI uitzet 's nachts hoor je ze toch niet?
Ik ontbijt thuis nooit dus die drie crackers eet ik op mijn werk tussen half negen en elf vaak. Slecht I know.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Honger! Oke, afgezien van je lunch dan. Heb jij om 10 uur geen behoefte aan een tussendoortje?
Ik heb 'm met malay curry, kokosmelk, spinazie en koriander. Lekkere dikke prutquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:44 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt lekker.![]()
Misschien ook maar eens maken en dan met linzen, kokosmelk en koriander.
Die nick icm ondertitelquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:01 schreef laziness het volgende:
[..]
Sinds een jaar of 7 slaap ik nooit meer de hele nacht door en daar baal ik flink van![]()
Mogguh iedereen.
Vik wat goed van dat werk voor 20 uur! En succes met je afspraak straks. Vraag je nog naar de kaart?
Viev, jij verdient wederom een![]()
En wat lief van je partner om de sink te shinen!
Wil je nog een tweede kind eiks?quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik dacht, laat ik het maar even bij zetten na de paniek van laatst!
Ze was nu gewoon echt vervelend. Voor het slapen gaan lekker nog een rondje gewandeld buiten, met de pootjes in de sneeuw. Maar dan is ze met zoveel bezig behalve met plassen enzo, dat dat er dan niet van komt, omdat ze zo'n lol heeft met de sneeuw en de kou. En dan lig je net een uur in bed en dan denkt Bink 'Shit, ik moet eigenlijk nog plassen'. En een uur later, als je net weer bijna in slaap valt 'Hmz, volgens mij moet ik ook nog wat anders, dat ik net vergeten ben'. En zo blijf je aan de gang als ze een uur later weer dorst heeft
Heb je dan na je lekkere avondeten en toetje echt de hele avond geen trek meer in iets lekkers?quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:58 schreef conleche het volgende:
Lijstje van gisteren:
O: eitje, 2 crackers filet A. met ui
L: weet ik niet meer, geloof een geroosterde boterham met filet. a.
T: mandarijntje
T: wodka, bakje chips
D: Salade, met kip en aardappeltjes met rode ui, knoflook en rozemarijn. Toe: Optimelvla met kwark
Fijnquote:
Ik at gisteren pas om 21 uur. Dus nee, dan heb ik tot aan het slapen gaan geen trek meer. Maar laatst at ik om 18 u. (Toen bij de Japanner) en toen had ik wel degelijk trek rond elven. (en heb nog 2 sneetjes brood met gesmolten kaas gegeten) Dus het ligt er maar aan hoe laat je eet kortom.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je dan na je lekkere avondeten en toetje echt de hele avond geen trek meer in iets lekkers?
Of wel, en neem je dan gewoon niets? Jouw lijstjes worden mijn voorbeeld!
Anders bakt vriendje zelf een taart? Kan hij best. Mijn man bakt ook alle taarten hier in huis, ondanks dat hij een piemel heeft.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen!
Ben aan het wachten op m'n ultra-dikke boek besteld bij bol, fijn studeerhulpje wordt dat![]()
Vriendje wil dat ik een taart ga bakken, zo een met gecondenseerde melk en banaan etc... Ik ben tegen, zeker als er geen aanleiding is, maar aan de andere kant![]()
(
)
Mevrouw Puff: geen taart bakken. Period. Je bent net weer lekker begonnen, daar past geen taart bij.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen!
Ben aan het wachten op m'n ultra-dikke boek besteld bij bol, fijn studeerhulpje wordt dat![]()
Vriendje wil dat ik een taart ga bakken, zo een met gecondenseerde melk en banaan etc... Ik ben tegen, zeker als er geen aanleiding is, maar aan de andere kant![]()
(
)
Ohja, die pilletjes helpen vooral met het inslapen, niet zozeer voor het doorslapenVoor jetlags en nachtdiensten bv. zijn ze erg handig, maar sommige mensen zeggen dat de drogistvariant een te lage dosis heeft.
Hij heeft geen vrij, ik wel. En het gaat niet zozeer om het taart bakken, maar meer om het opeten (dat is niet zo goed voor mij, maar hij kan het prima hebben).quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Anders bakt vriendje zelf een taart? Kan hij best. Mijn man bakt ook alle taarten hier in huis, ondanks dat hij een piemel heeft.
Het idee werd gegeven dat ze bij de uni niet voor heel erge problemen zijn, dus liever niet naar de 'echte' eigenlijk.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:25 schreef Sugar het volgende:
Wil je zelf 't liefst naar een "echte psych"?
Ik ga nú aan de pm!quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:59 schreef Greys het volgende:
Mogguh liefjes!
Leuk Mo! Als ze je niet herkennen omdat je er gewoon nog veel meer fab uitziet dan eerst!
Voor Vikje alvast inderdaad een voorzichtige
Kim, ben toch wel benieuwd wat hij te melden heeft! Die *piep*!
Sugar, wat was er zo kut aan je nacht dan? Gingen er steeds kindjes uit bed?
Mijn hond was zo aan het spoken vannacht dat ik elk uur wakker was en uit bed moest en Heer G moest om 5.15 uur op en dat moesten we ook allemaal weten. Oh en Bink was niet ziek hoor, maar gewoon vervelend
Ik studeer nog héél even fulltime (alleen deze maand nog als het goed is!) en ik werk 16 uur per week (2 dagen). Ik heb bijna altijd een bijbaantje gehad, in het begin van mijn studie op de zaterdag, later, toen ik minder colleges kreeg, liever doordeweeks. Alleen niet tijdens mijn stage, dat was wat teveel van het goede.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:19 schreef Sugar het volgende:
Werken/studeren jullie eigenlijk allemaal fulltime?
Ja, maar ik wil het ook wetenquote:
Ik geloof niet dat ik nog even stoofvlees ga maken vanavond.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil het ook weten
Lianne: ik vind knolselderijpuree lekker bij stoofvlees. Of bij een biefstukje ofzo. Eigenlijk gebruik ik het vaak ter vervanging van aardappelpuree als bijgerecht (voor stamppot werkt het niet).
Misschien een stomme vraag van me, maar waarom plán jij 2xontbijtkoek en een balisto?quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:40 schreef Phaidra het volgende:
Lijstje:
O: brinta en een glas verse jus
T: cappuccino, plakje ontbijtkoek
L: 2 boterhammen met pindakaas, paar cherrytomaatjes
T: vitalinea, balisto
T: plakje ontbijtkoek (laat thuis)
D: ik denk een quiche ofzo, ik moet nog even naar de winkel
quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:40 schreef laziness het volgende:
[..]
Ja hallo dat willen wij hier ook weten natuurlijk
Dat is dan mooi jammer, want dan moet ik de rest ook vertellen en daar heb ik geen zin inquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:40 schreef laziness het volgende:
[..]
Ja hallo dat willen wij hier ook weten natuurlijk
Mogguh zegt ze 12 minuten voor het middaguurquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goeiemorgen!
Tink met d'r taartbakkende piemelhahaha
Vandaag wordt voor mij wel en niet goed voor Slankidity: tandarts vanmiddag (dus weinig zin om veel te eten daar omheen) en vanavond uit eten met jarige tante, mams en zus! Bij de Chinees. Omnom.
Fijn dat het goed gaat met Vik en Vivi (en anderen maar teruglezen met een slaperig hoofd is niet handig) en ik doe een hele kleine juich voor Vik d'r misschien-werk!
Buh bahquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:52 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat is dan mooi jammer, want dan moet ik de rest ook vertellen en daar heb ik geen zin in.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:53 schreef laziness het volgende:
[..]
Mogguh zegt ze 12 minuten voor het middaguur
Nee, hoor, geen stomme vraag! Het is deels een gevalletje 'weinig in huis' en de hele dag moeten werken (om acht uur van huis en om kwart voor 7 thuis en dan moet ik nog koken) en ontbijtkoek probeer ik te eten ipv ander snoep. Werkt voor mij goed. Die balisto is niet zo handig, maar hij staarde me vanmorgen aan en toen zat 'ie ineens in mijn tasquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:44 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag van me, maar waarom plán jij 2xontbijtkoek en een balisto?
Ik kan me voorstellen dat dat per ongeluk gaat, maar waarom bewust?
Ik bedoel dat niet als kritiek hoor, ben gewoon nieuwsgierig.
Take care. Of cake, net waar je behoefte aan hebt. Bright side: je volgende baas is beter dan deze. Ik hoop dat je 'em snel tegenkomt.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:55 schreef k_i_m het volgende:
Ach, het is toch geen leuk verhaal, je mist er niks an.
Ik snap 'm.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:59 schreef Phaidra het volgende:
Nee, hoor, geen stomme vraag! Het is deels een gevalletje 'weinig in huis' en de hele dag moeten werken (om acht uur van huis en om kwart voor 7 thuis en dan moet ik nog koken) en ontbijtkoek probeer ik te eten ipv ander snoep. Werkt voor mij goed. Die balisto is niet zo handig, maar hij staarde me vanmorgen aan en toen zat 'ie ineens in mijn tasHierna zijn ze op, dus dan kan dat niet meer.
Oeh, en de volgende keer dat ik snoep, ga ik ook iets bakken ofzo. Dan geeft het extra veel voldoeningquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:21 schreef SiTuSavais het volgende:
Gepland lijstje:
O: brinta
T: 2 crackers pindakaas
T: Evy les 9
L: 2 kiprolletjes
T: 1 kiprolletje en misschien een appel
D: iets met kip(ze hadden alleen grootverpakkingen laatst, en ik heb weinig plaats in m'n vriesvakje)
Ik hou me altijd voor dat ze minder slecht zijn dan andere repen, omdat er muesli inzit enzo. Maar stiekem weet ik wel dat dat grote onzin is.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:16 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik snap 'm.![]()
Maar goed dat die balisto's op zijn, want die zijn wel des duivels. (Wel bijzonder lekker, helaas.)
Volgens mij zitten ze barstensvol suiker, maar als ik echt honger heb en niks bijheb, neem ik meestal ook maar zo'n ding uit de automaatquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:29 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik hou me altijd voor dat ze minder slecht zijn dan andere repen, omdat er muesli inzit enzo. Maar stiekem weet ik wel dat dat grote onzin is.
Indiase rijsttafel?quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij krijgen zaterdag eters en ik ga me er voor het eerst aan wagen om écht te koken voor ze, zeg maar.. Ze eten allebei vegetarisch, en dat doen wij ook meerdere keren per week, maar nu weet ik dus echt niets lekkers te verzinnen.
.
Ze zijn wel (iets) gezonder dan dingen die vol zitten met caramel en vet. Het ligt er helemaal aan hoeveel je ervan wegwerkt.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:32 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Volgens mij zitten ze barstensvol suiker, maar als ik echt honger heb en niks bijheb, neem ik meestal ook maar zo'n ding uit de automaatMaar ze vullen helaas ook nog niet echt. *zucht*
quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:33 schreef Anosmie het volgende:
Ja. Ik ben afgewezen..
.
On theside: ik zag allemaal lijstjes!
O: Verslapen
T: Vitalinea
L: 2 gekookte eitjes en een kop bouillon
T: 6 walnoten
T: Appel
D: Ristorante di mama.
T: nieuwe coupe
Ter vergelijking: 1 reep balisto (die uit grote verpakkingen zijn per 1 reep verpakt, thank god) = 107 kcalquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Ze zijn wel (iets) gezonder dan dingen die vol zitten met caramel en vet. Het ligt er helemaal aan hoeveel je ervan wegwerkt.
Oh well, ik denk ook maar zo: een jaar geleden had ik zonder problemen de grootste gevulde koek uit die automaat gepluktquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Ze zijn wel (iets) gezonder dan dingen die vol zitten met caramel en vet. Het ligt er helemaal aan hoeveel je ervan wegwerkt.
Oh jeetje, zo iets is niets voor mij.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:35 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Indiase rijsttafel?
Met curry, onion bhaji, gekruide rijst, paneer met spinazie, nan met zoete saus e.d.?
Heb ik ook eens gedaan: relatief eenvoudig en lekker.
Jammer!quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:33 schreef Anosmie het volgende:
Ja. Ik ben afgewezen..
.
On theside: ik zag allemaal lijstjes!
Gezond zit niet in de kcals. In een Twix zit chocola, suiker, vet, witmeel. Daar is dus echt niets gezonds bij. Ik gok dat er bv. haver in een Balisto zit, dat is tenminste nog verdedigbaar. Je moet alleen geen maaltijden gaan vervangen door Balisto, daar is het niet voor bedoeld.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:38 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ter vergelijking: 1 reep balisto (die uit grote verpakkingen zijn per 1 reep verpakt, thank god) = 107 kcal
1 reep twix (een halve dus) = 138 kcal.
Het scheelt dus wel iets, al is het niet bijster veel.
Ja nee, dat snap ik. Maar het ging er om dat àls je op het punt staat te bezwijken aan chocola/koek, dat een balisto dan een iets betere keuze is dan een andere reep. Maar liever helemaal niet idd.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Gezond zit niet in de kcals. In een Twix zit chocola, suiker, vet, witmeel. Daar is dus echt niets gezonds bij. Ik gok dat er bv. haver in een Balisto zit, dat is tenminste nog verdedigbaar. Je moet alleen geen maaltijden gaan vervangen door Balisto, daar is het niet voor bedoeld.
Jaquote:Op woensdag 4 februari 2009 01:05 schreef conleche het volgende:
O en PF we hebben een naamtopic en krijgen kusjes helemaal van over de verre oceaan.
Kwakkestein: heb je al een leuke Americano gezien??
Je bent bij je vriendje in bed gekropen?quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:46 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja!! Tof!!
Ik heb nog steeds niet in m'n bedje geslapen
Ik heb Helga de Nazi al leidinggevende.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:37 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
voor het afgewezen zijn. Je had wel een baan maar een verschrikkelijke baas/manager toch?
En niet vervelend bedoeld, maar val je dan niet om? Of is het een voorbereiding op Ristorante di mama?
dan heb je nog 3 dagen MoBloquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:59 schreef motorbloempje het volgende:
poetsenoh ja, dat moet ook nog eens gebeuren bij mij thuis
ooit
en het liefst voor zaterdag
![]()
faal
Ramen zemen: de valsspelersmanierquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:03 schreef motorbloempje het volgende:
ik zou niet weten wanneer ik daar tijd voor moet hebben de komende 3 dagen, eigenlijk
en ik heb nog nooit gedweild
en nog nooit de ramen gezeemd
ennou ja..
René daarentegen OOK niet, dus dat scheelt
Ik ben met hetzelfde project bezig. Maar hier is zoveel te doen dat ik geen tijd heb om het echt grondig aan te pakken.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:01 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
dan heb je nog 3 dagen MoBloelke dag een klein stukje doen?
en ik MOET dat van mezelf soms eens grondig doen....
quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:17 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ramen zemen: de valsspelersmanier
Men koopt AH glasreiniger (zo'n sprayfles).
Men besprayt het te reinigen raam. Hierna pak je een spons en daarmee draai je rondjes tot je het hele oppervlak effe lekker heb geraakt. Tot slot neemt met een trekker en trek je de ramen van boven naar beneden droog. De trekker nem je tussen de banen af met een oude theedoek of een zeem en al sje klaar bent haal je die lap nog even over de vensterbank.
Het duurt altijd een paar uurtjes alvorens ik er weer in ben. Ik board nu niet zo lang dat 't vanzelf gaatquote:Op woensdag 4 februari 2009 08:30 schreef Chicolate het volgende:
Goeiemorgen. Mijn bed was zoooo warm. En nu weer hard er tegenaan, nog een uurtje de tijd om dat huiswerk te maken. En mn moeder zeurt dat ik mn kamer moet opruimen omdat de schoonmaakster komt. Die zit al beneden. Dus moet ik me ook nog snel aankleden, wil ik wat gaan eten beneden.
Rothumeur.
@Zwahiel: klinkt relaxt, op die ribben na. Hoezo ging je over de kop?
Ik vervang de glasreiniger door water met allesreiniger en zo doe ik het altijd (nou ja, zo'n 2x per jaar). Ik ben er ook eigenlijk nooit lang mee bezig (maar beginnen he, dat is altijd het probleem). Maar wat vind jij dan de uitgebreide manier?quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:17 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ramen zemen: de valsspelersmanier
Men koopt AH glasreiniger (zo'n sprayfles).
Men besprayt het te reinigen raam. Hierna pak je een spons en daarmee draai je rondjes tot je het hele oppervlak effe lekker heb geraakt. Tot slot neemt met een trekker en trek je de ramen van boven naar beneden droog. De trekker nem je tussen de banen af met een oude theedoek of een zeem en al sje klaar bent haal je die lap nog even over de vensterbank.
Wat zo vreemd is: hier in Den Haag is sinds een paar maanden nergens meer arachideolie te krijgen. Niet meer te koop bij Dirk, AH, Lidl, Hoogvliet....is er iets met die olie aan de hand ofzo, wat ik heb gemist?quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mjam! Dat is echt zo lekker!
Kwak: ik meen me ook te herinneren dat je prima kunt bakken in extra vierge, je verliest dan alleen de 'smaak-benefits'. Sowieso verbrandt olijfolie sneller dan bijv zonnebloem- of arachideolie. Wokken in olijfolie is dan ook een stupidity van jewelse (behalve dat het goor is).
quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:22 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
De moraal van dit verhaal: ik vind het bij ons ook veel leuker, dus we gaan gewoon op de oude voet door
Jaaa, dat heb ik van mijn oma geleerd. Een prop kranten langs de ramen en ze shinen als nooit tevoren!quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:26 schreef Tinkepink het volgende:
Oh, overigens. Beter gebruik je na het zemen oude kranten om het raam te drogen. Heb je het oud papier ook mooi weggewerkt én je ramen zijn streeploos schoon (doe ik twee keer per jaar)
Voor het snelle schoonmaken binnen gebruik ik een dergelijke spayfles die ik steeds weer navul met allesreiniger en water. Ideaal!
Maar ik moet niet praten maar poetsen. Ga weer aan de slag.
Dat is volgens mij:quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:26 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik vervang de glasreiniger door water met allesreiniger en zo doe ik het altijd (nou ja, zo'n 2x per jaar). Ik ben er ook eigenlijk nooit lang mee bezig (maar beginnen he, dat is altijd het probleem). Maar wat vind jij dan de uitgebreide manier?
Heet water met sop, alle ramen goed boenen, lijsten meenemen, trekken en nawrijven met een prop kranten.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:26 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik vervang de glasreiniger door water met allesreiniger en zo doe ik het altijd (nou ja, zo'n 2x per jaar). Ik ben er ook eigenlijk nooit lang mee bezig (maar beginnen he, dat is altijd het probleem). Maar wat vind jij dan de uitgebreide manier?
quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mooi toch!Ik word er af en toe ook behoorlijk tureluurs van dat van mijn moeder altijd alles direct na gebruik opgeruimd moet worden, ook al heb je het de dag erna weer gewoon nodig enzo
Ieder z'n ding. Nou ben ik natuurlijk al 'groot', maar vooral in een huis waar kindjes wonen mag het wel wat losser vind ik
![]()
Zo'n speelkamer als Sugar bijvoorbeeld had vind ik trouwens ook echt tof!
Dan boffen wij met een 's nachts doorslapende mini!quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
NietMijn zoon heeft nog bijna geen enkele nacht gewoon doorgeslapen. Sinds de geboorte niet. En ga nou niet zeggen dat het aan ons zelf ligt, want-dat-is-dus-niet-zo. Zo. Maar je raakt er aan gewend.
Dochter sliep na haar vierde verjaardag inderdaad wél wat langer door (tot kwart voor 7).
Je hebt opruimen en opruimen hequote:Op woensdag 4 februari 2009 13:32 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik probeer het er bij mijn meneer er in te krijgen dat hij alles achter zijn kont opruimt. Hij laat echt alles slingeren. Als je kinderen hebt, ok, dan snap ik dat het niet altijd opgeruimd kan zijn, maar als dat al met z'n tweeën niet lukt... Als je alles direct opruimt, kost het 2 min. maar vaak zijn we op zaterdag of zondag zo een uur bezig met opruimen. En daar wordt ik strontsjaggerijnig van.
![]()
gelukkig gaat het wel steeds beter (we wonen dan ook al 3,5 jaar samen, mag ook wel), dus pluim voor meneer
Bij mij werken ze prima voor het doorslapen, maar ik neem ze ook pas in als ik naar bed ga..quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ohja, die pilletjes helpen vooral met het inslapen, niet zozeer voor het doorslapenVoor jetlags en nachtdiensten bv. zijn ze erg handig, maar sommige mensen zeggen dat de drogistvariant een te lage dosis heeft.
ik.. maar je wilt zeker een gezonde versiequote:Op woensdag 4 februari 2009 11:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Lijst:
O:3 volkorenboterhammen met achterham, gekookt eitje
L: 1 volkorenboterham met achterham, peer, appel
T: stukje pure chocolade, mandarijn
D: Zelfgemaakte kipshoarma met zelfgemaakt brood en zelfgemaakte knoflooksaus
Knoflooksaus he?? Wie heeft er een ultiem recept?
Daar heb je gelijk in. En mijn eigen bureau is ook vol en een zooitje en wat meneer met zijn eigen werkkamer doet, moet 'ie zelf weten, daar kom ik toch niet. Maar het gaat mij voornamelijk om de woonkamer. Dat je je niet hoeft te schamen als er onverwacht bezoek zou komen zeg maar.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Je hebt opruimen en opruimen heik wil best een opgeruimd huis, maar echt álles opruimen... brrr. iets als een bureau hoeft van mij niet steeds leeg te zijn, vooral niet als je de dag erna weer de hele dag je spullen nodig hebt
maar goed, ieder z'n ding!
ik weet een lekker recept voor risotto met spinazie en champignons (en blueband finessequote:Op woensdag 4 februari 2009 12:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij krijgen zaterdag eters en ik ga me er voor het eerst aan wagen om écht te koken voor ze, zeg maar.. Ze eten allebei vegetarisch, en dat doen wij ook meerdere keren per week, maar nu weet ik dus echt niets lekkers te verzinnen.
.
Ik had 't koud en ging naar z'n kamer om een trui te pakken, bleek hij er toch al de hele dag te zijn! (Dat was om 21:00 of zo..) Ik dacht dat hij bij z'n ouders wasquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Je bent bij je vriendje in bed gekropen?
Die mag je ook even naar mij pm'en danquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:51 schreef progje het volgende:
[..]
ik weet een lekker recept voor risotto met spinazie en champignons (en blueband finesse)
Linkje staat op deze pagina... AH recept.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die mag je ook even naar mij pm'en dan.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:59 schreef progje het volgende:
http://www.ah.nl/allerhande/kookschrift/mijn_recept_ah.jsp?id=420028&userid=218306
hier het recept van die risottoik gooi er altijd nog wat knoflook doorheen...
Die link doet het niet.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:59 schreef progje het volgende:
http://www.ah.nl/allerhande/kookschrift/mijn_recept_ah.jsp?id=420028&userid=218306
hier het recept van die risottoik gooi er altijd nog wat knoflook doorheen...
Ah, thanks. Kon 'm al niet vindenquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:01 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Linkje staat op deze pagina... AH recept.
[..]
Volgens haar wel. Ik weet het niet, maar ik eet dan ook nooit spinaziequote:Op woensdag 4 februari 2009 14:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ah, thanks. Kon 'm al niet vinden.
Maar spinazie is toch onvindbaar momenteel? (meende dat DaD dat laatst zei).
Oeh, dat ziet er lekker uit. Als ik hier spinazie kan vinden ga ik dat op korte termijn ook eens makenquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:04 schreef progje het volgende:
oh wat dom, dat is een link naar mijn kookschrift, daarvoor moet je inloggen..
deze doet het hopelijk wel :
http://www.ah.nl/recepten/recept/?id=420028
Oh, die heb ik wel eens gemaakt ja, maar dan zonder paddestoelen. Wel lekker.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:04 schreef progje het volgende:
oh wat dom, dat is een link naar mijn kookschrift, daarvoor moet je inloggen..
deze doet het hopelijk wel :
http://www.ah.nl/recepten/recept/?id=420028
quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Baah eindelijk broodje op net, maar moet al best snel naar de tandarts en daar heb ik geen zin inZo'n rubberen handschoen die kijkt hoe ver je mond uit kan rekken en ondertussen uiteraard ook heulemaal achterin een kijkje wil nemen
Grrr. Ik zou er bijna obstinaat knoflooksmeerkaas van gaan eten. Maar ik doe het niet. Want helaas is de mevrouw die aan die handschoen vast zit nog aardig ook
Ik vind mijn tandarts wel sexyquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Baah eindelijk broodje op net, maar moet al best snel naar de tandarts en daar heb ik geen zin inZo'n rubberen handschoen die kijkt hoe ver je mond uit kan rekken en ondertussen uiteraard ook heulemaal achterin een kijkje wil nemen
Grrr. Ik zou er bijna obstinaat knoflooksmeerkaas van gaan eten. Maar ik doe het niet. Want helaas is de mevrouw die aan die handschoen vast zit nog aardig ook
Bestaat dat?!?!quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik zou er bijna obstinaat knoflooksmeerkaas van gaan eten.
mijn tandarts is een lekker dingquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:11 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik vind mijn tandarts wel sexyWhehe, 't is ook wel intiem zo iemand die in een klein stil kamertje in je mond aan het voelen is
Ik moest vroeger zelf weten of ik een teringzooi maakte van m'n kamer, m'n oudersquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:00 schreef Viking84 het volgende:
Ik mocht vroeger mijn Playmobil altijd gewoon op de tafel in de kamer laten staan. We aten toch zelden in de kamer
.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:11 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik vind mijn tandarts wel sexyWhehe, 't is ook wel intiem zo iemand die in een klein stil kamertje in je mond aan het voelen is
En daar heb je nooit wat van gezegdquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:10 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Naar de tandarts gaan is niet leuk.
Jouw knoflooksmeerkaassuggestie doet mij denken aan mijn orthodontist van vroeger. Hij stonk echt altijd verschrikkelijk uit zijn mond!Ik moest altijd mijn best doen om mijn gezich in de plooi te houden als hij dichtbij kwam..
Ik heb het over de woonkamer, niet over mijn eigen kamerquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:13 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik moest vroeger zelf weten of ik een teringzooi maakte van m'n kamer, m'n ouders
1. sliepen er toch niet
2. kwamen er toch nooit
RelaxHutten die weken bleven staan en waar ik zelfs in mocht slapen
Nee, ik was 12 en verlegen. Ik was bang dat ik hem zou beledigen (het was een chinees en het zal wel met z'n chinese eetgewoontes te maken hebben gehad).quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:14 schreef P.F het volgende:
[..]
En daar heb je nooit wat van gezegd?!
"Meh, wat meur jij uit je hol zeg!"quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:14 schreef P.F het volgende:
[..]
En daar heb je nooit wat van gezegd?!
Dat mogen die van mij ook.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:13 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik moest vroeger zelf weten of ik een teringzooi maakte van m'n kamer, m'n ouders
1. sliepen er toch niet
2. kwamen er toch nooit
RelaxHutten die weken bleven staan en waar ik zelfs in mocht slapen
Ah, vandaar dat ik altijd gaatjes had vroeger. Ik had gewoon een pruttandartsquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:13 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb die van mij al bijna 20 jaar! En nooit een gaatje dus hij is mijn held
Nou, ik zou hem een pepermuntje aanbieden en zeggen dat hij niet zo fris ruikt, wel op een aardige manier..quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
"Meh, wat meur jij uit je hol zeg!".
Zie je het voor je?.
Als ik het nog weet dan en afh van de precieze opdrachten die je moet doenquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:17 schreef P.F het volgende:
Ik heb zo SPSS! Viking, jij was daar toch vrij goed in? Mag ik je hulp inroepen als ik het niet meer snap?
Wat goed!!! Hoe lang ben je onder narcose geweest?quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat ik altijd gaatjes had vroeger. Ik had gewoon een pruttandarts.
Ik doe trouwens al sinds half 9 met maar 2 paracetamolletjes en ik heb geen pijn. Jeej(zou normaal alweer 2 genomen hebben nu).
Ik ga nu "basis cursus SPSS" lenen... Misschien helpt het! En ik heb ergens nog het boek cijfers spreken..quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als ik het nog weet dan en afh van de precieze opdrachten die je moet doen.
Ik heb bovendien een heel goed SPSS-boek.
3,5 uur ongeveer.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:18 schreef P.F het volgende:
[..]
Wat goed!!! Hoe lang ben je onder narcose geweest?
Oooooooo, das simpelquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:19 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ga nu "basis cursus SPSS" lenen... Misschien helpt het! En ik heb ergens nog het boek cijfers spreken..
Ik had vorige week een chi kwadraat toets en nu heb ik de t-toets..
# care eigenlijk wat ze allemaal met me gedaan hebben, het implantaat zitquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:21 schreef P.F het volgende:
Ik moest mijn ondergoed van te voren al uitdoen![]()
Ik snap dat je je een beetje aangerand voelt dan
Wss hebben er co-assistenten meegekeken en wezen voelenO wacht, je kwam niet voor je baarmoeder!
quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:21 schreef P.F het volgende:
Ik moest mijn ondergoed van te voren al uitdoen![]()
Ik snap dat je je een beetje aangerand voelt dan
Wss hebben er co-assistenten meegekeken en wezen voelenO wacht, je kwam niet voor je baarmoeder!
Ja daarom zei ik het ook.. Als je een bijzondere aandoening hebt is het wel fijn als zo veel mogelijk co-assistenten het zien..quote:
Ik moest niet poepen want ik had al 2 weken niet gegeten ^^quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:33 schreef Muis006 het volgende:
Stelletje mietjes.
Klagen over het gebrek aan ondergoed. Ik vond dat het minst erge aan mijn ziekenhuisopnames
De poepstoel is erger!
Ik moest juist poepen d.m.v. zetpil want als ik het niet deed terwijl ik in het ziekenhuis lag, en ik moest daarna opeens, dan kwam er teveel druk op de wond en kon ie openspringenquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:33 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik moest niet poepen want ik had al 2 weken niet gegeten ^^
Ja, maar het "oefenen" op patienten die onder zijl zijn (omdat ze er nu toch liggen) staat mij ethisch gezien een beetje tegen. Meekijken is een heel andere verhaal, zeker als het iets bijzonders is.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:33 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja daarom zei ik het ook.. Als je een bijzondere aandoening hebt is het wel fijn als zo veel mogelijk co-assistenten het zien..
Dat mag toch niet zonder toestemming? Een tijdje geleden was er nog ophef over.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:36 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, maar het "oefenen" op patienten die onder zijl zijn (omdat ze er nu toch liggen) staat mij ethisch gezien een beetje tegen. Meekijken is een heel andere verhaal, zeker als het iets bijzonders is.
Volgens mij is er bij mij altijd wel meegekeken. Ik had in ieder geval standaard 2 neurochirurgen en 2 assistenten, een arts voor de verdoving die dan ook weer assistenten had en nog wat mensen geloof ikquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:36 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, maar het "oefenen" op patienten die onder zijl zijn (omdat ze er nu toch liggen) staat mij ethisch gezien een beetje tegen. Meekijken is een heel andere verhaal, zeker als het iets bijzonders is.
Ik zat met een ander meisje in the grande finale. Het was een functie waar ik veel webteksten zou moeten schrijven dus dat lag aardig in mijn straatje. Helaas was het andere meisje op een paar puntjes sterker en ws wat goedkoper.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:50 schreef Laureline het volgende:
@Anosmie, ik lees net dat je de baan niet hebt.Hoe kan dat? Zoals je hier overkomt ben je ontzettend intelligent, supergrappig en lief! Zoek je wel in de goede hoek? Copywriting, wat Conleche en Tink ook al zeiden een tijdje geleden, lijkt me echt iets waar je heel goed in bent, ik heb het idee dat het bij jou moeiteloos allemaal op papier vloeit. Maar nu weet ik niet waar je op gesolliciteerd hebt natuurlijk.
Wie niet, Anosmie, wie niet.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:45 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk gewoon een rijke vent nodig die me sponsort terwijl ik 'mezelf ontplooi'.
Boekhandel & Uitgeverij. Bestaat nu onder de naam Media & Informatie Management.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:47 schreef Sugar het volgende:
Hmmm, dat is lastig, Anosmie. Maar welke opleiding heb je gedaan?
Die nieuwe titel klinkt eigenlijk best spannendquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:52 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Boekhandel & Uitgeverij. Bestaat nu onder de naam Media & Informatie Management.
Lespakket bestond uit: leren redigeren, schrijven van allerhande soorten teksten, vormgeving, DTP etc.
Het is wel zo fijn als ze je van te voren vertellen dat je er een krijgt.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:17 schreef Beessie-Jen het volgende:
die cath, is juist prettig dat ze dat pas inbrengen als je je narcose al hebt.. merk je niets van die hele handeling
quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Het is wel zo fijn als ze je van te voren vertellen dat je er een krijgt.
Doen ze dat echt?!quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:36 schreef k_i_m het volgende:
[..]
dat doen "ze' bij ons in het ziekenhuis niet zomaar hoor. dan wordt er voor de operatie eerst toestemming gevraagd....quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:28 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Doen ze dat echt?!
Dude!![]()
*mental note*
Mocht ik ooit voor iets onder narcose moeten dan eerst vantevoren heul groot: RADIOACTIEF op mn buik schrijven.
Hopen dat ze dan van me afblijven.
Bij mij is het geloof ik één keer een optie geweest en toen hebben mijn ouders nee gezegd (ik was toen 12). De andere keren wilde mijn neurochirurg geen 'pottenkijkers', maar als er AIO's mee willen kijken tijdens onderzoeken wordt altijd eerst mijn toestemming gevraagd ja.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:30 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
dat doen "ze' bij ons in het ziekenhuis niet zomaar hoor. dan wordt er voor de operatie eerst toestemming gevraagd....
weet niet hoe het in andere centra is, maar officieel mag het niet eens...
je hebt toestemming nodig, behandelingsovereenkomst etc etc.....
en o ja, de term is onder zeil
Nou, dat roep ik dus al já-ren!quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:45 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk gewoon een rijke vent nodig die me sponsort terwijl ik 'mezelf ontplooi'.
En waarom ben je dan precies een falerquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:41 schreef P.F het volgende:
He bah ik heb volgend blok 2 herkansingen!
En ik kan sowieso nog maximaal 55 punten halen tenzij ik ze alle 55 heb dan kan ik evt. nog een extra herkansing. Nou. Ik ben een faler.
ah dan ben ik daar misschien mee in de war!quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mjam! Dat is echt zo lekker!
Kwak: ik meen me ook te herinneren dat je prima kunt bakken in extra vierge, je verliest dan alleen de 'smaak-benefits'. Sowieso verbrandt olijfolie sneller dan bijv zonnebloem- of arachideolie. Wokken in olijfolie is dan ook een stupidity van jewelse (behalve dat het goor is).
Hmmmmmmmmmm ik heb geloof ik op school geleerd dat die onzuiverheden niet zo goed zijn. maar ik ben een faler dus dat weet ik niet zeker.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:43 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ah dan ben ik daar misschien mee in de war!
Ik durf bijna geen ervaringsverhalen meer te posten als het om ziekenhuis/operaties gaat, omdat er gezegd is dat het dan net lijkt alsof we tegen elkaar op aan het bieden zijnquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:45 schreef Mini_rulez het volgende:
Hoeveel punten zou je dan willen halen PF? Hier leveren de vakken er maar 60 per jaar dus dan is 55 heel netjes, maar misschien is dat een ander systeem?
Je bent sowieso geen faler!
Sinds gisteren iemand zei dat ze deirritant vond durf ik hem niet meer te gebruiken.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:43 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nou, dat roep ik dus al já-ren!.
Doe je ook mee met de club "we willen het gat in de markt uitvinden maar hebben nog niks gevonden behalve ons eigen gat"?
Anouk is ook lid.
Je kunt altijd staatsexamen doen, maar dan moet je je dus helemaal zelf voorbereiden. Misschien kun je het combineren met zo'n examencursus in Leiden? Die zijn best wel goed, dan krijg je de hele stof nog eens uitgelegd in een paar dagen. Ik heb dat toen gedaan voor wiskunde en dat heeft me echt geholpen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:44 schreef P.F het volgende:
Het plan was mijn P in 1 jaar te halen. Nu ga ik kijken of ik me nog ergens in kan schrijven voor nk/sk vwo examen. Of ik doe de 21+ test.
Nou ik ging een HBO studie doen omdat ik niet nog een jaar vwo wou doen want dat is een beetje sad want ik had daar al geen motivatie voorquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:45 schreef Mini_rulez het volgende:
Hoeveel punten zou je dan willen halen PF? Hier leveren de vakken er maar 60 per jaar dus dan is 55 heel netjes, maar misschien is dat een ander systeem?
Je bent sowieso geen faler!
Sinds gisteren iemand zei dat ze deirritant vond durf ik hem niet meer te gebruiken.
Nee,dat geld alleen voor schoolperikelenquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik durf bijna geen ervaringsverhalen meer te posten als het om ziekenhuis/operaties gaat, omdat er gezegd is dat het dan net lijkt alsof we tegen elkaar op aan het bieden zijn![]()
Ik vind het juist wel grappig om te lezen!quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik durf bijna geen ervaringsverhalen meer te posten als het om ziekenhuis/operaties gaat, omdat er gezegd is dat het dan net lijkt alsof we tegen elkaar op aan het bieden zijn![]()
Ach, op dat gebied pwn jij ons toch allemaal.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Voor zover is weet is de smaak het belangrijkste punt. En het is duurder dan gewone olijfolie. Het moet niet tot te hoge temperaturen verhit worden, want dan maak je de dubbele bindingen kapot en is het alsnog ongezond.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:44 schreef P.F het volgende:
[..]
Hmmmmmmmmmm ik heb geloof ik op school geleerd dat die onzuiverheden niet zo goed zijn. maar ik ben een faler dus dat weet ik niet zeker.
Ja dat doet m'n broertje al een paar jaar, die is net zo een faler als ikquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:47 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Je kunt altijd staatsexamen doen, maar dan moet je je dus helemaal zelf voorbereiden. Misschien kun je het combineren met zo'n examencursus in Leiden? Die zijn best wel goed, dan krijg je de hele stof nog eens uitgelegd in een paar dagen. Ik heb dat toen gedaan voor wiskunde en dat heeft me echt geholpen.
Ik heb dat wel, semi, maar ik voel me er niet prettig bij. Ik haat het om financieel afhankelijk te zijn van iemand!quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:45 schreef Anosmie het volgende:
Sorry Kimquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:48 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee,dat geld alleen voor schoolperikelen.
Ik zie het probleem niet. Ik heb mn P in mn 3e jaar gehaald.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:47 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou ik ging een HBO studie doen omdat ik niet nog een jaar vwo wou doen want dat is een beetje sad want ik had daar al geen motivatie voorOf zo.
En toen vond ik m'n studie toch wel leuk maar de mensen stom.
En nu vind ik de mensen ook weer oké maar kan ik m'n P dus niet meer halen. Plus ik heb nog een aantal dingen van periode 2 die ik niet af heb dus dat is kut (die kan ik wel deze periode 3 afmaken maar het geeft geen fijn gevoel)
Ik wou nu gewoon 30 punten hebben maar ik heb er 10 uit periode 1
en ik heb er nu in theorie 5 niet en 2 wel maar ik moet nog een opdracht maken om die 2 te krijgen. En de andere 8 moet ik nog te horen krijgen...
quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:50 schreef conleche het volgende:
Ik heb ook een rijke vent, maar geef alleen m'n eigen geld uit.
Okee dan!quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:48 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee,dat geld alleen voor schoolperikelen.
Nou dat ik oud ben, geen toekomst perspectief en ambitie heb.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:51 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet. Ik heb mn P in mn 3e jaar gehaald.
Doe vanaf nu gewoon je best om zoveel mogelijk punten binnen te halen. Dat verlicht de inhaallast alleen maar.
Leuk, dan zien wij elkaar misschien al voor de meet!quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:48 schreef kwakveense het volgende:
oh mini!! ik ga misschien een cocnert meezingen met jullie! ze hadden CM gevraagd om invallers omdat wij de walpurgisnacht al kennen (ik ken meeresstille ook al) maar er waren neit zoveel sopranen nodig...en ik kan maar 1 concert.... maar ik hoop dat ik als "bonussopraan"dan 1 concert mag meedoen... (en twee repetities)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |