Daar heb je gelijk in. En mijn eigen bureau is ook vol en een zooitje en wat meneer met zijn eigen werkkamer doet, moet 'ie zelf weten, daar kom ik toch niet. Maar het gaat mij voornamelijk om de woonkamer. Dat je je niet hoeft te schamen als er onverwacht bezoek zou komen zeg maar.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Je hebt opruimen en opruimen heik wil best een opgeruimd huis, maar echt álles opruimen... brrr. iets als een bureau hoeft van mij niet steeds leeg te zijn, vooral niet als je de dag erna weer de hele dag je spullen nodig hebt
maar goed, ieder z'n ding!
ik weet een lekker recept voor risotto met spinazie en champignons (en blueband finessequote:Op woensdag 4 februari 2009 12:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij krijgen zaterdag eters en ik ga me er voor het eerst aan wagen om écht te koken voor ze, zeg maar.. Ze eten allebei vegetarisch, en dat doen wij ook meerdere keren per week, maar nu weet ik dus echt niets lekkers te verzinnen.
.
Ik had 't koud en ging naar z'n kamer om een trui te pakken, bleek hij er toch al de hele dag te zijn! (Dat was om 21:00 of zo..) Ik dacht dat hij bij z'n ouders wasquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Je bent bij je vriendje in bed gekropen?
Die mag je ook even naar mij pm'en danquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:51 schreef progje het volgende:
[..]
ik weet een lekker recept voor risotto met spinazie en champignons (en blueband finesse)
Linkje staat op deze pagina... AH recept.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die mag je ook even naar mij pm'en dan.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:59 schreef progje het volgende:
http://www.ah.nl/allerhande/kookschrift/mijn_recept_ah.jsp?id=420028&userid=218306
hier het recept van die risottoik gooi er altijd nog wat knoflook doorheen...
Die link doet het niet.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:59 schreef progje het volgende:
http://www.ah.nl/allerhande/kookschrift/mijn_recept_ah.jsp?id=420028&userid=218306
hier het recept van die risottoik gooi er altijd nog wat knoflook doorheen...
Ah, thanks. Kon 'm al niet vindenquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:01 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Linkje staat op deze pagina... AH recept.
[..]
Volgens haar wel. Ik weet het niet, maar ik eet dan ook nooit spinaziequote:Op woensdag 4 februari 2009 14:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ah, thanks. Kon 'm al niet vinden.
Maar spinazie is toch onvindbaar momenteel? (meende dat DaD dat laatst zei).
Oeh, dat ziet er lekker uit. Als ik hier spinazie kan vinden ga ik dat op korte termijn ook eens makenquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:04 schreef progje het volgende:
oh wat dom, dat is een link naar mijn kookschrift, daarvoor moet je inloggen..
deze doet het hopelijk wel :
http://www.ah.nl/recepten/recept/?id=420028
Oh, die heb ik wel eens gemaakt ja, maar dan zonder paddestoelen. Wel lekker.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:04 schreef progje het volgende:
oh wat dom, dat is een link naar mijn kookschrift, daarvoor moet je inloggen..
deze doet het hopelijk wel :
http://www.ah.nl/recepten/recept/?id=420028
quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Baah eindelijk broodje op net, maar moet al best snel naar de tandarts en daar heb ik geen zin inZo'n rubberen handschoen die kijkt hoe ver je mond uit kan rekken en ondertussen uiteraard ook heulemaal achterin een kijkje wil nemen
Grrr. Ik zou er bijna obstinaat knoflooksmeerkaas van gaan eten. Maar ik doe het niet. Want helaas is de mevrouw die aan die handschoen vast zit nog aardig ook
Ik vind mijn tandarts wel sexyquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Baah eindelijk broodje op net, maar moet al best snel naar de tandarts en daar heb ik geen zin inZo'n rubberen handschoen die kijkt hoe ver je mond uit kan rekken en ondertussen uiteraard ook heulemaal achterin een kijkje wil nemen
Grrr. Ik zou er bijna obstinaat knoflooksmeerkaas van gaan eten. Maar ik doe het niet. Want helaas is de mevrouw die aan die handschoen vast zit nog aardig ook
Bestaat dat?!?!quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik zou er bijna obstinaat knoflooksmeerkaas van gaan eten.
mijn tandarts is een lekker dingquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:11 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik vind mijn tandarts wel sexyWhehe, 't is ook wel intiem zo iemand die in een klein stil kamertje in je mond aan het voelen is
Ik moest vroeger zelf weten of ik een teringzooi maakte van m'n kamer, m'n oudersquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:00 schreef Viking84 het volgende:
Ik mocht vroeger mijn Playmobil altijd gewoon op de tafel in de kamer laten staan. We aten toch zelden in de kamer
.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:11 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik vind mijn tandarts wel sexyWhehe, 't is ook wel intiem zo iemand die in een klein stil kamertje in je mond aan het voelen is
En daar heb je nooit wat van gezegdquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:10 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Naar de tandarts gaan is niet leuk.
Jouw knoflooksmeerkaassuggestie doet mij denken aan mijn orthodontist van vroeger. Hij stonk echt altijd verschrikkelijk uit zijn mond!Ik moest altijd mijn best doen om mijn gezich in de plooi te houden als hij dichtbij kwam..
Ik heb het over de woonkamer, niet over mijn eigen kamerquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:13 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik moest vroeger zelf weten of ik een teringzooi maakte van m'n kamer, m'n ouders
1. sliepen er toch niet
2. kwamen er toch nooit
RelaxHutten die weken bleven staan en waar ik zelfs in mocht slapen
Nee, ik was 12 en verlegen. Ik was bang dat ik hem zou beledigen (het was een chinees en het zal wel met z'n chinese eetgewoontes te maken hebben gehad).quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:14 schreef P.F het volgende:
[..]
En daar heb je nooit wat van gezegd?!
"Meh, wat meur jij uit je hol zeg!"quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:14 schreef P.F het volgende:
[..]
En daar heb je nooit wat van gezegd?!
Dat mogen die van mij ook.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:13 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik moest vroeger zelf weten of ik een teringzooi maakte van m'n kamer, m'n ouders
1. sliepen er toch niet
2. kwamen er toch nooit
RelaxHutten die weken bleven staan en waar ik zelfs in mocht slapen
Ah, vandaar dat ik altijd gaatjes had vroeger. Ik had gewoon een pruttandartsquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:13 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb die van mij al bijna 20 jaar! En nooit een gaatje dus hij is mijn held
Nou, ik zou hem een pepermuntje aanbieden en zeggen dat hij niet zo fris ruikt, wel op een aardige manier..quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
"Meh, wat meur jij uit je hol zeg!".
Zie je het voor je?.
Als ik het nog weet dan en afh van de precieze opdrachten die je moet doenquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:17 schreef P.F het volgende:
Ik heb zo SPSS! Viking, jij was daar toch vrij goed in? Mag ik je hulp inroepen als ik het niet meer snap?
Wat goed!!! Hoe lang ben je onder narcose geweest?quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat ik altijd gaatjes had vroeger. Ik had gewoon een pruttandarts.
Ik doe trouwens al sinds half 9 met maar 2 paracetamolletjes en ik heb geen pijn. Jeej(zou normaal alweer 2 genomen hebben nu).
Ik ga nu "basis cursus SPSS" lenen... Misschien helpt het! En ik heb ergens nog het boek cijfers spreken..quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als ik het nog weet dan en afh van de precieze opdrachten die je moet doen.
Ik heb bovendien een heel goed SPSS-boek.
3,5 uur ongeveer.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:18 schreef P.F het volgende:
[..]
Wat goed!!! Hoe lang ben je onder narcose geweest?
Oooooooo, das simpelquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:19 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ga nu "basis cursus SPSS" lenen... Misschien helpt het! En ik heb ergens nog het boek cijfers spreken..
Ik had vorige week een chi kwadraat toets en nu heb ik de t-toets..
# care eigenlijk wat ze allemaal met me gedaan hebben, het implantaat zitquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:21 schreef P.F het volgende:
Ik moest mijn ondergoed van te voren al uitdoen![]()
Ik snap dat je je een beetje aangerand voelt dan
Wss hebben er co-assistenten meegekeken en wezen voelenO wacht, je kwam niet voor je baarmoeder!
quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:21 schreef P.F het volgende:
Ik moest mijn ondergoed van te voren al uitdoen![]()
Ik snap dat je je een beetje aangerand voelt dan
Wss hebben er co-assistenten meegekeken en wezen voelenO wacht, je kwam niet voor je baarmoeder!
Ja daarom zei ik het ook.. Als je een bijzondere aandoening hebt is het wel fijn als zo veel mogelijk co-assistenten het zien..quote:
Ik moest niet poepen want ik had al 2 weken niet gegeten ^^quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:33 schreef Muis006 het volgende:
Stelletje mietjes.
Klagen over het gebrek aan ondergoed. Ik vond dat het minst erge aan mijn ziekenhuisopnames
De poepstoel is erger!
Ik moest juist poepen d.m.v. zetpil want als ik het niet deed terwijl ik in het ziekenhuis lag, en ik moest daarna opeens, dan kwam er teveel druk op de wond en kon ie openspringenquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:33 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik moest niet poepen want ik had al 2 weken niet gegeten ^^
Ja, maar het "oefenen" op patienten die onder zijl zijn (omdat ze er nu toch liggen) staat mij ethisch gezien een beetje tegen. Meekijken is een heel andere verhaal, zeker als het iets bijzonders is.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:33 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja daarom zei ik het ook.. Als je een bijzondere aandoening hebt is het wel fijn als zo veel mogelijk co-assistenten het zien..
Dat mag toch niet zonder toestemming? Een tijdje geleden was er nog ophef over.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:36 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, maar het "oefenen" op patienten die onder zijl zijn (omdat ze er nu toch liggen) staat mij ethisch gezien een beetje tegen. Meekijken is een heel andere verhaal, zeker als het iets bijzonders is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |